Sklep

Go down

Admin

Admin
Liczba postów : 2095

Sklepik


→ Wszystkie "nagrody" w sklepie są jednorazowego użytku, chyba że opis mówi inaczej.
→ Użycie któregokolwiek z "itemku" równa się z wykreśleniem go ze spisu itemów z informatora. → Użycie należy oczywiście poprzedzić odpowiednią informacją na początku posta z zawarciem skrótowej informacji co daje konkretny item oraz powiadomieniem administracji, celem wykreślenia itemu z informatora lub zmiany jego ilości.
→ Można jak najbardziej kupować kilka takich samych przedmiotów, chyba że opis mówi inaczej.
→ Dozwolone jest użycie kilku przedmiotów na raz, co pozwala na sumowanie się ze sobą bonusów. Nie można użyć kilku takich samych przedmiotów na raz - np. nie jest możliwe zużycie 5 landrynek na uspokojenie, by otrzymać bonus +5.
→ Bonusy z przedmiotów oczywiście sumują się z atrybutami, specjalizacjami oraz mutacjami (negatywnymi też). Należy jednak pamiętać o adnotacji, że stopień trudności sesji może być różny, a zatem próg sukcesu rzutu kostki. Przy trudnych testach lub sesjach w całości prowadzonych na wysokim poziomie, próg sukcesu może być o wiele wyższy.
Więcej o poziomach trudności przeczytasz: w tym temacie.

Itemy dostępne wyłącznie dla osób z frakcji wampirów/wilkołaków


• Dobrze zapatrzony (2 tokeny za sztukę, 8 tokenów za maksymalnie 4 sztuki)
Otrzymujesz fiolki krwi, ampułki, chipsy, chrupki - forma dowolna i mało istotna - pokarmu dostosowanego pod potrzeby postaci, która pomogą nadnaturalnemu w sytuacji, gdy napadnie go niespodziewany głód (głodomór), zostanie wystawiony na działanie niesprzyjającego czynnika (nienasycony), neutralizując ujemny modyfikator lub zwyczajnie na poczet przyspieszenia gojenia się ran, które zużywają zasoby energetyczne.
Dostępna jest także wersja dedykowana familiantom: zboostowana adrenalina i ilości sztuk 4. Jej wstrzyknięcie pomaga polepszyć pracę ciała w sytuacjach kryzysowych, co dodaje familiantom +1 do wszelkich testów, a tajemnicza modyfikacja raczej minimalizuje ryzyko wystąpienia efektów ubocznych.
Przedmiot sprzedawany jest na sztuki: od 1 do maksymalnie 4. Posiadanie maksymalnej wartości automatycznie uniemożliwia nabycie kolejnych ilości itemu do momentu spożycia wszystkich zapasów. Przedmiot można wykorzystać w jednej lub kilku sesjach - do wyczerpania posiadanych sztuk.

• Gaz pieprzowy przeciwko nadnaturalnym (5 tokenów)
Broń stworzona przez innowatorkę z frakcji wampirów, na mocy porozumienia szybko znalazła się też w zapasach wilkołaczych. Gaz jest w tradycyjnej formie sprayu, działa zarówno na wampiry i wilkołaki. W zestawie z chusteczką neutralizującą działanie gazu. Jeżeli efekt nie zostanie zneutralizowany testy ataku i obrony przeciwko takiej postaci mają ułatwienie.

• Landrynka na uspokojenie (7 tokenów)
Otrzymujesz +1 do każdego testu na opanowanie w aktualnej sesji, o ile rozgrywka odbywa się na terenie frakcji wampirów/wilkołaków lub terenach neutralnych. Teren przynależny do Hotelu Sanctuaire oraz tereny Novus Ordo nie pozwalają na zastosowanie bonusu.

• Patrol (7 tokenów)
Otrzymujesz +1 do każdego testu na percepcje w aktualnej sesji, o ile rozgrywka odbywa się na terenie frakcji wampirów/wilkołaków lub terenach neutralnych. Teren przynależny do Hotelu Sanctuaire oraz tereny Novus Ordo nie pozwalają na zastosowanie bonusu.

• Rynsztunek specjalisty (7 tokenów)
Po użyciu, do końca aktualnie prowadzonej sesji Twoje uzbrojenie (broń biała, broń naręczna, miotana, palna, dystansowa i tak dalej) otrzymuje +1 do siły ciosu/celności, a wszelkie kamizelki kuloodporne lub inne odzienie ochronne +1 do obrony przeciwko strzałom/ciosom.
Uwaga: aby użyć tego bonusu, postać musi najpierw zdeklarować w poście, jaki posiada przy sobie rynsztunek.

• Szkolenie jednostki (7 tokenów)
Otrzymujesz +1 do każdego testu na spryt w aktualnej sesji, o ile rozgrywka odbywa się na terenie frakcji wampirów/wilkołaków lub terenach neutralnych. Teren przynależny do Hotelu Sanctuaire oraz tereny Novus Ordo nie pozwalają na zastosowanie bonusu.

• W jedności siła (7 tokenów)
Otrzymujesz +1 do każdego testu na siłę w aktualnej sesji, o ile rozgrywka odbywa się na terenie frakcji wampirów/wilkołaków lub terenach neutralnych. Teren przynależny do Hotelu Sanctuaire oraz tereny Novus Ordo nie pozwalają na zastosowanie bonusu.

• Wsparcie (10 tokenów)
Raz na aktualną misję pod okiem MG, sesję pod okiem UP lub rozgrywkę gracz/gracz masz prawo wezwać posiłki: 1 lub 3 familiantów z frakcji, w której jesteś. Familianci pojawią się po 1/2 turach (z uwagi na konieczność dotarcia, o czym definiuje wynik rzutu kości K2: 1 oczko = 1 tura / 2 oczka = 2 tury) na miejscu zdarzenia, czyli tam, gdzie aktualnie prowadzisz rozgrywkę.
Familianci są dobrze przeszkoleni, zawsze w pełnym rynsztunku, toteż ich akcje jako NPC nigdy nie będą nieprzemyślane, otrzymują również +1 do wszelkich rzutów per familiant, czyli łącznie +3 punkty z uwagi na możliwość wezwania max 3 familiantów. Będą wspierać osobę aż do momentu krytycznego, a więc sytuacji, w której staną się niezdatni do walki - w tym również sytuacji zagrożenia życia.

• Bioskóra (15 tokenów)
Eksperymentalny biomateriał, jeszcze w fazie testów. Tubka starcza na jedno nałożenie. Wampir może posmarować ciało lepką, ale bezwonną, przezroczystą substancją. Po upływie kilku minut substancja wysycha, tworząc na skórze powłokę, która jest nieprzenikalna przez promieniowanie UV. Przy dodatkowej ochronie włosów i oczu, pozwala to wampirom na spędzenie do dwóch godzin na słońcu (chociaż i tak lepiej trzymać się cienia). Po tym czasie biomateriał traci swoje właściwości, a skóra jest nieco bardziej wrażliwa na promieniowanie przez kolejne dwa dni.
Jako, że biomateriał jest w fazie testów, by użyć go poprawnie należy wykonać rzut kością k20, gdzie wynik parzysty oznacza normalne działanie i brak efektów ubocznych, a wynik nieparzysty skraca działanie biomateriału do godziny, a po zdjęciu na skórze pojawiają się bolesne pęcherze, przypominające stan po bolesnym poparzeniu słonecznym.

Itemy dostępne dla wszystkich


• Czarny rynek (3 tokeny)
Nabywasz nielegalny sprzęt. Dzięki niemu możesz jednorazowo wzmocnić atak broni (broń biała, broń naręczna, miotana, palna, dystansowa i tak dalej), dodając do niego +1 do wyniku rzutu kości.

• Karty Jokera (3 tokeny)
Specyficzny i trochę niebezpieczny modyfikator, który dodaje aż 4 punkty do wyniku rzutu kostki i odejmuje 2 punkty przy następnym rzucie kostką - w aktualnej sesji lub innej rozgrywce. Zaleca się korzystać z Kart Jokera rozważnie.

• Kropelka szczęścia (3 tokeny)
Jednorazowy dodatni modyfikator (+1) do rzutu kostki na dowolny test.

• Silniejsza kropelka szczęścia (5 tokenów)
Jednorazowy dodatni modyfikator (+2) do rzutu kostki na dowolny test.

• Magiczna Wskazówka (3 tokeny)
Można wykorzystać w wątku, gdzie mg/up pomoże w osiągnięciu twojego celu, nawet jak sytuacja wydaje się bez wyjścia. Mistrz Gry zobowiązany jest podsunąć wskazówkę lub przedstawić rozwiązanie, które uda się bez dodatkowego rzutu kostką.

• Szczęśliwy Traf (3 tokeny)
Na misji z mg/up w okolicy twojej postaci pojawia się to, czego aktualnie potrzebuje. Lina, by wejść przez wysokie okno? Wytrych, by otworzyć drzwi? Porzucony magazynek, kiedy skończą się naboje?
Nie jest możliwe znalezienie w ten sposób ważnych fabularnie rzeczy, np. dokumentów które są poszukiwane w trakcie misji czy dowodów na czyjąś przynależność do Ordo. Ponadto nie jest możliwe otrzymanie w ten sposób rzeczy, których konieczne jest zakupienie w sklepiku - czyli nie jest możliwe znalezienie w ten sposób ulepszonego rynsztunku czy modyfikatorów.

• Serum (5 tokenów)
Otrzymujesz jednorazowo +2 do wyniku rzutu kostki na wszelkie testy obronne przeciwko obrażeniom zadanym przy pomocy srebra.

Itemy, które można nabyć w Hotelu Sanctuaire przez gości ( lub pracowników hotelu


• Specjalistyczny rynsztunek (5 tokenów)
Po użyciu, do końca aktualnie prowadzonej sesji Twoje uzbrojenie (broń biała, broń naręczna, miotana, palna, dystansowa i tak dalej) otrzymuje +1 do siły ciosu/celności, a wszelkie kamizelki kuloodporne +1 lub inne odzienie ochronne do obrony przeciwko strzałom/ciosom.
Uwaga: aby użyć tego bonusu, postać musi najpierw zdeklarować w poście, jaki posiada przy sobie rynsztunek.
Dostępne tylko dla pracowników hotelu.

• Wsparcie (10 tokenów)
Raz na aktualną misję pod okiem MG, sesję pod okiem UP lub rozgrywkę gracz/gracz masz prawo wezwać posiłki hotelowe: 2 familiantów lub jednego wampira z Triady. Towarzysze pojawią się po 1/2 turach (z uwagi na konieczność dotarcia, o czym definiuje wynik rzutu kości K2, gdzie 1 oczko = 1 tura, a 2 oczka = 2 tury) na miejscu zdarzenia, czyli tam, gdzie aktualnie prowadzisz rozgrywkę.
Familianci są dobrze przeszkoleni, zawsze w pełnym rynsztunku, toteż ich akcje jako NPC nigdy nie będą nieprzemyślane.
Familianci otrzymują modyfikator +1 do wszelkich rzutów per familiant, co daje łączny bonus 2 punktów z uwagi na możliwość wezwania max 2 familiantów.
Analogicznie działa wezwany wampir, modyfikator jego działań również wynosi +2.
Towarzysze będą wspierać postać gracza aż do momentu krytycznego, a więc sytuacji, w której staną się niezdatni do walki - w tym również sytuacji zagrożenia życia.
Dostępne tylko dla pracowników hotelu.

• Synt japca (2 tokeny za sztukę, 8 tokenów za maksymalnie 4 sztuki)
Przydatne dla wampirów. Wynalazek rodziny Dracula, który pozwala na uzupełnienie zapasów energetycznych. Przydatne w sytuacjach kryzysowych, gdy wampir zostaje wystawiony na działanie krwi, która pobudza jego instynkt lub w momencie wystąpienia głodu u głodomora, tym samym niwelując ujemne modyfikatory.
Krew w "japcu" jak najbardziej odpowiada wymaganiom konsumenta.
Japca są sprzedawane na sztuki, choć możliwy jest zakup pakietu kilku egzemplarzy do maksymalnie 4 sztuk na pakiet. Posiadanie maksymalnej ilości automatycznie uniemożliwia nabycie kolejnych jabłek do momentu spożycia posiadanych zapasów. Można za to je wykorzystać w jednej lub kilku sesjach.
Dostępne tylko dla wampirzych pracowników hotelu oraz gości hotelu.

• Cukierkowy odlot (4 tokeny)
Narkotyk dostępny w różnych wariantach smakowych i trzech odmianach dla każdej z ras. Podaje się go pod postacią cukierka, żelka lub proszku - istnieje dowolność wyboru wedle życzeń klienta.
Działanie narkotyku jest proste - otumania ofiarę, spowalniając jej reakcje fizyczne i intelektualne. Nafaszerowany przez 2 tury otrzymuje ujemny modyfikator (-1) do wszystkich testów, czyli rzutów kością.
W stan "nietrzeźwości" ofiara wchodzi 1  turę po spożyciu narkotyku. Czas działania może ulec wydłużeniu o jedną turę, jednakże wymaga podania kolejnej porcji narkotyku.

• Przekąska (3 tokeny)
Dostępna w trzech wariantach: dla ludzi, wampirów oraz wilkołaków. Zależnie od rasy, przekąska może być krwawym żelkiem, cukierkiem, ampułką krwi, chrupkiem, mięsnym chipsem, batonem, cukierkiem i tak dalej.
Spożycie przekąski nigdy nie nasyci i nie usunie ujemnych modyfikatorów obejmujących głód czy wrażliwość na krew, ale pomoże troszeczkę zboostować konsumenta, dodając mu modyfikator + 2 do wszelkich rzutów na czas 1 tury po 1 turze od spożycia.
Wybredni mogą zażyczyć sobie specjalny rodzaj przekąski pod ich gust.
Skutkiem ubocznym po zejściu efektów "euforycznej" przekąski jest modyfikator -1 do kolejnego jednego testu w aktualnie prowadzonej sesji lub kolejnej.

• Serum prawdy (5 tokenów)
Dostępne w trzech wariantach: dla ludzi, wampirów oraz wilkołaków. Podane serum zmusza ofiarę do mówienia prawdy, czyli udzielenia poprawnych odpowiedzi na 3 zadane pytania od momentu spożycia serum.
Czas działania może ulec wydłużeniu o dodatkowe jedno pytanie, jednakże wymaga to podania kolejnej porcji serum.

Aby nabyć itemy należy wypełnić poniższy formularz:

Kod:
Imię i nazwisko nabywcy: wpisz
Tokeny: tutaj należy wpisać ilość posiadanych tokenów przed i po odjęciu po dokonaniu zakupu.
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Maestro
Od momentu wejścia w życie odznak napisz 100 postów fabularnych.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Miszczu
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Pod bożą opieką
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawij 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach