Liczba postów : 2273
Dracula
Ród wampirzy, który uwielbia prowadzić badania. Podziemia to ich ulubiona część miasta mody. To właśnie tam posiadają swoje laboratoria. Ród ten jest główną siłą napędową w ulepszaniu procesów produkcji krwi. Słyną z ponadprzeciętnego intelektu - niekiedy nazywa się ich mózgowcami.
Swoje rodzime ziemie opuścili w momencie przyciśnięcia przez Inkwizycję. Zapuszczenie korzeni/założenie głównej siedziby w Paryżu zostało zdefiniowane bliskością obecnej Rady.
Pochodzenie: Rumunia
Siedziba: V dzielnica Paryża.
Oznaczenie familiantów: czarny orzeł, bez względu na stylistykę zawsze w tej samej pozie oraz ulokowany na lewym nadgarstku
Cecha specjalna: Chowaniec
Dzięki nakarmieniu zwierzęcia lądowego lub lotnego, ale nie większego niż fretka, nieśmiertelni mają możliwość wydawania mu rozkazów do czasu, aż ten nie umrze lub do momentu nakarmienia innego zwierzęcia.
Obecny przewodniczący (oficjalne dane): Mihail Dracula, wieczny myśliciel, naukowiec, doktor, wynalazca, prawdziwy wampir renesansu. Pomimo 280 lat, Mihail Dracula ma na swoim koncie wiele uznanych przez ludzi i innych nadnaturalnych dzieł pisanych o przeróżnej tematyce: fizyka kwantowa, chemia, medycyna, inżynieria genetyczna, mechanika, robotyka - a to zaledwie maleńki czubek góry lodowej.
W swoich decyzjach jest zazwyczaj niezłomny - te zaś podejmuje po długim namyśle, przy rozważeniu każdego zysku do straty. Nie przepada za osobnikami, którzy działają w chaosie. Za wierność nagradza, za zdradę... Cóż, za swojej kadencji takowej nie doświadczył.
Stanowiska w rodach
Przewodniczący - wampiry sprawujące piecze nad danym rodem. Odpowiadają bezpośrednio przed Najwyższą Radą: składają im raporty, tłumaczą się z przewinień swoich lub swoich podławych. Mogą ale nie muszą być bezpośrednimi założycielami. Swoje dziedzictwo w postaci cech specjalnych danego rodu nabyli wraz z krwią od poprzedników, później przekazywanych młodszym pijawkom.Prekursorzy unikatowych zdolności do dziś pozostają nieznani. Nazwiska rodowe zmieniały się na przestrzeni lat. Obecnie przyjęte formy zostały odziedziczone po poprzednich przewodniczących.
Dyplomaci - w najprostszym ujęciu definicji: panie weź coś wynegocjuj w imieniu starszyzny.
Łowcy - wampirze, łamiesz zasady, spodziewaj się szybkiej eliminacji. Ludzie coś kombinują i są niewygodni; szkodzą konspirze i nie da się ich odwieść? Niech spodziewają się Łowcy. W skrócie: spec od brudnej roboty.
Obserwatorzy - czasami szpiedzy skierowani przeciwko wilczkom/wampom, a czasami badacze ludzkich nastrojów. Przeprowadzają rutynowe kontrole ich wiedzy na temat nadnaturalnego świata, zacierają ślady bytności długowiecznych, "fejkują" rzekome dowody na istnienie czegoś nadnaturalnego.
Protektorzy - zakres ich obowiązków to: ochrona własnych terytoriów, od siedziby po banki krwi i inne przedsiębiorstwa oraz bodyguardowanie szych i dyplomatów.
Mieszkańcy - przedstawiciele danego rodu. Chociaż nie wyróżniają się na tle powyższych stanowisk, mogą się o takie ubiegać drogą fabularną - mogą również wnieść o stworzenie nowego działu.
KODEKS WAMPIRÓW
Tylko Kodeks Cię ocali.
Nieznajomość Kodeksu nie zwalnia z jego przestrzegania. Nieprzestrzeganie Kodeksu karane jest Śmiercią Ostateczną.
Nieznajomość Kodeksu nie zwalnia z jego przestrzegania. Nieprzestrzeganie Kodeksu karane jest Śmiercią Ostateczną.
- Stwórcy swego słuchać będziesz jako Pana swego i Władcę swych dni.
- Nigdy nie odwrócisz się od swego Stwórcy i Klanu jego.
- Dbać będziesz o swoje Dzieci jak o samego siebie. Czego im brakować będzie tego i Tobie zabraknie.
- Nie wyjdziesz za Dnia poza swój Dom. Od dnia Narodzin Noc jest Twym czasem.
- Polować będziesz z dala od siedzib Klanu swego.
- Gdy sto lat i dzień jeden od Twych Narodzin minie wolno Ci własne Dzieci do Nocnego Życia powołać, jednak choć żeś już dorosły, Stwórcy swemu wierności dochowasz. I nigdy nie przemienisz dziecka, gdyż sprowadzi ono zagrożenie na Ciebie i rodzinę.
- Bez zgody Stwórcy swego żadnego Dziecka nie powołasz.
- Starszych szanować będziesz jakby Twym Dziadkami i Babciami byli. Władzy nad Tobą oni nie mają, Pierwszym jedynie sprzeciwiać się nie wolno.
- Niczego nie uczynisz, by ktokolwiek wiedział, żeś kruchym Sojuszem zachwiał.
- Bez pozwolenia krwi wilka ni swego pobratymca pić nie będziesz.
- Żerować na oczach ludzi nie będziesz ni świadków żerowania zostawiał.
- Wchodząc do domostwa innego klanu lub innego wampira winien jesteś gospodarzowi szacunek i poszanowanie jego reguł.
- Nie będziesz zabijać pobratymców swoich, chyba że po procesie przed Radą, który bezsprzecznie przewiny delikwentowi udowodni.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!