Erik A. Mansour-Blanchard

3 posters

Go down

Erik A. Mansour-Blanchard

Erik A. Mansour-Blanchard
Liczba postów : 11


9ed9cb36cba54f02681042421a21e2b740f11131.pnj


Erik Alexander Mansour-Blanchard

podstawowe



wiek: 29 lat, 27.10.1992r.



rasa: wilkołak (urodzony)



pochodzenie: egipsko-francuskie



wizerunek: oliver jackson-cohen



rola w rodzie: -

znaki szczególneWiele można by było powiedzieć o aparycji Erika, jednak jednym z pierwszych aspektów jego wyglądu zewnętrznego jest jego wiecznie zamyślony i zatroskany wyraz twarzy. Gdy mija się go na ulicy, często można odnieść wrażenie, jakoby co pięć minut musiał dokładnie przeanalizować swoje życie, aby zorientować się, w jaki sposób znalazł się w tych konkretnych okolicznościach i które konkretnie wybory życiowe sprawiły, że znalazł się na takiej, a nie innej ścieżce.

Oprócz tego młodego wilka wyróżnia ponadprzeciętny wzrost. Mężczyzna mierzy bowiem aż 192 centymetry, a co więcej jego sylwetka jest ubogacona wyraźnie zarysowaną muskulaturą. Erik przez wiele lat starał się, aby poza domem zawsze być gładko ogolonym, jednak koniec końców się poddał, przez co standardowym elementem jego wyglądu stał się parodniowy zarost. Gęste, ciemne brwi podkreślają zaś złote obwódki wokół źrenic jego zielonych oczu.

Co więcej, warto mieć też na uwadze, że wilkołak ukrywa także niektóre elementy swojego wyglądu przed wzrokiem osób niepowołanych. Na lewym boku znajduje się rozległa blizna po poparzeniu, która została nabyta w wieku nastoletnim w mało przyjemnych okolicznościach, a w górnej części pleców można ujrzeć tatuaż w formie trzech kresek przypominających ślad po szponach. Ot, kolejny błąd z lat szczenięcych.

biografia

        Młodość Erika w żadnym razie nie została naznaczona przez żadną wielką katastrofę tudzież traumę, która sprawiła, że z niemalże idyllicznego dzieciństwa jego życie zmieniło się w pasmo niekończących się traum oraz mało fortunnych zdarzeń. Oczywiście, los w każdej chwili mógł z niego zadrwić, jednak koniec końców tego nie zrobił. A może po prostu czeka na dogodny moment, aby uderzyć I zadać mu cios w plecy o sile tysiące noży? Ciężko stwierdzić.

        Na szczęście młody chłopak, tak skłonny teraz do długotrwałych, mało istotnych rozmyślań, nie miał za młodu zbyt dużo czasu, aby się nad tym zastanawiać. Bądź co bądź był najstarszym z trójki rodzeństwa, więc kiedy tylko rodzice wychodzili do pracy I pozostawiali pod jego opieką resztę dzieciaków, miał pełne ręce roboty! Być może to właśnie z tego okresu wyciągnął tak dużą potrzebę pomagania innym i wcielania się w rolę swego rodzaju rozjemcy, który przy każdej kłótni musiał powstrzymywać budujący się w nim samym gniew, aby nie pogorszyć sytuacji. Oh, jak dobrze, że jego rodzice - Lya Blanchard oraz Odion Mansour - również byli wilkołakami i zdołali nauczyć go co nieco, wpajając mu przy tym nieco dyscypliny.

        Biorąc pod uwagę, że Erik miał szansę szlifować swój charakter już od wczesnych lat swego życia, pójście do szkoły stanowiło dla niego istne zbawienie, ponieważ mógł się w końcu uwolnić od swojego młodszego rodzeństwa. Z radością oddał się na długie lata intensywnej nauce, poszerzaniu swojej wiedzy oraz umiejętności I angażowaniu się we wszelkiego rodzaju aktywności dodatkowe związane ze sportem. Ten ostatni fakt został zresztą przyjęty przez głównego żywiciela rodziny – Odiona Mansoura – z nie lada aprobatą, ponieważ mężczyzna spodziewał się, że syn pójdzie w jego ślady, a ścieżka zawodowa Erika powiedzie go w stronę munduru. Nie liczyło się to czy byłby to mundur wojskowy, czy też policyjny.

        Pomimo dosyć dużego zaangażowania w działalność szkolną i pozaszkolną, trudno by było nazwać Erika duszą towarzystwa, której imię znane było w całej szkole. Ludzie powiązani z różnymi kołami zainteresowań byli świadomi jego istnienia I wiedzieli, jak wiele znaczy jego imię w pewnych kręgach, jednak nigdy nie był tym popularnym typem, pomimo przynależności do szkolnej, jak I w późniejszych latach akademickiej drużyny sportowej.

~*~

        Mówiąc o okresie dorastania ciężko nie wspomnieć o pierwszej przemianie młodego wilkołaka. Niestety, w wilczych kręgach, jest to jednak temat, który dosyć często wypływa przy różnych konwersacjach. Do tej pory, Erik w takich sytuacjach zazwyczaj milkł I usuwał się w cień, nie chcąc wracać myślami do tych chwil. Wystarczająco łatwo było mu przywołać wspomnienie własnej transformacji, bez słuchania o tym, jak niesamowite i niemalże eteryczne było to dla kogoś przeżycie.

        Pomimo tego, że szczegóły zacierały się w pamięci wraz z biegiem lat, tak przeżyć I doświadczeń nie sposób było wymazać. Nawet w 2022 roku na samą myśl o tym dniu, trudno mężczyźnie zignorować mrowienie u szczytu pleców, jakby ciało podświadomie wzdrygało się na samo wspomnienie dawnych katuszy. Później wielokrotnie wspominano, że inicjacja Erika uchodziła za jedną z najcięższych. Niektórzy obawiali się, że po tak bolesnym starcie, kolejne przemiany zamiast być bardziej znośne, okażą się gorsze.

        Przewidywania te, na szczęście, okazały się w dużej mierze nietrafne. Wprawdzie ból w dalszym ciągu towarzyszył mu podczas przemian, tak oswoił się z nim, okiełznał go i przekuł w swoją własną siłę. Ćwiczenia fizyczne, przebywanie z innymi wilkami i intensywny trening sprawiły, że w dużej mierze udało mu się wyzbyć najgorszych elementów przemiany, które towarzyszyły mu w młodości.

~*~

        Mansour nie licząc okazyjnych wakacyjnych wyjazdów zagranicznych, nie wyściubił zbytnio nosa poza granice Francji. Nawet Paryż mógł z powodzeniem uznać za swoje miejsce na ziemi, pomimo tego, że świata jako takiego nie poznał zbyt obszernie, chyba że ze stron książek, atlasów geograficznych, czy filmów na YouTubie. To tutaj się urodził, to tutaj się uczył, to tutaj studiował I to właśnie tutaj imał się przez wiele lat przeróżnych prac, koniec końców kończąc w jednym z posterunków policji w mieście. Jego życie od lat krążyło wokół miasta miłości I tutaj prawdopodobnie się zakończy. Cóż, mógł trafić gorzej, prawda?


ciekawostki

☐ Woli posługiwać się nazwiskiem ojca, zamiast podwójną, a przy tym dłuższą i oficjalną wersją swojego nazwiska,

☐ Niczego nie robi na pół gwizdka, czy to w pracy, miłości czy hobby. Gardzi półśrodkami i wychodzi z założenia, że można być w czymś dobrym, tylko jeśli poświęci się temu w pełni,

☐ Ma wysoko rozwiniętą intuicję oraz uważa się za osobę przenikliwą,

☐ Uwielbia zapach ziemi po deszczu (petrichor) oraz wędzonego mięsa,

☐ Płynnie posługuje się językiem francuskim, angielskim. W mniejszym stopniu jest zapoznany z językiem niemieckim oraz arabskim, którego uczył się ze względu na ojca,

☐ Nie należy do osób, które pchają się na pierwszy plan w celu zdobycia wielkiego poklasku. Zdecydowanie woli przebywać na tyłach, analizując dokładnie, jak się rozwija dany scenariusz,

☐ Może się wydawać nieco wycofany na początku znajomości, ale jest to jedynie jego mechanizm obronny,

☐ Skłonny do intensywnych sprzeczek z bliskimi sobie osobami, jednak w większości sytuacji jest także pierwszą osobą, która zdecyduje się powiedzieć znamienne "przepraszam",

☐ Do tej pory niezbyt hucznie obchodził swoje urodziny,

☐ Zdecydowanie preferuje, gdy lejce władzy pozostają ściśnięte przez jego własne ręce i nie lubi, gdy się nim pomiata,

☐ Bywa niebywale zazdrosny o bliskich sobie ludzi, chociaż prędzej umrze, niż przyzna się do tego przed samym sobą lub kimkolwiek innym,

☐ Jest stanowczy. Jeśli zachodzi taka potrzeba, nie boi się ustawić ludzi do szeregu. Preferuje ustalać własne reguły gry, aby osiągnąć postawiony sobie cel,

☐ Nie zapomina o krzywdach, które mu wyrządzono i chociaż często udaje, że dawno puścił w niepamięć pewne niesnaski, tak niektóre urazy pielęgnuje w sobie przez długi czas,

☐ Wykazuje się ambicją, a przy tym wielkim ego, czego zresztą się zbytnio nie wstydzi. Jest dumny z osiągnięć zdobytych podczas swojego życia,

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!

Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:
  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.

  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Pozostało Ci: 0 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.



_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach