Gwendolyn T. Schneider

3 posters

Go down

Gwen Schneider

Gwen Schneider
Liczba postów : 38



Gwendolyn T. Schneider

podstawowe



wiek: 21 (99 lat, przemieniona w 1945)



rasa: Wilkołak (przemieniony)



pochodzenie: amerykańsko-polskie



wizerunek: Sydney Sweeney



rola w rodzie / watasze: -

znaki szczególne

Posiada klasyczną, kanoniczną urodę — długie blond włosy, jasne oczy, nadmiernie szczupła sylwetka. Jedyne co w jej wyglądzie odstaje od kanonu to różnica w wyglądzie oczu — jedna z powiek jest bardziej opadająca niż druga. Choć stara się nadążać za otaczającym światem, to często zwraca uwagę nadmierną poprawnością językową i lekko staroświeckim ubiorem, który na całe szczęście łatwo wybronić modą na vintage.

biografia



Louise Phillips (urodzona jako Luiza Nowacka) i Paul Phillips (urodzony jako Paweł Filipiak) w latach 20 wyemigrowali z Polski do Stanów Zjednoczonych, a ich kariera w Hollywood okazała się wręcz obrzydliwie oklepanym przykładem tzw. amerykańskiego snu. Być może ich życie nie potoczyłoby się tak dobrze, gdyby nie przełom dźwiękowy w kinie — Paul okazał się utalentowanym dźwiękowcem, zaś Louise, którą dotąd grywała jedynie małe epizody, dzięki pięknemu głosowi zrobiła niesłychaną karierę.

Bycie imigrantem w Hollywood było czymś absolutnie zwyczajnym. Phillipsowie jednak czuli wstyd związany z pochodzeniem, dlatego od początku je ukrywali, wpajając swojej jedynej córeczce Gwendolyn silne związki z USA.

Gwen nie doświadczyła normalnego dzieciństwa. Całe młode życie spędziła z niańkami albo na planach filmowych — najpierw jako towarzystwo rodziców, później jako aktorka dziecięca. Rodzice mieli na nią cały plan, przy okazji kreując sobie dodatkowe źródło dochodu. I pewnie wiele dziewczynek po dziś dzień zazdrościłoby młodej pannie Phillips sławy i życia w luksusie.

To jednak nie było dla niej. Młoda Gwen, mimo niewątpliwie uroczej aparycji i charyzmy, nie miała ochoty wiązać swojej przyszłości z kinem. Lubiła trzymać się z boku, czytać książki i spędzać czas sama lub też z dzieciakami z "niższych sfer", które w jej perspektywie były bardziej autentyczne.

Gdy Gwen miała 17 lat, poznała ok. 22-letniego Adama Schneidera. Jego rodzina była odludkami, a w mieście śmiano się, że w ich domu straszy. Żeby tego jeszcze było mało, rodzina Adama pochodziła z Niemiec, co w latach 40 XX wieku było kolejnym powodem do wykluczenia. Mimo to Gwen była zafascynowana młodym mężczyzną, zachwycając się przede wszystkim jego znajomością europejskiej literatury. Adam jednak odrzucił zaloty dziewczyny, tłumacząc to zbyt dużą różnicą wieku. W tamtym okresie była to mało wiarygodna wymówka, lecz powiedzmy sobie szczerze — kto uwierzyłby w prawdziwy powód, którym było wilkołactwo?

Odrzucenie ze strony Adama nie było jednak największym problemem Gwen — jej kariera filmowa zwolniła, co rodzice zrzucali na nią, wpędzając ją w coraz większe kompleksy. Młoda kobieta pod presją rodziców, którzy nie chcieli opłacić jej czesnego, musiała zrezygnować z marzenia o studiowaniu. Zamiast tego jej życie toczyło się w rytmie castingów, bankietów z podstarzałymi inwestorami branży filmowej i wiecznej głodówki, która doprowadziła jej ciało i psychikę do załamania.

To nie były czasy, gdy w takich sytuacjach korzystało się z terapii. Ludzie wokół Gwen zaczynali dostrzegać jej problemy, a rodzice zaczynali rozważać lobotomię dla swojej pociechy. Gwen, zresztą słusznie, nie ufała tej metodzie, a jej stan psychiczny sprawiał, że nie widziała dla siebie żadnych szans.

Gdyby Gwendolyn nie powiesiła się 19 listopada...
Gdyby wybrała inne miejsce...
Gdyby Adam Schneider nie zrodził się z pary wilkołaków...

... pewnie ta historia skończyłaby się tamtego feralnego wieczoru. A jednak tak nie było.

Odcięcie sznura, ugryzienie, a potem utrzymywanie jej przez kilka godzin przy życiu, tak by mogła doczekać pełni — to wszystko była zasługa Adama. Zasługą młodego Schneidera i jego rodziny był także fakt, że tamtej nocy nie zginęła żadna niewinna osoba.

Tamtej nocy siłą napędową działania Schneidera nie było dobre serce, ale długo skrywana miłość. Choć dotąd trzymał ukochaną na dystans, wiedział, że nie może pozwolić jej umrzeć. Z perspektywy czasu trudno ocenić czy robił to dla niej, czy dla siebie. W końcu przemienienie Gwendolyn w wilkołaka likwidowało największą przeszkodę, która uniemożliwiała im wspólne życie.

A jednak — nie wszystko poszło po jego myśli, czemu właściwie trudno się dziwić. Gwen chciała umrzeć, a zamiast tego otrzymała nieśmiertelność.

Odbudowanie relacji Gwen i Adama nie należało do najprostszych. Nic dziwnego, Gwendolyn czuła się oszukana, wykorzystana, a przede wszystkim skazana na wieczne życie w formie, która napawała ją obrzydzeniem. Można powiedzieć, że w tej sytuacji jedynym sprzymierzeńcem Adama w drodze po wybaczenie była niesamowita samotność młodej kobiety. Jej dotychczasowy świat, nawet jeśli momentami wyciągnięty rodem z filmowej opowieści, nie miał zbyt wiele wspólnego ze zjawiskami paranormalnymi. Gwen, choć wiele czytała, absolutnie nie miała pojęcia, gdzie szukać wiedzy na temat swojej nowej tożsamości.

Adam został wychowany jako dziecko wilkołaków, więc życie w tym świecie nie miało dla niego zbyt wielu tajemnic. Od zawsze zgłębiał swoją wiedzę, by mieć większą kontrolę nad przemianami i móc funkcjonować wśród ludzi w sposób zbliżony do normalnego.  Chcąc niechcąc, dla Gwen był on jedyną szansą, by przystosować się do nowej sytuacji.

Minęło pięć lat, nim Gwendolyn z powrotem przyjęła go do swojego serca. Pięć długich lat, podczas których młoda kobieta poznawała świat wilkołaków i robiła wszystko, by maksymalnie zapanować nad swoją przypadłością. Od tego czasu, przez niemal stulecie, już nigdy nie rozstali się na dłużej niż jeden dzień.

Ku niezadowoleniu rodziców Gwen, młodzi wkrótce się pobrali i opuścili rodzinne miasto, rozdzielając się także z rodzicami Adama. Nigdy więcej nie wrócili do Hollywood.

Początkowo małżeństwo Schneiderów próbowało zapuścić korzenie wśród lokalnej watahy, jednak nie odpowiadało im to. Oboje lubili niezależność i chcieli być panami swojego losu – wybrali więc koczownicy tryb życia – w jednym miejscu osiadali czasem na kilka miesięcy, innym razem na kilka lat. Posługiwali się fałszywymi dokumentami.

Czasem doskwierała im samotność – większość ich przyjaźni była przywiązana do miejsca, w którym żyli, później musieli urywać kontakt, by zachować w tajemnicy prawdę o byciu wilkołakiem. Piętno na psychice Gwen odbijało także jedzenie ludzkiego mięsa – w tej kwestii Adam, dla którego było to naturalne, stawał na wysokości zadania – nie tylko zapewniając strawę, ale również odpowiednio ją przygotowując.

Mimo tych trudności, z całą pewnością można powiedzieć, że ich wspólne kilkadziesiąt lat było cudowne. Z pewnością dla wielu wilkołaków czy wampirów, wieczność bywa przekleństwem – jednak oni wykorzystywali ten czas wyjątkowo owocnie – podróżowali się, bogacili i rozwijali. Gwendolyn nie tylko skończyła studia, ale również zdobyła aż cztery tytuły doktorskie. Poza zmaganiem się z wilczymi cechami, łyżeczką dziegciu w tym słoju miodu był fakt, że ze względu na młody wygląd i konieczność zmiany miejsca zamieszkania, nigdy nie mogła poprowadzić swojej ścieżki naukowej dalej.

A jednak była naprawdę szczęśliwa – zamiast występować i wypalać się na scenie, spędzała czas, ucząc się języków, badając kolejne dziedziny nauki i zatapiając się w ulubionych lekturach. Upływające lata w gruncie rzeczy ułatwiły ich życie — łatwiej było pozyskać mięso bez znienawidzonych przez Gwendolyn polowań, a także uniezależnić przychody od ich miejsca zamieszkania.  

Do szczęścia brakowało im potomka, ale tu również los do nich się uśmiechnął — w 2010 roku, w końcu na świat przyszedł ich syn — Leon. W tamtym okresie zamieszkali na wsi we Francji, gdzie cieszyli się bardzo spokojnym życiem. Zrezygnowali z dotychczasowej intensywności funkcjonowania, by Leon mógł trochę podrosnąć i zapanować nad wilczą naturą na tyle, by żyć wśród ludzi.

Gwen, choć z pomocą Adama, dokładnie poznawała historię wilkołaków i wampirów, nigdy nie była szczególnie zainteresowana konfliktami międzyrasowymi. Ich życie było tu i teraz, z dala od watah, pozbawione ludzkiej wrogości. Jak bardzo się myliła...

2023. Tamtego jesiennego dnia wyruszyła do miasta, by załatwić formalności związane z paszportem. W mieście zatrzymała ją ulewa, przez którą musiała opóźnić swój powrót do domu o jedną noc. Nie zdawała sobie jednak sprawy, że te kilka godzin zmieni wszystko.

Po powrocie znalazła zgliszcza domu. Nigdzie nie było żadnego śladu jej rodziny, poza złotą obrączką, z którą Adam nigdy się nie rozstawał.

Przepadli.

Rozdzierającą rozpacz mordowała Gwen od środka. Jedyne co trzymało ją przy życiu to okruch nadziei, że ukochany mąż i syn pozostali przy życiu. Była jednak z tym sama — jedyni wilkołacy, jakich znała, znajdowali się po drugiej stronie oceanu. Chcąc, niechcąc wyruszyła do Paryża, mając nadzieję, że znajdzie pomoc wśród większej grupy wilkołaków. Była gotowa zmienić dotychczasowe życie i dołączyć do watahy, jeśli miałoby to pomóc jej w odnalezieniu męża i syna.

ciekawostki

Panicznie boi się rzeczy związanych z produkcją filmową i teatralną. Jest w stanie oglądać filmy same w sobie, ale nie jest to jej ulubiona rozrywka.

Nienawidzi polować. Przed możliwością pozyskiwania mięsa z przeznaczonych do tego miejsc, o jej wyżywienie w większości przypadków dbał Adam.

Nie lubi imienia Gwendolyn, w jej ocenie jest zbyt "rozdmuchane". Zanim Adam wymyślił zdrobnienie Gwen, przyjaciele nazywali ją jej drugim imieniem, czyli Tiffany.

Kulturę polską poznała dopiero w czasie podróży po Europie, gdyż rodzice odcięli ją od niej. Dla Gwen jest ona w jakichś sposób ważna, lecz amerykańskie wychowanie i koczowniczy tryb życia sprawiły, że w gruncie rzeczy nigdy nie miała określonej tożsamości narodowej.

Nauka i jej mała rodzina są dla niej ważniejsze niż cokolwiek innego

Nigdy nie miała negatywnych uczuć wobec ludzi, czy też nawet wampirów - w gruncie rzeczy, chciałaby, żeby podziałów było możliwie jak najmniej.



Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pamiętaj, że w każdej chwili możesz poprosić o dodanie aktualizacji do KP. Wystarczy, że wypełnisz odpowiedni formularz, który znajdziesz w tym temacie. Koniecznie nas potem oznacz na odpowiednim kanale Discordowym.
    Pozostało Ci: 6 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach