Liczba postów : 1257
NAJWAŻNIEJSZE INFO
-
1. Przejrzyj sobie mapkę. Żeby wejść na imprezę, trzeba pokazać zaproszenie ochroniarzom, a potem przejść przez norę królika. (UWAGA, kto zapomniał przebrania dostaje tabard jednej z kart lub hełm pionka szachowego). Tam lecą obowiązkowe shoty przy każdych drzwiach (więcej o tym w opisie króliczej nory poniżej). Poszczególne lokacje przedzielone są wysokimi parawanami, krzewami białych róż, które ktoś obryzgał czerwoną farbą. Ze sklepienia zwisają krzesła, i puste ramy obrazów. Gdzieniegdzie można dostrzec drogowskazy, które wskazują drogę "TU" lub "TAM" albo "GDZIENIEGDZIE" czy nawet “NIGDZIE”. W środku jest około 40-50 osób, nie ma żadnej obsługi.
2. Impreza zgodnie z zaproszeniem zaczęła się o 18, ale w celu podkręcenia zabawy i pominięcia przywitań, zaczynamy pisać w tematach od 22. Kilka godzin imprezy już są za nami, każdy gość przed wrzuceniem pierwszego posta rzuca K6 na poziom wstawienia. Jeżeli uważasz, że Twój wynik jest za niski, rzuć ponownie, mając w pamięci, że alkohole się sumują ; )
- Poziom wstawienia:
- Jak Ty się uchowałeś? Wypiłeś tylko drinki na wejście i nic poza tym? Biegnij do stołu Kapelusznika nadrobić zaistniałą sytuację!
- Z gracją i elegancją budujesz zdania wielokrotnie złożone, jesteś tylko lekko podchmielony.
- Ta mała piła dziś i jest wstawiona, bawią Cię rzeczy, które w normalnych okolicznościach w ogóle by Cię nie ruszyły.
- Rozmowa z nieznajomymi nie sprawia Ci żadnego problemu
- Wczoraj śpiewałeś tylko pod prysznicem, dziś nie widzisz problemu, żeby usłyszał to cały świat
- Dobry flow i kocie ruchy, nie można Cię oderwać od parkietu.
- i więcej…. sky is the limit
- Jak Ty się uchowałeś? Wypiłeś tylko drinki na wejście i nic poza tym? Biegnij do stołu Kapelusznika nadrobić zaistniałą sytuację!
3. Tematem ogólnym, dostępnym dla każdego imprezowicza jest Stół Kapelusznika znajdujący się w centrum zaaranżowanego magazynu, przy którym siedzi jubilatka. Pozostałe tematy, w oparciu o opisy lokacji (Nora Królika, Krykiet Królowej Kier, Parkiet Szachowy, Grzybkowa Polana), każdy zakłada indywidualnie, zgodnie z potrzebą.
4. Jeśli szukasz pomysłu na rozgrywkę i sytuacje na balu, rzuć K20 i zobacz co zgotowało dla Ciebie koło fortuny. Uwaga, rozgrywanie sesji z listy może spowodować pojawienie się Universal Person w temacie i pewne nieoczekiwane efekty:
- Koło Fortuny:
- Mówią, że nie chodzi o to, by złapać króliczka, ale by gonić go. Ty jednak złap białego drania i podrap go za uszkiem.
- Jeśli filozoficzne dysputy to tylko przy shishy z Panem Sahakiem Gąsienicą na Grzybkowej Polanie
- Zjedz z przyjacielem cupcake'a ze Stołu Kapelusznika zgodnie z bitą weń instrukcją na kolorowej chorągiewce.
- Podobno nie jest dobrze mieszać, a jednak imbryczki Kapelusznika mają bardzo różne "herbatki" w sobie. Znajdź najlepsze połączenie i poddaj pod osąd gospodarza.
- Zagraj w krykieta. Nie bój się, żaden flaming nie ucierpiał podczas robienia kijów.
- Organizatorzy Zupełnym Przypadkiem pozostawili wiadra czerwonej farby do której dopadłeś. Część róż wciąż jest biała, ale kto wie dokąd zaprowadzi Cię Twoja kreatywność.
- Rozwiąż zagadkę od Pana Sahaka Gąsienicy, kto wie, może podpowie Ci z której strony lepiej ugryźć wielki grzybowy tort, który właśnie wniesiono na Grzybkową Polanę.
- Zatańcz z Białą Królową Henriettę na Szachownicowym Parkiecie.
- Gdzie się podziała Królowa Kier Constanza? Znajdź ją i poddaj się jej surowemu osądowi.
- Nie spodziewałeś się, że mebelki w małym pokoju są przybite i ugrzązłeś pod stolikiem szukając zagubionego fanta. Ktoś musi Ci pomóc, byś się stamtąd wykaraskał.
- Na Grzybkową Polanę właśnie wjechał wielki grzybowy tort. Spróbuj kawałek, co się może złego stać...?
- Kapelusznik Tahira poszedł odetchnąć na moment przy swoim stole, ale może uda Ci się go namówić na taniec?
- Zaczadziłeś się na Grzybkowej Polanie, szukasz ukojenia i spokoju w ogrodach Królowej Kier.
- Bądź jak walet kier, ukradnij całą paterę ciastek z domeny Królowej Kier.
- Co?! Ja nie dam rady? Potrzymaj mi piwo. - Pod wpływem środków wyskokowych uznajesz, że najlepsze krzesło, to to pod sufitem. Spróbuj na nie usiąść.
- Oberwałeś z "piłki" podczas gry w krykieta i na moment wyszło Ci całkiem niezłe limo na twarzy.
- Poczęstowałeś się silikonowym jabłuszkiem z podrasowaną syntetyczną krwią, wiszącym zachęcająco z gałęzi okalających Szachownicowy Parkiet. Nowa mieszanka z narkotykiem pobudzającym wprawia Cie w doskonały nastrój, dlatego porywasz w tanecznym kroku pierwszą z brzegu osobę prosto na parkiet.
- Przez nieuwagę złapałeś zimny lód w rękę podczas robienia drinka. Nie martw się! Z tą regeneracją odparzenia szybko znikną!
- Wypiłeś jabłuszko na Szachowym Parkiecie. Po Twoim ciele rozlało się przyjemne uczucie relaksacji i wyciszenia, do którego totalnie nie pasują te głośne huki. Szukasz sobie miejsca, by pokontemplować czasoprzestrzeń gdzie indziej.
- Między zawieszonymi krzesłami i ramami obrazów dostrzegłeś zawieszoną złotą kopertę. Niestety nie sięgniesz do niej ręką. Co zrobisz, żeby ją zrobić? (jeśli wyrzucisz, skontaktuj się z Tahirą)
- Mówią, że nie chodzi o to, by złapać króliczka, ale by gonić go. Ty jednak złap białego drania i podrap go za uszkiem.
Lokacje
Królicza Nora.
Ochroniarze sprawdzający zaproszenia wpuszaczając gości wprost do Króliczej Nory. Początkowo to dość wąski korytarz stylizowany na tunel w ziemi, bardzo ciemny, z porozrzucanymi zegarami i kartami poutykanymi w przedziwnych konfiguracjach. Nora kończy się drzwiami z napisem “Dom Królika”, a przed nimi stoją przygotowane zakorkowane fiolki i miska ciasteczek z hashem, adekwatnie opisane ‘Wypij mnie” lub “Zjedz mnie’. Drugie pomieszczenie jest bardzo malutkie. ma bardzo nisko sufit, malutkie mebelki, obrazki króliczej rodziny na ścianie, krzesełka i obowiązkowy stoliczek z łakociami i filolkami. Ponownie trzeba się poczęstować, by “zmniejszyć się” odpowiednio. Kolejne drzwi są wąskie, i małe, a za nimi pokój olbrzyma (a może to Ty taki malutki?) z krzesłami sięgajacymi niemal po dach magazynu, gigantycznymi elementami odzieży królika i wielgachną parasolką i koszem na gazety. Jest to przestrzeń gdzie jest najciszej, a wielkie kapcie pozostawione przez gospodarza idealnie nadają sie na drzemkę. Korytarz z kwiatów o szeroko uśmiechniętych twarzach prowadzi do centrum sali i Stołu Kapelusznika.
Stół Kapelusznika
Krykiet Królowej Kier
Parkiet Szachowy
Grzybkowa Polana
Właśnie o 22 wjechał na sam środek grzybkowej krainy gigantyczny ociekający lukrem tort w kształcie grzyba, jednak na razie nikt nie odważył się go spróbować.
Gracze na Imprezie
Organizatorzy:
Tahira Darbinyan - Kapelusznik
Sahak Darbinyan - Pan Gąsienica
Henriette de Rouvroy - Biała Królowa Szachowa
Constanza Moreau - Królowa Kier
Silvan Zimmerman - Marcowy Zając
Goście:
Król Kier - nie żyje, a jego głowa leży na tronie przy polu do krykieta
Maurice Hoffman - Walet Kier
Egon Cadieux - Biały Królik
Amelia Van der Eretein - Biała Króliczka
Ida Olszewska - Alicja z Krainy Czarów
Carol Moreau - Alicja z Krainy Koszmarów
Wei Liu - Kot z Cheshire (czarny)
Halide Darbinyan - Kot z Cheshire (różowy)
Flore Cerise - Karciana Królowa w czerni
Merlot Chardonnay - Karciany Król w czerni
Adrienne Ortega - Jabberwocky
Claude Van der Eretein - Czas
Elisabeth Riche - Imbryk
Selena - Czarna królowa szachowa
Marcus Wijsheid - Czarny król szachowy
Cerise Dracula - Muchomor
_________________
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!