Flore Marie Cerise

3 posters

Go down

Flore Cerise

Flore Cerise
Liczba postów : 59




Flore Marie Cerise

podstawowe



wiek: 253 lata (230 lat)



rasa: wampir (przemieniona)



pochodzenie: francuskie



wizerunek: Hande Erçel



rola w rodzie / watasze: brak

znaki szczególne

- proteza zamiast lewej nogi
- liczne blizny powstałe za ludzkiego życia, zwłaszcza od pasa w dół

biografia



- Urodziła się w 1769 roku w rodzinie francusko-włoskiej w niewielkim miasteczku nad Lazurowym Wybrzeżem. Miała pięcioro rodzeństwa, a sama była najstarsza z ich szóstki. Od dziecka miała smykałkę do zdobywania wiedzy i uwielbiała podpatrywać co robią jej rodzice. Kiedy tylko weszła w nastoletnie lata matka zaczęła po kryjomu przekazywać jej wiadomości dotyczące ziół, natomiast jawnie wszystko co dotyczyło przyjmowania porodu. Z tym zresztą Flore też często pomagała rodzicielce. Ojcu natomiast chętnie pomagała z rolą i pracami na niej. Gdy nie robiła żadnej z tych rzeczy zajmowała się domem i gromadką młodszego rodzeństwa.
- Ojciec zaszczepił w niej miłość do Paryża podczas wieczornych, zimowych opowieści o tym mieście. Najczęściej siadali wszyscy razem i przysłuchiwali się bajkom głowy rodziny dopóki świeczka nie wypaliła się do końca. Wtedy też dziewczyna powzięła w sobie postanowienie, że zamieszka w tym miejscu kiedy dorośnie.
- Wyszła za mąż mając 16 lat za drobnego kupca z Paryża. O dziwo było to małżeństwo opierające się na miłości, nie zaś na samym majątku. Przeprowadziła się z Pierrem i zamieszkali razem w skromnym mieszkaniu nad sklepem w jednej z uboższych dzielnic miasta. Wkrótce potem na świat przyszła jej córka - Lavender. Spełniała się w roli matki i pani domu.
- z niepokojem obserwowała wydarzenia z przedednia i początku rewolucji. Starała się także wybić mężowi z głowy udział w niej, jednak nadaremno. Pierre zginął podczas jednej z zamieszek, a ona sama aby utrzymać siebie i dziecko sprzedawała za grosze napary na różne boleści. Często także odbierała porody u biednych kobiet, czasem po nocach. W tajemnicy pomagała także rannym mieszkańcom Paryża. Nie potrafiła wiele, ale posługiwała się sprawnie igłą i nicią, a także znała podstawy opieki nad rannymi.
- Wiedziała jakie kary stosowane są przez obie strony i w obawie o życie Lavender ukryła ją u przyjaciela. Planowała ucieczkę z małą i zaszycie się w spokojniejszym miejscu (bo nie wątpiła, że jej mąż prawdopodobnie nie żyje), jednak nie zdążyła zrealizować swoich zamiarów. Podczas pomocy rannemu rewolucjoniście w prowizorycznej kryjówce doszło do jej uszkodzenia i zawalenia się stropu, który przygniótł dziewczynę. Zapewne nie uszłaby z życiem, gdyby nie wampir który ją przemienił. W tamtej chwili uważała gest swojego przyjaciela-krwiopijcy za miły (wszak mogła żyć dla córki, spotkać ją jeszcze raz i spróbować stworzyć podstawy bezpiecznego życia. Utrata zmiażdżonej nogi nie była aż tak wygórowaną ceną), jednak potem znienawidziła go z całego serca
- Jej stwórca zniknął wkrótce po jej przemianie. Może uciekł, może zginął - prawdopodobnie na gilotynie. Rewolucja wszak nie oszczędzała nikogo. Flore znalazła wtedy pomoc u Elisabeth Riche, która umiejscowiła ją w bezpiecznym domu i nauczyła wielu rzeczy przydatnych w nieżyciu. W tym czasie jej dziecko dorastało i niedługo potem opuściło ich schronienie, aby wyjść za mąż. Przez kilka lat utrzymywały stały kontakt, jednak kiedy jej dziecię urodziło jej wnuki ten mocno się osłabił. Możliwe, że miało to związek ze zdecydowaną odmową ze strony Flore na przemienienie Lavender w wampira. Kilkukrotnie spotkała dzieci córki, jednak kiedy te dorosły odsunęła się od nich. Wszak teraz jej pierworodne mogło uchodzić za jej babkę, a nie chciała komplikować życia swojej rodzinie bardziej niż to konieczne.
- w 1858 roku opuściła Paryż. Nie mogła pozostać w miejscu, gdzie jej mąż i córka zmarli. Wnuki niezbyt jej potrzebowały, a prawnuczęta były zbyt małe, aby zapamiętać kobietę widzianą kilka razy w życiu. Jedynie wampirzy przyjaciele byli powodem dla którego mogła pozostać, ale nie do końca chciała. Wszak miała bardzo długie życie przed sobą! W trakcie kilkudziesięciu lat zwiedziła znaczną część globu. Egipt, Grecja, Japonia czy Stany Zjednoczone - były piękne, jednak chyba za mocno tęskniła za domem, bo w 1900 roku wróciła do Francji. Jej mały domek na przedmieściach wystarczał jej w zupełności. Zmieniło się też nastawienie ludzi względem zielarzy i wydawali się być bardziej ufni, a ona przestawała się bać, że zapłonie na stosie. Te czasy zresztą już minęły, więc mogła swobodnie działać. Spotykała się z przyjaciółmi i odnowiła kontakt z najmłodszą wnuczką. Nobliwa dama okazała się jakimś cudem ją zapamiętać z dzieciństwa.
- Kolejny cios spadł na nią w 1905 roku, kiedy ostatni członek jej rodziny z którym się znała i dogadywała spoczął kilka stóp pod ziemią. Od tamtej pory postanowiła nie przywiązywać się do dalszych pokoleń i obserwować ich tylko z boku.
- I wojnę światową spędziła z dala od konfliktu. Nie zamierzała się w to angażować po przejściach z rewolucji francuskiej i odkryła, że noc polarna jest największym błogosławieństwem dla wampira. Nie licząc zimna, ale to dało się przeżyć. Do Francji wróciła już po 1918 roku, odnowiła kontakt z przyjacielem i zamieszkała u niego. Szło im tak dobrze, że dorobili się syna. Czy trzeba dodawać, że Flore była wniebowzięta? Sama nie była skłonna do przemieniania ludzi, od rodziny stworzonej z Pierrem odcięła się jakiś czas temu, a wiedząc jak rzadkie są wampirze ciąże uznała to za cud.
- Kolejne lata życia spędziła na wychowywaniu syna. Wolała trzymać się na uboczu i wieść spokojne życie. A przynajmniej na tyle spokojne jak się da, biorąc pod uwagę II wojnę światową. Przetrwała ją razem z dzieckiem i Merlotem, za co dziękowała wszystkim niebiosom i siłom wyższym.
- Od czasu do czasu interesuje się tym co dzieje się w świecie, jednak po odchowaniu syna poświęciła się poszerzaniu wiedzy, z czasem zdobyła oficjalne wykształcenie medyczne (chwała szkołom wieczorowym!) i otworzyła mały sklep z lekarstwami na bazie naturalnych składników. Zmienia od czasu do czasu nazwisko i przepisuje biznes na siebie bądź bliskich przyjaciół, aby uniknąć wykrycia. Na co dzień stara się trzymać na uboczu i nie wychylać.



ciekawostki


- pomimo niechęci do Paryża nie potrafi go porzucić i przenieść się w dowolne, inne miejsce na świecie
- uwielbia pogłębiać swoją wiedzę dotyczącą ziołolecznictwa i medycyny naturalnej. Cały jej dom zapełniony jest wszelkimi możliwymi roślinami.
- niechętnie podchodzi do zmian i nowoczesnej technologii
- herbata to jej miłość od pierwszego spróbowania naparu. Nie podejrzewa też, aby ten smak kiedykolwiek jej się miał znudzić.
- rzadko opuszcza swój dom. Jeśli już to robi pierwsze kroki kieruje w stronę księgarni bądź biblioteki
- uwielbia zwierzęta, szczególnie koty.
- nie zaśnie bez włączonego światła albo choćby zapalonej świeczki.
- nie rozumie współczesnej mody ani nowości ze świata. Uwielbia za to rzeczy z ubiegłego wieku.
- jej babka spłonęła na stosie podczas polowań na czarownice. Sama Flore widziała natomiast pożary podczas wojen i konfliktów, więc raczej nie przepada za ogniem. Jedyny wyjątek stanowi ten w kominku.
- jej ulubionym kwiatem za życia była lawenda. Aktualnie nie przepada za nią, bo kojarzy jej się ze zmarłym dzieckiem


Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Do wydania na atrybuty główne masz: 8 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Yueying

Yueying
Liczba postów : 1182
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
She looks for her omens in the dancing of fire and curve of old bones.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach