Ogólny opis

Go down

Admin

Admin
Liczba postów : 2095

Siedziba frakcji wampirów


Ogólna koncepcja


Głównym założeniem siedziby jest oferowanie schronienia, tak zwanego dachu nad głową wszystkim chętnym wampirom, które na drodze "formalnej" (fabularnej lub na etapie tworzenia KP) z powodów prywatnych lub innych zdecydowały się w niej zamieszkać.
Z uwagi na swoje funkcje, nie tylko mieszkalne, ale i zbiorowe w czasie trwania narad, a także z racji przechowywania wielu cennych informacji na temat swoich podopiecznych, jest pilnie strzeżona.
Włamanie się do zbiorów jest trudne, a wręcz niemożliwe do wykonania przez przeciętnego laika. Same tereny, na jak i wokół posesji są oczywiście patrolowane przez dobrze wyszkolonych familiantów, natomiast okiennice posiadają specjalne rolety chroniące długowiecznych przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

Położenie oraz plan


Jak każde wielkie lokum, posesja podzielona jest na kilka poziomów. Na parterze znajdują się klasyczne pomieszczenia użytkowe takie jak: salon, bar, kuchnia, łazienka, biblioteka, jadalnia, basen, siłownia, sala bilardowa i tym podobne miejsca.
Piętro pierwsze w głównej mierze składa się z kilku gabinetów: dla dyplomatów oraz Duranda, a także sal konferencyjnych i kolejnej czytelni/biblioteki. Każde pomieszczenie jest oczywiście dźwiękoszczelne, a korytarze (podobnie jak w przypadku kluczowych miejsc na parterze) monitorowane.
Kolejne piętra aż do piątego to nic innego jak pokoje przeznaczone do użytku nadnaturalnych oraz familiantów, którzy zdecydowali się zamieszkać w domenie. Każde lokum jest dość przestronne, urządzone według indywidualnego gustu.
Poddasze posesji to nic innego jak strych z różnymi bibelotami, nie to co podziemia podzielone na dwa osobne poziomy.
Na pierwszy składaj się duet skrzydeł - jedno przeznaczono do rozbudowy sal treningowych, w których nadnaturalni mogą szlifować swoje umiejętności bojowe: sztuki walki i strzeleckie oraz na potrzeby umiejscowienia prywatnego aresztu, w którym przetrzymuje się i prowadzi przesłuchania więźniów. Drugie natomiast oddano do dyspozycji innowatorom i z tej samej racji dostęp do niego mają tylko i wyłącznie oni oraz dyplomaci.
Drugi podziemny poziom posesji należy do najbardziej strzeżonych miejsc w całej domenie. Znajdują się w nim bowiem: zbrojownia frakcji, serwer, na którym przechowywane są wszystkie najważniejsze informacje o podwładnych, a także archiwum w roli magazynu klasycznych papierzysk.
Dla leniwych na każdym poziomie nie brakuje kilku mniejszych pomieszczeń socjalnych, co by mogli sobie wszamać papu.

Zaopatrzenie


Ponieważ frakcja ostrożnie podchodzi do tematu żywieniowego (krwi) i w swoich zasobach posiada wpływy komórek rodu poza Paryżem, zapasy pozyskuje głównie z prywatnych źródeł, które z powyższej racji wychodzą poza granice wspomnianego poletka.
Pozostały procent pochodzi ze Szpitala Saint-Luc lub placówki Parris-med.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach