Jarmark Świąteczny

Go down

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Liczba postów : 848

Jarmark Świąteczny


Jarmark


Miejsce jarmarku znajduje się na paryskim uboczu, jednak jest to miejsce stale kontrolowane i przeznaczone głównie dla nadnaturalnych, chociaż między nimi krążą nieświadomi ludzie, ściągnięci widokiem światełek, zapachem grzańca i ogólną magią świąt. Na miejscu jest wiele stoisk z o wiele za drogimi pamiątkami i rękodzielnictwem, kilka straganów z niemożliwymi do wygrania nagrodami, karuzele dla dzieci, ogród z iluminacjami i wielki, diabelski młyn. Istnieje dowolność opisywania otoczenia dla graczy, jednak niektóre z atrakcji mają swoją własną mechanikę, z której korzystania zapraszamy!
Każda atrakcja ma swojego osobnego posta, gdzie możecie pisać wątki grupowe, a także można założyć własny, prywatny wątek, gdzie będzie można odgrywać kostki z wątku grupowego.

WAŻNE: POSTACI BEZKASTOWE NIE MUSZĄ RZUCAĆ NA MOŻLIWOŚĆ PRZYŁAPANIA PRZEZ NOVUS ORDO: TEREN JARMARKU JEST KONTROLOWANY PRZEZ NADNATURALNYCH OBROŃCÓW.

Strzelanie do celu


Jedną z głównych atrakcji, do których zawsze stoi kolejka jest strzelanie do celu. Wiatrówki, leżące na stolikach oczywiście nie są odpowiednio skalibrowane, żeby podkręcić trudność i prawdopodobieństwo wygrania przez organizatora, jednak podobno nie ma rzeczy niemożliwych.

Mechanicznie wygląda to tak:

 Rzucacie dwoma kostkami k6.
   Jeżeli wypadną wam dwa takie same wyniki - z wyjątkiem 1,1- trafiacie w odpowiadające miejsce na tarczy w jej czarnym obszarze. W przypadku wyrzucenia 1,1, wasza postać nie trafia w tarczę w ogóle.
   W przypadku wyrzucenia dwóch różnych wyników, odejmujecie mniejszą cyfrę od większej, a wynik wskazuje w które miejsce na białej tarczy trafiliście.
   
   Wasze postacie mają 5 szans - strzelacie 5 razy. Za każdy punkt, który macie w statystyce "percepcja" możecie przerzucić jedną z kości, ale nie możesz przerzucić dwa razy tej samej kostki (Jeden punkt = jeden przerzut na całą grę, a nie w każdym rzucie. Pięć punktów = pięć przerzutów na całą grę, a nie w jednym rzucie.) Wszelkie nagrody od mg czy wygrane w loterii mogą zostać użyte.

   
tarcza:

Najdalszy okrąg to 1 punkt, sam środek to 10 punktów. Im bliżej obręcz znajduje się środkowego okręgu, tym wyżej jest punktowana. Punkty dodajcie do siebie. Następnie dodajcie do siebie punkty z waszego strzelania i zakręćcie kołem fortuny, by przekonać się co wygraliście. Możecie wybrać koło z coraz lepszymi nagrodami w zależności od wyników, a jeżeli wystrzelacie ponad 35 to możecie zamiast odpowiedniego koła zakręcić wersją, w której są same pluszaki.

koło dla wyników 0-18
koło dla wyników 19-37
koło dla wyników 38-50
koło z samymi pluszakami dla wyników powyżej 35


Rzeźbienie w lodzie


Długi stół, przystrojony mini jodłami, na którego powierzchni leży pełno przyrządów to rzeźbienia w lodzie - małych piłek, dłut i bardziej precyzyjnych narzędzi, które w rękach profesjonalisty potrafią zamienić bryłę lodu w małe arcydzieło. W rękach amatorów... no cóż, może nie będzie to coś pięknego, ale wykonanego własnymi rękami i wśród wielu śmiechów, a to się przecież liczy najbardziej, prawda?

Rzuć trzy razy k6. Pierwszy rzut określa wielkość bryłki lodu, którą dostaliście po odstaniu w krótkiej kolejce do animatora zabawy. Drugi rzut mówi jakie narzędzia udało się wam zdobyć, a trzeci wspomina o jakości samej rzeźby i tego co udało wam się stworzyć.

Rzut na lód:
  • 1-2: dostałeś naprawdę małą bryłkę lodu, która może nie pozwoli ci stworzyć obfitego w detale dzieła i na pewno nie będzie najłatwiejsza do obsługi dla kogoś kto zajmuje się tym pierwszy raz. Jeden fałszywy ruch może sprawić, że lodowa kostka pęknie w pół, więc uważaj! Odejmij jedno oczko od wyniku trzeciego rzutu.
  • 3-4: dostałeś przeciętną bryłkę lodu, która nie będzie sprawiała kłopotów przy użyciu większych narzędzi, ale też nie pozwoli stworzyć bardzo skomplikowanego dzieła.
  • 5-6: Udało ci się dostać naprawdę dużą bryłkę. Możesz wymyślić naprawdę skomplikowany wzór, który wykonany wprawną ręką może wyglądać znośnie. Dodaj jedno oczko do wyniku trzeciego rzutu.

Rzut na narzędzia:
  • 1-2: dorwałeś tępą piłkę i dość zużyty pilnik, w dodatku kompletnie nie pasujące do wymiarów twojej kostki (albo o wiele za duże, albo o wiele za małe). Odejmij oczko od ostatecznego wyniku w 3 rzucie.
  • 3-4: dostałeś przeciętne narzędzia, za pomocą których całkiem dobrze ci się pracuje.  
  • 5-6: W jakiś sposób w twoje łapy trafiły profesjonalne i odpowiednio naostrzone narzędzia. Pracując nimi masz wrażenie, że tniesz masło, a nie twardą bryłę lodu. Dodaj jedno oczko do ostatecznego wyniku w 3 rzucie

Rzut na ostateczny wygląd rzeźby
  • 1-2 i mniej: nie jest to najpiękniejsza rzeźba. Trochę popękana, trochę straciła na kształcie i gdy zapytasz kogoś co przedstawia to ten uśmiechnie się miło i powie coś o abstrakcji i sztuce nowoczesnej. No cóż, może to nie jest twoje powołanie, ale przynajmniej możesz dorzucić sobie do drinka swoje osobiste arcydzieło.
  • 3-4: Figura wygląda przyzwoicie. Łatwo odgadnąć co miałeś na myśli podczas rzeźbienia, nie jest też zbytnio popękana. Możesz być z siebie całkiem dumny, szczególnie, jeżeli nie miałeś wcześniej żadnego doświadczenia w tych kwestiach.
  • 5-6 i więcej: Animator zagwizdał i kazał wszystkim spojrzeć na to dzieło, co wyszło spod twoich rąk. Widać każdy szczegół, do którego się przyłożyłeś, a rzeźba jest całkiem przejrzysta i nie ma zbyt wielu pęknięć. Być może właśnie odkryłeś nową umiejętność? Organizator całego warsztatu wciska ci kupon na darmowego grzańca dla dwóch osób.


Labirynt świateł


Jedną z najpiękniejszych atrakcji jarmarku jest labirynt, na którego rozstajach znajdują się przepiękne, świetlne iluminacje. Plakat informuje, że w sercu krzewnego labiryntu znajduje się podświetlona fontanna, krzewne altanki, gdzie można usiąść na ławce pod łukiem oświetlonym lampkami oraz darmowe grzane wino (dla wampirów istnieje opcja krwista).

Z każdym postem (lub rzadziej, jeżeli chcecie) rzućcie wybraną kostką. Jeżeli rzut będzie parzysty - skręcacie w prawo, jeżeli nieparzysty - w lewo. Do środka labiryntu dojdziecie, kiedy wyrzucicie trzy razy nieparzystą i dwa razy parzystą kostkę (obojętnie w jakiej kolejności) lub kiedy dobijecie 10 rzutów łącznie.  Oczywiście możecie dalej błądzić po labiryncie mimo wyrzucenia kostek, które pozwolą wam dojść do jego środka, wtedy sami możecie zadecydować kiedy nastąpi kulminacja zabawy. Iluminacje na jakie trafiacie, możecie wybrać z listy, nie posiadają one określonej kolejności.

Iluminacje, które możecie spotkać przy parzystym rzucie (skręcie w prawo): gęś, mikołaj w saniach ciągniętych przez renifery, wielki prezent, bałwan, kot, żółw, aniołek i diabeł, pikachu, wilkołak w formie crinosa, miecz, róża, wiewiórka, emoji dogo
Iluminacje, które możecie spotkać przy nieparzystym rzucie (skręcie w lewo): superman, hrabia Dracula, słońce i księżyc, batman, Sherlock Holmes, znak zapytania, bombka, anatomiczne serce, żyrafa, wilk, tyranozaur, miś polarny w szaliku, pomidor

Diabelski młyn


Z boku całego jarmarku stoi wielki, diabelski młyn z którego szczytu można zobaczyć panoramę Paryża z bardzo dobrym widokiem na wieżę Eiffela. Wstęp kosztuje marne grosze, więc kolejka jest dość długa, opłaca się jednak stać dla takich widoków. Rzut kostką nie jest obowiązkowy, można jednak wylosować co spotkało wasze postacie, by nadać trochę smaczku wątkowi.

Rzuć k6:
  • 1: trafiliście do gondoli z parą zakochanych, gdzie mężczyzna na samym szczycie oświadcza się kobiecie. Możecie sami zadecydować czy odpowiedziała "tak" i polały się łzy szczęścia, czy raczej nie była przekonana do małżeństwa i reszta podróży będzie bardzo niezręczna.
  • 2: Udało wam się wejść do gondoli tylko we dwoje. Gdy jesteście na szczycie wiatr zaczyna bardzo mocno wiać, a diabelski młyn staje.
  • 3: Trafiacie do gondoli z młodym, urodzonym wampirem, którego rodzic zaciska oczy ze względu na lęk wysokości. Młody wykorzystuje okazję i podgryza łydkę któregoś z was.
  • 4: Któreś z was nie zauważyło i przypadkiem usiadło na ławce, która musiała zostać przez poprzednich korzystających z atrakcji oblana grzanym winem, wymieszanym z krwią. Teraz na twoim okryciu jest wielka plama.
  • 5: W gondoli trafiacie na starszego wilkołaka, który całą podróż ględzi wam coś o niewychowanej młodzieży, która nie rozumie już szacunku do alfy. Nie daje wam nic powiedzieć, jeżeli próbujecie z nim dyskutować to nie zwraca uwagi na wasze słowa, a na koniec podróży mówi, że wy to przynajmniej jesteście wychowani i wręcza po krwistym/mięsnym lizaku.
  • 6: Trafiacie na grupkę przyjaciół, która bardzo ekscytuje się jarmarkiem. Chwilę później zaczynają śpiewać przeróbki najbardziej popularnych świątecznych piosenek. Niektóre są sprośne, niektóre drwią z radnych, a niektóre wyśmiewają Novus Ordo.


lodowisko


Na obrzeżach jarmarku znajduje się wielkie lodowisko, które chłodzone sztucznie, utrzymuje swoją formę nawet jak temperatura nie przekracza minusa. Obok stoi budka, gdzie można wypożyczyć łyżwy (figurowe i hokejowe). Dookoła lodowiska stoją głośniki, z których leci muzyka, a w wybranych godzinach są "przejażdżki tematyczne", gdzie przez całe 60 minut można słuchać muzyki wybranej ery lub tematyki. Lodowisko przystrojone jest wieloma światełkami, które nadają mu magicznego klimatu, a na środku wisi jemioła dla chętnych zakochanych (i nie) par.

Rzuć kostką k6, by zobaczyć na jaki rodzaj muzki trafiłeś!
  • 1 - muzyka country
  • 2 - ABBA
  • 3 - lata 80
  • 4 - muzyka elektroniczna
  • 5 - muzyka świąteczna
  • 6 - lata 90


Możliwe jest także rzucenie k6 na zdarzenie losowe:
  • 1 - W wypożyczalni nie mieli łyżw w twoim rozmiarze, przez co musiałeś wziąć albo trochę za małe, albo trochę za duże. Nawet jeżeli jesteś dobrym łyżwiarzem, to ciężko ci utrzymać równowagę, kiedy cały czas ci coś przeszkadza w bucie.
  • 2 - Ktoś zapatrzył się na światełka i wpadł prosto na ciebie, przez co obydwoje wylądowaliście na lodzie. Na szczęście nikomu nic się nie stało.
  • 3 - Trafiłeś na grupę niedoświadczonych łyżwiarzy, korzystających z pomocy pingwinka do nauki jazdy. Taki pingwinek w ciebie wjechał i bardzo mocno poturbował, potrzebujesz pomocy żeby się pozbierać z lodu (możesz też być osobą, która wjechała pingwinkiem w innego gracza)
  • 4 - Jeżdżąc musiałeś przystanąć, by ciaśniej zawiązać łyżwę. Nie zwróciłeś uwagi, że stoisz dosłownie pod jemiołą i ludzie dookoła uznali, że chcesz się oświadczyć drugiemu graczowi. Zaczęli skandować gorzko i wyciągnęli telefony, żeby wszystko nagrać.
  • 5 - W wyniku nieprzyjaznego zbiegu okoliczności upadłeś na lodzie, wykręcając sobie kostkę w taki sposób, że cię cholernie boli i nie jesteś w stanie sam zejść z lodu.
  • 6 - Trafiłeś na zajęcia, gdzie młoda instruktorka uczyła wykonywać proste figury z jazdy figurowej, jeździć tyłem, slalomem, a także wykonywać podstawowe skoki. Możesz dołączyć do zajęć. Rzuć dowolną kostką by sprawdzić jak ci poszło - jeżeli wypadła liczba parzysta, udaje ci się wykonać jakiś skomplikowany manewr wybrany przez ciebie, jeżeli wypadła liczba nieparzysta to niestety lądujesz na lodzie.


milestone 500
Napisałeś 500 postów!

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach