Skrót statystyk : S: 5/5
SPT: 0/5
PRC: 1/5
OP: 3/5
WT: 2/3
SPECJALIZACJE I CECHY
— Niewrażliwy
— Lingwista (WT)
— Lupus (WT)
MUTACJE NEGATYWNE
— Alergik [perfumy, -1 PRC]
— Głodomór [-1 OP/-1 SK/-1 S]
— Nadwrażliwy: smak [-2 PRC]
— Wybredny
MUTACJE POZYTYWNE
— Dobre uzębienie
— Mistrz skupienia [+2 OP, +2SK]
— Predator [+1 PRC]
SPT: 0/5
PRC: 1/5
OP: 3/5
WT: 2/3
SPECJALIZACJE I CECHY
— Niewrażliwy
— Lingwista (WT)
— Lupus (WT)
MUTACJE NEGATYWNE
— Alergik [perfumy, -1 PRC]
— Głodomór [-1 OP/-1 SK/-1 S]
— Nadwrażliwy: smak [-2 PRC]
— Wybredny
MUTACJE POZYTYWNE
— Dobre uzębienie
— Mistrz skupienia [+2 OP, +2SK]
— Predator [+1 PRC]
Liczba postów : 945
First topic message reminder :
THEO LACROIX
Wiek: 27 lat (ur. 13 paź 1997 r.)
Rasa: Wilkołak
Waga: 74,5 kg
Wzrost: 180 cm
Wady:
1. Alergik na perfumy (1)
2. Głodomór (2)
3. Nadwrażliwy smak (3)
4. Wybredny (1)
Zalety:
1. Dobre uzębienie (1)
2. Mistrz skupienia (2)
3. Predator (2)
Cecha trochę obosieczna, lecz niezwykle przydatna w sytuacjach podbramkowych, gdy nad nadnaturalnym zostaje wymuszona chłodna analiza wszystkich opcji. Dzięki swoim unikatowym właściwościom wirusa, jego nosiciel może całkowicie odciąć się od emocji na czas 2 - maksymalnie 3 tur w aktualnie prowadzonej sesji.
Będąc pod wpływem Niewrażliwego, nadnaturalny staje się prawdziwą maszyną całkowicie niepodatną na gniew, panikę - na dosłownie każdą emocję negatywną oraz pozytywną, w tym i działanie czarującej aparycji zarówno przed jej uruchomieniem, jak i w trakcie po wcześniejszym wyrwaniu z transu. Dodatkowo nie rozpraszają go żadne czynniki zewnętrzne, nawet te wyjątkowo upierdliwe (tym bardziej dla nadwrażliwca), co pozwala mu na pełne skupienie, działanie czy analizę danej sytuacji.
W przekładzie na mechanikę Niewrażliwy podczas trwania w pseudo "transie" otrzymuje + 3 punkty do wszystkich testów na opanowanie oraz percepcję i jest całkowicie niepodatny na jakikolwiek ujemny modyfikator wpływający na kontrolę czy skupienie.
Zakończenie działania Niewrażliwego niestety może negatywnie odbić się na nadnaturalnym. Najczęstszym symptomem powrotu do normalnego trybu jest lekkie zmroczenie, które na szczęście mija bardzo szybko. Mniej przyjemnym skutkiem ubocznym są natomiast wszelkie uderzenia bodźców, na które wcześniej nadnaturalny był uodporniony. Mogą więc wystąpić napady gniewu, paniki i tak dalej zależnie od tego, co było tłumione. Co więcej nadnaturalny może dwukrotnie boleśniej odczuć bodziec, na który jest normalnie nadwrażliwy.
Zależnie od preferencji, postać ma wówczas prawo do testu na opanowanie, celem oceny w jakim stopniu Niewrażliwość odbiła się rykoszetem na swoim nosicielu. Do wyniku rzutu kością gracz prócz punktów z atrybutu nie dodaje żadnego innego modyfikatora.
Specjalizacja 1: Brak
Specjalizacja 2: Brak
Posiadane pkt: 8 punkty doświadczenia
Posiadane tokeny: 16 złotych tokenów
THEO LACROIX
podstawowe
Wiek: 27 lat (ur. 13 paź 1997 r.)
Rasa: Wilkołak
(przemieniony czerwiec 2022)
Waga: 74,5 kg
Wzrost: 180 cm
Mutacje
Wady:
1. Alergik na perfumy (1)
2. Głodomór (2)
3. Nadwrażliwy smak (3)
4. Wybredny (1)
Zalety:
1. Dobre uzębienie (1)
2. Mistrz skupienia (2)
3. Predator (2)
atrybuty
Atrybut siły: 5/5 (+1)
Atrybut sprytu: 0/5
Atrybut percepcji: 1/5
Atrybut opanowany: 3/5
Atrybut wtajemniczenie: 2/2
→ 1 poziom: Lingwista
→ 2 poziom: Lupus
Atrybut sprytu: 0/5
Atrybut percepcji: 1/5
Atrybut opanowany: 3/5
Atrybut wtajemniczenie: 2/2
→ 1 poziom: Lingwista
→ 2 poziom: Lupus
Specjalizacje
Mutacja specjalna: Niewrażliwy
Cecha trochę obosieczna, lecz niezwykle przydatna w sytuacjach podbramkowych, gdy nad nadnaturalnym zostaje wymuszona chłodna analiza wszystkich opcji. Dzięki swoim unikatowym właściwościom wirusa, jego nosiciel może całkowicie odciąć się od emocji na czas 2 - maksymalnie 3 tur w aktualnie prowadzonej sesji.
Będąc pod wpływem Niewrażliwego, nadnaturalny staje się prawdziwą maszyną całkowicie niepodatną na gniew, panikę - na dosłownie każdą emocję negatywną oraz pozytywną, w tym i działanie czarującej aparycji zarówno przed jej uruchomieniem, jak i w trakcie po wcześniejszym wyrwaniu z transu. Dodatkowo nie rozpraszają go żadne czynniki zewnętrzne, nawet te wyjątkowo upierdliwe (tym bardziej dla nadwrażliwca), co pozwala mu na pełne skupienie, działanie czy analizę danej sytuacji.
W przekładzie na mechanikę Niewrażliwy podczas trwania w pseudo "transie" otrzymuje + 3 punkty do wszystkich testów na opanowanie oraz percepcję i jest całkowicie niepodatny na jakikolwiek ujemny modyfikator wpływający na kontrolę czy skupienie.
Zakończenie działania Niewrażliwego niestety może negatywnie odbić się na nadnaturalnym. Najczęstszym symptomem powrotu do normalnego trybu jest lekkie zmroczenie, które na szczęście mija bardzo szybko. Mniej przyjemnym skutkiem ubocznym są natomiast wszelkie uderzenia bodźców, na które wcześniej nadnaturalny był uodporniony. Mogą więc wystąpić napady gniewu, paniki i tak dalej zależnie od tego, co było tłumione. Co więcej nadnaturalny może dwukrotnie boleśniej odczuć bodziec, na który jest normalnie nadwrażliwy.
Zależnie od preferencji, postać ma wówczas prawo do testu na opanowanie, celem oceny w jakim stopniu Niewrażliwość odbiła się rykoszetem na swoim nosicielu. Do wyniku rzutu kością gracz prócz punktów z atrybutu nie dodaje żadnego innego modyfikatora.
Specjalizacja 1: Brak
Specjalizacja 2: Brak
Posiadane pkt: 8 punkty doświadczenia
Posiadane tokeny: 16 złotych tokenów
Dodatkowe
Ingerencja MG: TAK
Dodatkowe informacje:
- Nie lubię niezapowiedzianych dram miłosnych czy braku uprzedzenia o wbiciu do sesji. Proszę choćby mnie na pw na dc szturchnąć.
- Pozwalam MG na pobicia, uszkodzenia postaci krótkotrwałe, zostawiające blizny, złamania, obrażenia psychiczne do woli. Uszkodzenia trwałe jak ucięcie czegoś, wolę omówić przed zagraniem.
Dodatkowe informacje:
- Nie lubię niezapowiedzianych dram miłosnych czy braku uprzedzenia o wbiciu do sesji. Proszę choćby mnie na pw na dc szturchnąć.
- Pozwalam MG na pobicia, uszkodzenia postaci krótkotrwałe, zostawiające blizny, złamania, obrażenia psychiczne do woli. Uszkodzenia trwałe jak ucięcie czegoś, wolę omówić przed zagraniem.
Nagrody jednorazowego użytku
- Jednorazowy dodatni modyfikator (+1) do rzutu kosteczką na fabule.
- Uniwersalny eliksir
- Magiczna wskazówka mg/up
- Jednorazowy modyfikator +2 do kostki (x2)
- Szczęśliwy traf
- Jednorazowa możliwość ponownego rzutu kostką (x2)
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
milestone 500
Napisałeś 500 postów!