François Barnard

3 posters

Go down

François Barnard

François Barnard
Liczba postów : 16




François Barnard

podstawowe



wiek: 180 lat (ur. 1842, przemieniony w 1868)



rasa: wampir (przemieniony)



pochodzenie: francuskie



wizerunek: Vincent Giovannoni



rola w rodzie Scaletta: obserwator

znaki szczególne

skóra przyprószona (zbyt) szczodrze przyprawą piegów i znamion; zimny, niezwykle jasny błękit kręgów tęczówek; butne, kpiące spojrzenie przepełnione czujnością; luźne swetry i białe, bawełniane koszule, długie płaszcze sunące jak drugi cień (stałe, nieodmienne od lat preferencje wyglądu)

biografia


a thousand dreams within me softly burn

Gorąco, gorąco, pot cieknie po polach skóry, która już nie jest skórą; ciemna, pokryta smołą prędzej stanie się pancerzykiem owada, ruchliwej, podziemnej larwy wijącej się w korytarzach, w pułapce drążonej sieci. Lampka górnicza błyska resztką rozsądku w stężonej czerni obłędu. Gorąco. Kilof rozłupał kamień. Czy żyje we wnętrzu piekła, w wijących się wstęgach jelit bebechów samego diabła? Żyje dla samej pracy, nie może umrzeć, nie może też godnie żyć. Nazywa się François Barnard; jest robotnikiem, jednym z wielu odartych spośród godności, ubogich i bezimiennych. Przeciwnie do nich nie zawsze gnił pośród nędzy, ojciec był urzędnikiem a matka szwaczką, miał ciche, dobre dzieciństwo i zdołał ukończyć szkołę, potrafił pisać i czytać (o zgrozo! ci wszyscy ludzie, ci biedni ludzie o zapadniętych oczach, przeżartych pylicą płucach, bladzi jak nieboszczyki, gdy wychodzili ze cmentarzyska-kopalni, grobowca własnych nadziei, nie znali nic oprócz pracy, trudząc się odkąd tylko sięgali burą pamięcią). Wie, że jest inny, nie wstydzi się o tym mówić, chciał się wykształcić, chciał studiować, chciał wiele, o wiele więcej niż zdołał pozwolić los. Ojciec utracił pracę, będącą głównym przychodem całej rodziny, osunął się w swoim zdrowiu; kiedy sam dorósł musiał przejąć tę rolę, znajdując szybko zarobki. Napotkał wiele trudności, zwolniono go wpierw z kolei (pokłócił się z przełożonym), później z fabryki (uderzył w sprzeczce wyższego rangą kolegę), aż wreszcie spróbował szczęścia w jednej z kopalni węgla. W tym miejscu pracują wszyscy, dorośli oraz ich dzieci, anemiczne, krzywicze, zmuszone aby dojrzewać szybciej niż rytm natury. Wtedy, jak rześki powiew, jak słodki miód obietnicy nadchodzi nurt socjalizmu; w lokalach, gdzie po godzinach panuje ogień dyskusji, poznaje Cécilię, jedną z młodych działaczek. Zakochują się w sobie i przysięgając miłość, stają się nierozłączni, naiwni w swoim uczuciu, łudząc się, że odmienią rygor tyranii świata. Cécilia, z biegiem tygodni, zaczęła popadać w skrajność, wkroczyła w szeregi anarchistów, mimo, że jej odradzał, troszcząc się o jej los. Pamiętał ostatni wieczór, w którym się pokłócili (nazwała go wówczas tchórzem, plując nieomal w twarz); później wiedział, że brała udział w zamachu, podkładając ładunek we wnętrzu restauracji, gdzie gromadzili się najmożniejsi spośród mieszkańców miasta. Na jej nieszczęście pochwycono jednego ze spiskowców, który wydał nazwiska; lękając się kary śmierci, Cécilia postanowiła zginąć we własnym domu, popełniając samobójstwo przez powieszenie. Uważał, wówczas, że była bardziej odważna w swojej radykalności, serce pękło mu niczym szklane, rozbryźnięte naczynie i zajęczało pustką. Nie miał nic do stracenia, nie czuł już przywiązania, decydując się stanąć razem z innymi na czele buntu w kopalni; strajk wykiełkował ze względu na obniżenie pensji robotników. Rozpoczęli głodówkę, nie przychodząc do pracy, udali się pod domostwo dyrektora, skandując uparcie hasła. Ubóstwo rodzi żółć gniewu, gniewu który wzbierał przez lata, pęczniał w głowach jak ropień; strajk jednak upadł, stłumiony przez nieugiętość zarządu i wezwanych żandarmów, rewolucja zginęła, zduszona w samym zarodku; François Barnard koniec końców stał się przestępcą; zdrajcą.

Zimno. Żył pod osłoną cieni, poruszał się tylko nocą skrzącą spojrzeniem gwiazd, z dala od służb porządkowych i mieszkańców osiedla. Ukrywał się w starej szopie, żywiąc się resztką strawy przenoszoną przez poczciwego właściciela karczmy, jedyną osobę, która jeszcze darzyła go strzępkiem bladej sympatii. Nie pisał już do rodziny, świadomy, że ich też zawiódł; siedział, godzinami bezczynnie, paląc jedynie świecę, unosząc jak świętą hostię, która muskała ciepłem. Któregoś dnia, niespodziewanie do szopy wtargnął pewien mężczyzna; kojarzył go, przedstawiał się imieniem Ambrose i przesiadywał w barze, gdzie odbywały się spotkania socjalistów, nie współpracował z nimi, był uznawany za nieszkodliwego ekscentryka i prędzej śledził ich losy, twierdząc, że pisze powieść, w której umieści wszystkie, widziane wydarzenia. Przestraszył się, początkowo, że będzie pragnął go zdradzić, wyjawić miejsce, służące mu za kryjówkę, Ambrose jednak wciąż mówił o swoim dziele, nazywając go pieszczotliwie głównym bohaterem (odkrył, że ma cudaczne zamiłowanie do literackich porównań, dziwnie kojące w szarym marazmie uczuć). Odbyli długą rozmowę, trwającą niemal do świtu, Ambrose twierdził, że zasługuje w jego odczuciu jeszcze na dalszy rozdział (jak zdołał dosłownie ująć, nie odstępując od wcześniejszej maniery), twierdził, że ludzie niezależnie od wyznawanych poglądów, wyłącznie potrafią niszczyć i deptać siebie nawzajem. Niech spojrzy, jak wiele zyskał; jedynie samą nienawiść ze strony dawnych sojuszników. Zapytał go, ostatecznie, czy pragnie sam dalej żyć, on, z przerażeniem i lękiem, przytaknął ledwie w milczeniu. Musiał to w nim zobaczyć, tę wolę życia, żałosną wolę upadłego rewolucjonisty, którego losom się przyglądał; Ambrose przyszedł ponownie, po cichu w kolejną noc, wyjawiając mu tajemnicę swojego pochodzenia; szukał sojuszników do wampirzego rodu Scalettów, do którego sam przynależał. Zgodził się, mając zostać posłusznym, poznając z każdym dniem swoją rasę, reguły, ograniczenia, nowe, zyskane cechy. Nazywa się François Barnard; stał się obserwatorem, koneserem informacji, podobnie jak jego stwórca; poprzedni, François Barnard-człowiek zginął podczas zamieszek, a jego ciała nigdy nie znaleziono. Nie może umrzeć, choć nie powinien żyć.

ciekawostki

– w ludzkim życiu był zagorzałym socjalistą; niekiedy wierzy, że rzeczywiście powinien był wcześniej umrzeć w imię dawnych idei zamiast stawać się zaprzeczeniem wszystkiego, co wcześniej silnie wyznawał;
– jest wbrew pozorom bardzo sentymentalny, przywiązuje się do osób i miejsc, pamięta zaskakująco dokładnie swoje dzieciństwo i zaniedbaną młodość;
– od momentu utraty Cécilii ma trudności w nawiązywaniu trwałych i zażyłych relacji, jego więzi są kruche, giną pod presją czasu;
– ze względu na sposób, w jaki zmarła Cécilia, boi się widoku wisielców;
– jest miłośnikiem sztuki, a zwłaszcza literatury i aktorstwa, z zaciekawieniem śledzi zmiany wśród ludzi, przede wszystkim panujące nastroje i odcienie poglądów. Nie fascynuje się technologią, posiada w jej zakresie jedynie ogólną wiedzę;
– potrafi porozumiewać się po francusku (język ojczysty) i angielsku;
– jest dosyć szorstki i specyficzny w obyciu; na swoje szczęście, zyskuje po dłuższym czasie kiedy zaufa drugiej osobie na tyle, by się przed nią otworzyć.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 7 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach