Natasha Olenska

3 posters

Go down

Shuuin

Shuuin
Liczba postów : 5




Natasha Olenska

podstawowe



wiek: 22 lata [ur. 20.02.2000r.] (nowonarodzona)



rasa: Wampir (przemieniony)



pochodzenie: Rosyjskie



wizerunek: Aleksandra Borticz



rola w rodzie / watasze: brak

znaki szczególne

Srebrne oczy, brak lewej ręki, bardzo drobna.

biografia

   - Paka! - Zawołała siedemnastoletnia Natasha, wychodząc z domu. Przemierzała ulice Moskwy z nadzieję, że uda się jej dziś kupić importowane orzechy pistacjowe. Zaszła do ulubionego sklepu z towarami sprowadzanymi i poprosiła o jedną paczkę. Na szczęście były. Wychodząc ze sklepu, wróciła na brukowaną ulicę.
   - Na kakoy ty storone? - Usłyszała za swoimi plecami. Rozejrzała się. Lokalne dresy zwykle jej nie zaczepiały, bo ją znały. Musiał to być ktoś nowy. Ktoś kto dopiero zaczął wychowywać się na ulicy. Odwróciła się, namierzyła wzrokiem coraz bardziej zbliżającego się dresiarza. Wyszła mu naprzód szybkim krokiem zakończonym soczystym kopniakiem prosto między nogi chłopaka. Dopiero wtedy dostrzegła, że miał w dłoni nóż, ale nie było to ważne, bo biedak zwijał się teraz na chodniku.
   Pobiegła do domu.    
   - Zdraswujcie! - Rzuciła, jak gdyby nigdy nic. Matka gotująca obiad odpowiedziała na pozdrowienie i zapytała o zakupy.
   - Udałoś ih kupić. - Odparła, pokazując dużą paczkę pistacji. Natasha wyjęła drewnianą miskę i nasypała pistację do środka. Resztę popołudnia oglądała francuskie filmy, które pomagały się jej rozwijać. Miała w planach wyjechać na studia do Paryża za dwa lata, gdy skończy szkołę ogólnokształcącą. Chciała uczyć się programowania. Rozmawiała o tym z rodzicami. Było wiele szkół w Moskwie, ale odkąd była na wymianie uczniowskiej w pierwszym roku ogólniaka, była tak oczarowana kulturą Paryską, że zdecydowała się, jak większość jej znajomych, wyjechać za granicę. Zaczęły się wakacje, został tylko rok nauki, a potem hulaj dusza, piekła nie ma.
   Przysiadła do romansidła, rzecz jasna w języku francuskim. Była już tak biegła w tym języku, że niewiele ją zaskakiwało. Z dnia na dzień uczyła się więcej i więcej. Do tego w kafejkach internetowych starała się uczyć języków programowania. Wydawało się, że wszystko szło dobrze.
   Rozwijała się jako szermierz miecza i szabli, a czasem tańczyła z szaszką. MIała wszystko, choć mieszkała dość ubogo.
   Do jednego z tych wieczorów w środku lata, gdy znowu poszła po pistacje...

+18
   Zanim dotarła do sklepu, zobaczyła kilku podpitych Sebów siedzących na tyłach monopolowego. Postanowiła pójść na około, ale bezpieczniejszą trasą. Na swoje nieszczęście, sklep sam w sobie był w jednym zaułków. Zanim skręciła po raz ostatni, ktoś złapał ją za ramię. Odruchowo podniosła nogę i wcisnęła piętę w śródstopie napastnika. Gdy ją puścił, obróciła się by poprawić kopniakiem. Jakkolwiek udało się jej, zobaczyła, że napastników było trzech. Jeden zwijał się na ziemi, ale pozostali dwaj złapali ją za ramiona i nie dali się tak łatwo znokautować. Gdy zrobili błąd, wcisnęła jednemu z nich palce w krtań, ale szybko została oddzielona od przegrywającego napastnika. Ten odzyskał oddech i kopnął kolanem brzuch dziewczyny, nokautując ją na kilka chwil.
   Nie wiedziała kiedy rozdarto jej koszulkę i zerwano stanik. Kuląc nogi próbowała nie doprowadzić do utraty spodni i bielizny. Zaczęła krzyczeć, ale odebrano jej mowę potężnym uderzeniem w policzek. Pociemniało jej w oczach. Straciła spodnie. Stawiała się. Zaczęto ją kopać. Zasłaniała się ramionami. Nie wiedziała czy walczyła minutę czy kilka, czy może kilkanaście. Jej dziewictwo zostało utracone. Mimo to walczyła dalej, mimo że miała w ustach knebel z własnych majtek. W końcu coś chrupnęło, gdy jeden z napastników szarpnął jej ramię.

   Gdy ocknęła się w szpitalu miała na sobie szpitalne ciuchy, bolało ją całe ciało, do prawej ręki miała podłączoną kroplówkę. Czuła przerażające zimno wtłaczanego do organizmy płynu. Jak przez mgłę pamiętała ostatnie wydarzenia. Kolejno przypominała sobie cały tamtejszy dzień. Wracała z kafejki internetowej, szła po pistacje. Została zaatakowana...
   Nagle uderzyły ją nudności gdy uświadomiła sobie dlaczego boli ją między udami i... między pośladkami. Zaczęła płakać, co zwróciło uwagę innych pacjentek. Jedna z nich pociągnęła za sznureczek i wkrótce do pokoju wpadła pielęgniarka.
   - Budjet haraszo. - Powiedziała łagodnie i wstrzyknęła coś do ręki dziewczyny. Gdy  ta chciała zaoponować, poczuła, że nie może ruszyć lewą ręką. Spojrzała w jej stronę. Nie było jej. Straciła przytomność.

   Większość następnych dni przespała. Ból powoli mijał, poza bólami fantomowymi, które miała mieć już do końca życia. I nieżycia. Wakacje spędziła w szpitalu. Mimo wszystko uparła się, aby skończyć szkołę. Na początku było ciężko. Patrzono na nią jako na odmieńca, znajomi odwrócili się od niej. Nigdy więcej nie poszła po pistacje. Nigdy więcej nie zagłębiała się w uliczki moskiewskie i nie wychodziła po zmroku.
   Ostatni rok nauki był dla niej okropny też z innego powodu. Nikt poza matką Natashy nie wiedział o gwałcie. Dziewczyna nie chciała uczestniczyć w śledztwie. Nie chciała by ta informacja gdzieś się wydostała. Dlatego też końskie zaloty, którym zostawała poddawana przez dojrzewających rówieśników były dla niej nieznośne. Do tego musiała nauczyć się nie używać lewej ręki, co okazywało się być naprawdę trudne. Nie mogła przytrzymać zginającego się rogu zeszytu, otworzyć drzwi podczas trzymania czegoś, czy zawiązać gumki na włosach. Trudniej jej było zachować postawę szermierczą (nie mówiącc o ubieraniu kaftana, po prostu nie robiła tego sama) i nie mogła już tańczyć z szaszkami. Niemniej zawsze miała zawsze jedną przy sobie. Czuła się wtedy bezpieczniej. Nawet jeżeli się na nią gapiono.

   Napisała celująco egzaminy i wysłała zapytania do wszystkich uczelni w Paryżu. Kilka z nich odpowiedziało twierdząco. Dostała się nawet na studia programistyczne na jednej z mniejszych uczelni. Był to dla niej promyk światła. Wszystkie oszczędności matki wydały na bilet do Paryża i pierwsze mieszkanie. Zatrudniła się w sklepie komputerowym jako ekspedient. Nie była najlepszym pracownikiem przez swoją niepełnosprawność, ale ta gwarantowała jej posadę ze względu na obniżone podatki za pracownika.
   Ułożyła sobie jakoś życie. Po wakacjach, dobijając 18tkę, zaczęła trzyletnie studia informatyczne. W nowym miejscu zaczerpnęła nieco świeżego powietrza, ale nigdy nie zapomniała. Nie obawiała się już wszystkich, a studenci byli dla niej mili i pomocni, ale nie była w stanie zostawać sam na sam z innym chłopakiem, a nauczyciele wzbudzali w niej strach. Marzyła o tym, by po studiach zatrudnić się zdalnie w firmie tworzącej gry. Miała nadzieję, że nie musi do tego kontynuować kolejnych dwóch lat.

   Gdy skończyła uczelnię w wieku 22 lat, zaszyła się w swoim mieszkaniu, grając w gry i pisząc oprogramowania pod pseudonimem Shuuin. Rzuciła pracę w sklepie po incydencie z agresywnym klientem dwa lata temu. Niemniej udawało się jej utrzymywać i pisać do matki, że wszystko jest w porządku. Pod koniec września została zaproszona na imprezę organizowaną przez jej rocznik. Uznała, że pójdzie. Cały wieczór spędziła pod ścianą i wyszła dość wcześnie, bo jeszcze tego samego dnia. Niebo było czarne, ale wszędzie było jasno za sprawą latarni.
   - Przykro mi, że czekałaś skarbie. - Usłyszała donośny głos obok siebie, po czym nieznajomy wciągnął ją w uliczkę. Próbowała się wyrywać, sięgnąć chociaż po motylka, jakiego miała w kieszeni, ale ze skrępowaną za plecami ręką było to po prostu niemożliwe. Przeżyła gwałt po raz wtóry, gdy oberwała kolanem w brzuch. Czterech młodych mężczyzn zaczęło przeszukiwać jej kieszenie, bijąc do nieprzytomności po twarzy i brzuchu. Gdy wyciągnęli z jej kieszeni nóż motylkowy, doszli do wniosku, że użyją go i pozbędą się świadka.
   Odgłosy szamotaniny usłyszał swoimi wampirzymi zmysłami Sylvain Favreau. Gdy przybył na miejsce, dziewczyna została już dwukrotnie ugodzona w brzuch. Wpadłszy w gniew zabił trzech oprychów, nokautując czwartego. Wstrzyknął dziewczynie swój jad i zabrał dziewczynę do siebie. Ze swojej piwnicy zrobił zaś izbę wytrzeźwień dla pierwszego posiłku Natashy. Dopiero się przebudzi.


ciekawostki

Potrafi władać mieczem i szablą;
Potrafi tańczyć z szaszkami;
Jest informatykiem-programistą;
Zna podstawy Krav Magi;

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Do wydania na atrybuty główne masz: 5 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach