Cerise Dracula

3 posters

Go down

Cerise Dracula

Cerise Dracula
Liczba postów : 150




Cerise Dracula

podstawowe


wiek: 10.01.1831 (191 lat)



rasa: wampir (urodzona)



pochodzenie: francuskie



wizerunek: Jessica Clements



rola w rodzie: Dracula - obserwator

znaki szczególne

Zwykle nosi okulary, choć wcale ich nie potrzebuje, ciężko ją zobaczyć bez książki w ręku albo torbie. Pośród wampirów nie wyróżnia się niczym szczególnym. Kiedy wychodzi "między ludzi" zwykle stara się skryć bladość pod makijażem i nosi ubrania osłaniające jak najwięcej ciała, także często kapelusze (nocą oczywiście - jeżeli istnieje ryzyko, że mogłaby trafić na zewnątrz nim zapadną ciemności, makijaż musi zastąpić dużą ilością filtra, a zwykle okulary słonecznymi).

biografia


Jej życie - jak na wampira i kogoś, kto ma niemal dwie setki na karku - było stosunkowo spokojnie i nie obfitujące w specjalne tragedie.Urodziła się jako wampirzyca, darowano jej więc wszelkie traumy związane z przemianą, przyzwyczajeniem się do tego, że słońce może cię zabić, a by przetrwać, musisz czasem wbić kły w czyjąś szyję. Wychowywała się w czasach, w których między rasami panował względny pokój, a stosunki społeczne wyglądały nieco inaczej niż obecnie. Matka starała się jej wpoić maniery i umiejętności, jakie powinna mieć "panienka z dobrego wampirzego domu" - jak języki czy grę na instrumentach, a ojciec szybko zaraził miłością do nauki i książek. Cerise całe lata spędzała w ojcowskim, podziemnym laboratorium albo nad księgami, nie licząc upływających lat. Nie oznaczało to, że nie wychodziła na zewnątrz: miała okazję widzieć, jak powstaje Wieża Eiffla, oglądać Łuk Triumfalny tuż po jego wybudowaniu, oglądać pierwsze przedstawienia w Moulin Rouge i w Opéra Garnier.
Później, dużo później, pojęła, że na jej oczach kształtowała się historia. I chyba wtedy zaczęła rozumiem, jak dużym darem jest wampirzy żywot. Lata, które jej dano, mogła wykorzystywać na rozwój i poznawanie świata, nieograniczona krótkim czasem, jakim dysponowali ludzie.

Lata wojenne wspomina głównie jako pełne niepokoju, podczas których i z ludzi, i z nadnaturalnych często wychodziło wszystko, co najgorsze. Ich zakończenie oraz zawarcie traktatów - i tych wampirzo wilkołaczych, i tych między krajami, przyjęła z ogromną ulgą. Cerise chyba zawsze była trochę zbyt łagodna, jak na wampira i jakoś nie umiała cieszyć się tym całym rozlewem krwi, nawet jeśli dla wielu oznaczało to łatwość chwytania nowych zdobyczy i pożywiania się. Ich część spędziła we Francji, część we Włoszech, starając się przetrwać.

Koniec II Wojny i kolejne lata oznaczały falę zmian - w społeczeństwie i nauce. Cerise śledziła je z pewną fascynacją. Wielu długowiecznych przyjmuje zmiany z obawą, ale jej to nie dotyczyło: może dlatego, że jak na wampira nie była jeszcze aż tak stara, może dlatego, że była nieodrodną córką swego rodziny, dla której ważne były nowe zdobycze nauki. Chętnie sięgała po nowe książki i śledziła postępy w nauce. Radowały ją takie rzeczy, jak upowszechnienie prądu, wynalezienie komputerów czy osiągnięcia w dziedzinie produkcji sztucznej krwi. Była głodna wiedzy i - jak wierzyła - miała cały czas tego świata na jej zdobywanie.
W pewnym momencie po raz pierwszy podjęła pewną próbę wtopienia się w świat ludzi nieco bardziej niż jako gość, przemykający pomiędzy nimi nocą... chociaż zawsze trzymając dystans, świadoma, że nikt nie powinien wykryć jej sekretu. Zadbała też o takie szczegóły, jak choćby makijaż, kryjący nieco bladość skóry czy fałszywe papiery. Znów wyjechała z Francji, by lepiej poznać świat, a także po raz pierwszy studiować - jej wybór padł na chemię, którą uznała za przydatną, by móc pomagać w laboratoriach rodzinnych - w miejscu, z którego potem łatwo będzie zniknąć, tworząc kolejną, fałszywą tożsamość. Chociaż wciąż cieszyła się protekcją i wsparciem rodziców na każdym polu, starała się uzyskać pewną samodzielność i w celach zarobkowych zajmowała się tłumaczeniami, wydała też pod pseudonimem kilka publikacji.

Nigdy nie nadawała się szczególnie na wojowniczkę, przynajmniej według wampirzych standardów. Nie była też lwem salonowym, mimo starań matki, aby takim córkę uczynić. Trzymała się raczej z boku i obserwowała zarówno ludzi, jak i wampiry, nie będąc pośród nich żadną gwiazdą. Dobrze radziła sobie za to ze słowem i nowoczesnymi technologiami, ukończyła kilka kursów komputerowych i programowania. Jako wampir miała wiele czasu, by te umiejętności doprowadzić do perfekcji. Z czasem zaczęła to wykorzystywać, by pomóc w zacieraniu śladów nadnaturalnych albo zbieraniu informacji o osobach, które wydawały się być nieco zbyt zainteresowane wampirami. I w razie potrzeby przekazując je dalej. Nauczyła się włamywać do baz danych i było to dość przydatne, kiedy ktoś z rodu Draculów życzył sobie sprawdzić, jak wiele niektórzy dowiedzieli się o pewnych... podejrzanych wydarzeniach lub usunąć skądś albo zdyskredytować materiały dotyczące nadnaturalnych, zacierając ich ślady. Przyjęła więc wtedy rangę obserwatora - chociaż rzadko wysyłano ją do wilków czy innych wampirów w roli szpiega, częściej właśnie wymagając sprawdzania danych czy szerzenia dezinformacji. Wszak po co wysyłać wampira, by szpiegował jakiegoś człowieka, skoro można włamać się na jego skrzynkę na Facebooku i sprawdzić, o czym rozmawia ze znajomymi albo prześledzić historię przeglądarki?

Obecnie od kilkunastu lat znów mieszka w Paryżu. Chętnie pomaga w badaniach Draculów, raz w tygodniu wykłada literaturę na jednym z uniwersytetów - o wybitnie późnej godzinie. Jest też właścicielką księgarni (pozbawionej okien), choć obecnie godzi się z tym, że będzie musiała ją zamknąć: po pierwsze, odkąd została obserwatorką, brakuje jej czasu, aby samodzielnie tam pracować, po drugie wie, że handel online powoli wypiera takie inicjatywy. A jednak dobrze zarabiać na takim interesie pieniądze, nawet jeżeli miałeś wcześniej lata na inwestowanie i zdołałeś odłożyć pewne środki. Wie, że w razie czego może zatrudnić się gdzieś jako programistka, wszak w tym zawodzie spokojnie można pracować online, ale na razie trzyma ją przy księgach jeszcze sentyment.


ciekawostki

- uwielbia książki oraz komputery i radzi sobie z nimi znacznie lepiej niż z ludźmi i wampirami, kolekcjonuje też pierwsze wydania książek
- obecnie dysponuje dokumentami, według których nazywa się Cerise Durand i ma 35 lat.
- zawsze interesowała się mocno literaturą, a ojciec zaszczepił w niej także zainteresowanie  chemią - te dwie pasje realizuje niejako na dwóch swoich wcieleniach
- jako Cerise Durand ukończyła wieczorowe studia z literatury, jest właścicielką księgarni, w której jednak sama pracuje dość rzadko - głównie zimą, kiedy wcześnie zapada zmrok - i parę godzin w miesiącu wykłada na uniwersytecie
- jako Cerise Dracula pomaga w rodzinnych laboratoriach i w razie potrzeby zajmuje hakerstwem: by zatrzeć ślady niektórych incydentów albo zebrać informacje. W razie potrzeby szerzenia dezinformacji ma parę fałszywych, internetowych tożsamości
- nie jest królową towarzystwa i nie czuje się najlepiej na dużych imprezach - ani ludzkich, ani wampirzych
- preferuje krew z woreczków, chociaż jeśli to konieczne, nie ma oporów wobec pożywiania się na ludziach
- poza francuskim biegle zna angielski i włoski, liznęła też trochę łacińskiego, hiszpańskiego i szwedzkiego.
Milestone 100
Napisałeś 100 postów!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Pozostało Ci: 8 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach