Liczba postów : 1122
Huang Jun Kai
Podstawowe informacje
Wiek: 922 rok urodzenia (1100 lat/na ludzkie 26)
Rasa: wampir czystej krwi
Waga: 65kg
Wzrost: 175cm
Atrybuty Główne
• Siła: 5/5
• Spryt: 5/5
• Percepcja: 5/5
• Opanowanie: 5/5
• Wtajemniczenie: 3/3
→ 1 poziom: lingwista
→ 2 poziom: odczyt wspomnień
→ 3 poziom: przekazywanie wspomnień
• Spryt: 5/5
• Percepcja: 5/5
• Opanowanie: 5/5
• Wtajemniczenie: 3/3
→ 1 poziom: lingwista
→ 2 poziom: odczyt wspomnień
→ 3 poziom: przekazywanie wspomnień
Specjalizacje Atrybutowe
• Atleta: modyfikator + 1 do rzutu na odległość skok oraz sprint.
• Czujne oko (: modyfikator + 1 do rzutów na wypatrywanie.
• Kamuflaż: modyfikator +1 do rzutów na obronę przed wykryciem oraz do skradania (Percepcja).
• Kontra: automatyczne oddanie połowy siły ataku przeciwnika, o ile ten trafił.
• Refleks: modyfikator +1 do rzutów na unik.
• Czujne oko (: modyfikator + 1 do rzutów na wypatrywanie.
• Kamuflaż: modyfikator +1 do rzutów na obronę przed wykryciem oraz do skradania (Percepcja).
• Kontra: automatyczne oddanie połowy siły ataku przeciwnika, o ile ten trafił.
• Refleks: modyfikator +1 do rzutów na unik.
Mutacje Postaci
Mutacje negatywne
• Wybredny (1): w przypadku braku określonego rodzaju pokarmu gracz otrzymuje modyfikator – 2 do opanowania.
→ ludzie - tylko do 30 roku życia.
→ wampiry przemienione - tylko do 30 roku ludzkiego życia.
→ wampiry urodzone - tylko, jeśli ich wiek biologiczny zatrzymał się do 30 roku.
→ wilkołaki przemienione - tylko do 30 roku ludzkiego życia.
→ wilkołaki urodzone - tylko, jeśli ich wiek biologiczny zatrzymał się do 30 roku.
Mutacje pozytywne:
• Dobre uzębienie (1): dodatkowa para kłów u wampirów i u wilkołaków przyspieszają napełnianie brzuszków pokarmem.
• Predator (2): modyfikator + 1 do rzutów na percepcję.
• Mistrz skupienia (2): modyfikator + 2 do rzutów na opanowanie oraz wszelkie testy wymagające skupienia.
• Syty (2): modyfikator +1 do rzutów na opanowanie w sytuacji wystąpienia głodu.
• Szósty zmysł (3): modyfikator 1+ do rzutów na spryt i opanowanie.
Mutacja specjalna
Pozorant/Aktor: niemożność wykrycia przez wampiry, utrudnienie wykrycia przez wilkołaki oraz ułatwienie w funkcjonowaniu pomiędzy ludźmi. Opis poniżej.
- Spoiler:
- Czasami nazywany pozorantem, pewnie z uwagi na nietypowy efekt mutacji wirusa w ciałach swoich nosicieli. Aktor jest mutacją częściowo pasywną, co oznacza, że skupienie nadnaturalnego jest wymagane wyłącznie przy procesach włączania lub wyłączania swojej unikatowej cechy wedle woli.
W trybie włączonym Aktor działa jak proces oddychania, tak więc jego przebieg nie wymaga praktycznie żadnej kontroli/ingerencji od strony nosiciela. Co więcej, po "odpaleniu" pozwala wampirowi na wejście w tryb ludzki poprzez: zmianę bladego odcienia cery na właściwy, zwiększenie temperatury ciała do poziomu zdrowej osoby oraz przyspieszenia tętna. Wyłączenie go powoduje powrót pijawki na typowo wampirzy chłodny poziom i nigdy ponad normę: na wilkołaczy tryb.
U wilkołaków Pozorant działa dokładnie na tych samych zasadach. Różnica obejmuje regulację ciepłoty ciała, bowiem z uwagi na swoją podwyższoną temperaturę, Dzieci Księżyca zamiast dodatkowo ją zwiększać, po włączeniu Aktora mogą z niej zejść do poziomu zdrowego człowieka i nigdy niżej, na np. na wampirzy poziom. Wyłączenie cechy spowoduje automatyczny powrót do wilkołaczego trybu bytności.
Aktorzy po odpaleniu swojej sztuczki są o wiele trudniejsi do "wyniuchania" przez swoich pobratymców. Inny wampir czy wilkołak w formie człowieka praktycznie nie wyczuje różnicy między zwykłym śmiertelnikiem a posiadaczem włączonego pozoranta.
Ułatwienia (zależnie od preferowanego stylu gry: storytelling/mechanika) przy potencjalnym teście na percepcję zaczynają się dopiero:
→ u wilkołaków po wejściu w formę pośrednią lub Crinosa i obejmują dodani modyfikator do cechy percepcji oraz pozostałych wynikających z dodatkowych bonusów.
→ u wampirów wyłącznie przy obecności odpowiedniej mutacji, która dopiero zezwala na użycie dodatniego modyfikatora wynikającego z niej oraz cechy percepcji.
Informacja: w przekładzie na test percepcji w przypadku chęci rozpoznania Aktora wynik definiujący sukces jest wysoki i wymaga przekroczenia progu około 80% rzutu zależnie od typu kostki, np.
→ dla kości K6 sukces będzie liczony od wyników 5 oraz 6
→ dla kości K10 sukces będzie liczony od wyników 8, 9 i 10
→ dla kości K20 sukces będzie liczony od wyników 16, 17, 18, 19, 20
Ponadto dodatkowe utrudnienie mają Nadwrażliwcy ze zmysłem powonienia, acz tylko w sytuacjach, które zakładają wystąpienie silnego zapachu u "wąchanego". W takiej sytuacji od wyniku kości muszą odjąć 1 punkt.
Nagrody jednorazowego użytku
• Brak.
Triggery i posiadane punkty
Ingerencja MG/UP: postać specjalna, nie bierze udziału w misjach pod okiem MG. UP wchodzi w grę, ale bez nagród.
Informacje dodatkowe dla UP: ładnie poproszę bez gwałtów, molestowania, krzywdy wobec dzieci oraz zwierząt.
Posiadane pkt: nie zdobywam.
Posiadane tokeny: nie zdobywam.
Informacje dodatkowe dla UP: ładnie poproszę bez gwałtów, molestowania, krzywdy wobec dzieci oraz zwierząt.
Posiadane pkt: nie zdobywam.
Posiadane tokeny: nie zdobywam.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!