FAQ

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Go down

Admin

Admin
Liczba postów : 2098

PYTANIA DOTYCZĄCE RAS


Dlaczego hybryda rodem z Underworld nie może zaistnieć skoro rasy i tak są płodne?
Ponieważ występuje zjawisko niezgodności wirusowej. Z tego powodu wilkołak i wampiry nigdy nie zrodzą potomka. Człowiek połączony z wampirem/wilkołakiem również nie wyda na świat potomstwa.

Jak szybko regenerują się rasy?
Czas bywa różny w zależności od rodzaju rany oraz jej głębokości. Może to być jeden lub dwa posty dla ran prostych - trzy, cztery, pięć itd. dla ran poważniejszych. W najgorszych przypadkach: następna sesja.
Obrażenia zadane srebrem zawsze goją się 24h i to od momentu dokładnego oczyszczenia zranionego miejsca, bądź wyjęcia srebrnej kuli. Brak czynności nie uruchomi regeneracji.
Jeżeli chodzi o złamania: po uszkodzeniu ich wchodzi konieczność nastawienia. W innym wypadku dojdzie do nieprawidłowego zrostu, co oczywiście można korygować ponownym złamaniem.
Co więcej, obie zregenerować/odtworzyć odcięte części ciał oraz uszkodzone narządy wewnętrzne z wyjątkiem serca. Jego wyrwanie = śmierć.
Niezależnie od uszkodzenia, regeneracja spala pewną dawkę energii, zależną od powagi rany, co niezależnie od zalet zmusza okaleczonego do dostarczenia organizmowi mocy z krwi/mięsa. Zignorowanie głodu może spowolnić regenerację, a w przypadku wampirów zatrzymać proces odtwórczy uciętej kończyny. W obu przypadkach ignorowanie głodu może doprowadzić do szału głodu.

Czy wampiry i wilkołaki są w stanie siebie wyczuć i jeśli nie zawsze to jakie są metody maskowania się?
Potrafią wyczuć siebie wzajemnie przy pomocy węchu - czasami definiuje to rzut kostką. Aktorzy, wampiry o specjalnej cesze są trudniejsze do wyłapania ze względu na specyfikę ich ciał.
Innymi sposobami na wykrycie nadnaturalnych są: użycie kamery na podczerwień - pijawki bez cechy specjalnej nie zostaną zarejestrowane. W przypadku wilkołaków, odczyt będzie bardzo mocny z powodu podwyższonej temperatury ciała.

Jak wygląda skala bólu po dostaniu srebrem np. w odniesieniu do zostania postrzelonym będąc człowiekiem.
Jest to ból 2x większy od bólu towarzyszącego w czasie postrzelenia człowieka.

Czy istnieje możliwość wyjścia za wilkołaka będąc wampem i na odwrót?
Jest taka możliwość, chociaż różnice rasowe mogą stanowić utrudnienie: aktywność nocą u wampirów - pełnia u wilkołaków. Jeżeli chodzi o konsekwencje, to są one uzależnione od indywidualnego podejścia postaci graczy, do których dociera wieść.

Jak zwerbować zwykłego śmiertelnika na służbę u siebie/rodziny.
Są dwie opcje: ustalenie z graczem na etapie tworzenia przez niego postaci człowieka (familianta) lub poprzez rozegranie tego na fabule.

Czy każde ugryzienie wampira powoduje wstrzyknięcie jadu do ciała ofiary?
Nie. Wampir musi świadomie wprowadzić jad do organizmu człowieka. Bez tego ugryzienie pozostaje jedynie ugryzieniem. Jest to niejako ochrona na wypadek nieplanowanego stworzenia, czego niestety nie posiadają wilkołaki.

3 dni to bardzo mało na przemianę. Czy świat nie powinien zostać zalany falą potworów?
Na wstępie warto zaznaczyć, że wampiry z rezerwą podchodziły do masowych przemian - zazwyczaj wybierano osoby, które faktycznie mogły coś wnieść do społeczności - na późniejszych etapach zwracano również większą uwagę na status społeczny i stan majątkowy danego człowieka.
Przeważnie preferowano trzymanie ludzi w roli sług, które zostały wprowadzone w świat mroku oraz odpowiednio oznaczone, aby odróżnić ich od innych.
Samych przemian dokonywano z pełną świadomością i zazwyczaj przez wampiry, które zgodnie z prawem ukończyły 100 lat. Chroniło to przed nieodpowiedzialnym podejściem do zmian, które kończyły się powstaniem zombie. Młodsi długowieczni chcąc stworzyć potomka musiały dobrze uargumentować swoją prośbę u starszyzny rodziny, w której mieszkali.

Czym dokładnie jest wilkołak? Jak wygląda? Dlaczego informacje o ciąży są na początku?
Opis wilkołaków (ich wyglądu) znajduje się w opisie rasy w części dotyczącej form wilkołaka.
Informacje o ciąży znajdują się na początku ze względu na to, iż należy to do ogólnej charakterystyki.

Jak doszło do przemiany? Można prosić o jakiś przykład w KP?
Jest to temat, który gracz ustala sobie sam na etapie tworzenia KP. My jako Administracja opisujemy tylko, w jaki sposób przemiana zachodzi i jakie są warunki do jej zaistnienia. Nie widzimy powodu aby umieszczać przykładowy opis jak może to wyglądać w KP.
Wszelkie istotne informacje, które powinny znaleźć się w KP, można znaleźć w temacie tworzenia kart postaci, gdzie umieściliśmy mini poradnik.

Nie ma zbytnio informacji o urodzonych wampirach, ponad "Ciekawostka: wyjątkiem od tej reguły są wampiry urodzone i czystej krwi. Normalnie dorastają i rozwijają aż do momentu zatrzymania procesów starzenia." Czy coś jeszcze jest na forum na temat ich lub czystej krwi wampirów?
To prawda, nie ma ponieważ wampiry czystej krwi niczym nie różnią się od wampirów przemienionych. Kwestie różnicowe wynikają ze schematu myślenia “jestem wyjątkowy, jestem osobnikiem błękitnej krwi. Finalnie jest to bardziej prestiż “polityczny” niżeli aspekt wyróżniający pod innymi względami.

Czy wampiry muszą być bezpośrednio spokrewnione z głową rodu?
Nie muszą, ale mogą (o czym informują obecne opisy głów rodów).

Czy można grać prawdziwym człowiekiem? Np. zagrać Harrym Stylesem, który będzie Harrym Stylesem?
Nie, nie można, o czym mowa w regulaminie forum.

Jak wygląda kwestia modyfikacji ciała, piercingu, implantów czy operacji plastycznych? Czy implanty się przyjmą? Jak będzie po przemianie? Czy można wszczepić sobie wówczas implanty? Skoro jest dość szybka regeneracja, to czy można spokojnie zrobić sobie przekłucia, czy jednak ciało będzie próbowało pozbyć intruza?
Implanty można jak najbardziej wprowadzić, ale zaleca się w specjalnie dedykowanych klinikach, aby zminimalizować ryzyko wykrycia rasowego ze względu na regenerację. Oczywiście zawsze występuje ryzyko odrzucenia, jak u ludzi - kwestia jakości materiału.
Piercing i tatuaże - te również można mieć. Analogicznie do w/w tematu, również zleca się robić tego typu zabiegi w dedykowanych salonach, gdyż tam znajduje się specjalny sprzęt, bazujący na mocno podgrzanych igłach, aby spowolnić regenerację, a przy tym zarost dziurki czy blaknięcie tatuażu. Niestety ze względu na to, proces przekłuwania i tatuowania boli bardziej, przypomina wręcz przypalanie.

Jak wygląda kwestia ciąży i przemiany? Czy można urodzić w wilczej (jakiejkolwiek) formie? Jak wygląda wtedy dziecko? Jak wygląda kwestia leków? Czy normalna dawka leków uspokajających będzie w porządku, żeby był mniej wściekły podczas pełni? Czy można ćpać? Czy można zażywać sterydy i hormony? Jakie mają wpływ na ciało?
Dzieci rodzą się ludzkie i wyglądają jak ludzkie do czasu 1 przemiany, która ma miejsce w okresie dojrzewania. Kobiety rodzą w ludzkiej formie.

Skoro wilkołaki to w bardzo dużym uproszczeniu wilki, to czy istnieje możliwość, żeby zostali chowańcem dla wampira? Czy człowiek może nim zostać? Ludzie w teorii to też zwierzęta.
To ludzie, nie wilki. Oni mają wirusa tak jak wampiry. Nie, ludzie mogą co najwyżej zostać sługami, nie chowańcami. Opis mocy specjalnej dokładnie określa, jakich wymiarów może być chowaniec nieśmiertelnego.

Jak wygląda kwestia przemiany w wampira jako ludzkie dziecko?
Raczej się tego nie praktykuje, zbyt duże ryzyko wyjścia na jaw tajemnicy istnienia nadnaturalnych, poprzez niekontrolowane zachowanie przemienionego dziecka.

Czy da się jakoś lekami opóźnić przemianę?
Leki nie będą miały wpływu na przemianę. Tak samo na pełnię przed pierwszą przemianą. Unikanie jej pomaga w sytuacji kiedy ktoś już kontroluje swoją dziką naturę.
Z ciekawostek: nieocenioną pomoc w panowaniu nad dziką naturą niesie umiejętność specjalna: Harmonia.

Czy wampiry mają odbicie?
Tak.

Czy wampir/wilkołak może się upić?
Tak, jednak nie jest to wcale takie proste. Do osiągnięcia stanu upojenia, w pełnym tego słowa znaczeniu, Długowieczny musiałby wlać w siebie kilka litrów mocnego alkoholu np. whiskey, wódki, tequili, czystego spirytusu.
Prostszą metodą jest dodanie do napitku niewielkiej ilości: czosnku dla Wampirów i tojadu dla Wilkołaków. To osłabi organizm na tyle, by ten działał na nich tak jak na zwykłych ludzi. Co osoba to inny próg wytrzymałościowy, słabe głowy odpadną po piwie i setce wódki, z kolei ci twardsi - chociaż ich koordynacja ruchowa będzie beznadziejna - padną dopiero nad ranem, gdy wszystkie buteleczki gorzałki zostaną opróżnione. Przesadna degustacja zakończy się kacem.

Czy rany zadane srebrem zawsze pozostawiają blizny na ciele wampira/wilkołaka?
Rany zadane posrebrzanym orężem nie zawsze zostawiają blizny. O ile nie są głębokie i wypłucze się z nich drobinki srebra (które mogą pozostać w tkance), to blizny nie powstaną. Rany średniej głębokości, np. cięte niestety mają szansę pozostawić bliznę - ryzyko to wzrasta do stu procent przy ranach głębokich (poważnych).
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Admin

Admin
Liczba postów : 2098

PYTANIA DOTYCZĄCE OPISÓW NA FORUM


Czy będzie znana geneza wirusa?
Tak. Wszystko odbędzie się na drodze fabularnej.

Czy na forum istnieje konflikt z Putinem, czy jest wojna na Ukrainie, Covid? Jeśli nie, to dlaczego?
Nie. Na forum nie ma wojny i covida. Całym gronem administracyjnym uznaliśmy, że implementowanie ciężkich tematów na forum, miejsce odskoczni i rozrywki, nie wpłynęłoby pozytywnie na graczy, o czym można poczytać w regulaminie forum.

Jakie czasy panują na forum?
Obecne z czego należy pamiętać: jeden miesiąc fabularny = dwa miesiące realne.

Czy stanowisko to po prostu profesja postaci, czy jej rola jako wilkołak/wampir?
Jeśli jest w rodzie/stadzie, to rola, jaką pełni. Jeżeli nie, to można potraktować jako profesja postaci.

Skąd wybór Francji, skoro żadne wampirze nazwiska nie są francuskie, a w wilkołakach mamy Szwedów i Rosjan?
Biorąc pod uwagę rzeź, z jaką spotkali się nadnaturalni na przestrzeni lat, znalezienie bezpiecznego kąta mogło paść gdziekolwiek. W tym wypadku uznaliśmy Paryż jako miejsce nietypowe, rzadko spotykane na forach, a przy tym ciekawe do wykorzystania fabularnego. Obecność wampirów i wilkołaków innych narodowości jest definiowana prostym zjawiskiem migracji: przybyli, zebrali się w grupę i stworzyli rodzinę. W tym miejscu także nie narzucany tworzenia tylko i wyłącznie francuskich postaci. Uwzględniając procent wampirów i wilkołaków na tle ludności jest on niewielki, nie ma zatem takiej potrzeby narzucania ograniczeń etnicznych. Można grać francuską postacią, ale nie jest to wymóg. Ponadto jedna z wampirzych rodzin uznaje się za typowo rodzinę francuska. Wśród wilkołaków również takowa istnieje.
Co więcej… Większość długowiecznych jest przemieniona a nie urodzona, z różnych powodów: talent, miłość, nagroda za wierną służbę jako człowiek itd. - więc rosyjskie wilkołaki na tej zasadzie mogłyby przyjąć równie dobrze czeskiego partyzanta z okresu II wojny światowej lub japońskiego samuraja z początków XVIII w. Ponadto nic nie stoi na przeszkodzie zagrać postacią pochodzącą chociażby z rodu wampirów z Francji, którzy dbali o czystość krwi - i stwierdzić że za Napoleona jakaś wpływowa postać z Niderlandów musiała przepchnąć "ustawę" o zmianie nazwy na "swojską". Wtedy jedyne co definiuje podpięcie w temacie na forum to posiadanie umiejętności.

Od kiedy w ogóle funkcjonuje wampirzy kodeks, skoro zahacza on o sojusz z wilkami?
Jeżeli chodzi o sam kodeks, to istnieje dłużej niż sojusz między rasami - najprościej ujmując, od dawien dawna, gdy jeszcze “żyły” stare pokolenia. Wraz z biegiem lat stare kodeksy się zmieniały, a obecna forma jest tą najświeższą.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Admin

Admin
Liczba postów : 2098

PYTANIA DOTYCZĄCE UKŁADU NA FORUM


Dlaczego na forum jest tyle kategorii? Nie lepiej, aby to zoptymalizować?
Podział powstał dla zachowania porządku i dla ułatwienia poruszania się po forum.
Każdy dział oferuje coś zupełnie innego. Nie wszystkie są również obowiązkowe, przy czym nie wszystkie są obowiązkowe.
My jako Administracja nie mamy zamiaru kontrolować, np. dzienników, ponieważ zostały stworzone przede wszystkim z myślą o graczach, jako miejsce ułożenia własnej chronologii zdarzeń i sesji.
Ta sama zasada działa przy relacjach i komunikacji. Ta druga jest obowiązkowa do wypełniania w profilu, jednakże Administracja nie będzie jej kontrolować - służy jako udogodnienie drogi komunikacji między postaciami graczy,
Administracja sprawuje pieczę przede wszystkim nad KP i Informatorami, które musi zaakceptować i kontrolować.
Działy techniczne natomiast są zbiorem informacji typowo technicznych, np. informacji o mechanice, czy rzutu kostkami itp.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Sponsored content


Powrót do góry


Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
 
Permissions in this forum:
Możesz odpowiadać w tematach