Opis lokacji

Go down

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Cygański Tabor z Paryża


Historia


Rok powstania: ???
Narodowość: wielonarodowe
Miejsce pochodzenia: nomadzi
Przynależność: ludzie oraz wilkołaki
Osada: poza Paryżem

Opis z karty postaci:
"Widzisz synku, ludzie z którymi przyszło nam żyć, a z którymi bawiłeś się za młodu, nie miewali w zwyczaju kwestionować naszych systematycznych zniknięć w leśnych gęstwinach - szczególnie w noce pełni.
Prawda o nas, jako przybyszów z daleka, bo tak nas nazwali, przyszła dużo później, po śmierci ówczesnego ludzkiego przywódcy i przejęcia rodziny przez naszego Alfę. Obiecując ochronę i opiekę, przejął pod swe skrzydła calutki tabor, czyniąc z niego jedną wielką rodzinę wilków i ludzi, dzierżących wspólne znamię przynależności dla przyszłego rozpoznania. Miało to miejsca na długo przed Twoimi narodzinami. Teraz już wiesz, dlaczego na Twój widok nikt nigdy nie panikował."


Początki cygańskiego taboru są nieznane: wiadomo, że wilkołaki dołączyły do ludzkich cyganów, dopiero po śmierci ich przywódcy, zaś Ci poznali prawdę, gdy rolę zmarłego przejął Alfa przybyłych wilków. To właśnie on połączył śmiertelników z dziećmi księżyca w jedną cygańską rodzinę.
Ci nietypowi nomadzi mieli we krwi podróże po świecie z tendencją do przygarniania sierot - zarówno ludzkich jak i wilkołaczych. Powód tego był bardzo prosty: w większości sami byli zlepkiem outsiderów, toteż naturalnym dla nich była wysoce widoczna empatia wobec im podobnych oraz nieufność dla obcych, którzy mogli im w jakimś stopniu zagrozić.
Przyjęcie takich osób spoza grona wymagało zdobycia zaufania cyganów i ich przywódcy.

Stanowiska


Wśród członków taboru nigdy nie panował charakterystyczny podział na role - każdy był równy z każdym.

Dodatkowe informacje


Obecnym Przywódcą cygańskiego taboru (jednego z wielu rozsianych na świecie) jest @Regis. Wilkołak pieczę nad taborem objął w roku 1739, nie tak długo po śmierci starego Alfy.
Liczebność taboru Regisa nigdy nie przekraczała 12/14 wilkołaków. Może natomiast się zmniejszać z racji migracji: wyjazdów i powrotów wilkołaków z taboru do taboru. Stałymi bywalcami u boku Regisa są natomiast: jego przyjaciel, dwóch tropicieli oraz trzech wilkołaczych łowców, co daje niezmienną liczbę wilkołaków w ilości 7 osobników bez wliczania potencjalnych przemienionych.

Członkowie


  1. @Regis - opiekun/przywódca cyganów oraz oficjalny łowca w wilczej frakcji.
  2. @Tsuneo Mochizuki - przyłączony, oficjalnie bezkastowiec.

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Teren

Opis lokacji Cygaas10

I. WEJŚCIE:


  1. niewielki drewniany płotek stanowi wejście główne do cygańskiego przybytku. Nie odgradza on całego terenu - służy jedynie za dekorację.
  2. zaraz po wejściu oczy wita naprawdę ogromne drzewo, pod którym na spokojnie można się ukryć przed palącym słońcem upalnych dni. Co dociekliwsi mają szansę zauważyć wyryte na jego korze imiona wszystkich cyganów: wilczych zamieszkujących obecnie zarekwirowane tereny oraz ludzkich, którzy pomimo preferowania życia w mieście, często odwiedzają swoich braci oraz siostry, jak i również przywożą im zapasy.
  3. po prawej stronie od wejścia stoi sześć całkiem sporych i ładnych drewnianych domków. Pięć z nich jest zamieszkałych przez wilkołaki z cygańskiej watahy, niekiedy i również przez familiantów z tej samej rodziny, którzy wpadają w odwiedziny. Jeden największy domek stoi natomiast pusty, gdyż jest przeznaczony dla gości lub na poczet prowadzenia spotkań.
  4. po lewej stronie od wejścia znajduje się sporych rozmiarów klinika. Jej wyposażenie jest dalekie od szpitalnego, niemniej pozwala na przeprowadzanie podstawowych zabiegów, zarówno na wilkołakach z różnych powodów, jak i rannych zwierzętach znalezionych w czasie wypraw po lesie.
    Informacyjnie:  chętni mogą korzystać z tamtejszej toalety oraz prysznica.
  5. zarówno od wejścia, do domków, kliniki oraz ogniska wiedzie wydeptana ścieżka. Dalszy jej szlak prowadzi poza segment "mieszkalny" w tym przez kolejny domek - mieszkanie Alfy cygańskiej sfory.


II. OGNISKO I WOZY:


  1. miejsce na ucztowanie znajduje się za ogromnym drzewem - to właśnie w nim rozpalane jest trzaskające ognisko, nad którym piecze się mięsiwo, a przy którym cyganie grają, tańczą i śpiewają.
  2. w tej samej okolicy nie brakuje cygańskich wozów. Ich ilość bywa różna, toteż ciężko jest określić stałą liczbę. Na zabawie pojawiły się trzy wielkie cygańskie wozy. Każdy z nich połączony jest mnóstwem kolorowych światełek, a do tego ozdobiony w klasyczny cygański sposób. Chętni mogą zajrzeć do środkowego, gdzie podobno urzęduje tajemnicza wróżka.


III. KNAJPKA:


  1. knajpka Regisa: dwupoziomowy budynek podzielony na kilka pomieszczeń. Na poziomie zero znajdują się: magazyn, kuchnia, zaplecze, toaleta oraz sala dla gości. W podziemiach natomiast wybudowano chłodnię, gdzie przechowywane jest mięso.
  2. goście mogą cieszyć się posiłkami zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz lokalu, gdzie nie zabraknie mnóstwa stolików.
  3. na wydzielonym terenie wokół knajpki nie brakuje drzew. Z racji tego na każdym ze stolików znajdują się specjalne aromatyczne świeczki do odstraszania komarów i innego robactwa zamieszkującego lasy.
  4. w knajpie można pić do upadłego: nie brakuje w niej oczywiście baru z alkoholami.


IV. SPARING:


  1. miejsce na mordobicie znajduje się za cygańskimi wozami, a więc z dala od segmentu mieszkalnego.
  2. ziemię wypełniono piachem, dzięki czemu potencjalne upadki w czasie prania aż tak nie bolą.
  3. kwadratowy kształt wydzielonego rejonu nie jest w żaden sposób otoczony płotem ani innymi barykadami. Przeważnie takowy mur tworzą widzowie, którzy miewają tendencję do wypychania zawodnika z powrotem na ring.
  4. dalej za miejscem do bijatyk znajduje się gęsty las.


V.STRZELNICA:


  1. jest największym segmentem wydzielonym na potrzeby wszelkich zabaw/konkurencji, a znajduje się po lewej stronie knajpy (wejście tak jak napis na schemacie).
  2. biała linia stanowi granicę, której zawodnikom konkurencji pod żadnym pozorem nie wolno przekroczyć.
  3. na gałęziach oraz korach drzew umieszczono tarcze. Ich rozmiary oraz odległości od białej linii są różne - podobnie jak trudność trafienia centralnie w ich środek.
  4. w równej odległości pomiędzy stanowiskami do strzelania ustawiono niewielkie latarnie, aby zapewnić w miarę przyzwoite oświetlenie, chociażby na poczet przeładowania broni. Przydatne, gdy cała zabawa ma miejsce w nocy.


Informacyjnie: cała "osada" znajduje się godzinę drogi od Paryża. Droga do miejsca nie sprzyja jeździe sportowymi autami: zaleca się przyjechać czymś "normalniejszym".
Pojazdy parkuje się nieopodal ścieżki prowadzącej do wejścia osady.


Życie w dziczy

Opis lokacji Wood-log-house-construction-details-bangalore-bandipur-coorg-hampi-karnataka-1000x1000
Opis lokacji Screen-5.webp?fakeurl=1&type=
Opis lokacji Modern_wood_house_interior_design_by_Gianluca_Fanetti
Opis lokacji Rustic-wood-interiors-distressed-1

Styl


Każdy domek różni się między sobą w zależności od tego, w jakim stylu został odrestaurowany. Część zatem prezentuje klasyczne odzwierciedlenie drewnianych piętrowych domków - inne natomiast ukazują nieco nowocześniejszą interpretację zgodną z gustem zamieszkujących.

Wnętrze


Podobnie sprawa wygląda z wnętrzami. Co smak, to inny styl urządzenia wnętrza domku. Każdy jednak oczywiście ma kuchnię, łazienkę na dole oraz jedną lub dwie na górze w zależności od ilości sypialni.
Również każdy domek ma przynajmniej niewielką piwnicę, gdzie zazwyczaj wilkołaki składują różne rzeczy: czasami klamoty, a niekiedy żarełko. Gościnny budynek także takową posiada do dyspozycji rezydentów.
Informacyjnie: we wnętrzach nie ma kamer, do tego ściany oraz drzwi dość dobrze tłumią wszelkie "dźwięki".
Co ciekawe, każdy domek ma zamontowane solidne rolety, aby na wszelki wypadek uchronić pijawki przed słońcem.

Woda, energia i tak dalej


Co dociekliwsi mogą zauważyć, że zarówno latarnie na terenie jak i na dachach domków są zamontowane panele słoneczne. To właśnie one służą do pobierania i magazynowania znacznej części energii, z której korzystają mieszkańcy.
W razie awarii lub innych niedogodności domki mogą korzystać z prądu dzięki podczepieniu pod sieć elektryczną. Ta sama zasada działa również w przypadku wody - każdy budynek jest podpięty pod "kanalizację" - może, ale nie musi korzystać z ciepłej wody, ponieważ pogrzanie jej również możliwe dzięki bojlerom.
"Dwutorowe" rozwiązania pozwalają na dostosowanie komfortu mieszkania pod mieszkańca ze wzięciem pod uwagę ludzkich bywalców, którym niejednokrotnie zdarzyło się nocować w pokojach gościnnych domków lub jednym przekazanym na wyłączność na czas pobytu.
To samo dotyczy ogrzewania - ludzie mogą korzystać z centralnego, same wilkołaki natomiast preferują palenie w kominku, choć z uwagi na podwyższoną temperaturę ciała czynią to rzadko i bardziej dla klimatu niż potrzeby ogrzania.
Informacyjnie: internet też jest!

Odpady


Wszelkie odpady są segregowane i wrzucane do specjalnych dużych kontenerów. Wywóz śmieci odbywa się raz na dwa tygodnie, ewentualnie raz na tydzień w zależności od potrzeb: dajmy na to z uwagi na odpady medyczne, które muszą zostać poddane utylizacji w odpowiednich warunkach.


Tradycja na talerzu

Opis lokacji Getlstd-property-photo

Opis lokacji Tbd-restaurant-grillworks

Opis lokacji Bazaar_18-2

Opis lokacji Te-Waonui-Forest-Retreat-Restaurant-Forest-Dining-2-Small-490x500

Sala główna


Dość spore pomieszczenie, w którym nie brakuje (no ofc, że toalety), stolików, baru no i oczywiście kasy. Rachunki można opłacać gotówką, kartą oraz blikiem. Nie ma samoobsługi - to kelnerzy podchodzą do stolika, dają kartę, przyjmują zamówienie oraz wystawiają rachunki. Naczynia są zabierane dopiero po odejściu gości od stolika.
W przypadku baru: Klientami zajmuje się barmanka: ona przyjmuje zamówienia, płatności, rozlewa drinki. Ma również prawo odmowy podania kolejnej porcji alkoholu, jeżeli uzna, że Klient wypił dość.
W sali głównej są zamontowane kamery na poczet zapewnienia bezpieczeństwa personelowi oraz gościom.

Kuchnia


Zlokalizowana poza zasięgiem wzroku gości. Przestronna, dobrze wyposażona - to właśnie w niej przygotowywane są potrawy z dominacją dań mięsnych. Ku zaskoczeniu wielu ich obróbka rzadko kiedy odbywa się w tradycyjny sposób. Często i gęsto mięsiwa są "smażone" dosłownie nad ogniem, dzięki czemu nabierają charakterystycznego drewnianego aromatu, na którym żeruje ognisko.

Magazyn


Zlokalizowany zaraz w kuchni. To właśni w nim są składowane produkty żywnościowe. W magazynie panuje neutralna temperatura, aby żaden produkt się nie zepsuł.

Zaplecze


Miejsce, w którym pracownicy mogą odpocząć w czasie przerwy. Na zapleczu (klasycznie nie brakuje toalety) zamontowano szafki dla każdego pracownika, wygodne sofy, fotele, telewizor i kilka dodatkowych udogodnień na poczet chilloutu. Zaplecze nie jest monitorowane, jednakże korytarz prowadzący do niego już tak, dzięki czemu wiadomo, kto, gdzie i kiedy wchodził oraz wychodził.

Chłodnia


Znajduje się w podziemiach knajpki. Wejścia do niej odgradzają wielkie metalowe drzwi otwierane na kod, odcisk palca lub odczyt tęczówki osób autoryzowanych. Wewnątrz chłodni znajduje się mięso, z wiadomo kogo.
Pomieszczenie do chłodni jest monitorowane - centralnie przy drzwiach.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach