Liczba postów : 2273
Inkwizycja
Czyli Ci źli.
Działalności Inkwizycji, związana z Długowiecznymi, datowana jest na początek XVI w. W wyniku mało subtelnych i częstej opieszałości w zacieraniu śladów po działaniach tychże istot, nieliczni wyżsi hierarchowie zaczęli bliżej przyglądać się tym ekscesom, ewidencjonować je i rozważać nad sposobem powstrzymania tej nowej, “diabelskiej” plagi. Tym samym pierwsze dwie dekady poświęcono głównie sferze badawczej, z braku zasobów i niemożności przekonania do tej sprawy ówczesnych papieży, z racji samego fantazyjnego wydźwięku problemu. Dopiero Klemens VII, być może kierowany doświadczeniami ze złupienia Rzymu, w którym udział miały wziąć wampiry i wilkołaki, zadedykował swoje życie na rzecz budowy fundamentu struktur mogących rozwiązać ten problem. To za jego pontyfikatu udało się pochwycić kilku przedstawicieli tego gatunku i dokonać analizy ich mocnych i słabych stron. Spowiedź, głównie poprzez tortury, nie ominęła ludzi służących Długowiecznym. Jednocześnie rozpoczęto werbunek i trening specjalnej sekcji poświęconej wyplenieniu szatańskich pomiotów z tego świata.
Dzieło kontynuował Paweł III, wysyłając inkwizytorów - w sposób anonimowy, gdyż ci odgrywali rolę nuncjuszy, misjonarzy oraz osób świeckich - w każdy zakamarek ówczesnego świata. Ci mieli nawiązać kontakt z członkami lokalnych elit, otwartych na współpracę w zwalczaniu wspólnego wroga, i wspólnie zwalczyć to zagrożenie wszelkimi dostępnymi środkami. Jednocześnie zapoczątkowano precedens, w którym głównym czynnikiem elekcyjnym Głowy Kościoła, była gotowość do zwalczania Wampirów i Wilkołaków. Rok 1542 uznaje się za finalny dla tejże reformy Inkwizycji, gdyż ta wtedy rozpoczęła swą działalność. W przeciągu następnych trzydziestu lat jej działalność obejmowała niemal wszystkie zamieszkałe części globu.
“Najdłuższa Krucjata”, jak ją nazywano, błyskawicznie eskalowała i pochłonęła wiele żyć, w tym także niewinnych ludzi. Spora część Inkwizytorów prowadziła swą działalność wręcz nadgorliwie, co prowadziło do pogromów i konfliktów pomiędzy śmiertelnikami. Pomimo konfliktów na tle religijnym, udało im się wyrżnąć znaczną część Długowiecznych w latach 1618-1648, choć całość mocno odbiła się na ichniejszych kadrach. Te próbowano jak najszybciej odbudować, co było związane z poluzowaniem wymagań dla kandydatów oraz czasem poświęconym na szkolenie rekrutów. Tym samym jakość i skuteczność świeżo mianowanych Inkwizytorów pozostawiała czasem sporo do życzenia, aczkolwiek to nie mogło już wpłynąć na wynik wojny pomiędzy nimi oraz Wampirami i Wilkołakami. Ci ponieśli zbyt wielkie straty i uznali walkę za bezcelową, tym samym obierając nową strategię - ukrywania się i ścisłej kontroli własnej populacji. To zostało mylnie zinterpretowane przez ich oprawców za sukces, szczególnie że kolejne dekady przynosił coraz mniej obfite żniwa. Do 1756 roku, zapotrzebowanie na Inkwizytorów - Łowców niemalże zanikło, ponieważ ich jedynymi sukcesami było palenie na stosach ludzi kompletnie niezwiązanych z Długowiecznymi. Doszło do kompletnego rozkładu w strukturach wewnętrznych i bardziej kierowano się własnym zyskiem aniżeli ideą. Z czasem większość z nich zaczęto delegować do spraw administracyjnych.
Pontyfikat Piusa VII przyniósł reformę proceduralną 1816 r., która obejmowała również kwestię Wampirów i Wilkołaków - w prawdziwość wielu wątpiło. Z jednej strony ostatnie dekady były bezowocne i nosiły znamiona korupcji i zwyczajnej chęci posiadania świetnie opłacanej oraz wpływowej pozycji, która w praktyce nie nakładała na jej przedstawiciela żadnych praktycznych obowiązków. Z drugiej wiele archiwów związanych z dawnymi sprawami zostało zamknięte dla postronnych, lub ich zasoby po prostu przepadały w wojennej zawierusze - nie bez ingerencji Długowiecznych, warto dodać. Tym samym powszechnie uważano, iż wspomniane istoty był równie prawdziwe co wiedźmy rzucające czary.
Obecnie Inkwizycja w dawnym tego słowa znaczeniu nie istnieje, choć w przeciągu ostatnich dwóch dekad, w świecie Długowiecznych pojawiła się pewna plotka-mit. Pomimo zawieszenia broni pomiędzy Wampirami i Wilkołakami oraz przestrzeganiu zasad związanych z ukrywaniem własnej egzystencji, technologia oraz obieg informacji w świecie stale ulegają dalszemu rozwojowi. W obecnych realiach trudno o możliwość zatarcia wszystkich śladów i choć wiele materiałów np. dostępnych w sieci, to zwyczajny fotomontaż… kto wie, ile urywków z działalności tychże ras mogło przeniknąć do świata wirtualnego i złapać atencję kogoś więcej niż głodnego rozrywki nastolatka? Ponadto, mimo iż Watykan podejmował się wielu utajnionych, w przeciągu ostatnich dwustu lat, działalności i projektów, jeszcze żaden nie była aż tak świetnie zakonspirowany jak - rzekomo powstająca - Sekcja Trzynasta. Póki co obszar jej działalności nie jest znany, jednak mając w pamięci doświadczenia z ubiegłych wieków, pewna doza podejrzliwości nie powinna nikogo dziwić.
Dzieło kontynuował Paweł III, wysyłając inkwizytorów - w sposób anonimowy, gdyż ci odgrywali rolę nuncjuszy, misjonarzy oraz osób świeckich - w każdy zakamarek ówczesnego świata. Ci mieli nawiązać kontakt z członkami lokalnych elit, otwartych na współpracę w zwalczaniu wspólnego wroga, i wspólnie zwalczyć to zagrożenie wszelkimi dostępnymi środkami. Jednocześnie zapoczątkowano precedens, w którym głównym czynnikiem elekcyjnym Głowy Kościoła, była gotowość do zwalczania Wampirów i Wilkołaków. Rok 1542 uznaje się za finalny dla tejże reformy Inkwizycji, gdyż ta wtedy rozpoczęła swą działalność. W przeciągu następnych trzydziestu lat jej działalność obejmowała niemal wszystkie zamieszkałe części globu.
“Najdłuższa Krucjata”, jak ją nazywano, błyskawicznie eskalowała i pochłonęła wiele żyć, w tym także niewinnych ludzi. Spora część Inkwizytorów prowadziła swą działalność wręcz nadgorliwie, co prowadziło do pogromów i konfliktów pomiędzy śmiertelnikami. Pomimo konfliktów na tle religijnym, udało im się wyrżnąć znaczną część Długowiecznych w latach 1618-1648, choć całość mocno odbiła się na ichniejszych kadrach. Te próbowano jak najszybciej odbudować, co było związane z poluzowaniem wymagań dla kandydatów oraz czasem poświęconym na szkolenie rekrutów. Tym samym jakość i skuteczność świeżo mianowanych Inkwizytorów pozostawiała czasem sporo do życzenia, aczkolwiek to nie mogło już wpłynąć na wynik wojny pomiędzy nimi oraz Wampirami i Wilkołakami. Ci ponieśli zbyt wielkie straty i uznali walkę za bezcelową, tym samym obierając nową strategię - ukrywania się i ścisłej kontroli własnej populacji. To zostało mylnie zinterpretowane przez ich oprawców za sukces, szczególnie że kolejne dekady przynosił coraz mniej obfite żniwa. Do 1756 roku, zapotrzebowanie na Inkwizytorów - Łowców niemalże zanikło, ponieważ ich jedynymi sukcesami było palenie na stosach ludzi kompletnie niezwiązanych z Długowiecznymi. Doszło do kompletnego rozkładu w strukturach wewnętrznych i bardziej kierowano się własnym zyskiem aniżeli ideą. Z czasem większość z nich zaczęto delegować do spraw administracyjnych.
Pontyfikat Piusa VII przyniósł reformę proceduralną 1816 r., która obejmowała również kwestię Wampirów i Wilkołaków - w prawdziwość wielu wątpiło. Z jednej strony ostatnie dekady były bezowocne i nosiły znamiona korupcji i zwyczajnej chęci posiadania świetnie opłacanej oraz wpływowej pozycji, która w praktyce nie nakładała na jej przedstawiciela żadnych praktycznych obowiązków. Z drugiej wiele archiwów związanych z dawnymi sprawami zostało zamknięte dla postronnych, lub ich zasoby po prostu przepadały w wojennej zawierusze - nie bez ingerencji Długowiecznych, warto dodać. Tym samym powszechnie uważano, iż wspomniane istoty był równie prawdziwe co wiedźmy rzucające czary.
Obecnie Inkwizycja w dawnym tego słowa znaczeniu nie istnieje, choć w przeciągu ostatnich dwóch dekad, w świecie Długowiecznych pojawiła się pewna plotka-mit. Pomimo zawieszenia broni pomiędzy Wampirami i Wilkołakami oraz przestrzeganiu zasad związanych z ukrywaniem własnej egzystencji, technologia oraz obieg informacji w świecie stale ulegają dalszemu rozwojowi. W obecnych realiach trudno o możliwość zatarcia wszystkich śladów i choć wiele materiałów np. dostępnych w sieci, to zwyczajny fotomontaż… kto wie, ile urywków z działalności tychże ras mogło przeniknąć do świata wirtualnego i złapać atencję kogoś więcej niż głodnego rozrywki nastolatka? Ponadto, mimo iż Watykan podejmował się wielu utajnionych, w przeciągu ostatnich dwustu lat, działalności i projektów, jeszcze żaden nie była aż tak świetnie zakonspirowany jak - rzekomo powstająca - Sekcja Trzynasta. Póki co obszar jej działalności nie jest znany, jednak mając w pamięci doświadczenia z ubiegłych wieków, pewna doza podejrzliwości nie powinna nikogo dziwić.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!