Liczba postów : 484
Regis
Podstawowe informacje
Wiek: 300 (22) / urodzony w 1722 roku
Rasa: wilkołak urodzony
Waga: 73kg
Wzrost: 183cm
Mutacje Postaci
Mutacja specjalna: Niewrażliwy
Cecha trochę obosieczna, lecz niezwykle przydatna w sytuacjach podbramkowych, gdy nad nadnaturalnym zostaje wymuszona chłodna analiza wszystkich opcji. Dzięki swoim unikatowym właściwościom wirusa, jego nosiciel może całkowicie odciąć się od emocji na czas 2 - maksymalnie 3 tur w aktualnie prowadzonej sesji.
Będąc pod wpływem Niewrażliwego, nadnaturalny staje się prawdziwą maszyną całkowicie niepodatną na gniew, panikę - na dosłownie każdą emocję negatywną oraz pozytywną, w tym i działanie czarującej aparycji zarówno przed jej uruchomieniem, jak i w trakcie po wcześniejszym wyrwaniu z transu. Dodatkowo nie rozpraszają go żadne czynniki zewnętrzne, nawet te wyjątkowo upierdliwe (tym bardziej dla nadwrażliwca), co pozwala mu na pełne skupienie, działanie czy analizę danej sytuacji.
W przekładzie na mechanikę Niewrażliwy podczas trwania w pseudo "transie" otrzymuje + 3 punkty do wszystkich testów na opanowanie oraz percepcję i jest całkowicie niepodatny na jakikolwiek ujemny modyfikator wpływający na kontrolę czy skupienie.
Zakończenie działania Niewrażliwego niestety może negatywnie odbić się na nadnaturalnym. Najczęstszym symptomem powrotu do normalnego trybu jest lekkie zmroczenie, które na szczęście mija bardzo szybko. Mniej przyjemnym skutkiem ubocznym są natomiast wszelkie uderzenia bodźców, na które wcześniej nadnaturalny był uodporniony. Mogą więc wystąpić napady gniewu, paniki i tak dalej zależnie od tego, co było tłumione. Co więcej nadnaturalny może dwukrotnie boleśniej odczuć bodziec, na który jest normalnie nadwrażliwy.
Zależnie od preferencji, postać ma wówczas prawo do testu na opanowanie, celem oceny w jakim stopniu Niewrażliwość odbiła się rykoszetem na swoim nosicielu. Do wyniku rzutu kością gracz prócz punktów z atrybutu nie dodaje żadnego innego modyfikatora.
Cecha trochę obosieczna, lecz niezwykle przydatna w sytuacjach podbramkowych, gdy nad nadnaturalnym zostaje wymuszona chłodna analiza wszystkich opcji. Dzięki swoim unikatowym właściwościom wirusa, jego nosiciel może całkowicie odciąć się od emocji na czas 2 - maksymalnie 3 tur w aktualnie prowadzonej sesji.
Będąc pod wpływem Niewrażliwego, nadnaturalny staje się prawdziwą maszyną całkowicie niepodatną na gniew, panikę - na dosłownie każdą emocję negatywną oraz pozytywną, w tym i działanie czarującej aparycji zarówno przed jej uruchomieniem, jak i w trakcie po wcześniejszym wyrwaniu z transu. Dodatkowo nie rozpraszają go żadne czynniki zewnętrzne, nawet te wyjątkowo upierdliwe (tym bardziej dla nadwrażliwca), co pozwala mu na pełne skupienie, działanie czy analizę danej sytuacji.
W przekładzie na mechanikę Niewrażliwy podczas trwania w pseudo "transie" otrzymuje + 3 punkty do wszystkich testów na opanowanie oraz percepcję i jest całkowicie niepodatny na jakikolwiek ujemny modyfikator wpływający na kontrolę czy skupienie.
Zakończenie działania Niewrażliwego niestety może negatywnie odbić się na nadnaturalnym. Najczęstszym symptomem powrotu do normalnego trybu jest lekkie zmroczenie, które na szczęście mija bardzo szybko. Mniej przyjemnym skutkiem ubocznym są natomiast wszelkie uderzenia bodźców, na które wcześniej nadnaturalny był uodporniony. Mogą więc wystąpić napady gniewu, paniki i tak dalej zależnie od tego, co było tłumione. Co więcej nadnaturalny może dwukrotnie boleśniej odczuć bodziec, na który jest normalnie nadwrażliwy.
Zależnie od preferencji, postać ma wówczas prawo do testu na opanowanie, celem oceny w jakim stopniu Niewrażliwość odbiła się rykoszetem na swoim nosicielu. Do wyniku rzutu kością gracz prócz punktów z atrybutu nie dodaje żadnego innego modyfikatora.
Mutacje negatywne:
- • Głodomór (2)
- • Wybredny - nie dotknie człowieka, wampira czy innego wilkołaka pod wpływem narkotyków (1)
Mutacje pozytywne:
- • Dobre uzębienie (1) dodane po remaku
- • Mistrz skupienia (2)
Atrybuty Postaci
Siła: 5/5 +1
Spryt: 1/5
Percepcja: 2/5 +1
Opanowanie: 2/5
Wtajemniczenie: 2/2 +2
→ 1 poziom: specjalista - złodziejstwo
→ 2 poziom: Lupus
Spryt: 1/5
Percepcja: 2/5 +1
Opanowanie: 2/5
Wtajemniczenie: 2/2 +2
→ 1 poziom: specjalista - złodziejstwo
→ 2 poziom: Lupus
Specjalizacje atrybutowe
Specjalizacja 1: Mocarz: jednorazowe na aktualną sesję podwojenie wyniku na siłę ataku niezależnie od formy u wilkołaków.
→ Człowiek: sama kostka = wynik x2
→ Przejściowa: wynik kostki + siła = wynik x2
→ Crinos: wynik kostki + siła (2x) = wynik x2
→ Lupus: wynik kostki + siła = wynik 2x
Specjalizacja 2: -
→ Człowiek: sama kostka = wynik x2
→ Przejściowa: wynik kostki + siła = wynik x2
→ Crinos: wynik kostki + siła (2x) = wynik x2
→ Lupus: wynik kostki + siła = wynik 2x
Specjalizacja 2: -
Triggery i posiadane punkty
Ingerencja MG/UP: tak
Informacje dodatkowe: ładnie poproszę bez gwałtów, molestowania, detalicznej krzywdy wobec dzieci oraz zwierząt.
Posiadane pkt: 5 punkty doświadczenia
Posiadane tokeny: 0 złotych tokenów
Informacje dodatkowe: ładnie poproszę bez gwałtów, molestowania, detalicznej krzywdy wobec dzieci oraz zwierząt.
Posiadane pkt: 5 punkty doświadczenia
Posiadane tokeny: 0 złotych tokenów
Nagrody jednorazowego użytku
- Cukierek: dodatni modyfikator (+1) do rzutu kosteczką na fabule (x1)
- Dobrze zaopatrzony (x1)
- Jednorazowy modyfikator +2 do kostki (x2)
- Jednorazowa możliwość ponownego rzutu kostką (x1)
- Magiczna wskazówka mg/up (x1)
- Szczęśliwy traf (x1)
- Wsparcie (1x)
- Uniwersalny eliksir (x1)
- Zmiana progu trudności rzutu, o co najmniej 20% (x1)
milestone 250
Napisałeś 250 postów!