Philomena Deveraux

3 posters

Go down

Philomena Deveraux

Philomena Deveraux
Liczba postów : 45




Philomena

podstawowe



wiek: 04/11/1937 - 25 lat (po przemianie: 85/wampirze lata: 60)



rasa: wampir (PRZEMIENIONY)



pochodzenie: francuskie



wizerunek: Ana De Armas



rola w rodzie / watasze: -

znaki szczególne

Philomena jest elegancką kobietą, która uwielbia makijaż oraz perfumy z nutą jaśminu. W swoim ubiorze ceni sobie przede wszystkim wygodę, ponieważ nie co dzień chodzi w wysokich szpilkach oraz nie ubiera ciągle wykrojonych kreacji. Nadal posiada ulubione sukienki z czasów, kiedy była jeszcze człowiekiem. Trzyma je w specjalnym kufrze w mieszkaniu, chociaż wie, że mogłaby je sprzedać obecnie za ogromne pieniądze, twierdząc, że to pamiątka po prababci.
Znakiem szczególnym kobiety jest jej kolor oczu, zielonozłoty. Sporo pacjentów mówiło Deveraux, że ma tęczówki anioła, którzy przyszedł ich odwiedzić na łożu śmierci. Dodatkowo posiada sporą kolekcję blizn, które sprawiła sobie już po przemianie. Każda z nich jest pamiątką, nauczką, czy też wspomnieniem nauki nowej rzeczywistości. Najważniejsza dla Meny jest ta na szyi, zadana przez jej Stwórcę. Nie tylko przypomina o drugiej szansie, którą dostała, ale też o uczuciu, którym darzy mężczyznę.
Uwielbia eksperymentować ze swoimi włosami, kiedyś była blondynką, teraz pozostała przy ciemnym kolorze. Podkreśla bladość skóry oraz kolor oczu kobiety. Znakiem rozpoznawczym Philomeny jest również szeroki uśmiech oraz pozytywne podejście do życia. Ma za sobą wiele okrutnych doświadczeń, jednak zawsze znajduje jakieś plusy każdego dnia.
Posiada kilka pieprzyków na twarzy oraz piegów. Ma również drobny tatuaż, który przedstawia księżyc na prawym nadgarstku. Dlaczego sobie go zrobiła? Po prostu chciała spróbować, a zdecydowała się na taki symbol, ponieważ pod osłoną nocy, może zachowywać się swobodnie.

biografia

Większość kobiet marzy o miłości rodem z powieści Jane Austen. Szarmanccy mężczyźni, którzy bronią się przed miłością, kończąc w objęciach głównych bohaterek. Właśnie tego pragnęła mała Mena, czytając z zapartym tchem kolejne strony książki. Niektórzy mają marzenia, aby zostać kimś wielkim... A ona? Pragnęła miłości, osoby na której mogłaby polegać przez całe życie, najlepszego przyjaciela i zarazem wsparcia. Zawsze z uśmiechem patrzyła na swoich rodziców, których łączyło płomienne uczucie. Dzieciństwo było słodkie i beztroskie, dorastała w wielkim domu z ogrodem. Różniła się od dziewczynek, które ceniły sobie głównie maniery. Ona chciała być, jak odważne bohaterki powieści, dlatego skakała po drzewach, dokazywała i dorównywała w łobuzowaniu chłopcom. Wszystko byłoby jeszcze piękniejsze, gdyby nie choroba matki... Zmarła na febrę w ich domku w Prowansji, niestety medycyna nie była wtedy aż tak rozwinięta i nie zdołano jej pomóc. Ojciec zmarł kilka tygodni później, popełniając samobójstwo.
Co stało się z Philomeną? Została zabrana do siostry ojca, która mieszkała w Paryżu. Obiecała zająć się wówczas dziesięcioletnią dziewczynką. Wtedy Mena zapomniała o ciepłych uczuciach rodziców, ponieważ ciotka traktowała, ją, jak służącą i największe zmartwienie, jakie istnieje. Chwaliła się nią tylko pdiczas odwiedzin gości, wtedy pozwała ubierać najładniejsze sukienki, dbała o fryzurę oraz zachowanie podopiecznej. Deveraux zaczęła marzyć o tym, żeby w końcu wyrwać się z jej szponów.
Dorastała bardzo szybko, uczyła się dobrze, postanowiła zostać pielęgniarką, dlatego starała się dostać do odpowiedniej szkoły. W końcu jej się to udało! Podczas wizyty jednej z koleżanek poznała Jego – był niesamowicie przystojny, szarmancki, prawdziwy dżentelmen. Nosił oficerski mundur, wyglądał, jak bohater ulubionych powieści dorosłej już Phili. Zakochali się w sobie bez pamięci, pierwsze miesiące ich związku były, jak z bajki. Wyprowadziła się w końcu od ciotki, a pracując jako pielęgniarka mogła się utrzymywać z pomocą swojego partnera. Stał się dla niej wszystkim, bardzo mocno liczyła na to, że za kilka lat zobaczy pierścionek zaręczynowy.
Jednak wszystko, co dobre szybko się kończy... W pewnym momencie Edward, zaczął mieć problemy z alkoholem. Ciągle wracał bardzo późno, wychodził z kolegami do pubów, a ona siedziała z kolacją, czekając na niego aż do rana. Nie liczyły się jej potrzeby, zmęczenie... Cały świat kręcił się dookoła niego. Doskonale pamięta dzień w którym pierwszy raz podniósł na nią rękę, akurat wróciła z pracy, a on zaczął robić wyssane z palca sceny zazdrości. Nie potrafił zrozumieć, że Deveraux zostaje na nocne zmiany w szpitalu, aby móc żyć godnie. Nie zgłosiła sprawy na policję, wtedy było to nieco uwłaczające, poza tym bała się samotności i bezradności. Niedługo po jej dwudziestych piątych urodzinach wracała z porannej zmiany, było już bardzo późno. Jeden z kolegów postanowił ją nieco podprowadzić do domu. Miała do pokonania jeszcze dwie ulice... Wtedy poczuła, jak ktoś ją łapie. Dobrze znała zapach tej wody kolońskiej, w końcu czuła ją codziennie rano. Usłyszała tylko coś o puszczaniu się z kimkolwiek, a potem poczuła zimne ostrze noża w swoim ciele. Zadał jej pięć pchnięć, a potem pozwolił osunąć się na ziemię, uciekając z miejsca zdarzenia. Leżała na mokrej od deszczu drodze, oświetlało ją słabe światło latarni. Nie chciała umierać, miała jeszcze tyle życia przed sobą.
Kiedy myślała, że to już koniec pojawił się Wybawiciel. Mężczyzna uklęknął przy niej, słuchał błagań o pomoc, ręce miał brudne od jej krwi. Obiecał, że ją uratuje. Myślała, że zabierze ją do szpitala, ale on coś mówił o tym, że jest już za późno. Ostatnie, co poczuła to ugryzienie w szyję. Chwilę potem jej serce zabiło po raz ostatni, pozostawiając za sobą wszystko, co ludzkie. Stał się jej Stwórcą, który początkowo był dla niej, jak ciotka. Oziębły, stanowczy, nie znający ciepłych uczuć. Odczuwała wieczny głód, powoli rozumiejąc, czym się stała. Powoli uczył ją radzenia sobie z nową rzeczywistością, zapoznał z zasadami. Miał starą duszę, chociaż nigdy nie wspominał o tym ile ma lat. Z czasem poddawał się pozytywnej naturze Meny, pozwalając sobie na coraz więcej czułych uczuć w stosunku do niej. Stał się dla Deveraux najbliższą osobą, jedynym bliskim stworzeniem w tym ponurym świecie. A potem... Zniknął, a ona nigdy nie przestała go szukać.


ciekawostki


- Kocha białe róże oraz kalie. Ciotka zawsze gardziła jej gustem, ponieważ wmawiała dziewczynie, że to pogrzebowe kwiaty.
- Od lat jest zakochana w swoim Stwórcy, jednak za każdym razem, kiedy myśli, że się do siebie zbliżają to mężczyzna ją odpycha. Już nawet nie wspomnę o tym, że zniknął na jakieś 30 lat....
- Nie ma pojęcia, co się stało z jej byłym ukochanym. Nie wie, że Archibald go dopadł i zafundował najgorsze tortury z możliwych.
- Ma słabość do Gnijącej Panny  Młodej. Poniekąd uważa, że Tim Burton mógłby czerpać z jej historii, tylko nie miała wtedy obrączki na palcu.
- Jest bardzo otwarta na postęp świata. Dokładnie pamięta w jakich czasach dorastała, jak wiele się zmieniło. Dalej jest pod wrażeniem techniki oraz swobody, którą obecnie mają ludzie. Jednak idzie z duchem czasu, eksperymentując z modą, śledząc wszelakie nowinki.
- Pracuje jako prywatna pielęgniarka, która nocami zajmuje się schorowanymi starszymi ludźmi. To bezpieczny zawód, chociaż początkowo trudno było jej się kontrolować, kiedy czuła zapach świeżej krwi.
- Stara się nie polować, nigdy nikogo nie przemieniła. Zazwyczaj korzysta z substytutu albo udaje jej się załatwiać krew z banków.
- Uwielbia słuchać muzyki na starym gramofonie, szczególnie tej w ojczystym języku.
- Chciałaby zaadoptować jakieś zwierzę, ale na razie się wstrzymuje.
- Nadal nie przestała szukać Archibalda, średnio może sobie pozwolić na podróże po całym świecie, jednak ma nadzieję, że do niej kiedyś wróci. Wierzy w całą historię o klątwie i chciałaby mu pomóc ją odczynić.
- Samotność jest jej największym lękiem.
- Nigdy nie krzywdzi bez powodu, ktoś musi porządnie zasłużyć, aby posunęła się do przemocy.
- Kocha wyraziste kolory szminek, zazwyczaj ma ich kilka w torebce.



Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 6 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach