Liczba postów : 200
First topic message reminder :
Tsuneo Mochizuki
Wiek: 145 (przemieniony w wieku 24 lat)
Rasa: Wilkołak (PRZEMIENIONY)
Waga: 67
Wzrost: 180
Krótko mówiąc zwierzęcy towarzysz: pies, kot, szczur, nietoperz, papuga, jaszczur czy wąż - zwierząt pod kontrolę nadnaturalny ma do wyboru, do koloru zależnie od swojej fantazji, do maksymalnych gabarytów Canis Lupus. Wystarczy żeby wilkołak lub wampir nakarmił wybrańca własną wyjątkową krwią, aby zyskać jego bezgraniczną lojalność aż do śmierci lub nakarmienia vitae innego zwierzaka.
Wbrew powszechnym opiniom posiadanie chowańca to nie tylko czysty prestiż. To prawdziwie zajebisty prestiż na dzielni, dzięki któremu długowieczny nie tylko pozyskuje towarzysza swoich podróży - przede wszystkim poprzez wejście w trans, może przenieść swoją świadomość do ciała chowańca: z mniejszym wysiłkiem spojrzeć na świat jego oczami, a przy większym nawet przejąć całkowitą kontrolę nad jego ciałem, przynajmniej do momentu wytrącenia z równowagi.
Na takowe składa się wiele czynników: od zwykłego trącenia ramieniem, dotyk, przez niewygodny harmider dźwięków z miejsca, w którym nadnaturalny "zawiesił" swoje ciało, aż po najgorszy czynnik, zadanie obrażeń.
Każda z takich sytuacji może poważnie naruszyć skupienie medytującego, który (zależnie od preferowanego stylu gry: storytelling/mechanika) może wykonać test na opanowanie (dawniej wiedzy).
Trudność testu jest różna w zależności od czynnika przeszkadzającego.
Automatyczne przerwanie połączenia występuje także w sytuacji śmierci Chowańca.
Specjalizacja 1: Strzelec
Specjalizacja 2:
Posiadane pkt: 4 punkty doświadczenia
Posiadane tokeny: 12 złotych tokenów
Tsuneo Mochizuki
podstawowe
Wiek: 145 (przemieniony w wieku 24 lat)
Rasa: Wilkołak (PRZEMIENIONY)
Waga: 67
Wzrost: 180
Mutacje
Mutacje negatywne:
1. Głodomór (2)
2. Alergik (Nikiel) (1)
3. Alergik (Gluten) (1)
4. Nadwrażliwy (Dotyk) (3)
5. Wybrakowany (Kły) (1)
6. Wybredny (Tylko młode osobniki, do 35 roku życia, niezależnie od płci czy rasy) (1)
7. Lęk (Coulrophobia - I) (1)
8. Bezpłodny (1)
1. Głodomór (2)
2. Alergik (Nikiel) (1)
3. Alergik (Gluten) (1)
4. Nadwrażliwy (Dotyk) (3)
5. Wybrakowany (Kły) (1)
6. Wybredny (Tylko młode osobniki, do 35 roku życia, niezależnie od płci czy rasy) (1)
7. Lęk (Coulrophobia - I) (1)
8. Bezpłodny (1)
Mutacje pozytywne:
1. Dobre uzębienie (1)
2. Predator (2)
3. Spowiednik (3)
4. Szósty zmysł (3)
5. Farciarz (2)
1. Dobre uzębienie (1)
2. Predator (2)
3. Spowiednik (3)
4. Szósty zmysł (3)
5. Farciarz (2)
atrybuty
Atrybut siły: 2/5
Atrybut sprytu: 0/5
Atrybut percepcji: 2/5
Atrybut opanowania: 4/5
Atrybut wtajemniczenia: 2/2
→ 1 poziom: Pamięć ejdetyczna
→ 2 poziom: Lupus
Atrybut sprytu: 0/5
Atrybut percepcji: 2/5
Atrybut opanowania: 4/5
Atrybut wtajemniczenia: 2/2
→ 1 poziom: Pamięć ejdetyczna
→ 2 poziom: Lupus
Specjalizacje
Mutacja specjalna: chowaniec
Krótko mówiąc zwierzęcy towarzysz: pies, kot, szczur, nietoperz, papuga, jaszczur czy wąż - zwierząt pod kontrolę nadnaturalny ma do wyboru, do koloru zależnie od swojej fantazji, do maksymalnych gabarytów Canis Lupus. Wystarczy żeby wilkołak lub wampir nakarmił wybrańca własną wyjątkową krwią, aby zyskać jego bezgraniczną lojalność aż do śmierci lub nakarmienia vitae innego zwierzaka.
Wbrew powszechnym opiniom posiadanie chowańca to nie tylko czysty prestiż. To prawdziwie zajebisty prestiż na dzielni, dzięki któremu długowieczny nie tylko pozyskuje towarzysza swoich podróży - przede wszystkim poprzez wejście w trans, może przenieść swoją świadomość do ciała chowańca: z mniejszym wysiłkiem spojrzeć na świat jego oczami, a przy większym nawet przejąć całkowitą kontrolę nad jego ciałem, przynajmniej do momentu wytrącenia z równowagi.
Na takowe składa się wiele czynników: od zwykłego trącenia ramieniem, dotyk, przez niewygodny harmider dźwięków z miejsca, w którym nadnaturalny "zawiesił" swoje ciało, aż po najgorszy czynnik, zadanie obrażeń.
Każda z takich sytuacji może poważnie naruszyć skupienie medytującego, który (zależnie od preferowanego stylu gry: storytelling/mechanika) może wykonać test na opanowanie (dawniej wiedzy).
Trudność testu jest różna w zależności od czynnika przeszkadzającego.
Automatyczne przerwanie połączenia występuje także w sytuacji śmierci Chowańca.
Specjalizacja 1: Strzelec
Specjalizacja 2:
Posiadane pkt: 4 punkty doświadczenia
Posiadane tokeny: 12 złotych tokenów
Dodatkowe
Ingerencja MG: TAK
Dodatkowe informacje: Nie życzę sobie trwałego okaleczania mojej postaci. Na wszystko inne jestem otwarty.
Dodatkowe informacje: Nie życzę sobie trwałego okaleczania mojej postaci. Na wszystko inne jestem otwarty.
Nagrody jednorazowego użytku
- Jednorazowy modyfikator +2 do kostki (x2)
- Szczęśliwy traf
- Jednorazowa możliwość ponownego rzutu kostką (x2)
- Zmiana progu trudności rzutu, o co najmniej 20%
Milestone 100
Napisałeś 100 postów!