Lionel Van der Eretein

3 posters

Go down

Lionel Van der Eretein

Lionel Van der Eretein
Liczba postów : 5




Lionel Van der Eretein

podstawowe



wiek: urodzony w 1746 r., przemieniony w 1787 r.



rasa: wampir (przemieniony)



pochodzenie: Francja



wizerunek: David Gandy



rola w rodzie: Van der Eretein, mieszkaniec

znaki szczególne
Właściwie niemożliwym jest spotkanie go w ubiorze innym niż formalny i wyjątkowo elegancki, choć nigdy ekstrawagancki; ponadto zazwyczaj nosi ze sobą hebanową laskę ze złotą rączką, a na palcach ma liczne sygnety.
Ma długą, poszarpaną na brzegach, wypukłą szramę ciągnącą się łagodnym łukiem na żebrach od prawej pachy aż do pępka; ślad po wypadku za młodu i spartaczonej robocie jakiegoś medyka jeszcze z czasów jego ludzkiego życia.

biografia

W życiu tak odległym, że ciężko wracać do niego wspomnieniami…
Był jubilerem.
Był mężem i ojcem.
Był słaby.
Był przeciętnym człowiekiem goniącym za kapryśną sławą, która przemijała nawet szybciej niż ulotne i kruche ludzkie życie.

Lionel miał to niekwestionowane szczęście, że urodził się w jednej z mieszczańskich rodzin paryskich jako trzecie spośród ośmiu dzieci wymizerniałej kury domowej oraz wziętego na dworze złotnika. Ojciec, choć był człowiekiem do bólu prostym, a na dodatek także tyranem znęcającym się nad żoną i dziećmi, zadbał o porządną edukację najstarszych ze swoich męskich potomków. W ten sposób rodzinna firma i rzemieślniczy talent przeszły w ręce pierworodnego, jego starszego brata. Lionel również miał zostać złotnikiem; ale od zawsze pragnął czegoś więcej. I choć nigdy nie pozostawiono mu swobody co do wyboru kierunku, w jakim miało toczyć się jego życie, to rozgrywał je na własnych zasadach. Zainteresował się dopiero raczkującym jubilerstwem, nowoczesnym spojrzeniem na kamienie szlachetne oraz brylanty, które kilka lat później zafascynowały i zachwyciły najbogatszych Paryżan.
Z królową Marią Antoniną na czele.
Lata szyderstw ze strony ojca, temperowania jego innowacyjnych zapędów, a także tysiące godzin poświęconych na naukę i eksperymenty wreszcie miały mu się opłacić. I to z nawiązką, bo każdy we Francji wiedział, jak wiele królowa potrafi wydać na interesujące ją błyskotki. Lionel został więc wprowadzony na dwór, doznał zaszczytu stanięcia oko w oko z władczynią i przedstawienia jej swoich wyrobów. Mówili, że takie spotkanie go oczaruje i zmieni, że nie już nigdy spotka nikogo tak odlegle pięknego i dumnego; że Wersal w swojej okazałości odciśnie na nim niemożliwe do zmycia piętno.
Lecz to nie przytłaczająca swoim ogromem architektura i przepych ani nawet królowa zajęły miejsce w późniejszych marzeniach Lionela, kiedy przewracając się ciężko w łożu, czekał na sen, który nie nadchodził aż do wczesnych godzin porannych.
Zauważył  j ą  w grupie dam dworu królowej; egzotyczną, bezimienną piękność o anielskiej twarzy, bardziej elegancką i pociągającą niż jakakolwiek kobieta, którą dotychczas spotkał. Nigdy nie poświęcał szczególnej uwagi swojej nijakiej żonie i ich nijakiemu życiu rodzinnemu, nie istniała więc niemal żadna przeszkoda, aby próbować ją zdobyć. Niemal. Poza tą jedną: nie miał szans na spotkanie się z nią w cztery oczy ani nawet zbliżenie się do niej wystarczająco, żeby poznać jej imię. Żeby dowiedziała się o jego istnieniu.
Szybko popadł w chorobliwą obsesję na jej punkcie. Nie sypiał dobrze, mało jadł, do reszty przestało mu zależeć na żonie i dzieciach, więc w domu bywał rzadko, a kiedy już się w nim pojawiał, był roztargniony i agresywny. Liczyło się tylko jubilerstwo, bo ono było jedynym pomostem łączącym go z obiektem nowej pasji, ale wkrótce i ono przestało wystarczać.
Wtedy w jego życiu pojawił się mężczyzna imieniem Basile. Było w nim coś dojmująco  p r z e r a ż a j ą c e g o ,  a jednak Lionel spędzał z nim długie noce, szlajając się po barach i rozmawiając o życiu na tyle filozoficznie, o ile potrafił schlany, zdesperowany mężczyzna. Baslie, zachwycony jego talentem jubilerskim i już wtedy szalenie w nim zakochany, czynił pewne sugestie dotyczące pośmiertnego, nocnego życia i płynącego z niego możliwości nie do pojęcia dla ogółu szarej społeczności, ale Lionel uważał te historie za śmieszne, w gruncie rzeczy nieszkodliwe skrzywienie przyjaciela. W tamtym czasie wielu rzeczy jeszcze nie rozumiał, ale potrafił się zorientować, że Basile pragnie czegoś więcej. Czegoś, czego oddany odległemu marzeniu Lionel nie mógł mu zaoferować. A kiedy Basile wyciągnął po to rękę, Lionel mu gwałtownie odmówił i wyjątkowo wulgarnie oznajmił, że to koniec ich znajomości. Choć był bezczelny w swoim zachowaniu, to odraza i przerażenie mieszające się w jego podpitym spojrzeniu najbardziej zraniły Basile’a. Następnie wszystko potoczyło się bardzo szybko.
Z tej nocy, w której został ugryziony, Lionel właściwie niewiele pamięta. Tylko ból, niekończące się morze cierpienia oraz cały  o c e a n  nienaturalnego, przejmującego pragnienia. Oraz metaliczny smak krwi rozlewający się na podniebieniu, rozkoszny bardziej niż wszystko, czego Lionel spróbował w całym swoim życiu. Obudził się w mieszkaniu Basile’a i tam na własnej skórze przekonał się, że to, co niegdyś brał za dziecinne bajki — okazało się brutalną prawdą. Zagubiony w nowej, przerażającej i przytłaczającej rzeczywistości, a także zdany na jego łaskę, Lionel porzucił dotychczasowe życie i przyjął nazwisko oraz styl życia swojego Stwórcy.
Basile, wiekowy potwór o doświadczeniu przekraczającym pojmowanie śmiertelnika, dobrze wiedział, że Lionel nigdy nie odwzajemni jego miłości. Zamknął go więc w klatce, przywiązał niewidzialną, niemożliwą do przerwania nicią i uzależnił od siebie. Złamał go, tworząc podwaliny potwora, jakim Lionel stał się na przestrzeni kolejnych ponad dwustu trzydziestu lat.
Tamtej nocy przestał istnieć Lionel — mąż, ojciec i jubiler.
Jego miejsce zajął Lionel Van der Eretein.
Zmuszony do życia nocą, wycofał się z życia, jakie prowadził dotychczas i przez dwa lata uczył się nowej roli oraz możliwości odrodzonego ciała. Ale nigdy nie zapomniał o tamtej niespełnionej fascynacji, jaka szarpnęła nim za życia i kiedy rewolucja Francuska wstrząsnęła Paryżem oraz całym krajem, Lionel wreszcie zdecydował się działać. Pod osłoną nocy odnalazł damę dworu i pomógł się jej wydostać z Wersalu, a następnie wybłagał u swojego Stwórcy przemianę Eve będącej na łożu śmierci.
Tak zaczął się niewinny romans, który przełożył się na całe jego długowieczne życie. Uczucie spaczone przez czas i okoliczności, przesączone agresją i pożądaniem.
Basile zginął kilka lat później we wciąż rozpalonym rewolucją Paryżu, zupełnym przypadkiem, spalony w czasie dnia podczas walk toczących miasto jak choroba. Pozostawił po sobie ich dwójkę, podlegającą rodzinie Van der Eretein i wciąż uczącą się nocnego życia.
Przedsiębiorczość, pragnienie bycia czymś więcej oraz narastająca, chora ambicja Lionela popchnęła go do wielu inwestycji na całym świecie oraz dalekich podróży. Choć bywał w różnych miejscach i hedonistycznie czerpał z życia całymi garściami na wszystkich kontynentach — w ramionach statek kobiet, pijąc krew z tysięcy tętnic — zawsze w końcu wracał do tej jednej.

ciekawostki

— Pije dużo i chętnie, najczęściej mocny alkohol zmieszany ze świeżą krwią.
— Wojnę w Europie przegapił. Przebywał wtedy w Ameryce, a sojusz i konflikt z wilkołakami zawsze mało go obchodziły; dla niego liczył się tylko on sam.
— W zeszłym stuleciu, po zakończonej wojnie, kiedy to wampirom zaczęło żyć się lepiej, powrócił do ojczystego kraju i razem z kochanką założyli w Paryżu klub dla gentlemanów, który w późniejszych latach przekształcił się w klub ze striptizem. Na jego parkiecie występują wyłącznie najlepsze, najbardziej ekskluzywne dziewczyny o egzotycznej urodzie z najdalszych zakamarków świata. Ponadto na tyłach klubu specjalni klienci mogą skorzystać z oferty dodatkowej, jaką jest napicie się krwi wprost z żyły przeznaczonych do tego celu, ślicznych dziewczyn.
— Zazwyczaj mówi spokojnym, nieszczególnie donośnym głosem i trudno go zdenerwować. Tylko wąskie grono wampirów widziało go wyprowadzonego z równowagi; w czystym szale, w jaki zdarza mu się wpadać.

Admin

Admin
Liczba postów : 2239

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Do wydania na atrybuty główne masz: 8 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach