Marr

podstawowe




Wiek: 1197


Rasa: Wampir (urodzony)


Waga: 76 kg


Wzrost: 180 cm

Mutacje




Mutacje negatywne:
1. Niestabilna [PTSD] - objawy: izolacja od innych, niechęć do nawiązywania głębszych relacji oraz okazywania emocji, okazjonalne koszmary senne oraz bezsenność
2. Wybredny - nie pije krwi ludzkiej od osób poniżej 14 roku życia


Mutacje pozytywne:
1. Mistrz skupienia
2. Predator
3. Spowiednik
4. Szósty zmysł
5. Uczony - wampiry

atrybuty


Atrybut siły: 5/5
Atrybut sprytu: 5/5
Atrybut percepcji: 5/5
Atrybut opanowania: 5/5
Atrybut wtajemniczenia: 3/3 - wampiry

→ 1 poziom: Specjalizacja - militarny wynalazca
→ 2 poziom: Odczytywanie wspomnień
→ 3 poziom: Przekazywanie wspomnień


Specjalizacje


Mutacja specjalna: Czarująca Aparycja
Specjalizacja 1: Siłacz: + 1 do rzutu na cios w walce wręcz lub bronią białą
Specjalizacja 2: Mocarz: jednorazowe na aktualną sesję podwojenie wyniku na siłę ataku niezależnie od formy u wilkołaków
Specjalizacja 3: Refleks +1 do rzutu na unik
Specjalizacja 4: Kontra: automatyczne oddanie połowy siły ataku przeciwnika, o ile ten trafił
Specjalizacja 5: Strzelec: +2 do rzutu na atak dystansowy.

Posiadane pkt: Nie dotyczy
Posiadane tokeny: 0

Dodatkowe


Ingerencja MG: Tak

Dodatkowe informacje: -

Nagrody jednorazowego użytku


-