Lorenzo Van der Eretein

3 posters

Go down

Lorenzo Van der Eretein

Lorenzo Van der Eretein
Liczba postów : 88




Lorenzo Van der Eretein (Sorrentino)

podstawowe



wiek: 281 (251)



rasa: Wampir (przemieniony)



pochodzenie: Włoskie



wizerunek: Aristotelis Bolovinos



rola w rodzie: Dyplomata

znaki szczególne

Jego cechą charakterystyczną jest nienaganny, elegancki ubiór. Zazwyczaj można go spotkać w drogim garniturze niekiedy z drinkiem w ręce. Jak na kogoś z czarnymi włosami posiada jasno zielone oczy.

biografia

Lorenzo urodził się w 1741 roku na terenach starego Wielkiego Księstwa Toskanii. Pochodził z średniego rodu szlacheckiego, który głównie zajmował się dyplomacją i zawieraniem kontaktów zagranicznych. Po wygaśnięciu rodu Medyceuszy i przejęciu władzy pod dynastię habsbursko-lotaryńskiej jego rodzina zaczęła odrywać istotniejszą rolę, aby tłumić społeczny niepokój i uświadamiać że Toskania ciągle jest niezależnym księstwem.
Młody panicz otrzymał odpowiednią edukacje podstawową, a także polityczną, do której sam bardzo chętnie się pchał. Od najmłodszych lat starał się doskonale słuchać, dzięki czemu wyciągał nie raz wnioski o ukrytych motywach swoich rozmówców. W 1761 roku zaczął odrywać ważniejszą rolę zastępując swojego ojca jako kanclerz w radzie Wielkiego Księcia. Wielu szlachetnie urodzonych było oburzonym obstawienia takiego stanowiska kimś młodym i z pozoru niedoświadczonym, jednak przy lepszym poznaniu wielu przekonywało się do jego osoby, która bardzo sprawnie poruszała się w świecie dyplomacji i polityki. Swoje największe osiągnięcia uzyskał gdy w późniejszych latach dochodziło do załamania gospodarczego na całym półwyspie Apenińskim. Dzięki sprawnych i szybkich reformach handlowych z Austrią sytuacja zaczęła się poprawiać.
W 1771 roku doszło do najważniejszego spotkania, które odmieniło całkowicie życie Lorenzo. Został dostrzeżony przez bardziej wpływowych i tajemniczych osobników. Wampiry. Na samym początku był bardzo sceptyczny, lecz to się zmieniło gdy zobaczył ich na własne oczy. Ta potęga, ta władza, ta siła. Nigdy sobie tego nie wyobrażał, a ona naprawdę istniała. Pierwszy raz w życiu czegoś zapragnął z głębi swojego skamieniałego serca. Chciał posiąść tą potęgę. Jego prawdziwa ambicja nie znała granic i chciał być światkiem dokąd zaprowadzi go ta droga. Czy będzie to chwalebne zwycięstwo czy też totalna klęska?
Umarł, ale się odrodził. Porzucił starą rodzinę, aby urodzić się w nowej i zacząć swoją nocną podróż przez ciemną nieskończoność. Początki bywały trudne, lecz bardzo szybko się uczył. Musiał od samych podstaw nauczyć się chodzić, jeść i mówić tak jak wampiry. Toskanie ze swoim stwórcą opuścił dopiero w roku 1800, przed samą inwazją Napoleon'a Bonaparte i udali się do Paryża, gdzie kontynuował swój trening. Lata mijały, a z każdym rokiem czas uciekał mu coraz szybciej. Jeszcze przed ukończeniem "pełnoletności" zaczął wspinać się po szczebelkach wampirzej kariery. Zaczynając od asystowania w rozmowach, aż sam uzyskał pozwolenie żeby takowe prowadzić.
W późniejszych latach rozwoju technologicznego Lorenzo zaczął się interesować bronią palną. Zaczął także kolekcjonować wszelakie pistolety i karabiny ze wszystkich okresów począwszy od początku XX wieku, aż do teraźniejszości. Fascynowała go precyzja z jaką można było zabić drugą osobę za pomocą matematyki i fizyce. W wolnych chwilach uczył się strzelać na dalsze odległości z karabinów snajperskich, które stały się jego ulubioną bronią.
Aktualnie jest dyplomatą w jednym z francuskich rodów, chcąc cały czas rozwijać swoją siebie jak i swoją rodzinę. Co przyniesie mu przyszłość? Tego pewnie dowie się niedługo.

ciekawostki

- Pochodzi ze szlachetnego rodu.
- W latach 1761-1771 był kanclerzem w radzie Wielkiego Księcia Toskanii.
- Po zamianie w wampira przyjął nazwisko rodowe, mało kto wie że wcześniej pochodził z rodziny Sorrentino.
- Potrafi mówić po włosku, angielsku, francusku, rosyjsku i niemiecku.
- W latach 20' nauczył się grać na gitarze.
- Uwielbia broń palną, jego ulubione to karabiny snajperskie.
- Lubi sztukę teatralną a także malarstwo.
- Od pojawiania się Alberta Einsteina śledzi rozwój fizyki i astrofizyki.
- Jest bardzo wybredny jeżeli chodzi o miejsce spania, dopóki nie przyzwyczai się do nowego otoczenia nie jest w stanie się wyspać (Konserwatysta).
- Boi się pływać statkami, a bardziej niekończącej się wody na horyzoncie (Lęk).
- Ma dużą awersje do wszelakich symboli chrześcijańskich (Potępiony).
- Jest mistrzem w odczytywaniu cudzych intencji, co nie raz przydawało mu się w rozmowach dyplomatycznych (Spowiednik).

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy: założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach