Meredith Alice Northwood

3 posters

Go down

Meredith A. Northwood

Meredith A. Northwood
Liczba postów : 5




Meredith Alice Northwood

podstawowe



wiek: Urodzona w 1732r (290 lat), Przemieniona w 1751r (19 lat)



rasa: Wampir



pochodzenie: Amerykańskie



wizerunek: Zendaya Coleman



Nomad

znaki szczególne

Ciężko sprecyzować jej akcent. Kiedy chce, jest on amerykański, innym razem francuski.
Uwielbia eleganckie ubrania, długie suknie, które jednocześnie nie krępują jej ruchów.

biografia



Moje narodziny nigdy nie powinny mieć miejsca. Związek pomiędzy moimi rodzicami łamał wszelkie konwenanse tamtejszych czasów. Bo któż słyszał, aby panienka z zamożnego domu zakochała się w służącym? W dodatku czarnoskórym! Jakiż to byłby skandal, gdyby prawda wyszła na jaw! Mą matkę, Samanthe czym prędzej wydano za mąż, kiedy jej ojciec odkrył prawdę, byle tylko nikt nie wiedział. Ta sądziła, że niedługo po ślubie to ze swoim mężem zaszła w ciążę. Niestety, niespełna siedem miesięcy po ślubie urodziłam się ja. Musieli działać bardzo szybko. Zostałam zabrana swojej matce. Rozpowiedziano jakoby dziecko zmarło przy porodzie a mnie podrzucono do jednej ze służących, która urodziła niedługo później swoje własne dziecko. Wszyscy mówili, że Katherine urodziła bliźnięta; mnie oraz Angusa. A moja biologiczna matka nigdy nie doczekała się dziecka z prawego łoża.
Służąca wciąż pracowała w domu mojego dziadka, gdy razem z bratem dorastaliśmy. Ocieraliśmy się o nich każdego dnia a ja miałam nigdy nie poznać prawdy co do mojego pochodzenia. Nie rozumiałam czułości z jaką traktowała mnie Samantha. Nie znałam jej podstaw, szczególnie że mojego brata nigdy nie traktowała w podobny sposób. Dopiero z czasem miałam poznać przyczyny takiego postępowania. Prawda wyszła na jaw, gdy miałam dziesięć lat. Moja biologiczna matka nie wytrzymała, rozpłakała się na oczach wszystkich zgromadzonych na wystawnym przyjęciu. Wykrzyczała prawdę na temat tego, co miało miejsce dziesięć lat wstecz. Wciąż pamiętam jak drżącą dłonią wskazała na mnie, oznajmiając, że to ja jestem jej córką. Tak samo dobrze pamiętam chaos, który potem się narodził. Już nigdy nic nie miało być dokładnie takim samym. Dziadek, nie mogąc postąpić w inny sposób, odebrał mnie Katherinie i uznał jako członka rodziny.
Doskonale pamiętam, jak ludzie kpili ze mnie, wytykali palcami. Potrącali niby przypadkiem, gdy byłam w pobliżu. Słyszałam wszelkie obelgi na mój temat, które miały miejsce tylko dlatego, że mój kolor skóry był inny, niż mojej biologicznej matki. To nie było życie. Nie życzyłabym czegoś podobnego największemu wrogowi.
Trwało to dziewięć lat. Dziewięć lat musiałam czekać, aby w końcu poznać jego. Tego, który zabrał moje życie i pozwolił mi narodzić się na nowo. Choć nasza znajomość nie była od samego początku usłana płatkami róż. Nie potrafiłam zaufać żadnemu człowiekowi. Nie wierzyłam w zainteresowanie, którym mnie obdarował, tym bardziej w historie jakimi mnie raczył. Trwałam w tym marazmie póki nie dostarczył mi solidnych dowodów popierających jego słowa.
17 lipca 1751 roku w tragicznych okolicznościach utonęło moje alter ego. Niestety bagna w pobliżu Nowego Orleanu nigdy nie pozwoliły odnaleźć ciała. Niemniej, z tego co widziałam pogrzeb miałam godny króla. Ja zniknęłam, jak wtedy sądziłam, na dobre z Nowego Orleanu, odcinając się od tego wszystkiego, czego tutaj doświadczyłam. Razem z moim wampirzym ojcem udałam się w świat i po raz pierwszy czułam się tak po prostu, po ludzku wolna. Wybrałam swoje nowe imię, Meredith, przedstawiałam się w ten sposób, żyłam tak, jak Meredith tego pragnęła, a osiągnąć dotychczas nie mogła. Rozkoszowałam się wampirzym życiem, wdrażałam w zasady nowego świata. Wszystko zdawało się być idyllą.
Razem z moim wampirzym ojcem, co kilka lat przenosiliśmy się do innego miejsca na świecie, aby nie budzić podejrzeń. Zaczynaliśmy swoją historię od nowa, udając miłość i wzajemne oddanie, które nic nie miało wspólnego z rzeczywistością. Bynajmniej z mojej perspektywy. Nie wiedziałam, że w jego oczach wyglądało to inaczej. Po pięćdziesięciu latach razem uznałam, że dalej nie możemy w ten sposób. On pojechał dalej, do kolejnego miejsca, a ja zostałam.
Wiele lat podróżowałam samotnie. Spałam tam, gdzie chciałam oddawałam się uciechom, które dotychczas były zakazane przez twórcę. Grałam na instrumentach, zyskując renomę w każdym miejscu, gdzie moje palce obdarzały gawiedź muzyką. A potem znów znikałam bez śladu, by zacząć wszystko od nowa. Pula gromadzonych pieniędzy rosła, mój komfort życia poprawiał się. Spotykałam na swojej drodze wampiry, jak i wilkołaki. Niektóre mniej, inne bardziej mi przychylne. Pomogłam kilku ludziom przejść na drugą stronę lustra.
Niedawno osiadłam w Paryżu. Nagromadzone na przestrzeni lat pieniądze pozwoliły na otworzenie klubu jazzowego w jednej z bogatszych dzielnic tego miasta. W dzisiejszych nienormalnych czasach, udawanie normalnej zdaje się być o wiele przyjemniejsze, niż przez ostatnie, niemal trzysta lat. Co będzie dalej, czas pokaże.

ciekawostki

- Nikt oprócz jej ojca nie wie, jak naprawdę ma na imię. I prawdopodobnie nikt się nie dowie.
- Jest multiinstrumentalistą. Potrafi grać na harfie, gitarze, saksofonie, trąbce, pianinie, choć to ostatnie ukochała sobie szczególnie mocno.
- Nie mówi o swoim pochodzeniu. Nie zdradza skąd się tutaj wzięła a tym bardziej dlaczego.
- Na przestrzeni lat nauczyła się płynnie wielu języków. Bez najmniejszego problemu komunikuje się po angielsku, francusku, niemiecku, włosku, hiszpańsku. Nieco większe problemy sprawia rosyjski i japoński, choć nie wyklucza, że i w tym zakresie będzie się szkolić.
- Jeśli miałaby powiedzieć, że coś w swoim życiu kocha, to z pewnością jazz. Ta muzyka przenika jej martwe serce od zawsze i sprawia, że ponownie pragnie żyć.
- Prawdę o swoim pochodzeniu odkryła przez przypadek w wieku dziesięciu lat.
- Niedługo po przemianie, zabiła swojego dziadka. Nigdy tego nie żałowała.
- Nigdy nie dowiedziała się, co zrobiono jej ojcu. Ten zniknął bez śladu niedługo po tym gdy na świat przyszła Meredith.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 9 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach