Ludzie

Go down

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Opis


Ludzie - określenie proste i jednocześnie na tyle szerokie, że jego detaliczne opisanie jest niemal niemożliwe. Oni sami, niezależnie od epoki na którą spojrzymy, nie byli w stanie dojść do porozumienia z własnym miejscem w świecie. Co myśliciel to inna koncepcja, a tych były setki. Z uwagi na fakt bycia najliczniejszą spośród trzech ras, sprowadzając Wampiry i Wilkołaki do ułamka procenta całości, to nie powinno dziwić. Sami z siebie są bardzo mocno podzieleni, a najważniejszymi kryteriami definiującymi poszczególne grupy są m. in. kolor skóry, klimat w miejscu zamieszkania, wyznawana religia, język, majątek i hierarchia społeczna, forma organizacji (np. plemię, polis, monarchia absolutna, państwo demokratyczne), system wyznawanych wartości. Z kolei pomniejsze zakrawają o: gust muzyczny, subkulturę, sport i kibicowanie danemu reprezentantowi/drużynie, wykształcenie, zawód, preferencje kulinarne itd. Innymi słowy, znalezienie dwóch identycznych osób jest bardzo trudne, a przy uwzględnieniu identycznej osobowości, wręcz niemożliwe.
Chcąc poznać to, jak funkcjonowali w przeszłości - należy sięgnąć po opasłe książki, które są spisywane na bieżąco z kolejnymi interpretacjami lub odbyć sentymentalną podróż wstecz. Z kolei kontakt z teraźniejszymi, jedyne czego wymaga, to tylko - albo i aż - odrobiny elastyczności ze strony Długowiecznego.
Obecnie, dla przeciętnego człowieka, Wampiry i Wilkołaki to nic więcej jak stworzenia fantastyczne, które różnią się detalami zależnymi od lorde danego autora. Dawniej, nawet w okresie świetności Inkwizycji (o której więcej tutaj), trudno było mówić o społeczeństwach będących w pełni świadomymi ich istnienia. Dla większości prostaczków jawiły się jako straszydła z dzieciństwa, tematy do kielicha, legendy lub jeden z czynników warunkujących wysoką pozycję Kościoła w społeczeństwie. W praktyce niewielu miało z nimi styczność i żyło dostatecznie długo, aby móc o tym opowiedzieć. Z uwagi na podjęte środki zaradcze, by wymazać własne istnienie z i tak trudno dostępnych wtedy kart historii, można jedynie spekulować, ile prawdy mają w sobie opowieści o Elżbiecie Bathory lub Vladzie Palowniku.
Mimo to świat Dzieci Luny i Nocy nigdy nie był zamknięty dla wszystkich śmiertelnych. Długowieczni, dla własnej wygody lub realizacji celów swoich lub klanu/stada, od zawsze wysługiwali się ludźmi i część z nich byli zmuszeni wprowadzić do własnego środowiska. Potrzebowali zarządców własnych majątków i przedsiębiorstw, wtyk zdolnych do manipulacji polityką: lokalną, instytucjonalną oraz państwową, a także protektorów mogących chronić ich w chwilach własnej słabości: Wampirów za dnia oraz Wilkołaków w czasie pełni. Tym samym ich użyteczność wykracza daleko poza egzystencję jako pokarm, zwłaszcza w obecnym, zaawansowanym technologicznie świecie. Ponadto, z uwagi na niską płodność wśród nadnaturalnych ras, większość jej obecnych członków została przemieniona - z wielu powodów np. nagrody za wierną i długoletnią służbę, talent w danej dziedzinie, koneksje rodzinne, zauroczenie…

Uwaga: mimo że ludzie nie posiadają jako takiej mechaniki, mogą jak najbardziej zbierać punkty fabularne.
Zgromadzone punkty mogą wydać po potencjalnej przemianie w wampira/wilkołaka lub przenieść na swoje drugie konto: wampir/wilkołak.

Mocne strony:

- lepsza znajomość otaczającego ich świata od przeciętnego Długowiecznego.
- przewaga liczebna oraz technologiczna.
- brak dotkliwej słabości, będącej odpowiednikiem promieni UV, czosnku lub tojadu.
- elastyczność w zaspokajaniu głodu.

Słabe strony::

- słabsi, mniej wytrzymalsi i wolniejsi nawet od młodszych przedstawicieli obydwu ras Długowiecznych.
- śmiertelność, śmierć w wyniku starości ostatecznie dopadnie każdego. Ponadto, z biegiem lat, możliwości fizyczne i intelektualne maleją.
- większa podatność na czynniki zewnętrzne tj. skrajnie niskie i wysokie temperatury oraz choroby.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Familianci

Czyli ludzie bezpośrednio związani z Długowiecznymi.


Familianci, czasem nazywani też domownikami lub sługami, to ludzie, którzy zostali zaznajomieni i stykają się ze światem Wampirów i Wilkołaków niemalże każdego dnia. Istnieje szereg powodów, dla którego tak się stało: z uwagi na specyficzny talent lub posiadane umiejętności, wpływy lub zasoby swoje albo osoby, z którą są bardzo blisko i potrafią wywrzeć na nią wpływ, cechują się ponadprzeciętną dyskrecją, znalazły się w niewłaściwym miejscu i czasie przy jednoczesnym napotkaniu bardziej litościwego Krwiopijcy lub Dziecięcia Luny, zaskarbiły sobie sympatię takowego...

Niezależnie od formy poznania, na co dzień zajmują się pracą na rzecz Rodu lub indywidualnej jednostki, stanowiąc fundament ich działalności. Wykonują szereg zajęć: od zarządzania pobratymcami niemającymi pojęcia o Długowiecznych, przez strzeżenie tych w okresach niemocy tj. Wampirów za dnia i Wilkołaków w czasie pełni, dostarczania pokarmu swym panom/pracodawcom; czy to wabiąc ofiary zgodnie z obowiązującymi zasadami lub oddając im własną krew, po wykonywanie wyspecjalizowanego zawodu pomocnego w konkretnych sytuacjach tj. zamiataniu niewygodnych spraw sądowych pod dywan, kierowaniu atencji mediów na tematy inne aniżeli te wynikające z działań mocodawców, przepychanie konkretnych ustaw urzędowych z perspektywy lokalnej. Innymi słowy, wykonują zadania, których nie powierza się przeciętnym lub mniej zaufanym ludziom.

W przypadku familiantów rodzinnych, odpowiedzialność za ich poczynania spada bezpośrednio na głowę ród/watahę. Przykładowo, ci zajmujący się ochroną najczęściej odpowiadają przed Obrońcami, a szeroko pojęci urzędnicy przed Dyplomata. Za domowników prywatnych odpowiada ich pracodawca.
Jest to "zawód" raczej dożywotni, gdyż raz zaznajomiony ze światem Długowiecznych człowiek w pracy czy po zwolnieniu się z niej, już z niego nie wychodzi - tak samo jak familiant z danego rodu lub klanu - poza ewentualnym przejściem pod komendę innej jednostki lub organizacji. Zaufanie oznacza znajomość sekretów lub drobnych tajemnic, których nikt nie chce ujawniać - podobnie jak własnego istnienia. Tym samym jedynie nieliczni doczekali się pełnoprawnej emerytury.

W większości przypadków, za swą pracę otrzymują pieniądze - więcej aniżeli zarobiliby jako przeciętni, szarzy obywatele - oraz opiekę Frakcji lub poszczególnej jednostki. O ile zamordowanie przez Długowiecznego człowieka oraz zatarcie po sobie śladów zazwyczaj kończy temat, tak mord na Familiancie to przestępstwo, które nie uchodzi płazem. Znane są liczne wypadki z przeszłości, w których tego typu podjazdy kończyły się konfliktem pomiędzy klanami i watahami. Obecnie pierwsze skrzypce odgrywa dyplomacja, zgodnie z protokołem. Ponadto stosownie do zadowolenia ze służby, mogą otrzymywać inne profity tj. pomoc z posłaniem dziecka na prestiżowe studia, opłacenie kosztownego zabiegu, wymazanie grzechów z przeszłości (tzw. czysta karta) - jest to kwestia mocno indywidualna. Za najwyższą formę gratyfikacji uchodzi przemiana w Długowiecznego.

Do pewnego czasu znakiem rozpoznawczym familiantów poszczególnych rodów i watah, w większości przypadków, były tatuaże. Te najczęściej lokowano w rzadko odsłanianych lub łatwych do zakrycia miejscach tj. ramię, pierś, łopatka, udo, kark, nadgarstek.

Dawne oznaczenia:

  • - Dracula - czarny orzeł, bez względu na stylistykę zawsze w tej samej pozie oraz ulokowany na lewym nadgarstku.
  • - Jadeitowy Smok - dawnym oznaczeniem był tatuaż tygrysa, obecnie preferowane są tatuaże ze smokami dla chętnych.
  • - Van der Eretein - smok z czerwonymi ślepiami i czarnymi łuskami.
  • - Manteau'blanc - róża z czerwonymi płatkami, bez sformalizowanego listowia.
  • - Wijsheid - rogi Odyna, najczęściej w ciemnych barwach.
  • - Objazannost - jako jedyni z większych rodów nie posiadali tatuaży, zamiast tego nosili nieśmiertelniki z zaszyfrowanym numerem identyfikacyjnym oraz wilczym łbem, którego design leży w gestii posiadacza.


Dziś nie stosuje się tatuaży. Zamiast tego każdemu familiantowi wszczepiane są pod skórę malutkie chipy, których nie trzeba maskować. Ich obecność znacznie ułatwia namierzenie familianta przez nadnaturalnych Panów.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Spis ludzi



Wtajemniczeni


  1. @Anais Lesnicki - familiantka Tahiry, a zarazem pracownica Hotelu Sanctuaire (prawniczka)
  2. @Leila - muzyczka/modelka - familiantka Hotelu Sanctuaire


Nieaktywni

  1. @Mael Durand - familiant @Yueying
    Znamię przynależności: księżyc
  2. @Mikhail N. Petrovsky - bez nadnaturalnego pracodawcy


Niewtajemniczeni


  1. @Adrien Monet - trener na siłowni.
  2. @André Chevalier
  3. @Gemma Harrison - dziennikarka śledcza.
  4. @Catherine Valette
  5. @Edric Durow
  6. @Jacob Thompson


Nieaktywni

  1. @Alexandra Lincoln
  2. @Amal Hadid
  3. @Jason Park - pracownik zakładu pogrzebowego
  4. @Lee Tae Sun (postać nieaktywna)
  5. @Luna K. Blackthorn - doradca w ambasadzie USA w Paryżu
  6. @Seraphine Ainsword
  7. @Michel Rieul

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach