Katrine Storstrand

3 posters

Go down

Katrine Storstrand

Katrine Storstrand
Liczba postów : 315




Katrine Neasa Storstrand

podstawowe



wiek: 268



rasa: wilkołak (urodzony)



pochodzenie: USA



wizerunek: Margot Robbie



rola w rodzie / watasze: -

znaki szczególne
  • ᚦ brak jakiejkolwiek biżuterii - tylko łańcuszek z nieśmiertelnikami i zawieszką młota Thora
  • ᚦ intensywnie błękitne oczy
  • ᚦ cieniutka, ledwo widoczna blizna pod łokciem, wyglądająca jak tatuaż wykonany białą farbą.
  • ᚦ asymetryczny uśmiech - zazwyczaj unosi tylko jeden kącik ust.



biografia

On i ona się spotkali i się w sobie zakochali, taka ta bajeczka krótka, bo została tylko wódka. Przynajmniej dla niego. Ona, gorącokrwista Irlandka, on pozornie zimny Norweg. Oboje wywędrowali do Stanów szukając gwiazdki z nieba. Spotkali się w jednej watasze, potem był ślub i dziecko... Ups. Nie do końca, dzieci była dwójka. Pierworodny syn i jego o 30 minut młodsza siostra bliźniaczka. On kochał dzieci nad życie, ona podobno też, ale ją to przerosło. Porzuciła roczne dzieci i zostawiła je same z ojcem, rozpływając się niczym sen.
Tak wyglądał początek końca, albo też i koniec szczęśliwego początku. Ojciec załamał się, zostając sam z dwójką dzieci. Została mu tylko wódka, do której coraz częściej sięgał. I stąd, pod namową alfy, w jego domu zagościła druga kobieta. Zajmowała się i domem i dziećmi, zapewniając im zdecydowanie szczęśliwsze dzieciństwo, niż sam ojciec, który w bliźniakach upatrywał powodu opuszczenia przez pierwszą żonę. Z "opiekunką" ożenił się ot tak, bo wszyscy mu tak radzili, ale jakichś większych uczuć w nim nie było, przynajmniej tak to wyglądało z punktu widzenia obserwującej świat Katrine. Macocha nigdy nie ukrywała, że nie jest ich biologiczną matką, ale była tak ciepła i kochana że dla dziewczynki nie miało to znaczenia. Wolała o wiele bardziej ją niż ojca, ponurego, wielkiego wilkołaka. Dobrym wsparciem była też wataha, ucząca życia wśród wilków i jednocześnie ludzi.
Kolejne lata upłynęły jej na kłótniach z ojcem, podszywaniem się pod brata i spuszczaniem łomotu każdemu, kto na to zasłużył - czyli znęcał się nad słabszymi. Brat ją krył, użyczając swoich ubrań i przede wszystkim imienia, aż w końcu Kat troszeczkę przesadziła i ojciec o wszystkim się dowiedział. Postanowił ukarać syna za jego "występki" klasycznym laniem. Nie mogła na to pozwolić, więc sobą samą osłoniła bliźniaka, obrywając za to dosyć solidnie. To był tak naprawdę koniec. Wybuchła wtedy, wygarniając ojcu wszystko, co o nim sądziła, a potem zwyczajnie odeszła z watahy, po wyjaśnieniu sytuacji. Poszlajali się trochę po Stanach, by w końcu zaciągnąć się do wojska i całkiem skutecznie brać udział w walce o niepodległość Stanów. Na ten czas Katrine po prostu zniknęła, przedstawiając się jako mężczyzna.
Wojna miała to do siebie, że nie brakowało im żarcia. Dla wilkołaka był to raj, nie trudno było więc znaleźć watahę, nawet niewielką, która wpadła na ten sam pomysł. Kat rozwijała więc zdolności bitewne, choć musiała solidnie zrewidować swoje poglądy dotyczące ochrony słabszych. W efekcie jej instynkt ochrony ograniczył się do bliźniaka oraz najbliższego oddziału. Po zakończeniu wojen ruszyli do Europy, trochę odpocząć i po prostu zająć się interesami. Dołączyli do watahy wędrownej, będąc to tu to tam, zawierając znajomości. Gdzieś w okolicach 1840 roku wróciła do Stanów, dorabiając sobie w tak zwanym podziemiu, zajmując się zarówno hazardem jak i walkami na pięści. Udawanie brata weszło jej już w krew, nie miała z tym żadnego problemu, a jeśli na horyzoncie pojawiała się wojna, to bez wrażenia brała w niej udział. Ot zawsze darmowe żarcie i do tego łatwe do ukrycia. Dzięki wojnom nawiązywała kontakty, rozwijała się, uczyła nowych rzeczy... I kursowała pomiędzy USA i Europą, zawędrowała nawet do Azji, zwiedzając, poznając i zmieniając watahy jak rękawiczki. Aż wybuchła najpierw I a potem II wojna światowa. Bez wahania się w nie zaangażowała, nawet nie było potrzeby ukrywać swojej wilczej natury.
II wojna światowa jednak sporo zmieniła w jej postrzeganiu świata. Postanowiła całkowicie zrezygnować z wojennego życia po utracie całej jednostki w wybuchu jakiegoś cholerstwa. Życie żołnierza jednak zaczęło dobijać, zwłaszcza, gdy technologia sprawiała, że wszystkie bitwy robiły się coraz mniej fair. Dlatego najpierw odpuściła sobie walki, poza tymi na pięści w podrzędnych spelunkach, zaczynając coraz mocniej interesować się technologią, a konkretniej mechaniką. Motocykle, samochody, a potem również jakieś machiny latające - szybko stała się ekspertem w dziedzinie, dając się także wynajmować na godziny jako prywatny ochroniarz dla wszelkiej maści typów spod ciemnej gwiazdy i biznesmenów. Na jakiś czas także zaszyła się w Rosji, to właśnie tam zaczynając budować swoją "markę" jako ochroniarza. Potem przeniosła się bardziej na zachód - Prowansję do osiedlenia wybrała tylko po to, żeby odpocząć, mieć święty spokój i w spokoju móc bawić się z helikopterem z czasów II wojny. Bo dlaczego nie, zajęcie jak zajęcie. Na kasę zdecydowanie nie narzeka. Gdzieś w 2015 roku wróciła na "stare śmieci" do Norwegii, dołączając do watahy w Oslo, choć swojego domu w Prowansji nie sprzedała, trochę kursując między jednym i drugim. Dopiero teraz jednak zdecydowała się wrócić do Francji tak bardziej "na stałe".


ciekawostki


  • ᚦ do sojuszu podchodzi neutralnie. Nic nie ma do wampirów, pod warunkiem, że nie próbują jej gryźć. Jak próbują, to niech liczą się z utratą kłów.
  • ᚦ raz prawie straciła rękę.
  • ᚦ mówi zarówno po norwesku, jak i gaelicku. Wprawdzie matki nie szukała za bardzo, ale była ciekawa jej dziedzictwa. Prócz tego zna angielski, francuski i rosyjski.
  • ᚦ w niektórych kręgach nadal znana jest tylko pod męskim imieniem.
  • ᚦ zawsze nosi przy sobie jakąś broń, by w razie czego nie ujawnić wilczej natury.
  • ᚦ jak dotąd mało która wataha chciała przyjąć kobietę jako protektora - po prostu miała pecha przy wyborze.
  • ᚦ gdzieś po II wojnie światowej rozdzieliła się z bliźniakiem. Nie byłby to pierwszy raz, ale zdecydowanie tęskni za nim i próbuje go odnaleźć.
  • ᚦ jej ulubionym pojazdem jest jej Harley, którego nie daje nikomu ruszać. Wszelkie naprawy robi na nim sama.
  • ᚦ naprawi 90% pojazdów - od samochodu po helikopter.


milestone 250
Napisałeś 250 postów!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 9 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach