Liczba postów : 848
First topic message reminder :
Zasady eventu:
Post MG będzie co dwa dni. Gracze zobowiązują się do odpisania do godziny 20. Post mistrza gry dodany zostanie między 20, a 23. Jeżeli wszyscy gracze zakończą kolejkę wcześniej, mistrz gry może, ale nie musi także dodać post wcześniej, nie zmienia to jednak wymagania, że następny post graczy musi pojawić się w przeciągu 48 godzin, do godziny 20. Mistrz gry na końcu każdego posta będzie podawał konkretną datę, by nie wystąpiła pomyłka. Przykładowo, na końcu dzisiejszego posta pojawi się adnotacja, że kolejny post gracza musi się pojawić do godziny 20, 21 X. Jeżeli przeczytałeś zasady napisz w którymś miejscu posta nazwę jakiegoś grzyba. Posty po tej godzinie nie są przyjmowane bez wcześniejszego ustalenia opóźnienia z MG, głównie dlatego, że muszę mieć czas na zastanowienie się nad odpowiedzią i jak nagle wszyscy odpiszą o 19:50 to czas na logiczne rozłożenie dalszych losów postaci mi się kurczy.
W tym evencie, wyjątkowo, niezależnie od statystyk, wasze postaci pozostaną w pełni władz umysłowych podczas przemiany w Crinosa. Na tej sesji nie jest możliwe używanie formy Lupusa, ma to uzasadnienie fabularne, które być może odkryjecie – jeżeli będziecie próbowali zamienić się w Lupusa, przemienicie się w Crinosa.
Wymagam podkreślenia w pierwszym poście czy wasze postaci wzięły na pełnie ze sobą jakiś ekwipunek i proszę o uzasadnienie tego fabularnie (nie musi być jakieś długie, ale jeżeli nagle na pełnie postać weźmie karabin maszynowy to chcę wiedzieć dlaczego, by nie było grania metą).
Posty nie mają ograniczenia znakami, bardzo uprzejmie jednak proszę, by były one w zakresie 1000-2500 znaków.
Przypomnienie zasad, na które zgodziliście się przed rozpoczęciem rozgrywki:
* kolejka odpisów w 48 godzin. Jeśli nie odpiszesz dwa razy z rzędu w tym terminie, twoja postać zostanie wykluczona z eventu (na początku eventu będzie możliwość wyciągnięcia postaci w dość łagodny sposób, w późniejszych etapach może się to wiązać z bardziej brutalnym wykluczeniem postaci)
* akceptacja konsekwencji, jakie mogą spotkać wasze postacie, w tym trwały uszczerbek na zdrowiu lub inne długoterminowe efekty.
A teraz, zapraszam na grę
Wydawało się, że pełnia w kwietniu, to kolejna pełnia, taka jak każde inne. Wy jednak mieliście wrażenie, że to wcale nie jest prawda. Koszmary, które męczyły was praktycznie noc w noc, od momentu poprzedniej pełni, jakby utwierdzały was w przekonaniu, że to wszystko ma jakieś inne, podszyte, drugorzędne znaczenie, jakby sam wirus wskazywał, że ta pełnia to coś więcej.
Tego wieczora, jeszcze przed wzejściem w zenit pięknej, srebrzystej kuli, czuliście dziwne przyciąganie. Wiedzieliście, że koniecznie musicie znaleźć się tej nocy w lesie, jakieś 40 kilometrów pod Paryżem. Być może wymieniliście się wiadomościami i uznaliście, że to dziwne i pojechaliście w tamte okolice razem, być może łapy nieświadomie same was tam poniosły, a może zadziałało to na takim autopilocie, że zorientowaliście się, że jesteście na miejscu w momencie, gdy zapach ściółki uderzył w wasze nozdrza. Co śmieszne – mimo tego, że w waszych snach księżyc lśnił różową poświatą, ten, który właśnie powoli wschodził, niczym się nie różnił od normalnego. Może to była tylko wasza paranoja, a ta pełnia nie będzie się niczym różniła od normalnej.
Rzućcie kostką k20 – osoby które wylosują liczbę parzystą spotykają się na południowy skraju lasu, osoby, które wyrzucą liczbę nieparzystą, podchodzą os strony południowego wschodu, jakieś 8 km od pozostałej grupy. Jeżeli postacie jechały na miejsce razem, to kostką rzuca jedna osoba z teamu.
Liczby parzyste:
Trafiacie do lasu od strony najczęściej uczęszczanej drogi. Wydeptane szlaki wskazują, że miejsce to jest stale patrolowane przez myśliwych lub po prostu zapalonych grzybiarzy czy osoby, które wybierają się na spacery po lesie. W półmroku, który panował przez zapadający zmierzch widać było oznaczone drzewa jakimś specjalnym kodem, prawdopodobnie wskazującym które z nich są do wycinki. Czuliście zapach żywicy, ściółki, mokrego mchu. Słyszeliście pohukiwania sowy, stukanie dzięcioła i kopyta, zapadające się w szeleszczące poszycie. To było dość wyjątkowe – zazwyczaj bez przyjęcia formy pośredniej nie mogliście zauważyć takich niuansów. Sam las jednak nie wyglądał zbyt przerażająco, ot, las jak las.
Liczby nieparzyste:
Trafiliście do lasu od strony małego potoku, nad którym znajdował się mostek na tyle wąski, że niemożliwe było przejechanie po nim samochodem. Z tej strony zamiast szerokich drzew, znajdował się mniej zachęcający do wejścia zagajnik, pełen wąsko rosnących przy sobie sosen. Zapach poszycia, mchu i błotnistego potoku uderzał wasze nozdrza. Słyszeliście szum wiatru i dźwięk łamania gałązek pod stopami gdzieś w głębi lasu, ciężko było zidentyfikować kto lub co te gałązki łamał. Sosny rosły tak blisko siebie, że nie przebijał się przez nie nawet najmniejszy blask księżyca, czuliście jednak, że to czego szukacie znajduje się w środku lasu.
Czas do przemiany: 2/3 kolejki (możecie go wykorzystać na rozmowy, potem księżyc wzejdzie i będziecie musieli znaleźć inny sposób porozumiewania się, piszę 2/3, bo jeżeli w 2 kolejce zostanie zadane pytanie, to pozwolę postaci na nie odpowiedzieć w 3, zanim zostanie przemieniona)
Deadline następnego posta: 21.X godzina 20:00
Zasady eventu:
Post MG będzie co dwa dni. Gracze zobowiązują się do odpisania do godziny 20. Post mistrza gry dodany zostanie między 20, a 23. Jeżeli wszyscy gracze zakończą kolejkę wcześniej, mistrz gry może, ale nie musi także dodać post wcześniej, nie zmienia to jednak wymagania, że następny post graczy musi pojawić się w przeciągu 48 godzin, do godziny 20. Mistrz gry na końcu każdego posta będzie podawał konkretną datę, by nie wystąpiła pomyłka. Przykładowo, na końcu dzisiejszego posta pojawi się adnotacja, że kolejny post gracza musi się pojawić do godziny 20, 21 X. Jeżeli przeczytałeś zasady napisz w którymś miejscu posta nazwę jakiegoś grzyba. Posty po tej godzinie nie są przyjmowane bez wcześniejszego ustalenia opóźnienia z MG, głównie dlatego, że muszę mieć czas na zastanowienie się nad odpowiedzią i jak nagle wszyscy odpiszą o 19:50 to czas na logiczne rozłożenie dalszych losów postaci mi się kurczy.
W tym evencie, wyjątkowo, niezależnie od statystyk, wasze postaci pozostaną w pełni władz umysłowych podczas przemiany w Crinosa. Na tej sesji nie jest możliwe używanie formy Lupusa, ma to uzasadnienie fabularne, które być może odkryjecie – jeżeli będziecie próbowali zamienić się w Lupusa, przemienicie się w Crinosa.
Wymagam podkreślenia w pierwszym poście czy wasze postaci wzięły na pełnie ze sobą jakiś ekwipunek i proszę o uzasadnienie tego fabularnie (nie musi być jakieś długie, ale jeżeli nagle na pełnie postać weźmie karabin maszynowy to chcę wiedzieć dlaczego, by nie było grania metą).
Posty nie mają ograniczenia znakami, bardzo uprzejmie jednak proszę, by były one w zakresie 1000-2500 znaków.
Przypomnienie zasad, na które zgodziliście się przed rozpoczęciem rozgrywki:
* kolejka odpisów w 48 godzin. Jeśli nie odpiszesz dwa razy z rzędu w tym terminie, twoja postać zostanie wykluczona z eventu (na początku eventu będzie możliwość wyciągnięcia postaci w dość łagodny sposób, w późniejszych etapach może się to wiązać z bardziej brutalnym wykluczeniem postaci)
* akceptacja konsekwencji, jakie mogą spotkać wasze postacie, w tym trwały uszczerbek na zdrowiu lub inne długoterminowe efekty.
A teraz, zapraszam na grę
~~
Wydawało się, że pełnia w kwietniu, to kolejna pełnia, taka jak każde inne. Wy jednak mieliście wrażenie, że to wcale nie jest prawda. Koszmary, które męczyły was praktycznie noc w noc, od momentu poprzedniej pełni, jakby utwierdzały was w przekonaniu, że to wszystko ma jakieś inne, podszyte, drugorzędne znaczenie, jakby sam wirus wskazywał, że ta pełnia to coś więcej.
Tego wieczora, jeszcze przed wzejściem w zenit pięknej, srebrzystej kuli, czuliście dziwne przyciąganie. Wiedzieliście, że koniecznie musicie znaleźć się tej nocy w lesie, jakieś 40 kilometrów pod Paryżem. Być może wymieniliście się wiadomościami i uznaliście, że to dziwne i pojechaliście w tamte okolice razem, być może łapy nieświadomie same was tam poniosły, a może zadziałało to na takim autopilocie, że zorientowaliście się, że jesteście na miejscu w momencie, gdy zapach ściółki uderzył w wasze nozdrza. Co śmieszne – mimo tego, że w waszych snach księżyc lśnił różową poświatą, ten, który właśnie powoli wschodził, niczym się nie różnił od normalnego. Może to była tylko wasza paranoja, a ta pełnia nie będzie się niczym różniła od normalnej.
Rzućcie kostką k20 – osoby które wylosują liczbę parzystą spotykają się na południowy skraju lasu, osoby, które wyrzucą liczbę nieparzystą, podchodzą os strony południowego wschodu, jakieś 8 km od pozostałej grupy. Jeżeli postacie jechały na miejsce razem, to kostką rzuca jedna osoba z teamu.
Liczby parzyste:
Trafiacie do lasu od strony najczęściej uczęszczanej drogi. Wydeptane szlaki wskazują, że miejsce to jest stale patrolowane przez myśliwych lub po prostu zapalonych grzybiarzy czy osoby, które wybierają się na spacery po lesie. W półmroku, który panował przez zapadający zmierzch widać było oznaczone drzewa jakimś specjalnym kodem, prawdopodobnie wskazującym które z nich są do wycinki. Czuliście zapach żywicy, ściółki, mokrego mchu. Słyszeliście pohukiwania sowy, stukanie dzięcioła i kopyta, zapadające się w szeleszczące poszycie. To było dość wyjątkowe – zazwyczaj bez przyjęcia formy pośredniej nie mogliście zauważyć takich niuansów. Sam las jednak nie wyglądał zbyt przerażająco, ot, las jak las.
Liczby nieparzyste:
Trafiliście do lasu od strony małego potoku, nad którym znajdował się mostek na tyle wąski, że niemożliwe było przejechanie po nim samochodem. Z tej strony zamiast szerokich drzew, znajdował się mniej zachęcający do wejścia zagajnik, pełen wąsko rosnących przy sobie sosen. Zapach poszycia, mchu i błotnistego potoku uderzał wasze nozdrza. Słyszeliście szum wiatru i dźwięk łamania gałązek pod stopami gdzieś w głębi lasu, ciężko było zidentyfikować kto lub co te gałązki łamał. Sosny rosły tak blisko siebie, że nie przebijał się przez nie nawet najmniejszy blask księżyca, czuliście jednak, że to czego szukacie znajduje się w środku lasu.
Czas do przemiany: 2/3 kolejki (możecie go wykorzystać na rozmowy, potem księżyc wzejdzie i będziecie musieli znaleźć inny sposób porozumiewania się, piszę 2/3, bo jeżeli w 2 kolejce zostanie zadane pytanie, to pozwolę postaci na nie odpowiedzieć w 3, zanim zostanie przemieniona)
Deadline następnego posta: 21.X godzina 20:00
milestone 500
Napisałeś 500 postów!