Mikayla Adakai

3 posters

Go down

Mikayla Adakai

Mikayla Adakai
Liczba postów : 87




Mikayla Adakai

podstawowe



wiek: 226 lat



rasa: Wilkołak (urodzony)



pochodzenie: Cherokee/Amerykańskie



wizerunek: Elodie Yung



rola w rodzie / watasze: Beta, Łowca

znaki szczególne

Rysy twarzy charakterystyczne dla rdzennych Amerykanów. Długie, proste, czarne włosy. Tatuaże na ramionach i plecach. Zazwyczaj chodzi w skórzanej, czarnej kurtce. Jest wysoka, potrafi rzucać takie spojrzenie, jakby miała przeszyć Cię na wylot.

biografia

Cóż można powiedzieć o początkach życia Mikayli? Chyba przede wszystkim to, że urodziła się w czasach, kiedy to rdzenni Amerykanie trzymani byli głównie w rezerwatach i wychodzić średnio mogli, chyba, że do niewolniczej pracy. Mówiąc dokładniej Mikayla urodziła się w rezerwacie Indian Cherokee w stanie Washington. A dokładniej mówiąc w rodzinie wilkołaków Indian Cherokee. Zadać sobie tutaj można pytanie czy społeczność Cherokee obawiała się mieszkania po sąsiedzku z rodziną wilkołaków? Bo powiedzmy sobie szczerze ukrycie tego faktu przed tak blisko żyjącą ze sobą społecznością i to poddawaną opresji przez białych kolonizatorów było na dłuższą metę niemożliwe. A więc nie, wręcz przeciwnie, zaakceptowali to, szczególnie, że polowano głównie na białych, którzy chcieli im zrobić krzywdę. Nazwano ich, a może bardziej ich wilczy stan czy też naturę Adanhdo Ganohalidohi co w języky Cherokee znaczy 'Serce Łowcy'. Uważali to za dar od natury, którą czcili, ich formę obrony przed atakami ze strony najeźdźców z innego kontynentu. Oczywiście to był wyjątek, poza niewielką grupą Cherokee, nikt nie znał ich sekretu.

Przez znaczną część swojego życia, a już na pewno na początku, Mikayla nie wychodziła z rezerwatu. To zaowocowało posiadaniem wiedzy jak i przyzwyczajeń, z których nade często obecnie korzysta, jak znajomość sztuki tatuażu, walki czy języka Cherokee. Była niesamowicie wrośnięta w tradycje rdzennych Amerykanów, które zresztą kultywuje po dziś dzień. Tak naprawdę życie przez dziesiątki lat nie zmieniały się za bardzo, może za faktem, że liczba białych, która przychodziła by próbować ich prześladować stopniowo się zmniejszała by w końcu dać im spokój, byleby mieszkali z dala od nich samych. Zdobycze cywilizacyjne dochodziło do nich z opóźnieniem, jak chociażby samochody, i zawsze w ograniczonej ilości. Dorastanie oraz życie na ziemi, która kiedyś należała do nich, a teraz obcy się na niej panoszyli i uważali ich za ludzi gorszej kategorii. Bycie wilkołakiem nie ułatwiało również sprawy. Dziesięciolecia, a nawet setki lat życia w takich warunkach mocno wpłynęły na charaktery Mikayli, za nic ma życie kogokolwiek innego poza jej plemieniem i innymi wilkołakami - obydwie te grupy zawsze były i będą centrum jej życia. Plus tego wszystkiego był może taki, że większość zawirowań na świecie, które na kartach historii są odnotowane jako duże po prostu ją ominęły bez żadnego wpływu. Ostatnimi rzeczami, które mogły wpłynąć na ich los były wojna secesyjna i zamordowanie prezydenta Lincolna w Petersen House. Obawiano się bowiem wtedy, że status rdzennych Amerykanów może się zmienić i to na gorsze. Na szczęście Północ wygrała i nic takiego nie miało miejsca.

Rzeczy zaczęły się zmieniać dopiero w roku 1979 kiedy to zezwolono rdzennym Amerykanom na otwarcie i prowadzenie kasyn na terenie swoich rezerwatów. To właśnie rodzina Mikayli utworzyła pierwszy na terenie ich rezerwatu - na cześć tego wydarzenia przyjęli nawet nazwisko 'Adakai' co w języku Cherokee oznacza 'hazardzista'. Mikayla pracowała tam przez dziesięć lat aż do roku 1989. Przez ten czas zyskała niezłe umiejętności w różne kasynowo-karciane gry, oraz odłożyła całkiem sporą sumę pieniędzy, na realizację swojego marzenia jakim było własne studio tatuażu. A skoro już studio tatuażu, to dlaczego nie po drugiej stronie globu, skoro przez tyle lat siedziało się w jednym miejscu, to może warto teraz pozwiedzać? A przynajmniej taki był sposób myślenia Mikayli. Wybrała więc miejsce, które tak wielu Amerykanów romantyzuje, na przykład w filmach, oraz takie, w którym też jest całkiem pokaźna wataha wilkołaków - mowa oczywiście o Paryżu. Tam właśnie otworzyła studio tatuażu, z czasem zaczęła zdobywać uznanie dokładnymi wzorami, realistycznymi obrazami i oryginalnym wykonaniem. Oczywiście z czasem studio tatuażu zyskało również sławę miejsca gdzie na zapleczu można się napić, naćpać i robić inne ciekawe rzeczy według woli. Generalnie Mikayla dba o to, by jej miejsce miało interesującą, szczególnie dla wilkołaków, renomę.
O czym jeszcze warto wspomnieć? O tym, że Mikayla postawiła sobie za punkt honoru tuż po przybyciu do Paryża zdobycie przynajmniej pewnej dozy niezależności również w społeczności wilkołaków na tyle na ile będzie to możliwe. Dlatego też stanęła na czele niewielkiej watahy, choć takiej, która wygląda dosyć filmowo lub tez może stereotypowo - są bowiem członkami motocyklowego gangu, spora część z nich to cudzoziemcy mieszkający w Paryżu. Jak tego dokonała? W bardzo prosty sposób - tuż po przyjeździe się do nich przyłączyła, a po pewnym czasie, kiedy już odpowiednio się wykazała, rzuciła wyzwanie Alfie i go pokonała. Jest starsza niż pozostała część watahy, a co za tym idzie również bardziej doświadczona w walce, więc wszyscy członkowie wykazują przed nią respekt, duh.

ciekawostki

- Charakteryzuje się szczególnie dużym zamiłowaniem do przemocy,
- Ma pokaźną ilość tatuaży na ramionach, udach i plecach, najbardziej jednak jest dumna ze swojego pierwszego - czyli napisu ᎠᏓᏅᏙ ᎦᏃᎭᎵᏙᎯ - w języku Cherokee 'Serce Łowcy'.
- Wciąż odprawia wiele starych indiańskich rytuałów i używa języka Cherokee,
- Ma słabość do skórzanych kurtek, szczególnie czarnych,
- Na pierwszy rzut oka jej wyraz twarzy nie jest przyjemny, jednak jeżeli wiesz jak do niej zagadać, to właśnie zyskałeś/aś najlepszego kompana na najbardziej pojebane imprezy,
- Dysponuje dużą siłą, nawet jak na wilkołaka, sama utrzymuje, że to dzięki rytuałom jakie odprawia,
- Interesują ją pogańskie wierzenia z Europy, szczególnie te wikingów i Celtów.
- Członkowie jej watahy należą, czy też raczej tworzą gang Wild Thunders. Część kręci się wokół jej salonu tatuażu, część w podrzędnych spelunach - albo takich gdzie można pograć w bilard, albo takich gdzie można popatrzeć na cycki. Sama Mikayla również gustuje w jednym i drugim.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Do wydania na atrybuty główne masz: 8 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach