Liczba postów : 848
First topic message reminder :
Jedną z głównych atrakcji, do których zawsze stoi kolejka jest strzelanie do celu. Wiatrówki, leżące na stolikach oczywiście nie są odpowiednio skalibrowane, żeby podkręcić trudność i prawdopodobieństwo wygrania przez organizatora, jednak podobno nie ma rzeczy niemożliwych.
Mechanicznie wygląda to tak:
Rzucacie dwoma kostkami k6.
Jeżeli wypadną wam dwa takie same wyniki - z wyjątkiem 1,1- trafiacie w odpowiadające miejsce na tarczy w jej czarnym obszarze. W przypadku wyrzucenia 1,1, wasza postać nie trafia w tarczę w ogóle.
W przypadku wyrzucenia dwóch różnych wyników, odejmujecie mniejszą cyfrę od większej, a wynik wskazuje w które miejsce na białej tarczy trafiliście.
Wasze postacie mają 5 szans - strzelacie 5 razy. Za każdy punkt, który macie w statystyce "percepcja" możecie przerzucić jedną z kości, ale nie możesz przerzucić dwa razy tej samej kostki. (Jeden punkt = jeden przerzut na całą grę, a nie w każdym rzucie. Pięć punktów = pięć przerzutów na całą grę, a nie w jednym rzucie.) Wszelkie nagrody od mg czy wygrane w loterii mogą zostać użyte.
Najdalszy okrąg to 1 punkt, sam środek to 10 punktów. Im bliżej obręcz znajduje się środkowego okręgu, tym wyżej jest punktowana. Punkty dodajcie do siebie. Następnie dodajcie do siebie punkty z waszego strzelania i zakręćcie kołem fortuny, by przekonać się co wygraliście. Możecie wybrać koło z coraz lepszymi nagrodami w zależności od wyników, a jeżeli wystrzelacie ponad 35 to możecie zamiast odpowiedniego koła zakręcić wersją, w której są same pluszaki.
koło dla wyników 0-18
koło dla wyników 19-37
koło dla wyników 38-50
koło z samymi pluszakami dla wyników powyżej 35
Strzelanie do celu
Jedną z głównych atrakcji, do których zawsze stoi kolejka jest strzelanie do celu. Wiatrówki, leżące na stolikach oczywiście nie są odpowiednio skalibrowane, żeby podkręcić trudność i prawdopodobieństwo wygrania przez organizatora, jednak podobno nie ma rzeczy niemożliwych.
Mechanicznie wygląda to tak:
Rzucacie dwoma kostkami k6.
Jeżeli wypadną wam dwa takie same wyniki - z wyjątkiem 1,1- trafiacie w odpowiadające miejsce na tarczy w jej czarnym obszarze. W przypadku wyrzucenia 1,1, wasza postać nie trafia w tarczę w ogóle.
W przypadku wyrzucenia dwóch różnych wyników, odejmujecie mniejszą cyfrę od większej, a wynik wskazuje w które miejsce na białej tarczy trafiliście.
Wasze postacie mają 5 szans - strzelacie 5 razy. Za każdy punkt, który macie w statystyce "percepcja" możecie przerzucić jedną z kości, ale nie możesz przerzucić dwa razy tej samej kostki. (Jeden punkt = jeden przerzut na całą grę, a nie w każdym rzucie. Pięć punktów = pięć przerzutów na całą grę, a nie w jednym rzucie.) Wszelkie nagrody od mg czy wygrane w loterii mogą zostać użyte.
- tarcza:
Najdalszy okrąg to 1 punkt, sam środek to 10 punktów. Im bliżej obręcz znajduje się środkowego okręgu, tym wyżej jest punktowana. Punkty dodajcie do siebie. Następnie dodajcie do siebie punkty z waszego strzelania i zakręćcie kołem fortuny, by przekonać się co wygraliście. Możecie wybrać koło z coraz lepszymi nagrodami w zależności od wyników, a jeżeli wystrzelacie ponad 35 to możecie zamiast odpowiedniego koła zakręcić wersją, w której są same pluszaki.
koło dla wyników 0-18
koło dla wyników 19-37
koło dla wyników 38-50
koło z samymi pluszakami dla wyników powyżej 35
milestone 500
Napisałeś 500 postów!