Asmodeus Láng

2 posters

Go down

Asmodeus Lang

Asmodeus Lang
Liczba postów : 65


Asmodeus Láng

podstawowe



wiek: 35 lat (135 lat)


rasa: Wilkołak (URODZONY)


pochodzenie: Chiny... żartuję San Francisco


wizerunek: Godfrey Gao


rola we frakcji: Bezfrakcyjny
znaki szczególne

Hm... skośne oczy... a nie, tu co drugi taki... czarująca osobowość? A nie, to trzeba człowieka poznać, by dojść do takiego wniosku. Hm… o! Wzrost przez który As mocno rzuca się w oczy, zwłaszcza że jako „Azjata” ma tego wzrostu aż 2 m, bez 3 cm czyli… szybka matma… ma 197 cm wzrostu. Osoba dobrze myszkująca znajdzie również na jego karku tatuaż przedstawiający pieczęć Asmodeusza.

biografia

Znacie ten moment, jak przychodzicie na świat i wszystko się pieprzy od samego początku? Nie? Cóż… As zna to aż za dobrze.

W pewnym mieście na ulicy, gdzie nic nigdy się nie zdarza
Urodziłem się bez krzyku i w dodatku bez lekarza


Urodził się parze wilkołaków, tak się złożyło że akurat przesiadywali w San Francisco. Przyszedł na świat po cichu, w wozie, którym podróżowali jego rodzice w dodatku bez pomocy znachora. Jedyną osobą obecną przy narodzinach był ojciec, który bardzo nie wiedział co robić i chyba tylko to przyczyniło się do faktu, że Asmodeusz w ogóle przeżył.
Rodzice należeli do wędrownego stada, a korzystając z tego, że Ameryka to Ameryka żadne z nich nie miało ubezpieczenia, ani nie byli nigdzie zarejestrowani. On również nie istniał, podobnie jak jego rodzina.

Matka Amodeusa uważana była w stadzie za druidkę, osobę głęboko połączoną z dawnymi duchami Ameryki ale również z wilkiem samym w sobie. Nikt zatem nic nie powiedział, kiedy uznała swoje rodzone w bólach i trudach dziecko za cholernego księcia piekieł. Ojciec jako, że już dawno przez kobitę został wykastrowany stwierdził tylko „Dobrze kochanie”.

Osiedli, bo ze szczenięciem ciężko się podróżuje. Nawet jak ma się ku temu jako takie warunki. Pani Lang skupiła się na swoim łączeniu się z duchami przodków, zaś Pan Lang starał się zarobić jakkolwiek na rodzinę pomagając przy rozbudowie miasta.

Rósł jak na drożdżach, chociaż karmiony był w rzeczywistości dobrym mięsem. Wataha dbała o swoich członków, nawet jeśli ci trwali w jednym miejscu.

Gdy miał 11 lat Matka podjęła decyzję – Zapieczętuje to, kim jesteś by nikt nie wiedział. Jak powiedziała, tak zrobiła. Chociaż była na tyle miła, by z tatuażem poczekać do jego piętnastych urodzin. No ale szczerze, kto nie chciałby mieć robionej dziary na urodziny? No… As nie chciał. Był cichym i wycofanym dzieckiem, które dzień w dzień odkąd sięga pamięcią zmagał się z psychotyczną matką, która obwiniała go dosłownie o wszystko. Ktoś zmarł? Na pewno wina Asmodeusza. Poroniła z powodu tych ziółek, które brała? Na pewno wina Asmodeusza. Nie mogła zajść w kolejną ciążę? Na pewno wina Asmodeusza. Krowa nasrała? Na pewno wina Asmodeusza.

Uciekał od własnej rodziny, by zaznać chociaż chwili spokoju. A jednocześnie miał wrażenie, że mimo wszystko coś jest z nim nie tak. Jego rodzice, podobnie jak wujkowie i ciocie również się dziwne zachowywali. Wszyscy gadali coś o rytuale przejścia w dorosłość, o przemianie w starożytną bestię.

Tak, rodzice nigdy wprost nie powiedzieli mu, że jest wilkołakiem. Był „starożytną bestią”, jak się dowiedział po swojej pierwszej przemianie w wieku 15 lat, która odbyła się pod opieką całego stada. Duchem łowców, który budzi się co pełnię i przemienia go w najdoskonalszego myśliwego, jaki chodzi po ziemi.

Spodobało mu się to.

Razem z innymi młodymi ze stada ćwiczył w tajemnicy przed rodzicami, czy chociażby innymi dorosłymi. W jednym z opuszczonych domów zrobili swoją bazę i tam razem uczyli się i szkolili. Próbowali tego, czego dowiadywali się przypadkiem od dorosłych lub siłą z nich wyciągali. Próbował znaleźć harmonię z bestią lub chociażby zrozumieć czym faktycznie ona jest, bo niestety od swoich rodziców nie był w stanie się tego dowiedzieć.

Trwało to kilka ładnych lat, aż w końcu miarka się przebrała.

Miał 25 lat, gdy po prostu coś w nim pękło, wieczne nagadywanie matki, potem bicie przez ojca, który uważał się za alfę chociaż w rzeczywistości był tylko grubym, przykrym facetem w średnim wieku. Wstyd dla szanujących się wilkołaków. Rodzice przerażeni własnym dzieckiem.

Coś pękło w Asmodeuszu, a potem pękł kręgosłup jego schlanej i naćpanej matki i ojca. Ani pani Lang, ani jej pożal się boże mąż nigdy nie należeli do wprawnych wojowników czy myśliwych. Nie szczędzili również trunków czy używek, w których często i gęsto pojawiał się tojad. Nie mieli szans, nawet po przemianie z młodym, wyćwiczonym Asmodeuszem. Wataha kazała mu odejść, bo nie zamierzali tolerować mordercy w swoim stadzie. Odszedł, bez oglądania się za siebie.

Wędrował sam lub na krótko podczepiał się do różnych stad, w żadnym jednak nie umiał pozostać na dłużej. Najpierw wędrował po Ameryce, potem po Europie zachodniej i wschodniej. Aż do Chin. Rzadko się zdarzało, by zostawał gdzieś na dłużej niż rok. Były tylko dwa takie przypadki.

W 1923 roku wrócił po krótkiej wycieczce z Europy do Ameryki. Tam osiadł na trochę dłużej w Los Angeles. Przez pierwsze dwa miesiące odmawiał sobie pełni, do póki nie udało mu się dołączyć do tamtejszego stada. Wtedy bez wahania brał udział w pełniach, a także zaczął studiować medycynę sądową. Wiedział, że ta wiedza przyda mu się później. Po skończonych studiach jeszcze chwilę siedział w Ameryce. Wyjechał dopiero w 1940 roku do Wietnamu.

Drugim przypadkiem był właśnie Wietnam w którym siedział mniej więcej od 1940 do 1975 roku próbując nie angażować się w wojnę, a jednocześnie pomagając żołnierzom wietnamskim jako medyk polowy. Był to bardzo… dobry okres dla wilkołaka, który zdecydował się walczyć za nie swój kraj w ramach ochrony od owego kraju. Oczywiście w pakiecie było pozbywanie się zwłok, które mogły być niebezpiecznym źródłem chorób.

Po zakończeniu wojny Wietnamskiej wrócił do podróżowania po świecie. Aż w końcu mając tych lat 135 wrócił do Europy, a dokładniej mówiąc do Francji. Był to mimo wszystko spokojny kraj. Chyba najspokojniejszy ze wszystkich, które dotychczas zwiedził. Chociaż powiedzmy sobie szczerze Paryż powitał go niezłym zamieszaniem i chaosem, który cicho i niecnie wykorzystał.

Pod pretekstem bycia zwykłym człowiekiem, specjalistą w swojej dziedzinie, zajął się tym, co mu wychodziło najlepiej… przetrwaniem.

ciekawostki

~ Po uwolnieniu się z jarzma Matki skończył kilka kierunków naukowych (nie jest taki głupi, jakby mogło się wydawać).
~ Łapał się różnych prac podczas swoich podróży - począwszy od bardzo prostych jak np. robota na budowie, czy kopanie rowów, skończywszy na tych nieco bardziej skomplikowanych jak np. balsamowanie zwłok, patolog sądowy.
~ Jednym z kierunków który skończył jeszcze w Ameryce była medycyna sądowa.
~ Jest wielkim fanem zombie - uwielbia filmy z nimi, książki, komiksy i gry.
~ Mimo iż... bardzo się starał mieć to w rzyci to wciąż trochę pamięta z gadania matki o demonach, aniołach, złych duchach itp.
~ Można go uznać za bardzo uduchowionego, chociaż okazuje to w nieco inny sposób, niż Matka. Wierzy w duchy natury i równowagę oraz w odradzającą się duszę.
~ W głębi duszy uważa wilkołaki za doskonalszą formę ludzi.
~ W Paryżu jest Balsamistą, który za pozwoleniem rodziny "poprawi" formę członka rodziny.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pamiętaj, że w każdej chwili możesz poprosić o dodanie aktualizacji do KP. Wystarczy, że wypełnisz odpowiedni formularz, który znajdziesz w tym temacie. Koniecznie nas potem oznacz na odpowiednim kanale Discordowym.
    Pozostało Ci: 7 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach