Eideard Adair

3 posters

Go down

Eideard Adair

Eideard Adair
Liczba postów : 6




Eideard Adair

podstawowe



wiek: 109 (ur. 1913 r.,
przemieniony w 1940 r.)



rasa: Wampir (przemieniony)



pochodzenie: Szkocja



wizerunek: James McAvoy



rola w rodzie: Scaletta, Protektor

znaki szczególne

W swoim ubiorze i wyglądzie stawia na prostotę. Zwykle w lnianych ubraniach o naturalnej barwie.  Stroni od ekstrawaganckich akcesoriów.

Ma szmaragdowo-niebieskie oczy o zagubionym spojrzeniu. Posiada bliznę na prawej skroni. Zazwyczaj roznosi się w okół niego woń kwiatu tytoniu, oudu i róży, którą maskuje swoje zamiłowanie do najtańszych papierosów.

Najczęściej trzyma się na uboczu. Pomimo tego stara się być serdeczny w stosunku do każdego. Oszczędny w słowach jak i osądach.

biografia


W obliczu bólu nie ma bohaterów

Tytoń, proch, krew i łzy. Niewiele pozostało ze wspomnień minionego życia, prócz znanych zapachów. Urodzony w 1913, osierocony przez pierwszą wojnę światową, nie pamiętał matki ani ojca. Wychowany w sierocińcu archidiecezji Glasgow. Jedyne co mu pozostało to nazwisko, o którym nie wiedział nic.
Swoją młodość spędził głównie w regionie Strathclyde, minęła mu ona na pracach na terenie całej diecezji. Poczynając od prostych fizycznych prac w ogrodzie i na budowie, a kończąc na długich nocach pośród książek i dokumentów. Największym zainteresowaniem darzył właśnie ten samotny czas, zatapianie się w czasy, minione odrywając się od codzienności i widma nadchodzącego konfliktu.
Podczas tego krótkiego okresu pokoju w środku tych burzliwych czasów, udało mu się ukończyć swoją edukację. Uczęszczając na prawo i ekonomię, miał nadzieję zająć się finansową stroną archidiecezji, która była dla niego domem.
Z zniecierpliwieniem czekał tylko, kiedy będzie mógł z królem na ustach mordować obcych ludzi, których nigdy nie widział. 3 września 1939 roku Wielka Brytania wraz z Francją wypowiedziała wojnę III Rzeszy w odpowiedzi na ich agresje.

Przyjdą po każdego. Wiedział, że prędzej czy później przyjdą i po niego. Nie był gotowy. Nigdy nie walczył. W książkach czytał o bohaterstwie, obietnicy lepszego świata. Kazali pamiętać o błędach przeszłości, błędach historii. Kazali pamiętać, kto wygrał. Kazali zapomnieć, kto przegrał.  
Przyjdą po każdego. W końcu przyszli i po niego. Teraz będziesz mężczyzną, będziesz mógł walczyć w słusznej sprawie. Może nawet oddasz życie, za lepszy świat i za lepsze czasy. Nie pozwolimy na barbarzyństwo i agresje. Pamiętaj, to nie ludzie, to potwory. Pamiętaj, my jesteśmy lepsi. Pamiętaj jak będziesz zabijać.
Przyjdą po każdego. Obiecywali, że przyjdą i po niego. Jeszcze tylko jeden dzień, a wszystko będzie dobrze. Wrócisz do domu, do lepszego świata i lepszych czasów. Pozwoliłeś na barbarzyństwo i agresje. Zapamiętasz, że jesteś potworem. Zapamiętasz, że jesteś gorszy. Zapamiętasz, jak zabijałeś.
Stałeś się widmem lepszych czasów. Gdyby nie Twój pech już dawno byłbyś nicością. Pogrążony w nieświadomej ciemności. Mówią, że życie jest zbyt krótkie, że każdy chciałby żyć jeden dzień dłużej. Tobie się udało, wszystko umrze, Ty będziesz trwał. Słońce zgaśnie, Ty będziesz trwał. Będziesz pamiętał.

Na wojnie umierają ludzie, a rodzą się potwory. Był jednym z nich. Przelał krew, stracił wspomnienia. Jako potwór uratował obcego człowieka, w którym zobaczył siebie. A on zobaczył w potworze człowieka.

Wszystko, co zapamiętałeś z tego wydarzenia to pojedyncze obrazy wypaczone przez czas. Dym, mgła, poranna rosa połyskująca ogniem, a może to była krew. Tak, to musiała być krew. Krew oprawców, potworów, zwierząt, które nie zasługiwały na to, by żyć. Nie rozumiałeś, jak mogli skrzywdzić tak piękną istotę. Zrobiłeś to, co do Ciebie należało. Wymierzyłeś karę. Niczym posłuszny sługa otrzymałeś nagrodę, a może to była kara? Nie pamiętasz.

Jedynym świadkiem tych wydarzeń był twój stwórca, Nasir. Pytałeś go wielokrotnie, opowiadał Ci zawsze to samo. Było to w okolicach Amiens nad Sommą. Byłeś jednym z żołnierzy broniących ewakuacji w Dunkierce. Twój stwórca uciekał przed frontem i zatrzymał się w jednym ze swoich dworków. Twój oddział stacjonował w nim i w okolicach. Nocą naziści przypuścili szturm. Wasz oddział został doszczętnie rozbity. Twój twórca nie wiedział, w którym miejscu dokładnie stacjonowałes. Uratowałeś go tuż przed rozstrzelaniem. W  tamtym momencie byłeś już praktycznie martwy, więc w ramach wdzięczności obdarzył cię darem wampiryzmu. Do dzisiaj nie wiesz, czy to prawda. Odnośnie tamtego dnia nie znalazłeś nic, co mogłoby potwierdzić jakkolwiek tę historię.

Obudziłeś się w Vichy, stolicy niedawno utworzonego, marionetkowego państwa francuskiego. Przystosowanie się do nowej rzeczywistości, w której się znalazłeś, było sporym problemem. Oprócz bycia dezerterem byłeś na wrogim terytorium. Przestałeś się tym przejmować, kiedy dowiedziałeś się o swojej nowej przypadłości. Wampiryzmie. Musiałeś zacząć od nowa, nauczyć się wielu rzeczy. Musiałeś porzucić swoje poprzednie życie. Straciłeś coś cennego coś, co nigdy nie zostanie Ci zwrócone. Znalazłeś jednak coś, czego nigdy nie miałeś. Rodzinę.

Kiedy jest się nieśmiertelnym, czas zaczyna uciekać coraz szybciej. Przez ten okres zdołałeś się wiele nauczyć, zacząłeś kontrolować swój głód. Odnalazłeś swoje miejsce w nowej rodzinie. Oprócz ochrony, czegokolwiek i kogokolwiek przynależącego do Nasira, wykorzystałeś swoją wiedzę i zajmowałeś się finansową stroną większości biznesów prowadzonych przez rodzinę. Niekiedy sam musiałeś przyjąć role windykatora i odebrać należne długi. Była to często brudna robota, którą wykonywałeś z uśmiechem na twarzy. W końcu czułeś, że jesteś w odpowiednim miejscu.

ciekawostki


Pochodzi ze szkockiego klanu Adair. W herbie 3 prawe czerwone dłonie na czarno złotym skosie. W godle czysto odcięta zakrwawiona głowa. Motto: Loyal au mort.

Czasami można go spotkać w kilcie rodzinnym.

Często śmierdzi jak popielniczka, gdyż pali najtańsze, najgorsze papierosy lub skręca je samemu.

Uwielbia grać w karty i kości.

Mówi biegle po francusku i w szkockim gaelickim.


Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach