Cyril Théodore Rousseau

2 posters

Go down

Cyril Théodore Rousseau

Cyril Théodore Rousseau
Skrót statystyk : S: 0/5
SPT: 0/5
PRC: 3/5
OP: 2/5
WT: 2/3

SPECJALIZACJE I CECHY
— Niewrażliwy [+3 OP/PRC; -0 skup/OP]
— Strzelectwo (WT)
— Czytanie wspomnień

MUTACJE NEGATYWNE
— Naznaczony [-1 SPT/PRC]
— Konserwatysta [-1 skup]
— Okaleczony [-1 ukrycie w tłumie]

MUTACJE POZYTYWNE
— Predator [+1]
— Uczony
Liczba postów : 9


Cyril Théodore Rousseau


podstawowe





wiek: 99 lat / Rok urodzenia: 02.12.1925 r.


rasa: Wampir Urodzony


pochodzenie: Paryż, większość życia spędził w Jakucku (Rosja wschodnia).


wizerunek: Mads Mikkelsen


Rola we frakcji: Obserwator (Obrońca)

znaki szczególne
- siwe włosy i broda
- szorstka aparycja
- szaroniebieskie oczy
- nosi złoty medalion w kształcie księżyca na łańcuchu o kwadratowym splocie
- tatuaż szóstego punktu Kodeksu na brzuchu + parę innych tatuaży (głównie na torsie, nie w widocznych miejscach)

biografia



Cyril nie miał łatwego życia. Wrodzony w rodzinę wampirów ze średniego szczebla (Mieszkańców), od urodzenia miał narzucone oczekiwania w związku z rzadkością, z jaką rodziły się dzieci z dwójki wampirów. Ponadto urodził się z niedoborem pigmentu we włosach, co w połączeniu z jego bladą cerą rodowitego wampira, nadało mu ksywkę Szron (przyp. red. Givre w j. fr.). Dzieciństwo spędził na ćwiczeniach i wypełnianiu zadań zlecanych mu przez rodziców. Wiedział od nich, że miał starszego brata Jean Antoine, który uciekł z Francji 100 lat przed jego narodzeniem.
W wieku 17 lat został wysłany by sprowadzić swojego brata (zbiega i bezkastowca) do domu. Wyruszył od razu po swojej inicjacji na Obserwatora (zanim ta profesja została zmieniona na Obrońcę).
Jego starszy brat był ostatnio widziany w Jakucku. Rodzice połączyli go z dwójką szpiegów, którzy mieli doświadczenie w trasach przebiegających przez tereny pogrążone w wojnie. Pod przykrywką małżeństwa dyplomatów z młodym synem wyruszyli w podróż przez Niemcy. Nie sprawiła ona im kłopotów, szczególnie że podróżowali nocą.
Młody Cyril z zaciekawieniem przyglądał się eleganckim oficerom Hitlera i kolumnom piechoty zmierzających na front wschodni. Dotarli do Kilonii przed czasem, dlatego zatrzymali się w małym hotelu niedaleko portu, czekając aż nadejdzie czas wejścia na statek. Cyril czuł, że głód się wzmagał, a pożywanie na okręcie niemieckiej marynarki wojennej stwarzało za duże ryzyko dla misji, którą powierzyli mu rodzice.
Wykorzystał nadprogramowy czas na obserwację okolicy aż wypatrzył starszego pana. Śledził go przez resztę wieczoru i cały następny by upewnić się, że dobrze wybrał swój cel. Podążył za nim wtedy do domu. Dziadek mieszkał sam i nie miał zwierząt. Choć ubiór miał schludny, mieszkał raczej skromnie. Rozejrzał się po jego mieszkaniu gdy stary Niemiec głośno chrapał. Nie znalazł zdjęć rodziny, jedyna korespondencja jaką wykopał w szufladach biurka była sprzed wielu lat i sądząc po zawartości, była sentymentalną pamiątką. Gdy upewnił się, że dobrze wybrał cel stał przez 10 minut nad łóżkiem śpiącego mężczyzny, tocząc wewnętrzny bój między narastającym głodem a racjonalnością. Ostatecznie wybrał to drugie, skupiając się na argumencie, że najbezpieczniej będzie posilić się nazajutrz, w noc tuż przed wypłynięciem.
Rejs do portu w Gdańsku, okupowanego przez hitlerowskie wojska trwał 3 dni. W pełni posilony Cyril bez problemu wytrzymał podróż. Zgłosił się do pomocy w kotłowni, mówiąc oficerowi SS, że chce zarobić na swoją podróż. Wojskowy oczywiście wyraził zgodę zdziwiony, że syn dyplomatów jest chętny ubrudzić sobie ręce. W rzeczywistości pozwoliło to wampirowi schować się w mrocznych odmętach statku i dzięki dziennym wachtom, uniknąć promieni Słońca. Bezsenne dnie spędzał na czytaniu Kodeksu, z którego zminiaturyzowaną wersją się nie rozstawał.
Gdy przybyli do Polski był dzień, w związku z tym nim dobili do brzegu, Cyril pokazał swojej dwójce towarzyszy schronienie w najgłębszych bebechach statku. Przeczekali tam cały rumor z wyładunkiem. Po nadejściu zmroku wypełzli z okrętu niczym pająki i zniknęli w kierunku pogrążonej w wojnie warmińsko-mazurskiemu. Przez Przesmyk Suwalski przesmyknęli na bałkany a potem sukcesywnie parli przez rosyjskie lasy na wschód.
To co widział w Polsce zostało już przed jego oczami na zawsze, szok jakiego doznał wsiadając w Kilonii i wysiadając w Gdańsku. Stosy zwłok, egzekucje na ulicach oraz wszędzie martwe i puste spojrzenia. To co czekało go dalej w tej podróży, odcisnęło na nim nieodwracalne piętno.
Gdy dotarł do celu, spędził lata na wypełnieniu swojego zadania. Dowiedział się, że Jean-Antoine zaangażował się branżę przemytu złota. Początkowo wszystko szło gładko i zarabiał potężne pieniądze, które mądrze zainwestował dookoła świata poprzez cudze ręce. Jednak jak to w tym biznesie bywa, mimo obiecujących początków – skończyło się krwawo. Była to jedna z najgłośniejszych spraw w Jakucku, choć władze radzieckie z zaangażowaniem wyciszyły szum medialny związany z rzezią w jednym z magazynów na przedmieściach. Kilkadziesiąt zmasakrowanych ciał i niejasne opisy dotyczące szybkiej i potwornej postaci. Jako, że zdarzenie miało miejsce wiele lat wcześniej, dawno przestało być modnym tematem a odnalezienie przoczonych poszlak graniczyło z cudem. Rousseau był zmuszony by zgłębiać tajniki sztuki odczytywania wspomnień z krwi, czego nauczyli do radzieccy kuzyni. Zanim Cyril opanował tą sztukę, spojrzał pod każdy mebel i w każdy najbardziej zakurzony kąt Jakucka by być pewnym, że nie pozostawił nic przypadkowi. Wszelkie niezatarte ślady, które pozostawił po sobie jego brat, sprzątał z ogromną starannością, zanim wyruszył za kolejnym tropem. Dopiero potem skupił się na nauce nowej techniki, która po latach umożliwiła w pchnąć śledztwo na odpowiednie tory.
Jean-Antoine opuścił Jakuck i trop się rozrzedził. Dalsze poszukiwania prowadziły go po całym regionie, aż trop urwał się w Górach Wierchojańskich. Cyril wielokrotnie podchodził je z różnych stron, szukając wszelkich wskazówek czy śladów po swoim bracie. Próbował z przewodnikami, którzy nigdy już tych szlaków nie opuścili. Cyril pchał się do granic wytrzymałości zarówno fizycznej, jak i głodowej – wszakże w górach ciężko wampirowi o pożywienie.
Do momentu aż podczas pewnej pełni, odnalazł mały staw schowany głęboko w górskiej tundrze. Na jego środku była niewielka wyspa z laskiem, a w nim chatka gdzie znalazł szczątki Jean-Antoine. To co ustalił w jakich okolicznościach zmarł jego brat, nigdy nie zostało wyjawione komukolwiek przez Cyrila, który mimo zakończenia się swojej misji, nie wrócił do domu, by złożyć upragniony meldunek o wypełnionym zadaniu.
Spędził wiele lat na pogoni za duchem. Upragnionym starszym bratem, który był usprawiedliwieniem wszystkich czynów, które musiał popełnić by dotrzeć na koniec tej drogi. Cyril długo trzymał się wizji, że odnajdzie Jean-Antoine’a żywego. Jednak brutalizm jego rzeczywistości i kolejne informacje, które stopniowo kompletowały obraz jak wyglądały perypetie jego starszego brata, nie napawały optymizmem. Dopiero po jednym z pierwszych podejść w góry, Cyril uświadomił sobie że jeżeli on nie mógł tam przeżyć, to jego brat również. To jednak nie wystarczało, musiał go odnaleźć. By móc w końcu wrócić do domu.
A jednak gdy trzymał w dłoniach kości swojego pobratymca, z którym łączyło go tyle niewypowiedzianych rzeczy, coś się w nim zmieniło. Pękło.
Gdy uporał się z emocjami, których nie podejrzewał, że jest w stanie doświadczyć - przeszukał szopę. W pozostałych łachmanach znalazł złoty medalion w kształcie księżyca na łańcuchu o kwadratowym splocie oraz kilka dokumentów poświadczających, że ich posiadacz jest właścicielem wszystkich lokat i inwestycji, które przez lata swojej świetności popełnił jego brat.
Nie wrócił do Paryża. Tułał się po całym świecie, korzystając ze zdobytych zasobów finansowych. Zorientował się, że w końcu przestał się fizycznie starzeć. Stronił od towarzystwa, nie popadł w hedonizm w przeciwieństwie do paru znajomych wampirów na których wpadł przez te wszystkie dekady. Kontemplował, trenował i uczył się. W wolnym czasie spotykał się z przedstawicielkami rasy ludzkiej, których związek konsumował (dosłownie) kiedy aktualne miasteczko mu się już znudziło.
Popadł w apatię z której wytrąciły go dopiero doniesienia z grudnia 2022 roku. Od tamtej pory myśli o powrocie nie opuszczały jego głowy, a ostatecznym impulsem, który sprawił, że kupił bilet do Paryża był atak na Luwr w styczniu 2024 roku. Informacja o uformowaniu się frakcji i opisaniu się van der Ereteinów po stronie Duranda, sprawiła że Cyril podjął z dawna odkładaną decyzję. To, oraz widmo nadciągającej setki a razem z nią, kamień milowy w jego życiu jako wampira czyli dzień i sto lat odkąd się urodził. Szósty punkt Kodeksu, który głosił: „Gdy sto lat i dzień jeden od Twych Narodzin minie wolno Ci własne Dzieci do Nocnego Życia powołać, jednak choć żeś już dorosły, Stwórcy swemu wierności dochowasz. I nigdy nie przemienisz dziecka, gdyż sprowadzi ono zagrożenie na Ciebie i rodzinę.” Cyril całe życie odliczał czas do tej daty.
Nadszedł czas by Hugo van der Eretein powrócił do domu.

ciekawostki



- urodził się z niedoborem pigmentu we włosach, co nadało mu ksywkę Szron (przyp. red. Givre w j. fr.)
- spędził ostatnie 82 lata poza Francją, będąc bez kontaktu ze światem zewnętrznym w Jakucku
- przestał się starzeć stosunkowo późno bo w wieku około 50 lat
- życie spędził w podróży, kolejno oswajając i rozpracowując nowe otoczenia i środowiska. Potrafi przetrwać i posiada wiele praktycznych umiejętności jak: mechanika, survival, pierwsza pomoc i podstawy chirurgii, pływanie, łowienie ryb itp.
- widział II WŚ z bliska, zna rozmaite sztuki walki wręcz i techniki strzeleckie. Jego preferencja leży w karabinach wyborowych
- lubi literaturę, zazwyczaj ma ze sobą książkę
- oswoił kiedyś wilka kiedy podróżował przez Rosję, którego napotkał w lesie
- stroni od tłumów, nie lubi snobów i osób pretensjonalnych. Lubi się napić i pograć w karty, generalnie bliżej mudo kultury słowiańskiej niż paryskiej
- całe życie stawia sobie wyzwania i testuje swoje granice. Wlicza się w to przede wszystkim uporczywe próbowanie przepchnięcie granicy kiedy głód krwi przejmuje nad nim kontrolę (trochę masochista)

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Do wydania na atrybuty główne masz: 6 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach