Raphael

2 posters

Go down

Raphaël

Raphaël
Liczba postów : 25


Raphaël

podstawowe


wiek: narodziny: 1743 | przemiana: 1768 rok (24/256)

rasa: wampir przemieniony
pochodzenie: Japonia
wizerunek: Song Kang

rola we frakcji: mieszkaniec
znaki szczególne
• Ślad po wampirzym ugryzieniu na lewej stronie szyi.
• Średniej długości blizna na plecach, biegnąca na skos od prawej strony aż do lędźwi. Pamiątka po jednej z cięższych bitew.
• Poza tym klasyczna azjatycka uroda: ciemne oczyska, czarne kudły oraz oliwkowa cera.
• Czerwone ślepia pojawiające się pod wpływem silnych emocji lub głodu.

biografia

Służ wiernie Szogunowi, jako i służyli Twoi poprzednicy, a być może dostąpisz wielkiego zaszczytu. Karmiony pokarmem oraz słowami powtarzanymi wersetami niekończącej się mantry chłopiec dorastał z roku na rok.
Zrodzony z niegodziwego związku został oczyszczony z plugawej hańby matki przez umiłowanego wuja, który w łasce i współczuciu przyjął go pod swoje skrzydła, ją natomiast pozostawiając własnemu losowi. Uczony kodeksu Bushido nigdy nie śmiał się mu sprzeciwić ani tym bardziej Rodzinie Tokugawa, tej, którą historia ludzi dobrze zapamiętała z kart starych ksiąg, której kłaniał się za młodu oraz w dalszych latach życia.
Historia "jego" dziejów nie znała litości, ni tym bardziej wobec "outsiderów", którzy jakkolwiek zaburzali doczesny porządek odizolowanego świata. Uniesieniem ręki chłopak ciął szybko i skutecznie wrogów w imię Szoguna, aż nie wpadł w sidła okrutnej manipulatorki - polityki. Ze wszystkich osób "On", jego zbawca, ukochany wuj był ostatnim podejrzanym.
Uknuta zdrada nie od razu wykiełkowała bujnym pędem do góry. Wpierw musiała dojrzeć stłamszona w twardym kokonie malutkiego nasionka. Chłopak przez długie dni i tygodnie obserwował, jak z wiekiem wuj coraz bardziej powątpiewał w mądrość swojego "Pana". Stojąc z boku, tylko patrzył na podupadające ideały, którymi kierowali się przez te wszystkie wiosny. U schyłku kolejnej w końcu nie wytrzymał i tako przełamał mur milczenia.
- Wuju, dlaczego? - spytał, przekroczywszy próg pokoju, w dłoni trzymając zakurzoną książkę. Mężczyzna spojrzał na podopiecznego spod połowicznie przymkniętych ocząt, lecz nie uraczył go odpowiedzią. Tamtej nocy zaprowadził go za to do domu, w którym wszystko się zaczęło.
Poznanie oraz zrozumienie nowej ideologii "buntowników", przez które "zdradził" nie przyszło od razu i nie było też łatwe. Na pierwszym spotkaniu chłopak z prychnięciem opuścił wówczas pomieszczenie, zmieszany tym, co wysłuchiwały jego uszy. Za nim wyszła kolejna osoba, miła i uczynna, aktywna w grupie rzeczonych pasożytów. Jednym spojrzeniem rozmyła wszelkie wątpliwości, a słowami zaczęła powolutku karmić duszę, zmywając z niej fałszywe iluzje.
On, Ona, Oni nie chcieli źle, tak po prawdzie w ogóle niczego nie pragnęli. Ich jedynym celem było niesienie pomocy potrzebującym w imię... No właśnie. Kogo? Na pewno nie Tokugawy.
Noc swojej przemiany pamiętał, jakby to było wczoraj. Padał wtedy deszcz, a z rąk spływała krew. Zmuszony do podjęcia trudnej decyzji, wybrał najwłaściwszą. Z bólem serca dawna przybłęda ścięła łeb wybawcy, tym samym zrywając więź ze światem, ale za to ratując honor skazanego na jego prośbę. Ukontentowany Pan rzekomo wybaczył chłopcu milczenie i przyjął pod swoje skrzydła, obiecał chwałę i bogactwa, a także nieopisaną potęgę za wierność wobec "Domu". Młokos mu uwierzył lub chciał wierzyć zamknięty w klatce nienawiści, choć tak naprawdę te nigdy nie nadeszły. Zamiast nagrody poczuł jedynie palący ból po przebiciu cieniutkiej warstwy jestestwa - po niej zapadła ciemność.
A wtedy z jej łona narodziła się idealna marionetka, której tak bardzo potrzebowali.
Stwórcą przebudzonego był rzekomo jeden z Tokugawa, wampir z krwi i kości podszywający się pod człowieka, jak nie wiadomo po co, to pewnie z głodu władzy. Chłopak służył mu długo i wiernie, aż nie dorósł na tyle, aby dokonać aktu zemsty za kłamstwo, zniewolenie, odebranie domu oraz człowieczeństwa. Kolejnym i ostatnim uniesieniem ręki po dokonaniu tylu mordów w imię "rodziny" ściął zbawcę i zdrajcę, a następnie jego ludzkich popleczników. Po wszystkim puścił "dom" z dymem, niejako też ze sobą, porzucając imię, nazwisko i historię. Tamtej nocy ziemie opuścił jako "Bezimienny Wygnaniec".
- Czemu wciąż we mnie wierzysz? - spytał uczeń mistrza w czasie jednej z podróży.
Nazwany imieniem anioła, Raphael, długo błąkał się po świecie. Unikał ludzi, nadnaturalnych oraz Inkwizycji: jej przedstawicieli właściwych oraz następców, broni i płomieni trawiących całe rzesze odmieńców, zarówno w pełnej chwale jak i ostatków tamtych lat. Ojca, zwącego siebie wampirzym zegarmistrzem Wergiliuszem, poznał w Europie, podczas jednej z kolejnych tułaczek. O początkach i rozwoju relacji nigdy nie miewał w zwyczaju mówić, jednak czyny zdradzały wystarczająco wiele: Mistrz stał się dla Ucznia ojcem, a Uczeń dla Mistrza synem.
Choć pijawki dzieliły setki lat różnicy, pochodzenie, poglądy i wiara, to właśnie nowy przybrany Ojciec zaszczepił zalążki nowych idei w umyśle młodszego. Poznawszy inną drogę Raphael poddał się odkupieniu, począł pomagać i nieść ulgę tym, których "do niedawna" musiał ścigać w "ich" imię, a także kunsztowi tworzenia zegarów. Na nowo wierny nowej wierze, złożył wówczas przysięgę, że już nigdy więcej nie sięgnie po broń. To właśnie wtedy po raz pierwszy na przypieczętowanie słów włączył swój własnoręcznie zbudowany od podstaw niewielki zegarek.
Lata współczesne nie minęły długowiecznemu w jakiś wyjątkowy sposób. Okres panowania Rady traktował obojętnie - być może z uwagi na niechęć wobec władzy, może przez kuriozalność konstruktu, a może przez traumatyczne wydarzenia z przeszłości, przez które kilkukrotnie zatracił siebie w imię ślepej wierności. Pytany o opinię zawsze odpowiadał tak samo, jako w podobnym tonie wypowiadał się na temat całkowitego przewrotu w strukturze nadnaturalnych istot. Fakt, że zgodził się przyłączyć do frakcji nie wynikał z przyjaznego usposobienia wobec mości panującego Duranda. Decyzję podjął w imię wygody, aka na poczet własnego bezpieczeństwa, aby móc dalej szlifować umiłowany kunszt po Ojcu.
Jego odejście bolało, ale wiedział o śmierci, która przyjąwszy zaproszenie, przyszła po swoje dziecię po wybiciu ostatniej godziny zero.
Tykanie wskazówek stopniowo osłabiało żałobę, aż po jej bycie nie pozostał żaden ślad. Dziś wampir prowadzi niewielki sklep z zegarami, które naprawia i własnoręcznie tworzy na nowo na specjalne zamówienie Klienta.

ciekawostki

• Kodeks Bushidō zna na pamięć, jednakże z uwagi, na których czyny dopuścił się w "przeszłości", nie śmie żyć według jego zasad.

• Prócz japońskiego dobrze posługuje się językami Angielskim oraz Łaciną. Francuski nie jest mu obcy, choć zdarzają się mniejsze/większe potknięcia, głównie akcentowe.

• Z pozoru wygląda na osobę pogodną duchem, choć nie miewa w zwyczaju opowiadać o sobie. Zamiast tego woli skupiać się na rozmówcy.

• Z uwagi na swoją przysięgę stroni od wszelkich walk i konfliktów wszelkiej maści. Użyteczność wobec frakcji ukazuje czynami opieki nad młodocianymi pisklętami oraz wchodząc w rolę wampirzego "terapeuty", gdy ktoś złapie dołek. Jest to kolejna bardzo cwana i celowa przykrywka.

• Jego zegary prócz bycia rękodziełem charakteryzuje zawsze obecny z widocznym miejscu mniejszy/większy kamień. Rzadko się zdarza, aby jego twory zdobiła ta sama błyskotka. Tą zawsze dobiera indywidualnie do osoby, dla której tworzy zegarek. Nie wiedzieć czemu oba elementy mają dla długowiecznego istotne znaczenie.

• Jest ogromnym miłośnikiem kultury z naciskiem na literaturę piękną. Lubuje się w czytaniu książeczek i nie tylko. W repertuarze nie brakuje mu komiksów.

• Nieodłącznym towarzyszem jego obecnego życia jest pieseł - tym razem nie chmurka.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pamiętaj, że w każdej chwili możesz poprosić o dodanie aktualizacji do KP. Wystarczy, że wypełnisz odpowiedni formularz, który znajdziesz w tym temacie. Koniecznie nas potem oznacz na odpowiednim kanale Discordowym.
    Pozostało Ci: 9 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach