Dante Nash

2 posters

Go down

Dante Nash

Dante Nash
Liczba postów : 7


Dante Nash

podstawowe


wiek: 32 (w nawiasie: 117 lat, przemieniony w 1939 roku.)

rasa: Wampir (PRZEMIENIONY)

pochodzenie: USA

wizerunek: Robert Sheehan

rola we frakcji: nie przynależy
znaki szczególne
Loki, krzaczaste brwi... zielone oczy... ach i jest jeszcze znamię na lewej łopatce wyglądające jak sierp księżyca.

biografia

Urodził się latem 1 907 roku, w Ames w stanie Iowa. Dzieckiem był raczej... normalnym, nie licząc jego dzikich zapędów do matematyki i braku znajomych. Można by go nazwać nawet w jakimś stopniu kujonem, który miał genialny plan na to, by zmieniać świat. W szkole nie miał kolegów i wszyscy raczej nabijali się z jego miłości do nauk ścisłych. Niewiele się zmieniło później, bo poszedł na uniwersytet i tam nadal był mało lubianym kujonem interesującym się maszynami szyfrującymi i układami algebraicznymi. To sprawiło, że na uczelni pozostał i zaprzyjaźnił się ze studentem, który razem z profesorem z ich Uniwersytetu pracował nad maszyną liczącą, która potem okrzyknięta została Komputerem Atanasoff-Berry. Zapewne kontynuował by swoje badania i nawet bardziej zainteresował się tym wszystkim, gdyby nie pewien wypadek, który miał miejsce w 1939 roku.

Pech chciał, że dał się namówić na wyjście do klubu. Tam poznał pewną piękną kobietę, aż nie wierzył we własne szczęście. Potem jednak okazało się, że miał w rzeczywistości wielkiego pecha. Ów piękność okazała się być wampirem, który zamierzał go zjeść na kolację. Coś jednak nie wyszło zgodnie z planem wampirzycy - a przynajmniej tak z perspektywy czasu wydaje się Dante. Kobieta nie miała dosłownie żadnego powodu by go przemienić, a jednak to zrobiła. Przeczekała, aż proces dobiegnie końca i wtedy zaczęło się wyjaśnianie, co tak właściwie się stało. W pierwszej chwili Dante nie dawał wiary, istnienie wampirów brzmiało dla niego, jak mało śmieszny żart. Potem jednak zauważył zmiany w sobie, widział również że jego "matka" jest inna niż wszystkie kobiety.

Krótko po przemianie wrócił do swoich rodziców. I to był jego błąd, a także jej błąd. Do tej pory pilnowała by zawsze był najedzony i by zbytnio się od niej nie oddalał, jednak tym razem stwierdziła, że da sobie przez chwilę sam radę. Dante ten moment wybrał na ucieczkę do rodziców. Prosił ich o pomoc, ale ci z początku mu nie wierzyli. Pokazał dowody. Wtedy mu uwierzyli, ale zamiast mu pomóc zaczęli na niego krzyczeć, wyganiać go z domu. Wtedy zjawiła się jego Matka i po prostu... zabiła na oczach Dantego jego rodziców. Syna opieprzyła, wyzywając od głupich i tłumacząc przy okazji czym jest Maskarada. Zrozumiał i wziął sobie do serca tę naukę. Zresztą, nie był tak głupi, by dwa razy powtarzać ten sam błąd. Niestety przez to, co miało miejsce musieli uciekać z miasta.

Zaczęła się ich trwająca dwadzieścia lat podróż podczas której uczył się bycia wampirem. A przynajmniej Matka planowała mu przekazać tę wiedzę i szło to... jako tako. Ona polowała, on dbał o to, by zacierać ślady. Szybko stworzyli dobry duet. Niestety dobre rzeczy nie mogą trwać wiecznie, a już na pewno nie w przypadku Dantego.
W końcówce lat 50 osiedli na chwilę w Nowym Orleanie, gdzie polowało się w miarę dobrze. Bagna i lasy ułatwiały zabawę, a jednocześnie nie trzeba było tak bardzo wszystkiego pilnować. No i to był właśnie błąd.
Jego Matka akurat kończyła się pożywiać, gdy nadszedł myśliwy. Musiał krążyć po okolicy, a krótki krzyk ofiary musiał zwabić go w to miejsce. Dante nie zdążył zareagować na czas. Myśliwy strzelił przestraszony z shotguna. Podrasowana broń wyrwała jego Matce serce z piersi tym samym zwalając ją z nóg. Myśliwy uciekł jeszcze bardziej przestraszony, a Dante został przy Matce, mając nadzieję, że ta lada moment się wyleczy. Niestety nic takiego się nie działo, a błoto powoli pochłaniało zwłoki Matki i ofiary, ale także Dantego, który w końcu się otrząsnął i uciekł z miejsca zdarzenia, a potem z Nowego Orleanu.

Bez Matki musiał radzić sobie sam. Z początku szło mu to średnio, ale w końcu nauczył się do rzeczy polować, co sprawiło, że nie musiał się co chwila przenosić z miasta do miasta. Poza tym wrócił do dawnych zainteresowań. Matematyka, maszyny szyfrujące i coś nowego... komputery. Uważnie śledził wszystkie nowinki dotyczące tych maszyn. Gdy pojawiły się w obiegu cywilnym od razu zaopatrzył się w takową i wyuczył wszystkiego, co się z nią wiązało. Obserwował świat, który coraz bardziej polegał na komputerach i co ważniejsze, osobach będących w stanie je obsługiwać. Wyuczył się tego, zaczął w ten sposób pracować, co pozwoliło mu dorobić się bezpiecznego miejsca, łatwego sposobu na zwabianie ofiar i co ważniejsze anonimowości, która tylko ułatwiała mu wampirzy byt.
Zapewne nadal siedziałby dobrze ukryty w USA, gdyby nie wydarzenia mające miejsce w Styczniu bieżącego roku w Paryżu. To przykuło jego uwagę na tyle, by przepłynąć ocean i dostać się do Francji. Sądził, że może się w tym miejscu przydać.

ciekawostki

~Zna i biegle posługuje się większością języków programistycznych;
~Obecnie próbuje swoich sił w programowaniu sztucznej inteligencji, a także "pomaganiu" w rozwijaniu tej technologii;
~Jest wielkim fanem robotów i robotyki, inteligentnych domów i wszystkiego, co ma w sobie technologię;
~Właśnie dlatego w swoim "gnieździe" wszystko ma analogowe i najczęściej dobrze pozabezpieczane;
~Na szemranych stronach znany jest pod pseudonimem "Raziel" i przewodzi niewielkiej grupce elitarnych hakerów zwanych "Duchami";
~Jego Duchy pomagają ugrupowaniom takim jak Anonymous, oczywiście dyskretnie;
~Rzadko pojawia się gdzieś osobiście, a już na pewno nie rozmawia z ludźmi. Wszystko zamawia przez internet lub kontaktuje się przez "swoich ludzi";
~Mówi biegle w językach: francuskim, hiszpańskim i rosyjskim. Aktualnie uczy się chińskiego;
~Introwertyk i to taki siłą z pod szafy wyciągany. Z wiekiem tylko mu się pogarsza;
~Żaden z niego wojownik - jak twierdzi ma od tego ludzi lub maszyny;
~Meloman - zawsze musi grać jakaś muzyka, jak nie ma muzyki to znak że czas się bać;
~Ma lekką, ale tylko lekką paranoję;
~Nie ma i nie planuje potomstwa - za dużo z tym zachodu.;
~Jest tak stabilny emocjonalnie jak parasolka podczas huraganu;
~Uwielbia koty, gdyby nadal był człowiekiem jak nic skończyłby z hodowlą tych futrzaków;
~Wielki fan papierowych i komputerowych RPGów;

Admin

Admin
Liczba postów : 2239

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pamiętaj, że w każdej chwili możesz poprosić o dodanie aktualizacji do KP. Wystarczy, że wypełnisz odpowiedni formularz, który znajdziesz w tym temacie. Koniecznie nas potem oznacz na odpowiednim kanale Discordowym.
    Pozostało Ci: 6 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach