Yuna

2 posters

Go down

Yuna

Yuna
Liczba postów : 51




Atagi Yuna

podstawowe



wiek: 326 lat (urodzona w 1696 roku / przemieniona w 1722)



rasa: Wampir



pochodzenie: Osaka, Japonia



wizerunek: Seo Ye-ji



rola w rodzie / watasze: Van der Eretein - łowca
znaki szczególne

Często można spotkać ją w towarzystwie dwóch owczarków belgijskich malinois - Seiryū i Suzaku. Wyróżniają się sierścią w odcieniu głębokiej czerni i bursztynowymi ślepiami. Z racji silnego przywiązania do obu psów rzadko zostawia je same; traktuje ich jako pełnoprawnych członków rodziny.

Krucze włosy uważa za jeden ze swoich największych atutów. Jest na ich punkcie niezwykle wrażliwa i z tego powodu zawsze czesze się sama. Zazwyczaj pozostawia je rozwiązane, by mogły swobodnie spływać falami po plecach. Jeśli decyduje się na ich upięcie, posługuje się ozdobnymi grzebieniami lub szpilami do włosów.
Tęczówki jej oczu są w kolorze fiołków, tuż przy źrenicach upstrzone złotymi plamkami. Może pochwalić się również nienaganną, zgrabną figurą.

biografia


Wszystkie szczęśliwe rodziny są do siebie podobne, każda nieszczęśliwa rodzina jest nieszczęśliwa na swój sposób.

Rozdzierające krzyki czapli mieszały się z aksamitnym szumem wód wypełniających jezioro. Wielokrotnie próbowała przenieść wrodzoną grację i wdzięk wodnego ptactwa na kakemono, lecz każda próba kończyła się niepowodzeniem. Duma wpajana przez matkę pozwalała na podejmowanie kolejnych prób, choć wraz z ilością zmarnowanych zwojów jedwabiu rosła frustracja i niezadowolenie. Opuszki poplamione czarnym tuszem były jednymi z wielu dowodów na jej nieudolność, jednak to właśnie na nie najmocniej pomstowali rodzice. Gdyby nie choroba tocząca serce ojca, zapewne już przed laty znalazłaby się pod opieką męża i pełniła rolę przykładnej strażniczki domowego ogniska. W chwilach takich jak te potrafiła zapomnieć o powinnościach płci. Pozbawiona gromadki dzieci i mężczyzny u boku poczuwała się do uważania siebie samej za kompletny wytwór z piękną, spokojną duszą łaknącą kontaktu ze sztuką. Ogromny szacunek żywiony wobec rodziców nie pozwalał na wypowiedzenie tego stwierdzenia na głos. Wiedziała, że myśli ojca są równie niespokojne co woda w jeziorze i wystarczyło delikatna nieostrożność, by zbudzić drzemiącego w nim wściekłego smoka. Zachód ery wojownika był dla niego wyjątkowo dotkliwy. Upadek kodeksu oznaczał upadek dumnego samuraja, człowieka na wskroś przerośniętego wiernością wobec rodziny cesarskiej. Podobną drogę wybrał również brat.
Drogę smoczego ognia i popiołu.
Nie zdołała wyprzeć odrażających wspomnień z tygodni tuż po pożarze. Przesiadywała przed pokojem Osamu od bursztynowych promieni brzasku do mglistych cieni wieczoru, byle łowić chropowate dźwięki oddechu wydostającego się z poparzonego gardła. Musiała mieć pewność, że w jego piersi wciąż tli się życie, że zdoła uchylić mu nieba siostrzaną miłością i pokazać piękno pozbawione bólu. Przywilej wspólnej krwi był jednocześnie obowiązkiem, powinnością, przysięgą złożoną w czułej pieśni urodzenia się pod tym blaskiem tych samych gwiazd. Zaprzedałaby własną duszę, gdyby dzięki temu zniknęłyby krwiste wybroczyny oraz rumiane pocałunki oparzeń. Obojętność sącząca się z jego oczu podczas pierwszych miesięcy rekonwalescencji była niemal nie do zniesienia. Każda próba bliskości oznaczała upokorzenie. Konsekwentnie odrzucał ofiarowane przez nią oznaki żarliwego przywiązania i tęsknoty, aż pozostała sama, spowita w kimono utkane ze smutku. Dusza karmiona rozpaczą zapomniała o radości z malowania czy przyjemności obcowania z naturą. Zastygła w utopii stworzonej siłą nieporadnego umysłu. Ukradkiem obserwowała postępy czynione przez ciało zdruzgotane głodem ognia, ciesząc się z każdej, choćby najdelikatniejszej poprawy postawy czy pchnięcia. Minęły tygodnie, zanim nieproszony zajął z powrotem przynależne mu miejsce w sercu zaśniedziałym goryczą oczekiwania.


Bo jeśli zadasz pytanie, uważaj: możesz usłyszeć odpowiedź. Szkoda, że niewielu ludzi pamięta o tej prostej prawdzie, naiwnie sądząc, że wiedza jest dobrem samym w sobie.

Słodkie dźwięki harfy zgrały się z upojną wonią rozkwitającego ogrodu. Słoneczna wiosna przyniosła wytchnienie niemal całej rodzinie, bowiem tylko Osamu rzadko opuszczał przestrzeń pokoju i tkwił tam tak długo, aż wyczerpywała ogrom cierpliwości. Bywało, że wymuszała na nim ruch siłą, co w dużej mierze sprowadzało się do absurdalnych prób ciągnięcia go za sobą. Za szczególnie zabawne uważał to ojciec, który parokrotnie napotkał na swej drodze ten godny pożałowania incydent. Nawet pozostawiona na skraju rozgoryczenia nie odpuszczała, a niekiedy nagrodą za upór stawał się krótki spacer bądź zaprezentowanie mu swoich prac. Przyszło im dzielić się takimi drobnostkami aż do nocy przybycia niespodziewanego gościa. Mężczyzna niewątpliwie należał do grona osób wysoko urodzonych, bo choć ubrania podróżne nosiły znamiona drogi, z pewnością zostały wykonane z drogocennych materiałów. Wyrwana z artystycznej nostalgii zaprosiła przybysza oraz pozostałych domowników na taras, aby w akompaniamencie wiosennych powiewów ciepła rozkoszowali się muzyką.
Razem z bratem spędzali w jego towarzystwie najwięcej czasu. Ojciec, zbyt mocno pogrążony w nerwowym utyskiwaniu nad domniemaną bezczynnością, nie pojmował fascynacji żywionej wobec sztuki i z wyjątkowym zadowoleniem okazywał swoją niechęć, lecz nie podjął kroków prowadzących do uprzejmego poinformowania gościa o skróceniu wizyty. Dopiero w takich okolicznościach doceniała wyznawaną przez niego nadmierną uprzejmość. Wiedza Kazuo nie miała granic, wykraczała poza ramy określone treścią książek podarowanych przez Osamu. Chłonęła każde słowo z niemal nabożną czcią, gotowa podjąć się dyskusji i bronić żywionych przekonań, jednocześnie otwierając się na przyjęcie odmiennej perspektywy w ramach nabycia doświadczenia. Największą ekscytację odczuwała w trakcie lekcji malowania i muzyki. Fortuna losu podarowała jej talent mieszczący się tuż pod delikatnością opuszek - przenosiła obraz rzeczywistości na płótno, wygrywała melodie doskonalsze od ptasiego śpiewu. Rozkwitła pod opieką przybysza, jak zwykła nazywać go w chwilach przekornych pogawędek. Część zajęć dzieliła z bratem i właśnie ten czas uważała za bezcenny. Osłabiona latami osamotnienia stopniowo wracała do życia, by po chwili utracić je z powrotem.
Prawda o ekscentrycznych zwyczajach Kazuo wyzwoliła strapione myśli. Mroczna natura mężczyzny nie wzbudziła w niej strachu, a ciekawość związaną z możliwościami wiecznego życia. Miał osiągnąć więcej, gromadzić pamięć o pokoleniach zaległych pod zwałem zapomnienia i spoglądać na ludzkość tak długo, jak tylko zapragnął. Propozycja zakosztowania tego daru przyniosła jej wiele trudności, nabierając pewności dopiero po deklaracji Osamu. Pragnęła dzielić nieśmiertelność z bratem.


Bo żyć możesz tylko tym, za co zgodzisz się umrzeć.

Krew zatruła myśli. Pąki szkarłatnych róż rozkwitły w welonie strachu, gęsto usiały znamienia rozpaczy na widok życia uchodzącego z duszy Osamu. Byli już tak blisko wiecznego życia, lecz on nie zdołał powstrzymać namowy szkaradnych podszeptów, uległ pod ciężarem szyderczych wyzwisk ojca. Złamana duma stworzyła z niego szkaradne stworzenie, spowiła świetlistą duszę samuraja w mrok demonicznych Akki na tyle mocno, że nie dostrzegał już rodzinnej miłości. Rozpacz tętniąca w żyłach spowolniła ruchy, jakby ciężar posoki nie przystawał do ciała pogodzonego z wejściem na nieśmiertelną ścieżkę. Dziękując szczątkom rozsądku w rozedrganym umyśle zdołała wezwać ku sobie ich opiekuna. Zapomniała wziąć udział w ceremonii parzenia herbaty razem z matką, ostatni raz musnąć śnieżnobiałe kwiaty wiśni, a najważniejsze - przekląć ojca, by nigdy nie odnalazł spokoju. Nawet jako dumny sługa kodeksu nie miał prawa oczekiwać spokojnej śmierci i życia w krainie duchów.
Później dni zlały się w jedno. Pamiętała z nich głównie nieustanne cierpienie, ból roztrzaskujący i spajający kości na nowo, mięśnie palące żywym ogniem, trzewia przewracające się z miejsca na miejsce. Pragnienie jątrzyło jaźń mocniej niż za ludzkiego żywota. Nie przypominał on żadnego z człowieczych doświadczeń, bowiem nie znosił sprzeciwu i wymagał natychmiastowego posłuszeństwa. Dopiero majak znajomej sylwetki obudził w niej to, co dawno zostało zapomniane.
Przylgnęła do brata. Nie mogła pozwolić, by kiedykolwiek wyślizgnął się z jej rąk.  


Są takie noce, przyjacielu, kiedy świat się kończy. Świat odchodzi i zostawia nas z rozszerzonymi źrenicami i bezradnie opuszczonymi rękoma.

Próbowała pamiętać o zasadach zasłyszanych od Kazuo. Miała pielęgnować nie tylko artyzm ciała i duszy, lecz czule spoglądać ku Osamu i troszczyć się o niego na tyle mocno, by nie zdołał zrobić głupstw. Nauki wampirzego stwórcy opierały się na wyjątkowo prostych regułach - rodzina. Cierpki smak zobowiązań wobec paryskiej nocy ciążył na jej kręgosłupie równie boleśnie co tęsknota za utraconą cząstką siebie, za bratem, którego niedomówienia i kłamstwa sprawiły powstanie nieodwracalnej zmiany. Odrzucając malarstwo i muzykę pielęgnowane przez blisko dwa wieki podróży zatraciła zmysły w przyjemności zadawania śmierci. Przeklinała swą nieudolność, akceptowała ból zadawany z rozmysłem i intencją, byle unieść znamię gniewu. Musiała znajdować się w nieustannych ruchu, nie mogła stać, inaczej nie zdołałaby unieść głowy tuż przed upadkiem. Nie powstałaby. Piaski mijających lat zasklepiłyby zwietrzałe ciało w zapomnianym przez ludzi i wampiry miejscu.
Otulona księżycowym blaskiem odnalazła brakujący okruch duszy u boku Osamu. Odnaleźli ścieżkę ku sobie po blisko pół wieku rozłąki, aby wyruszyć do Paryża i objąć zaszczytne funkcje łowców.

ciekawostki

Jest ogromną wielbicielką flory. Posiada ogromne oranżerie w rezydencjach znajdujących się w Osace i Paryżu; bywa, że w czasie wolnym pielęgnuje je sama. Krążą plotki, że trzyma również okazy o właściwościach trujących i preparuje z nich specyfiki zdolne uczynić znaczącą krzywdę.

Słabość do szybkich samochodów sprawiła, że posiada część udziałów w Dodge oraz Aston Martin. Dzięki temu ma możliwość kupna niektórych modeli w pierwszej kolejności.

Źródła finansów pozwalających na dostatnie życie są ulokowane w inwestycjach bazujących na rynku nieruchomości w Osace i Londynie. Bywa, że od czasu do czasu podejmuje się zleceń odszukania zaginionych dzieł sztuki, lecz wybiera tylko najbardziej lukratywne oferty.  

Nadmierna gorliwość wampirzego stwórcy nie skupiała się wyłącznie na kwestiach związanych ze sztuką. Potrzeba wszechstronnego wykształcenia odnosiła się również do umiejętności walki, dlatego stałym elementem jej życia były godziny treningów. Ciało ukształtowane na wzór doskonałości testowała w potyczkach z bratem.

Na przestrzeni lat upodobała perfumy bazujące na zapachu bzu i agrestu.

Od paru lat nie podróżuje zbyt często. Po zwiedzeniu całej Europy i Azji skoncentrowała swoje podróże wokół Doha, Paryża i Osaki, co nie oznacza, że nie zdarza się jej wyjazd w inne strony - jest to pośrednio uzależnione od tego, gdzie aktualnie przebywa brat. Dzięki odbywanym wcześniej podróżom posiadła biegłą znajomość koreańskiego, arabskiego, francuskiego oraz włoskiego.

Admin

Admin
Liczba postów : 2239

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Do wydania na atrybuty główne masz: 9 pkt


どうもありがとうございます
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach