Nasir Al Rasheed

3 posters

Go down

Nasir Al Rasheed

Nasir Al Rasheed
Liczba postów : 17




NASIR AL RASHEED

podstawowe



wiek: 315 (ur. w 1707 r., przemieniony w 1735 r.)



rasa: wampir (przemieniony)



pochodzenie: Aleksandria, obecny Egipt



wizerunek: Mena Massoud



rola w rodzie / watasze: dyplomata (Scaletta)

znaki szczególne

ا Bardzo dużą wagę przywiązuje do tego, jak wygląda. Zwykle nosi się elegancko, nierzadko w eklektyczny acz smaczny sposób łącząc zarówno trendy współczesnej mody europejskiej, jak i tradycyjnych strojów jego rodzimego regionu.

ا W rozmowach zwykle czeka na odpowiedni moment aby zabrać głos. Oszczędny zarówno w mimice, jak i gestykulacji. Niewielu osobom udało się uświadczyć go bez tej dziwnej maski – twierdzą, że jego uśmiech podobno mógłby roztopić niejeden lodowiec.

biografia



الدنيا زي الغازية، ترقص لكل واحد شوية
Życie jest jak tancerka – tańczy po trochę dla każdego.

Abhilasin ibn Muqthadir Al Rasheed, ponieważ takie imię nadano mu za pierwszym razem, przyszedł na świat w Aleksandrii pod rządami Imperium Osmańskiego, jako kolejne dziecko Muqthadira Al Rasheeda, jednego z wyżej postawionych mamluków – kasty wojowników, którzy od wieków wywierali faktyczny wpływ na polityczne nastroje w egipskim ejalecie. Jako że Abhilasin był dzieckiem raczej wątłego zdrowia, jego ojciec nie zdecydował się wysłać go na trening wojskowy. Niemniej, dzięki dobrej opinni, jaką Muqthadir cieszył się u lokalnego emira, Abhilasin został przyjęty na dwór, by odebrać podstawową edukację, a w przyszłości może i otrzymać jakieś stanowisko urzędnicze.
    Pierwotnie chłopak był edukowany przez zwykłych sufich i imamów. Mimo to, z biegiem lat jego umysł stawał się coraz bardziej wyostrzony, a głód wiedzy i ambicja przestała uchodzić uwadze emira, który po jakimś czasie zdecydował się trzymać chłopaka w bliższym sobie otoczeniu. Al Rasheed po dziś dzień zastanawia się, jak potoczyłaby się jego kariera, gdyby nie incydent, który przyczynił się do jego śmierci – i ponownych narodzin.
    Aleksandryjskie dywany były bowiem miejscem nieustannych gier politycznych – również w bardziej lokalnej skali, gdzie członkowie tego samego pałacu rywalizowali o względy poszczególnych wielmożów. Abhilasin miał już wtedy dwadzieścia osiem lat – wystarczająco, by ukończyć edukację, zostać niejednokrotnie docenionym przez emira i w nad wyraz krótkim czasie piąć się po szczeblach kariery dworskiej, aby w końcu znaleźć się w bezpośrednim otoczeniu władcy, jak również raz po raz służyć mu radą i mieć obiecywaną posadę doradcy „kiedy czas będzie po temu odpowiedni”. Odpowiedni czas jednak nigdy nie nadszedł.
    Trudno stwierdzić, kto dokładnie pociągał za sznurki i sprowokował ten tok wydarzeń, niemniej jednak trudno odmówić tej osobie polotu, gdyż tego samego dnia Abhilasin został oskarżony o zdradę i zaocznie skazany na śmierć, a nazajutrz z samego rana straż pałacowa już prowadziła go, ubranego jeszcze w koszulę nocną, do lochów. Z niewiadomych sobie powodów miał odczekać jeszcze kilka dni na wykonanie wyroku.
     Ratunek przyszedł w nocy, ze strony istoty, której istnienia skazany nie był nawet w najmniejszym stopniu świadomy.

الجنة بدون ناس ما تنداس
Bezludny raj niewart jest tego, by postawić w nim stopę.

Nasir niewiele pamięta z dnia swojej przemiany. Dziś co prawda od tego momentu minęły ponad trzy wieki i normalną koleją rzeczy jest, by pamięć po takim czasie zaczęła z wolna się zacierać, niemniej jednak i kilka dni po rytuale, pamięć o nim była w głowie mężczyzny co najmniej przytępiona. Pamiętał jednak nader dobrze moment po przebudzeniu i pierwszym posileniu – Adonis nadał mu jego obecne imię i wyjaśnił, co dokładnie zaszło i z jakiego powodu – Abhilasin, podówczas i po dziś dzień już Nasir, podobno niejednokrotnie zaskarbiał sobie uwagę swego twórcy, który był przekonany, że świat śmiertelników nie da mu możliwości po temu, aby w pełni rozwinąć swój potencjał. Dlatego też Adonis wyłonił się z cienia, aby zabrać do niego swoje nowe dziecko.
    Nadszedł długi okres nauki i poznawania zupełnie nowego dla Nasira świata. Mijały lata, w końcu dekady. Czas zaczął tracić na znaczeniu, a Al Rasheed zdał sobie sprawę, że piasek klepsydry jego życia zdał się znieruchomieć, natomiast otaczająca go rzeczywistość przemijała, jak malowana na płótnie przewijana scenografia teatralna. Coraz więcej potrzebował, by utwierdzić samego w siebie w przekonaniu, że w jego martwym ciele pozostała jeszcze przestrzeń na jakiekolwiek doznania; coraz bardziej musiał przesuwać granicę, by zdławić apatię bezlitośnie trawiącą jego trzewia.
    Wtedy, jakby znikąd, w jego życiu zawitała Raisa. Efemeryczna istota, która smakiem swego ciała mąciła zmysły Nasira, a za zapachem jej włosów mężczyzna gotów był i rzucić się w przepaść. Tak silna w swej lekkości, objęła swym rozumem duszę Nasira tak jak nikt przed nią i nikt po niej. Był jej.
    Odrodził się po raz wtóry.

مصائب قوم عند قوم فوائد
Nieszczęście jednych to korzyść dla innych.

Do okresu II wojny światowej, jak i w jej trakcie, Nasir rzadko kiedy opuszczał swojego stwórcę. Chłonął każdą dostępną mu wiedzę, nieustannie uczył się skomplikowanych zasad nieśmiertelnej gry politycznej. Kiedy Adonis zniknął, stało się jasnym, że teraz jego dzieci zdane są na siebie, natomiast Nasir dołoży wszelkich starań, aby to, co wie, przyniosło glorię i prestiż tyleż jemu i jego ukochanej, jak i wszystkim osamotnionym dzieciom jego ojca.

ciekawostki

ا Lubi luksus, nie wstydzi się go i często bez żenady się nim otacza.

ا Miłośnik sztuki w każdej postaci – również tej mniej konwencjonalnej. Bohema artystyczna była swego czasu jego drugim imieniem.

ا Potrafi bardzo dobrze śpiewwć, tańczyć oraz grać na fortepianie – 300 lat praktyki robi swoje.

ا Chętnie otacza swoim mecenatem artystów, których sztuka z nim rezonuje.

ا Mimo iż do przetrwania potrzebna jest już mu wyłącznie ludzka posoka, z jakiegoś powodu nie zrezygnował z okazyjnego spożywania standardowych pokarmów, włącznie z alkoholem – pomijając ten ostatni, większość znanych mu osób jest zdania, że robi to albo z jakiegoś dziwnego przyzwyczajenia, albo przez to, że nie ma co zrobić z rękoma.

ا Jego źródło utrzymania to luksusowy dom uciech. Wśród swoich podwładnych Nasir znany jest jako bardzo dobry przełożony, który bardzo ceni sobie dobrostan swoich pracowników.


Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach