Kjellmar Storstrand

2 posters

Go down

Kjellmar Storstrand

Kjellmar Storstrand
Liczba postów : 169




Kjellmar Storstrand

podstawowe



wiek: 268



rasa: wilkołak (urodzony)



pochodzenie: USA



wizerunek: Lennart Richter



rola w rodzie / watasze: Obserwator

znaki szczególne

ᚦ intensywnie błękitne oczy
ᚦ mało ekspresyjna mimika twarzy

biografia


W zasadzie nigdy nie był sam. Do tej pory nie rozstrzygnął czy to było przekleństwo czy błogosławieństwo. Starszy bliźniak. Jedna część całości. Jej dopełnieniem była jego młodsza siostra. Nawet kiedy fizycznie był sam, to i tak czuł jej obecność. Czasem mocniej, czasem słabiej, więź jednak nigdy nie niknęła i tak szczerze mówiąc to wcale nie chciał dożyć dnia kiedy miałoby się tak wydarzyć.

Starał się nie wracać zbyt często myślami do dzieciństwa. Było słodko gorzkie. Na pewno mógł trafić gorzej, ale... wcale nie było sielankowo. Może problemem było to, że nigdy nie potrafił załapać kontaktu ze swoim ojcem? A może to wszystko wina tego poczucia, że nigdy nie był dostatecznie dobry? Stary Storstrand stawiał wysokie wymagania i lubował się w wytykaniu wszelkich niedociągnięć. Frustracja. Ta z każdym rokiem narastała w młodym wilkołaku coraz silniej. Tak samo jak pogarda skierowana w stronę ojca.

Coraz częściej chodził własnymi ścieżkami. Czasem przepadał gdzieś na dłużej, czasem po prostu zajmował się swoimi sprawami i nie przejmował się niczym. Zdaniem staruszka z każdym rokiem coraz mniej się przejmował i to dlatego często pozwalał swojej siostrze na "przebieranki". Nie widział w tym nic złego, w końcu byli do siebie podobni, a nie dało się ukryć, że dawniej to mężczyźni mieli więcej możliwości. Czemu jego siostra miałaby z tego nie skorzystać?

Cały proceder funkcjonował nad wyraz dobrze. Kat mogła zaznać swobody, a że nie dawała sobie w kaszę dmuchać to i on miał święty spokój. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy. Jego kochana siostrzyczka, pewnie rozochocona tym jak wszystko bezproblemowo szło, przeszarżowała nieco. Sprała nie ten tyłek co potrzeba, a może po prostu poszła o krok za daleko. Nie było go przy tym. Gorzej, że o całej awanturze dowiedział się ojciec. Co gorsza stary wilkołak już w ogóle był w złym humorze. Kjellmarowi tak naprawdę nie pozostało nic innego, jak tylko przygotować się mentalnie na to co miało nastąpić. Nie spodziewał się jednak, że jego siostra postanowi interweniować. Wyszła z tego solidna awantura, w efekcie której siostrzyczka postanowiła odejść z watahy… a Kjellmar poszedł za nią. W końcu razem stanowili całość.

Początki samodzielnego życia nie były takie łatwe. To wtedy u młodego wilkołaka nastąpiło zderzenie jego młodzieńczej buty i idealizmu z rzeczywistością. Świat nie był taki prosty i wcale nie był miłym miejscem. Na szczęście Kjellmar i Katrine też nie byli przyjemniaczkami. W każdym razie chłopak wtedy po raz pierwszy dosadnie zrozumiał, że światem rządzą Ci którzy mieli władzę, a wszystko i tak kręci się wokół pieniądza.

Mieli sporo szczęścia. W Stanach wybuchła wojna, zostanie zwerbowanym do armii nie było niczym skomplikowanym. Poza tym czy istniało lepsze miejsce dla wilkołaka niż środek konfliktu zbrojnego? Szwedzki stół, tylko trzeba było uważać, żeby ich nikt nie przyuważył na konsumpcji. Nawet nie zdziwiło go, że Katrine zmieniła swoje personalia i z radością powitał swojego „brata”. Równocześnie też pilnował, żeby sekret jego siostry był bezpieczny. Oczywiście tak, żeby sama zainteresowana o tym nie wiedziała. W czasie walk Kjellmar doszedł do wniosku, że jeśli nie musi to woli unikać bezpośredniego starcia i zapałał wielką miłością do broni palnej. Im większy miała zasięg tym lepiej.

Po wojnie razem z siostrą zawędrował do Europy, do jakiegoś wędrownego stada. Kjellmar spędzał ten czas ucząc się od bardziej doświadczonych wilków tajników pomnażania pieniędzy. Akcje, opcje, obligacje, weksle czy po prostu pożyczki i lichwa interesowało go wszystko. Tak samo poświęcił swój czas na nauce najpopularniejszych języków, a te… o dziwo przychodziły mu całkiem łatwo.

Snuł się pomiędzy kontynentami za siostrą, razem z nią brał udział w konfliktach, ale przy okazji uczył się realiów miejsc w których się znaleźli. Kto miał władzę, kto był graczem a kto płotką, jakie były mocne strony danego miejsca, a jakie były słabości. W międzyczasie otworzył konto w Szwajcarii i od czasu do czasu zaczął próbować swoich sił w inwestowaniu. Nie szarżował, wolał powolne, ale pewne inwestycje w końcu… miał czas.

Razem z Katrine zaangażował się zarówno w działania I jak i II wojny światowej. To wtedy rozwinął swoje skrzydła jako strzelec wyborowy. Miał oko, był cierpliwy, nie był głupi, a do tego z łatwością rozpoznawał schematy zachowań swoich celów. Do tego jako wilkołak nie męczył się tak szybko jak ludzie. Nic dziwnego, że ciągle dostawał zlecenia na nowe cele.
Nie podzielał jednak zdania siostry. Jasne jej oblicze się zmieniło na przestrzeni lat, ale czy to naprawdę była aż tak duża zmiana? Zawsze Ci którzy mieli lepszą technologię mieli też przewagę. Mimo to po tym jak II wojna światowa się skończyła postanowił spróbować czegoś innego i jego droga rozminęła się z tą wybraną przed Katrine. Nie miał ochoty smażyć sobie tyłka w gorących krajach, gdzie akurat toczyły się konflikty chociaż parę razy tak żeby nie stracić wprawy, zaciągnął się tu i tam jako najemny strzelec wyborowy.

Początkowo spędzał czas w Londynie próbując swoich sił z większym lub mniejszym skutkiem na London Stock Exchange. Potem zmienił nieco zainteresowania i otworzył własną firmę ubezpieczeniową, która na przestrzeni lat rozrosła się do gabarytów międzynarodowej korporacji, której i zakres działalności stale się poszerzał. Do tego Kjellmar wykupywał udziały w różnych większych (i stabilnych) firmach, a nawet miał całkiem spory pakiet dający mu prawo głosu w pewnym Niemieckim banku.

Po jakimś czasie zmienił miejsce zamieszkania na Nowy Jork i zmieniając imię i nieco image, aby się podawać za swojego własnego bratanka, który odziedziczył udziały w firmie po nieszczęśliwym wypadku poprzedniego właściciela. Podobny zabieg zrobił parę dekad później, tym razem przenosząc się do Paryża zamierzając tam osiąść na jakiś czas. Wtedy też przyłączył się do watahy Wijsheid’a.

ciekawostki


ᚦ Zna angielski, francuski, hiszpański, norweski, niemiecki a nawet wydusi z siebie parę słów po chińsku czy koreańsku jak trzeba
ᚦ Jest właścicielem międzynarodowej korporacji zajmującej się ubezpieczeniami
ᚦ Posiada udziały w wielu dużych firmach, a także w jednym niemieckim banku
ᚦ Jego ulubiona broń to karabin wyborowy Arctic Warfare Magnum, ale nie pogardzi także zwykłym pistoletem Beretta M9.
ᚦ Ma kilka posiadłości na każdym kontynencie
ᚦ Oczywiście ma do swojej dyspozycji odrzutowiec Gulfstream G650
ᚦ Ludzie i mniej znaczący nadnaturalni giną w niewyjaśnionych okolicznościach, jeśli próbowali przezywać go "Kalmarem".

Milestone 100
Napisałeś 100 postów!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 9 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach