Jadeitowy Smok

Go down

Admin

Admin
Liczba postów : 2075

Jadeitowy Smok



Słowem wstępu


Ród Jadeitowego Smoka jest konserwatywny i wymaga od swoich członków godnego reprezentowania go w świecie wampirzej i wilkołaczej socjety. Wchodząc do rodziny, jak w mafii dostajesz na równi profity i zobowiązania. Ród z szacunkiem podchodzi do pozostałych Dzieci Nocy, chętnie wchodząc z nimi we współpracę na wielu szczeblach. Osoby spoza rodu, które biorą udział w misjach Kręgu Mistrzów są hojnie wynagradzane, z czasem też mogą zostać zaproszone do wstąpienia w szeregi rodziny.
W przypadku chęci odgrywania konfliktu fabularnego lub otwartego łamania kodeksu, konsekwencje i możliwości rozgrywki każdorazowo będą omawiane za pośrednictwem Discorda, możliwie przed rozgrywaniem fabuły z poszanowaniem granic i triggerów zainteresowanych tego typu rozgrywką.
Jeśli chcesz stworzyć członka rodu Jadeitowego Smoka, skontaktuj się z @Sahak Darbinyan, by wspólnie ustalić miejsce w wypracowanej już fabule i rodowej strukturze.

Ogólnie


Umiejętność najskuteczniejszego udawania ludzi, oraz trudność pozostałych w odkryciu prawdziwej natury tych wampirów, dała im opinię kapryśnych duchów, chociaż cechuje ich profesjonalizm i nieopisana skuteczność, zwłaszcza w pozyskiwaniu informacji. Sahak Darbinyan jako nowa głowa rodu sięgnął do korzeni skrywających tajemnice rodziny. Zdecydował się na porzucenie włoskiej maski Scalettich i zradykalizowanie działań rodowych na rzecz drogi Jadeitowego Smoka. Mit o Jadeitowym Smoku, któremu oddało pokłon pięciu smoczych mistrzów, krąży pośród członków klanu w postaci księgi i obrazów zdobiących główne korytarze domeny. Tylko najwyższy stopień wtajemniczenia pozwala odkryć prawdę, kim jest Jadeitowy Smok lub czy w ogóle kiedykolwiek istniał.
Ród Jadeitowego Smoka jest bardzo konserwatywnym rodem, dbającym o honor, tradycje i przestrzeganie prawa na rzecz balansu w świecie śmiertelnych i nieśmiertelnych.

Pochodzenie: Chiny/Włochy
Stara siedziba: XVI dzielnica Paryża.
Nowa siedziba: Pavillon de la Reine, III dzielnica Temple

Oznaczenie familiantów: brak, ponieważ ludzcy członkowie rodu pozostający najniżej w hierarchii traktowani są na równi z wampirami starającymi się o włączenie do kręgu wtajemniczonych (patrz Stanowiska Rodowe). Prace niskiego szczebla (sprzątanie, obsługa itp.) wykonują zewnętrzne niewtajemniczone firmy ludzi lub wynajęte firmy o pożądanym profilu prowadzone przez nadnaturalnych.
Dawnym oznaczeniem był tatuaż tygrysa, obecnie preferowane są tatuaże ze smokami dla chętnych.

Cecha specjalna: Pozorant - niekiedy zwany Aktorem.
Wirus w ciałach wampirów obdarzonych cechą pozoranta zachowuje się inaczej niż u pozostałych wampirów: nie spowalnia ich tętna, nie wpływa na blady wygląd cery, a co ważniejsze: nie zmniejsza temperatury ciała, ułatwiając im życie wśród ludzi.
Wampiry z pozorantem  są nie do odkrycia przez inne wampiry oraz wilkołaki w ludzkiej formie. Formy przejściowe, Crinos lub Lupus lepiej radzą sobie z rozpoznaniem: mają -1 punkt do wyniku rzutu kostką K6 na odpowiednią statystykę odpowiadającą za zmysły.
Umiejętność aktora można do woli uruchamiać w ramach potrzeb. Nie musi ona być cały czas aktywna i odwrotnie: można ją również „wyłączać”, co pozwala na manipulację temperaturą ciała: przy włączeniu podnieść ją do poziomu temperatury normalnego człowieka, a przy wyłączeniu obniżyć do poziomu standardowego wampira.
Nie istnieje opcja zmiany temperatury na jednostki pomiędzy ludzką a wampirzą — nie można również zwiększyć jej ponad normę zdrowego człowieka, np. do poziomu wilkołaka.
Warto także pamiętać, że opcja ciepła jest wyjściową, dlatego chcąc uniknąć wykrycia, należy bezwzględnie ją obniżyć, gdy wchodzą w grę kamery termowizyjne.

Stanowiska rodowe


W odróżnieniu od innych rodów reforma wprowadziła hierarchiczną strukturę, każdy zobowiązany jest do godnego reprezentowania rodu i wykonywania poleceń Kręgu Pięciu Mistrzów.

Legendarne stanowisko:  Jadeitowy Smok
Cesarz i władca, symbol strażnika balansu w świecie dzielonym przez śmiertelnych i wiecznych. Mówi się o nim jak o żyjącej osobie, chociaż jadeitowy tron znajdujący się w rodowej siedzibie pozostaje pusty. Plotka głosi, że Sahak wymyślił go, aby usprawiedliwić radykalizację swoich działań, ale są Smoki, które wierzą, że jest to jakiś przedwieczny wampir ujawniający się tylko przed wybranymi.

Kręg Pięciu Mistrzów
Wypełniają wolę Jadeitowego Smoka poprzez zarządzanie rodem, przydzielaniem zadań jego członkom, sprawowaniem wewnętrznego sądu w przypadku złamania prawa (zarówno wewnętrznego kodeksu, jak i międzyrasowego). Odpowiadają pięciu chińskim żywiołom, dzieląc się w ten sposób również jurysdykcją:

  • Obsydianowy Mistrz — woda, zbrojne ramię rodu odpowiedzialne za jego ochronę.
  • Szmaragdowy Mistrz — drzewo, odpowiada za wykorzystanie dóbr naturalnych i zasobów wampirzo-ludzkich rodu.

  • Rubinowy Mistrz — ogień, odpowiada za siatkę szpiegowską w świecie, zorientowaną na przejawy ponownego powstawania inkwizycji, możliwości upadku sojuszu i maskarady oraz palenia dowodów.

  • Złoty Mistrz — ziemia, odpowiada za gromadzenie dóbr i zasobów (tak kruszec jak i pieniądze) oraz ich przepływ w rodzie.

  • Srebrny Mistrz – metal, poszukuje i zabezpiecza wiedzę oraz kulturę wampirów, która sięga czasów sprzed wojny z inkwizycją.

  • Obsydianowy Mistrz jest ustami Kręgu, która przedstawia publicznie jego wolę oraz pełni funkcje dyplomatyczne przed Radą i innymi rodami. Tę funkcję sprawuje @Sahak Darbinyan, oficjalnie zaprzysiężona przed Radą głowa rodu.

Tożsamość czterech pierwszych mistrzów jest niejawna.

Szpony Mistrzów
Najbardziej zasłużone i zaufane wampiry w rodzie. Podlegają bezpośrednio jednemu z Mistrzów, są traktowane bezpośrednio jako przedłużenie ich woli. W sytuacjach oficjalnych noszą eleganckie szpony zdobione adekwatnym kruszcem.

Smoki
Wtajemniczeni, pełnoprawni członkowie rodu. Wykonują zadania od Mistrzów o wyższym ryzyku i istotności dla rodu. Mogą mieszkać i korzystać z zasobów domeny. Mogą proponować nowych członków rodu. Po zaakceptowaniu kandydatury przez Krąg Smok zobowiązany jest opiekować się i wprowadzać w strukturę sprowadzonego przez siebie Węża. Odpowiada przed Kręgiem za jego czyny, tak jak Stwórca odpowiada za Dziecko nawet przed przemianą.

Węże
Najniższy stopień wtajemniczenia dedykowany jest kandydatom na członków rodu — zarówno ludziom jak i wampirom. Wąż pozostaje pod opieką Smoka, który zaproponował Kręgowi jego kandydaturę do momentu oficjalnego przyjęcia do rodu podczas uroczystości Otrzymania Perły (patrz Rodowe Święta). Węże dostają zadania od Mistrzów o niskim ryzyku i istotności dla rodu. Testowana jest ich lojalność i siła charakteru oraz szacunek, jakim obdarzają panujące w rodzie zasady.

Prawo


Ród Jadeitowego Smoka respektuje Radę, Sojusz i oficjalnie panujące prawo. Od jego członków wymagana jest znajomość przepisów oraz wewnętrznego kodeksu honorowego. W przypadku przewiny Krąg indywidualnie ocenia jej skalę i zasądza karę, włącznie z zatrzymaniem wampira i wydaniem pod sąd Rady.

KODEKS RODU JADEITOWEGO SMOKA
  1. Wszystkie Dzieci Jadeitowego Smoka są w jego oczach równe. Jadeitowy Smok nie dyskryminuje pomiędzy pochodzeniem, rasą oraz wyznaniem.
  2. Najwyższym celem Jadeitowego Smoka jest zachowanie wiedzy, dziedzictwa i tajemnic Dzieci Nocy, zarówno tych przeszłych, jak i tych obecnych, kultywowanie wampirzych tradycji, utrzymanie równowagi w świecie Dzieci Nocy oraz zachowanie ducha poprzednich pokoleń przed zatraceniem w odmętach zapomnienia, a my jako jego Dzieci podążamy tą ścieżką.
  3. Krew jest święta. Krew daje życie i daje wiedzę. Zakazane jest swobodne przekazywanie swojej krwi poza obrębem rodu.
  4. Każde Dziecko Jadeitowego Smoka zna swoje miejsce w hierarchii. Dzieci Jadeitowego smoka mają obowiązek wykonywać zadania zlecone przez swoich zwierzchników lub przekazać je osobom do tego odpowiednim, zgodnie ze swoim sumieniem.
  5. Ród Jadeitowego Smoka rozciąga swoją protekcję na każdego z jego członków. Atak na jednego z członków, oznacza wystąpienie przeciwko całemu Rodowi i nie jest zapomniany do czasu rozwiązania sprawy i zadośćuczynienia. Bez względu na prywatne relacje, członkowie rodu mają obowiązek wstawić się za poszkodowanym. W przypadku, gdy wina jest niejasna, należy przynieść kwestię przed Krąg, który wyda odpowiednie decyzje. Protekcja dotyczy również dostępu do pożywienia, środków materialnych oraz dachu nad głową.
  6. Działania na rzecz rodu i w zgodzie z jego założeniami są sprawiedliwie nagradzane przez Krąg.
  7. Bez względu na pozycję w hierarchii, żaden z członków Rodu Jadeitowego Smoka nie może czynić krzywdy drugiemu, zarówno finansowej, jak i fizycznej czy psychicznej. Dowody na taką krzywdę mogą zostać przedstawione Kręgowi Pięciu Mistrzów, którzy zadecydują nad wagą przewinienia i pokutą.


KODEKS WAMPIRÓW
Tylko Kodeks Cię ocali.
Nieznajomość Kodeksu nie zwalnia z jego przestrzegania. Nieprzestrzeganie Kodeksu karane jest Śmiercią Ostateczną.


  1. Stwórcy swego słuchać będziesz jako Pana swego i Władcę swych dni.
  2. Nigdy nie odwrócisz się od swego Stwórcy i Klanu jego.
  3. Dbać będziesz o swoje Dzieci jak o samego siebie. Czego im brakować będzie tego i Tobie zabraknie.
  4. Nie wyjdziesz za Dnia poza swój Dom. Od dnia Narodzin Noc jest Twym czasem.
  5. Polować będziesz z dala od siedzib Klanu swego.
  6. Gdy sto lat i dzień jeden od Twych Narodzin minie wolno Ci własne Dzieci do Nocnego Życia powołać, jednak choć żeś już dorosły, Stwórcy swemu wierności dochowasz. I nigdy nie przemienisz dziecka, gdyż sprowadzi ono zagrożenie na Ciebie i rodzinę.
  7. Bez zgody Stwórcy swego żadnego Dziecka nie powołasz.
  8. Starszych szanować będziesz jakby Twym Dziadkami i Babciami byli. Władzy nad Tobą oni nie mają, Pierwszym jedynie sprzeciwiać się nie wolno.
  9. Niczego nie uczynisz, by ktokolwiek wiedział, żeś kruchym Sojuszem zachwiał.
  10. Bez pozwolenia krwi wilka ni swego pobratymca pić nie będziesz.
  11. Żerować na oczach ludzi nie będziesz ni świadków żerowania zostawiał.
  12. Wchodząc do domostwa innego klanu lub innego wampira winien jesteś gospodarzowi szacunek i poszanowanie jego reguł.
  13. Nie będziesz zabijać pobratymców swoich, chyba że po procesie przed Radą, który bezsprzecznie przewiny delikwentowi udowodni.

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Admin

Admin
Liczba postów : 2075

Dodatkowe informacje



Rodowe święta


Każdy członek rodu ma wolność wyznania i może obchodzić takie święta zgodnie z sumieniem i potrzebami. Niemniej w ciągu roku następują uroczystości istotne w życiu całej społeczności:

Hołd dla Jadeitowego Smoka


Główny, doroczny zjazd rodowy odbywający się w przesilenie letnie, na którym odtwarzane jest kluczowe dla historii zdarzenie oddania hołdu Jadeitowemu Smokowi. Od tego dnia noce wydłużają się, a świat oddawany jest znów w ręce wampirów. Jest to pogodne wydarzenie o charakterze dziękczynnym, odnawiające przysięgę misji szerzenia równowagi i harmonii.

Odpuszczenie win


W przeciwieństwie do Hołdu obecność na tym mistycznym spotkaniu nie jest obowiązkowa. Odbywa się ono w przeddzień nowego roku według tradycji chińskiej. Jest to święto refleksyjne, polegające na złożeniu wszystkich przewin i niedotrzymanych obietnic przed oblicze jadeitowego smoka, który oczyszcza wampirze dusze i błogosławi im czystą kartą na nowy rok.

Nadanie perły

Gdy Krąg uzna Węża za godnego kandydata na wtajemniczonego, w ramach święta przejścia nadawana mu jest perła, która prowadzi do jego transformacji. W przypadku ludzkich kandydatów jest to poniesienie śmierci i przemiana w wampira poprzez wypicie kielichu z wampirzym jadem. W przypadku wampirów jest to ostatnia próba inicjacji, w której muszą przed oblicze Kręgu Mistrzów dostarczyć srebrną perłę i umieścić ją w kręgu dziennego światła. Inicjacja jest uroczystością kameralną, podczas jej celebrowania przebywa tylko zamaskowany Krąg Mistrzów oraz pozostałe Smoki - również w maskach i ceremonialnych szatach. Po zakończeniu części oficjalnej zawsze przewidywana jest huczna impreza, na której mogą być zaproszeni tak Węże jak i przyjaciele nowego Smoka, bez względu na rasę.

Informacyjnie: zaangażowanie w rodowe sprawy nagradzane jest dla każdej postaci perłami od pięciu smoczych mistrzów. Kruszec uzależniony od smoka, który zlecił dane zadanie; w przypadku kooperacji mistrzów, decydować będzie funkcja pełniona w drużynie (np. szpieg dostanie czerwoną, wojownik czarną itd). Po wykonaniu trzech sesji z misjami, dopuszcza się ustalanie realizacji misji “poza kadrem” za akceptacją Głowy Rodu. Perły mają formę charmsów na bransoletki.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Admin

Admin
Liczba postów : 2075

Od Rodu Jadeitowego Smoka po Scaletta



Początek


Wszystko zaczęło się od niego... Qin Shi Huang, Pierwszego Cesarza Chin: dla niektórych zbawcy, dzięki któremu doszło do zakończenia Okresu Walczących Królestw, dla innych despoty, który nie stronił od terroru dla utrzymania władzy – dla "Nich” ojca i Stwórcę jako tego, który pierwszy zburzył bramy Niebiańskiego Pałacu, wykradając z niego upragnioną nieśmiertelność. Tak mówiły legendy i tak też te same legendy wspominały o proroctwie upadku Cesarza za przekroczenie progu domu Bóstw, które odebrawszy mu w swym gniewie umiłowane światło, skazały go na rychły upadek z rąk najbliższych i karę ciemności pod wiecznym kamieniem. Wtem wygnany z obdartą duszą podobno stał się Pierwszym Nieśmiertelnym Potworem, o którym szybko powstały kolejne opowieści: o jego podbojach i nieokiełznanej potędze...
Trzy Smoki – tym mianem niegdyś nazywano pierwsze dotknięte przekleństwem dzieci Cesarza, które dostrzegając narastający obłęd w oczach Stwórcy, nieświadomie wypełniły słowa pierwszego proroctwa o jego upadku w ramach boskiej kary za zuchwałość i zburzenie naturalnego porządku świata, wykreślając go z kart historii. Znana data i okoliczności rzekomej śmierci były wyłącznie grą faktów i mistyfikacji ogranej na potrzeby zmyłki i zapomnienia o Tyranie, którego trzej synowie zgodnie z przepowiednią wpędzili w stan letargu, a następnie zamknęli w antycznym grobowcu otoczonym armią, której opowieść z czasem również została przeinaczona na ich korzyść. Mówiono, że Bóstwa widząc dokonane zadośćuczynienie, zesłały na synów swe łaskawe spojrzenia i oddały namiastkę utraconego człowieczeństwa - to właśnie ze szponów ich niebiańskiego wysłannika, Jadeitowego Smoka trzej bracia odebrali sekret życia - tego, które, choć nie mogło cofnąć klątwy, podatowało im światełko nadziei, a wtedy po zaliczeniu serii boskich prób w ich ciałach ponownie zagościło ciepło.
Tak oto wyszli z cienia uziemionego Ojca i stanęli między ludźmi: zjednoczeni pod smoczym przewodnictwem dokładnie przez dekadę od dnia uziemienia strzegli Grobowca Cesarza, a potem wyznaczyli najstarszego brata, by ten opuścił posterunek i założył Ród, by ten Ród stał się przykrywką i zrodził nowych Strażników, których ujrzał Smok przed opuszczeniem ziemskiego świata i powrotu do Nefrytowego Pałacu.
Sięgająca lata przed naszą erą, chińska rodzina nie od zawsze stanowiła potęgę. Jej początki były trudne jako i z trudem Najstarszy z Trzech Braci zwerbował najwierniejszych ludzi, których mianował swoimi familiantami, dopiero potem czyniąc z nich kolejne Dzieci Nocy. Strach przed przemianą był ogromny w obawie przed przeniesieniem przekleństwa obłędu, lecz po przebudzeniu pierwszego długowiecznego uderzyło jeszcze większe zaskoczenie, gdy okazało się, że po zaspokojeniu pierwszego głodu, Dar od Bóstw przeszedł ze Stwórcy na Potomka i jego Potomków zgodnie z obecnie znaną procedurą. Kolejne pokolenia skrzętnie dobieranych ludzi (początkowo tylko z Chin) dowiodły, że połączenie przemienionej kobiety oraz mężczyzny mogło zrodzić długowieczne dziecko, które także dziedziczyło dar.
Swoją potęgę oraz wpływy Dom Jadeitowego Smoka wyrabiał stopniowo na przestrzeni setek lat: drogą małych kroków opartych na pielęgnowaniu koegzystencji między ludźmi: korzystaniu z ich usług inszych niżeli wyłącznie dobro krwi - zasięgi, pieniądze - tych kilka “mało” istotnych, ówcześnie i “mało” ważnych dla innych wampirów detali pomogło “Rodzinie” wybić się ponad stan, co po niespełna stu latach egzystencji zaowocowało wzrostem zainteresowania ze strony “sąsiednich” ludzi, a później wampirów: wpierw jednostek zgarnianych z Japonii, a następnie Korei. Tak oto rozprzestrzeniał się wampiryzm w Azji.

Z Chin do Włoch


Swoją drogę Machiavelli, założyciel włoskiego Rodu Wampirów Scaletta z Rodem Jadeitowego Smoka skrzyżował, mając 20 lat, w roku 1344, czasach niedalekiego schyłku Dynastii Yuan, a początku Złotej Ery Dynastii Ming. Przybyły tudzież przemycony wówczas przez muzułmanów Machiavelli dość długo ukrywał swoją tożsamość jako Europejczyka, zapewne dzięki mało “świetlistym” działalnościom przemytniczym broni oraz innych zasobów na poczet zyskownego wspierania pomniejszych powstań ludowych. Działania wówczas śmiertelnego mężczyzny w dość niedługim, bo sześć lat po jego przybyciu do Chin, zostały zauważone przez smoczy ród. Kierowani własnymi pobudkami nieśmiertelni szybko pojmali włoskiego przemytnika – idealnie na rok przed wybuchem powstania Czerwonych Turbanów.  
Wprowadzony w tajemne szeregi Machiavelli niezbyt długo piastował rolę jeńca - po niespełna dwóch tygodniach gnicia w lochach został postawiony przed Głową Klanu. Ta ujrzawszy potencjał w śmiertelniku i niejako sposób na zamaskowanie wpływów działań własnej rodziny, zaproponowała mu współpracę. Jako że układ wnosił obustronne korzyści, mężczyzna przystał na propozycję i aktywnie wspierał kolejne powstania aż do samego końca, do roku 1368. Po zakończeniu burzliwego okresu 44-letni Machiavelli, uznawany wówczas za pełnoprawnego familianta rodu w ramach nagrody za oddaną pracę, ciężko zachorował i gdyby nie ingerencja ze strony jednego z nieśmiertelnych ze smoczego klanu najpewniej by zmarł.  
Swój własny Ród, tudzież Rodzinę, jako że preferował to drugie określenie, założył idealnie w roku 1380 - dokładnie 12 lat po swojej przemianie. Po długich dyskusjach z głową “smoków” na temat ówczesnej sytuacji w Europie: niedawno minionej czarnej śmierci oraz mnogich konfliktach między tamtejszymi długowiecznymi, młody wampir otrzymał zezwolenie na opuszczenie Chin i powrót do  “domu”, ale wyłącznie w towarzystwie wyznaczonego mu opiekuna. Nim jednak tak się stało, dopełnił wszelkich ceremonii pożegnania, między innymi z tym, który za przyzwoleniem i niejako na polecenie Przywódcy, poprzez krew podarował mu wiedzę tajemną - “magiczne” ciepło, które od “stuleci” krążyło w żyłach smoczych wampirów, w ten sposób czyniąc z Machiavelliego pełnoprawnego członka rodziny i tym samym dając mu przyzwolenie na wyniesienie daru dalej w świat.
Początkowy pomysł osadzenia siedziby w Wenecji, w miejscu wielce prestiżowym, szybko spalił na panewce, głównie z powodów walk o dominację. Idąc za radą azjatyckiego opiekuna, ostateczna decyzja założyła zaniechanie prób znalezienia stałego lokum, co poniekąd bardzo odpowiadało Machiavellowi i jego podróżniczej naturze. On, jego azjatycki opiekun oraz kilku zrekrutowanych familiantów, a późniejszych potomków przez długi czas zmieniali swoje miejsca “zamieszkania”, przy tym unikając wszelkich konfliktów ze światem, aż do roku 1531. Za wejście w łaski Medyceuszy i nieoficjalnie uznaną pomoc w przejęciu przez nich władzy w Republice Florencji, zaowocowało podarowaniem wampirom dość sporej siedziby we Florencji rok później.
Złote czasy rozwoju wpływów w nowej lokalizacji: wzrostu znaczenia w ludzkiej polityce, wzmocnienia i stabilizacji zdobytej pozycji oraz znaczącego zwiększenia liczby przedstawicieli Rodu wraz z familiantami niestety nie trwały długo, bo zaledwie do roku 1600. Wtedy nieszczęśliwie zaginął opiekun, a w zasadzie opiekunka Machiavelliego, która została mu przydzielona przed opuszczeniem Chin. Mężczyzna nie mogąc pogodzić się z jej utratą, zaczął się powoli staczać, niejako ciągnąc za sobą swoich pobratymców. Rzezie ówczesnej Inkwizycji, niespokojna polityka w Europie, spadające wpływy nie pomagały wampirowi w utrzymaniu statusu. Ostatecznie swoją posadę mężczyzna oddał w ręce Szczęściary, wampirzycy oddanej mu pod opiekę przez Louisa Moreau w roku 1630, a uznanej za nową głowę upadającego niestety Rodu w 1640 roku, co poprzedziło również zniknięcie ex przywódcy, którego Los do dziś pozostaje nieznany.

Upadek i nowy początek


Aktywne lata działania Inkwizycji nie sprzyjały rządom nowej władczyni. Naznaczona przykrymi doświadczeniami po spotkaniu z nieprzyjacielem, zdołała jednak wyprowadzić upadający klan z tak zwanego dołka na prostą. Pomimo upadku panowania Rodu Medyceuszy, aktywnie prowadziła swoją działalność - z dyskretną pomocą ojca nie tylko zdołała utrzymać doczesną domenę we Florencji i obronić ją przed najazdem nieprzyjaciela - przede wszystkim (również z jego nieoficjalną pomocą) otworzyła furtkę dla podziemi, skąd rekrutowała ocalałych i wszystkich chcących się do niej przyłączyć z niemalże każdego zakątka świata. Tamtą stroną również sukcesywnie torowała drogę dla nowych kontaktów i lokalizacji, między innymi w Paryżu, w którym urzędowała przez wykorzystanie jego mocnych wpływów na Włochy aż od momentu ogłoszenia założenia nowej Rady, a także dnia/nocy swojego tajemniczego zniknięcia 25/10/2022 roku.
Kontrowersyjne odejście wzbudziło wiele wątpliwości wśród przedstawicieli Scaletty, szczególnie z powodu pozostawienia rodziny bez należytej opieki. Sytuacja została oficjalnie wyjaśniona, gdy 10/02/2023 reprezentant grona, Sahak Darbinyan został mianowany nową głową Rodu.
Co więcej, wydarzenia na Balu u Scalettich odkryły istotną kartę z historii rodu, którą przysłaniała wojna z Inkwizycją. Okazało się, że trzy wieki wcześniej do podupadającego włoskiego rodu Scaletta dołączyła córka obecnego radnego Juna (zwana też Szczęściarą, patrz bio NPC), i ofiarowała wampirom umiejętność ciepłego ciała i skutecznego ukrywania się wśród ludzi. Dalsze badania wykazały, że korzenie linii krwi sięgają historii Chin. Ustanowiona głowa rodu Sahak Darbinyan korzystając z przywileju głowy rodu, po objęciu tego stanowiska zdecydował powrócić do korzeni kulturowych wampirów potrafiących zwiększać swoją temperaturę i ustanowić nową nazwę, wewnętrzne zasady i identyfikację graficzną na podstawie uzyskanych danych.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Admin

Admin
Liczba postów : 2075

OBSZAR FINANSOWY RODU


Pod pieczą nowego przywódcy 25.11.2022 utworzono spółkę Scaletta S.A.R.L. widniejąca w rejestrach jako Pośrednictwo Pracy - wcześniej natomiast: 12.11.2022 akcje oraz środki pochodzące bezpośrednio od zaginionej Szczęściary, oraz od stron trzecich, pod opieką doradcy finansowego niezależnej firmy (niezwiązanej z Dziećmi Nocy), zostały upłynnione, bez naruszania wartości rynkowych lub z minimalną stratą na poczet rozlokowania w akcjach spółek niezwiązanych z Dziećmi Nocy w marginalnym procencie, umożliwiającym stabilny dochód bez obowiązku udziału w zarządzaniu firmami, tworząc dochód całkowicie pasywny.
Kolejną z ważniejszych zmian, była zmiana siedziby rodu, która miała miejsce 01.12.2022. Wtedy właśnie spółka Scaletta S.A.R.L. dokonała zakupu hotelu Pavillon de la Reine, który został przerobiony na nową obecną Siedzibę Główną rodu.

Punktowo


  • 25.11.2022 utworzono spółkę Scaletta S.A.R.L. widniejąca w rejestrach jako Pośrednictwo Pracy.

  • 12.11.2022 akcje oraz środki pochodzące bezpośrednio od Szczęściarza, oraz od stron trzecich, pod opieką doradcy finansowego niezależnej firmy (bez powiązań z Dziećmi Nocy), zostały upłynnione, bez naruszania wartości rynkowych lub z marginalną stratą oraz rozlokowane w akcjach spółek niezwiązanych z Dziećmi Nocy w marginalnym procencie, umożliwiającym stabilny dochód bez obowiązku udziału w zarządzaniu firmami, tworząc dochód całkowicie pasywny.

  • 01.12.2022 przez spółkę Scaletta S.A.R.L. został zakupiony hotel Pavillon de la Reine, który został przerobiony na nową Siedzibę Główną rodu.


Po więcej informacji kontaktować się z @Sahak Darbinyan
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Admin

Admin
Liczba postów : 2075

NPC Rodu


Szczęściarz

Jadeitowy Smok 33b51fba1cd03a9dd243fcf2116eced1
feat. Fan Bingbing

Imię: ???
Pseudonim: Szczęściarz
Pochodzenie: Chiny
Wiek: 30 ludzkich / 400 wampirzych
Rok urodzenia: 1592
Rok przemiany: 1622
Stwórca: @Jun
Rola: ex przewodnicząca rodu Scaletta
Poprzednik: Niccolo Machiavelli

"Nie wierz we wszystko, co widnieje pod oficjalną pieczątką."

Na świat przyszła na cesarskim dworze w czasach Dynastii Ming jako córka dworskiej konkubiny i jej kochanka, z którym kobieta spotykała się poza pałacowymi murami. Oficjalnie uznana za "cesarską" córkę, szybko stanęła na wysokim szczeblu hierarchii pośród drapieżników. Czas nauki i dorastania młoda niewiasta przechodziła beztrosko - mając zapewnione wszystko to, co mieć zapewnione powinna, a więc zgodnie z ówczesną umową Cesarza: najlepszych opiekunów, nauczycieli i grono prywatnych sług na jej wyłączne skinienie.
Do czasu swoich szesnastych urodzin dziewczyna żyła w błogiej nieświadomości o istnieniu świata nadnaturalnego. Prawda przyszła na dzień przed jej urodzinami. Pamiętała to wydarzenie, jakby to było wczoraj. Być może z własnej głupoty, a może pod mocą "szczęścia", będąc do późna w królewskiej bibliotece, dotarła do działu "zbiorów zakazanych". Cała nabyta dotychczas wiedza w połączeniu z wrodzonym sprytem i zawziętością pomogły śmiertelnej odszyfrować kilka linijek - tak oto otworzyła pierwszą kłódkę...
Nieświadoma bycia obserwowaną, czytała dalej, więcej i więcej, aż z cienia nie wyłonił się sam Cesarz. Tamtej nocy długo rozmawiali, a owocem tego spotkania stało się wprowadzenia do świata mroku.
Do przemiany doszło w 1622 roku - cztery lata po wybuchu rzezi z rąk Inkwizycji na terenach Chin, a sześć lat przed ich opuszczeniem i ucieczką do Japonii. Rany na jej ciele były fatalne, a szanse na przeżycie - mniej niż nikłe. To, przez co przeszła, będąc w ich dłoniach, do dziś pozostaje zagadką, o której nie chce mówić. Nie znali litości, nie brali pod uwagę faktu, że była kobietą - liczyło się to, że działała z wampirem - tym, dla którego się poświęciła. Pomimo słabych rokowań szczęście jej nie opuściło - tamtej nocy została odbita z rąk oprawców przez tego, któremu tak wiernie służyła i na zawsze zmieniona. Wtedy umarła i narodziła się na nowo: pod patronatem Szczęścia.
Dalsze dzieje zostały okryte tajemnicą. Wiadome jest, że swoje drogi z ówczesnymi Scaletta młoda nieśmiertelna Skrzyżowała w 1630 roku - oczywiście z mniejszą lub większą pomocą Stwórcy. Dzięki zaangażowaniu i wrodzonej zawziętości wampirzyca aktywnie pomagała w odbudowie chylącego się ku upadkowi rodu, czym mocno zapunktowała w oczach Przywódcy, Niccolo Machiavelli. Widząc w niej potencjał, mianował ją nową Głową Rodu dziesięć lat później, w roku 1640. Tak oto 30 letnia kobieta i 18 letnia jako wampirzyca przejęła pieczę nad rodziną Scaletta. Wieść o nagłej zmianie Przewodniczącego spotkała się z dwojakim przyjęciem - nigdy jednak oficjalnie stary wampir nie ujawnił persony nowej przewodniczącej, tworząc w ten sposób "pierwsze" płachty tajemnicy.
W trosce o własne bezpieczeństwo, definiowane niejako traumą sprzed lat, wampirzyca zatuszowała informacje na swój temat: pochodzenie oraz inne wrażliwe dane i z czasem zaczęła wysługiwać się ludźmi, a wcześniej wampirami. Pomimo niekonwencjonalnych metod prowadzenia rodziny, sprawdzała się w tej roli wyśmienicie.
Szczęściara nigdy nie zdradziła powodu, dla którego jej poprzednik to właśnie jej przekazał to stanowisko. Wiadomo, że dochowanie tajemnicy było jednym z warunków pieczętujących "transakcję".
Czy z kolei utrzymuje kontakt ze Stwórcą? Kto wie...
Dziś w kartotekach widnieje pod pseudonimem "Szczęściarz", 300 letni wampir czystej krwi, a prawdę o niej znają nieliczni: oczywiście Rada oraz postacie graczy, o ile ów wiedzę nabyli drogą fabularną.

Dzieci


Doktor: biologiczny syn Szczęściary oraz Mihaia, wampirzy naukowiec, podobno blisko współpracujący z Radną Seleną. Urodzony 17 maja 1893 roku.

Thomas: rzekomo najwierniejszy familiant, spokrewniony niejako wbrew swojej woli 25/10/2022 roku na poczet odegrania istotnej roli w zniknięciu Szczęściary ze sceny.

Uwaga: istnieje możliwość stworzenia dwóch dzieci Szczęściary, jednakże po uprzedniej konsultacji z Administracją.

Ryuu


Jadeitowy Smok 354166a4303410d996024101113c65e855446402
feat. Takeru Sato

Imię: Ryuu
Rasa: wampir czystej krwi (urodzony)
Pochodzenie: Japonia/Chiny
Wiek: 922 rok urodzenia / 1100 lat
Brat krwi: @Jun
Przynależność: Jadeitowy Smok/Scaletta
Cecha specjalna: Aktor/Pozorant

Urodził się tej samej nocy, o tej samej godzinie i tego samego roku, co bliźniaczy, choć ulepiony z ciała innej matki i innego ojca, brat - również smok - na dodatek w tym samym klanie w Chinach, co wbrew ludzkiej historii, w ogóle nie odnajdywało negatywnego odbicia w "świetle" spojrzeń na wzgląd "Japońskiego" pochodzenia rodziców Ryuu.
Już od najmłodszych lat był szkolony na Strażnika Rodu, tak więc podczas gdy jego "brat" podróżował, obserwował i uczył się "ludzi", on szlifował swoje zdolności bojowe: sztukę posługiwania się nie tylko kataną, ale również chińskim orężem - głównie mieczami, które słynęły ze swojej elastyczności, a w konsekwencji i odmienną "kulturę" walkę nimi.
W dość niedługim jak na "wampirze" lata czasie, młody Ryuu stał się prawą ręką samej głowy klanu, tym samym otrzymując dostęp do najbardziej skrytych tajemnic Rodu, o których nie wiedział nawet jego uhonorowany wieloma zasługami "brat".
Ich drogi na dłużej skrzyżowały się dopiero w latach 1212 – 1214, gdy Louis osiadł w jednym miejscu, w pełni poświęcając się naukom. Wyciągając pomocną dłoń, Ryuu stał się nie tylko jego mentorem, ale przede wszystkim dopełnieniem. Wówczas Głowa Rodu ujrzała ich różnice oraz cechy wspólne, mianując dwiema połówkami Ying i Yang. Od tamtej pory też na ważniejsze wyprawy zawsze byli wysyłani we dwójkę.
W przeciwieństwie do Louisa, Ryuu nigdy nie dostąpił zaszczytu stania się Elitarnym Gwardzistą Cesarskiego Grobowca, co miało swoje przełożenie na słowa starodawnej przepowiedni. Mimo braku tak wielkiego wyróżnienia, Smok czuł ogromną dumę i wciąż wspierał brata, przy tym wchodząc coraz głębiej w rodzinne sekrety, które z czasem miały przynieść Rodowi klęskę.
Oficjalnie Ryuu pozostawał w stanie uśpienia od roku 1942 aż do 03 III 2023, kiedy w towarzystwie Elisabeth Riche, Louis dokonał oficjalnego przebudzenia. Ze względów bezpieczeństwa, Ryuu nie przyznaje się do prawdziwego wieku, o którym wiedzą nieliczni, przede wszystkim Rada. W razie potrzeby udaje familianta, co jest możliwe z uwagi na znaną zdolność: Aktora.

UWAGA: możliwe jest bycie wampirzym dzieckiem Ryuu. Przed dokonaniem wyboru należy jednak skonsultować się z kimś z Administracji.

Zalety:
  • • opanowany
  • • mistrz skupienia
  • • spowiednik
  • • szósty zmysł


Wady:
  • • konserwatysta (w tym i problemy z pojęciem technologii)


Dzieci


@Jack Riche: biologiczny syn, którego biologiczną matką jest  @Yueying, natomiast zastępczą @Elisabeth Riche.

Eulalie Garçon


Jadeitowy Smok Yazemeenah-Rossi-e1466250804443
feat. Yazemeenah Rossi

Imię: Eulalie Garçon
Rasa: ???
Urodzona: ???
Wiek: w dokumentach figurowała jako 68-latka
Przynależność: Jadeitowy Smok/Scaletta
Cecha specjalna: ???

Przez ostatnich kilka/kilkanaście lat pozowała na nadgorliwą, upierdliwą sąsiadkę, która dawała się we znaki wspólnocie swoim wścibstwem i zgłaszaniem najmniejszych wybryków na policję, co służyło przykrywce jej oraz Ansela Romilly’ego (familianta). Zgrywała typową samotną emerytkę, na swój sposób schludną i generalnie poukładaną, lecz jednocześnie nieco niehigieniczną, przeoczającą detale, powoli niedołężniejącą zbieraczkę. W rzeczywistości jest całkiem inteligentna i przebiegła, a kiedy dostanie możliwość życia w domenie, pomiędzy innymi wampirami, okaże się, że nadal bardzo o siebie dba (czasami aż do przesady). Bywa chytra i ma tendencje do przechylania szali na swoją stronę, na jej nieszczęście często próby manipulacji z jej strony da się przejrzeć, gdy się ją już bliżej pozna. Jest raczej przewidywalna w swoim cwaniactwie; czasami celowo wraca do persony dokuczliwej staruszki, używając infantylizacji jako narzędzia do zjednywania sobie osób dookoła i wykorzystywania ich do swoich celów (udaje, że nie może czegoś zrobić, że jej ciało niedomaga, że jej “starczy umysł” czegoś nie rozumie i trzeba mówić do niej prosto, że pamięć już nie taka jak dawniej, że stawy ją bolą, etc. etc.) Ponieważ przez cały czas od przemiany musiała radzić sobie sama i żyć stale w ukryciu, bywa bezduszna i nie ma skrupułów.

Mechanicznie:
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Spryt: 0
Percepcja: 3
Wiedza: 2

Zalety:
  • • dobre uzębienie
  • • spowiednik
  • • syta


Wady:
  • • bezpłodna
  • lęk (śmierć, tortury, kalectwo)

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Admin

Admin
Liczba postów : 2075

Stanowiska


Krąg Pięciu Mistrzów


Obsydianowy Mistrz: @Sahak Darbinyan

Szpony Mistrzów


Obsydianowy Szpon: Ryuu (NPC)
Szmaragdowy Szpon:
Rubinowy Szpon:
Złoty Szpon:
Srebrny Szpon:

Smoki


@Tahira, dawniej dyplomata
@Egon Cadieux, dawniej łowca
@Marigold Dossett, dawniej mieszkaniec (postać nieaktywna)
@Jun
@Yueying

~***~

@Nasir Al Rasheed, dawniej dyplomata (postać nieaktywna)
@Halide Darbinyan, dawniej księgowa (postać nieaktywna)
@François Barnard, dawniej obserwator (postać nieaktywna)
@Leticia Torres, dawniej obserwator (postać nieaktywna)
@Raisa Litauer, dawniej obserwator (postać nieaktywna)
@Eideard Adair, dawniej protektor (postać nieaktywna)
@Bastien Laviscount, dawniej mieszkaniec (postać nieaktywna)
@Mycroft Seymour, dawniej mieszkaniec (postać nieaktywna)

Węże


-
-
-
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Sponsored content


Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach