Eleonore Ragan

3 posters

Go down

Eleonore Ragan

Eleonore Ragan
Liczba postów : 20




Eleonore Ragan

podstawowe



wiek: 220 lat (200 lat)



rasa: Wilkołak (Przemieniona)



pochodzenie: Amerykańskie



wizerunek: Hannah Kleit



rola w watasze: Rodzina Vayssière; Obserwator

znaki szczególne

Pierwsze, co rzuca się w oczy, patrząc na Elen to niewysoki wzrost w postaci 165 centymetrów i drobna sylwetka w typie klepsydry. Niegdyś długie do talii, proste, lśniące ciepłą czernią włosy, aktualnie zostały ścięte do linii żuchwy, nadając jej zarówno bardziej nowoczesnego wyglądu, jak i pazura. Spod ciemnych, gęstych brwi spoglądają na świat równie ciemne oczy, zależnie od słońca, potrafiące nabrać głębi i jaśniejszego odcienia brązu. Podkreślają je czarne, długie, gęste i wywinięte w górę rzęsy. Na nosie i górze policzków można dostrzec również drobne, ledwo widoczne piegi.

Pod ubraniami skrywa, umiejscowioną na prawym udzie bliznę po ugryzieniu, które ją przemieniło w wilkołaka. W jej ubiorze zagościł na stałe prosty styl smart casual, modyfikowany w inny, bardziej odpowiadający sytuacji, jeśli zaistnieje taka potrzeba, włącznie ze zmianą na luźne dresy, jeśli zaistniała szansa na to, że będzie trzeba się szybko przemieniać.

biografia

Urodziła się 20 grudnia 1802 roku w rodzinie zajmującej się handlem. Byli typowymi przedstawicielami klasy średniej, która pracowała na swoje utrzymanie. Posłuszna, łagodna, uczyła się szybko, bez narzekań, chłonąc wiedzę jak gąbka wodę. Ciągle chcąc wiedzieć więcej, jednak niekoniecznie posiadając możliwość, żeby faktycznie tę wiedzę zdobywać.

Być może właśnie to ją wtedy zgubiło. Poznała go, mając zaledwie 19 lat. Nie spodziewałaby się, że ktoś tak dobrze sytuowany zwróci na nią uwagę. Najpierw spędzając z nią czas, rozmawiając, wymieniając się liścikami, kiedy nie mogli się spotkać. Poświęcając czas, by poznawać ją coraz lepiej, później kontynuując znajomość, rozwijając ją jak i ich zauroczenie i cicho podkarmiając jej głód wiedzy przynoszeniem jej coraz to nowych książek, opowiadając o kolejnych rzeczach. Nic dziwnego, że po ledwo roku znajomości, zaręczyli się.

To był początek końca. Bolesnego, pozostawiającego na duszy ranę, upadku. Na tydzień przed kolejnym rokiem namówił ją na wycieczkę do lasu. Tylko ich dwoje, drzewa, świeże powietrze. Nic nie zapowiadało tego, jak się to skończy. Odszedł na chwilę między drzewa, a niedługo później wyskoczył z krzaków jako... bestia. Przerażający potwór, szczerzący kły, który ruszył na niczego niespodziewającą się Elenę, zamurowaną z szoku na widok... tego czegoś co miało być przecież tylko potworem z mitów. Straszakiem dla dzieci, żeby nie wychodziły z domów po nocach. To nie mogło być realne. A jednak jego zęby były straszne ostre. Nie zdążyła nawet pomyśleć o ucieczce, a w prawym udzie rozlał się ból, kiedy stwór ją ugryzł. A potem ciemność. Straciła przytomność przez palący ból.

Ocknęła się, podrywając się zaraz do siadu, jednak od razu pożałowała tego ruchu, wydając z siebie syknięcie przez zęby. Jej narzeczony siedział przy łóżku. Nie wyglądał na przerażonego tym, że znalazł ją nieprzytomną, zakrwawioną, z jakąś wielką bestią stojącą nad nią. Jakim cudem przeżyli? Co się stało? Rozpłakała się, odczuwając echo strachu i przerażenie na wspomnienie o tamtym stworze. Przez chwilę ją uspokajał, próbował jej wytłumaczyć całą sytuację, ale nie było to łatwe. Nie było daleko do pełni, ledwie kilka dni, więc kiedy zaczął opowiadać o wilkołakach, kiedy przyznał się, że to on był tamtym potworem, który miał zabrać jej wcześniejsze życie. Że teraz, jeśli przeżyje, będzie taka sama jak on... narosła w niej wściekłość na całą sytuację i  na niego. Agresja względem niego buzowała w jej żyłach. Oberwał. Rzucała w niego wszystkim, co wpadło w jej ręce i nie było zbyt ciężkie, żeby to zrobić. Płakała, wyzywając go od najgorszych. Czując nienawiść do niego, za to, co zrobił, do siebie, przez to, czym się stała, do świata, który tak ułożył ich losy.

Pierwszą przemianę przeszła pod jego okiem. Niezbyt ją nawet pamiętała, jednak jedno było pewne — kolejnych pełni spędzonych z nim już nie było. Uciekła przed nim, jak najdalej mogła. Na drugi koniec kraju, starając się zacierać za sobą ślady, by jej nie odnalazł. Nie miała pojęcia, że bez wsparcia stada będzie z nią źle. Nie mogła tego wiedzieć, nie wytłumaczono jej wszystkiego, spiesząc się z najważniejszymi informacjami, przekazywanymi jej pomiędzy napadami szału, zanim przyjdzie pełnia, która była ledwie kilka dni po ugryzieniu.

Kolejną pełnię spędziła sama, jednak nie znalazła dobrego miejsca na to, by się ukryć. Goniona palącym głodem mięsa wbiegła na farmę i rozszarpała pierwszą krowę, która nawinęła jej się na pazury. Szczęście w nieszczęściu, że farma należała do małżeństwa Vayssière. Aurore i Cédric byli na tyle mili, że zamiast pozbyć się wilkołaka, który stanowił niebezpieczeństwo, przygarnęli ją do siebie, pomagając jej się uporać z wilkołactwem. Reagowała na nich dużo lepiej niż na dawnego narzeczonego. Uczyła się od nich, za drobną obsesję mając chęć uzyskania pełnej kontroli nad sobą w futrze bestii.

Podczas wojny secesyjnej starała się wspierać Unię, tak samo jak jej przybrani rodzice. Nie pchała się jednak do walki, nie uważała, żeby było to rozsądne, kiedy była wilkołakiem i mogło to, dosyć łatwo, wyjść na jaw. Zamiast tego oddawała się nauce francuskiego, jak i dalej szlifowała swoją kontrolę. Po drugiej wojnie światowej wyjechała z Ameryki razem z jej przyszywanymi rodzicami, by dołączyć do brata Cédrica i jego stada we Francji. To w Paryżu postanowiła przejąć jeden z domów mody, by zarabiać na siebie i móc jednocześnie odrobinę zniwelować koszty, jakie ponosiło jej stado przy zakupie ubrań, kiedy nagle trzeba było się przemienić.

ciekawostki

• Uwielbia kawę w każdej postaci.

• Wspaniale wychodzi jej pieczenie słodkości. Gotować też umie, ale zdecydowanie bardziej lubi się z piekarnikiem i blachami.

• W wilczej formie jej futro jest koloru głębokiej, ciepłej czerni.

• Jest molem książkowym, który kolekcjonuje książki, więc posiada całkiem pokaźną prywatną biblioteczkę.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Do wydania na atrybuty główne masz: 8 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach