Liczba postów : 2273
Hotel "Sanctuaire"
Ogólna koncepcja
Inspirowany gildią morderców? Skądże. Hotel "Sanctuaire" nie bez powodu określa się mianem Azylu. Jest to bowiem miejsce schadzek wszystkich nadnaturalnych - wampirów, wilkołaków oraz familiantów różnych przekonań, poglądów, wierzeń i nie tylko bez względu na zajmowaną frakcję lub jej braku z wykluczeniem osób nieuświadomionych, których się nie wpuszcza do hotelu oraz przedstawicieli Novus Ordo, którzy zgodnie z podjętą "dnia" 03/01/2024 r. decyzją założyciela zostają objęci prawem Excommunicado
W hotelu, każdy staje się równy - nie liczy się pozycja, majętność ani przynależność. To główne powody, dla których goście mają pełne prawo czuć swobodę między sobą, zarówno w czasie zwykłych towarzyskich spotkań, jak i podczas niełatwych dyskusji politycznych.
Innym pozornie małym, ale i najważniejszym detalem jest jedna, jedyna zdradliwa reguła. Jej zapisek bezdyskusyjnie zabrania wzajemnego okradania, mordowania, bicia, czy choćby podnoszenia ręki na któregokolwiek z gości hotelu oraz jego pracowników i chociaż immunitet nigdy sięga po osoby, które dopuściły się zbrodni po wyjściu za próg hotelu, jego okolic oraz patrolowanej V dzielnicy, nie udziela także ochrony przeciwko prawu zemsty - również wyłącznie poza “przystanią”.
Jedno przykazanie
O złamaniu prawa wiele się mówiło, trwało też mnóstwo dyskusji na temat konsekwencji. Ostatecznie założyciel hotelu każdemu przybyłemu podarował trzy karty szans, które wyglądają następująco:
- • Za pierwsze wykroczenie przeciwko zasadzie hotelu winny obciążony jest grzywną, którą musi opłacić tokenami i niczym innym. Wówczas winy są mu odpuszczone, a jemu pozostają dwie karty szansy.
- • Za drugie wykroczenie przeciwko zasadzie hotelu winny obciążony jest grzywną, którą musi opłacić tokenami i niczym innym oraz zakazem wstępu do hotelu na okres siedmiu dni. Po spełnieniu wszystkich warunków odkupienia, wina zostaje zapomniana, a jemu pozostaje ostatnia karta.
- • Za trzecie wykroczenie przeciwko zasadzie hotelu winny otrzymuje permanentny zakaz wstępu do hotelu. Zakaz może zostać odwołany wyłącznie przez Opiekuna (założyciela) hotelu, lecz aby do tego doszło, winny musi przejść trudną próbę, albowiem tylko ona w pełni udowodni szczerość lub fałszywość jego skruchy.
Kart nie da się w żaden sposób odnowić, a ich użycie jest możliwe wyłącznie w sytuacji podniesienia ręki na innego lub próbę dokonania kradzieży na terenie hotelu. Dokonanie aktu mordu czy bezprawnego zakołkowania (w przypadku wampirów) nie podlega łasce i nakłada na winnego automatyczny status “wygnańca”, który otrzymuje permanentny zakaz wstępu do hotelu bez możliwości odwołania.
Urzędowanie wówczas na V dzielnicy choć nie staje się zabronione, niesie za sobą ogromne ryzyko, bowiem na takiego delikwenta wystawia się oficjalne zezwolenie na "pacyfikację", zwane prawem Excommunicado.
Prawo to obowiązuje wyłącznie na dzielnicy V, przy czym może sięgnąć dalej, jeśli dojdzie do wydania zgody ze strony frakcji wampirzej lub wilkołaczej zależnie od przynależności rasowej winnego. Jako, że dzielnice neutralne nie przynależą do nikogo, pościg na nich na wygnańca jest jak najbardziej dozwolony. Z uwagi na nikłe prawa, Bezkastowcy niestety nie mogą cieszyć się podobnymi przywilejami, przez co często są ścigani aż do skutku.
Po styczniowych wydarzeniach w Luwrze, decyzją właściciela hotelu prawem Excommunicado zostają dodatkowo objęci również Ci, którzy poza podniesieniem ręki na osobę drugą w hotelu lub jego terenach, dopuścili się polowań na osoby śmiertelne w obrębie dzielnicy V, na której obowiązuje całkowity zakaz ich prowadzenia od daty 03/01/2024.
Złote monety
W Hotelu zwanym również Azylem nie obowiązuje normalna waluta. Usługi takie jak wynajem pokoju, udostępnienie basenu, wstęp do klubu czy udanie się do “bufetu” oraz wszystko to, czym a w zasadzie, z czego żyją normalne hotele, są dostępne za darmo dla każdego gościa po okazaniu należytego dowodu “przynależności” - tokenu.
Rzeczone tokeny to nic innego jak jedyne w swoim rodzaju złote monety, dość wartościowe po przełożeniu na pieniądz właściwy i cenniejsze w perspektywie drzwi, które można dzięki nim otworzyć.
Ich ukazanie nie tylko pozwala na wstęp do hotelu, przede wszystkim uprawnia do zakupu rzeczy, wyznaczania zleceń np. sprowadzenie osoby X, pobicie osoby X, na sprzątnięcie osoby X, na sprzątnięcie ciała osoby X i na wiele innych niewygodnych misji, w tym nawet wyznaczenie za cel kradzieży tokenów od innego członka posiadającego takowe.
Podobnie jak banknoty, także i tokeny są unikalne. Podrobienie ich należy do sztuk trudnych, głównie z powodu “mini” oznaczeń, których dostrzeżenie oraz próby odwzorowania są niezwykle upierdliwe, a wręcz niemożliwe bez znajomości techniki, wzornictwa i posiadania odpowiedniej matrycy.
Położenie oraz plan
Azyl znajduje się w V dzielnicy Paryża i powstał po wykupieniu oraz odrestaurowaniu kilku z trzech zabytkowych kamienic połączonych w jeden budynek. Obecnie konstrukt składa się z kilku poziomów. Na parterze standardowo znajduje się recepcja, pomieszczenie wspólne, kawiarenka, oczywiście toalety, a także biblioteka dla bardziej wymagających, co to pragną zabić czas. Bardziej aktywni na parterze znajdą dwa dość spore baseny: ogólny oraz dedykowany z hydromasażami i innymi bajerami na potrzeby “SPA”.
Piętra od pierwszego w górę, aż do piątego to nic innego jak pokoje do wynajęcia w sekwencji: im wyższe piętro, tym mniej pokoi, ale o większej powierzchni i z wyższym standardem w myśl: co nadnaturalny to inne wymagania.
Pierwszy podziemny poziom prowadzi do dwóch najciekawszych miejsc: kolejnego basenu, tym razem dedykowanego bardziej wampirom z uwagi na opcję kąpieli we krwi (trochę podkoloryzowane) oraz klubu, w którym można potańczyć, napić się i ogólnie zabawić po ciężkim “dniu”. W głębszych partiach można natomiast znaleźć szereg salek konferencyjnych. Monitoring w nich ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa, natomiast dźwiękoszczelne ściany oraz drzwi chronią przed harmiderem z klubu.
Drugi podziemny poziom to nic innego jak zbrojownia hotelu. To właśnie tam znajduje się arsenał.
Z uwagi na specyfikę w hotelu (poza klasycznym systemem anty pożarowym i tak dalej) w budynku nie brakuje monitoringu, a sieć internetowa, oczywiście dostępna dla gości, jest siecią prywatną, odpowiednio zaszyfrowaną dzięki informatycznym zdolnościom Maela, który zaprogramował i wypuścił również specjalne AI na potrzeby ochronne. Obecne są także drony, które patrolują okolicę zewnętrzną.
Ostatnie piętro zostało zagospodarowane na ogród: miejsce relaksu dla zmęczonych dusz.
W trosce o komfort i bezpieczeństwo klienteli w hotelowych oknach zamontowano specjalne rolety, dzięki którym wampiry nie muszą obawiać się światła słonecznego, a co za tym idzie, urzędowania na wysokich piętrach.
Zwykli śmiertelnicy nie mają wstępu do przybytku.
Stanowiska
- • Założycielem hotelu a zarazem jego głównym opiekunem jest Jun. Ma on ostateczną decyzyjność w sprawach dotyczących przybytku.
- • Tahira jest lewą ręką Juna, opiekunką hotelu. To jej głos dociera bezpośrednio do założyciela hotelu, ona również sprawuje całkowitą opiekę nad placówką w czasie nieobecności opiekuna.
- • Wei Liu został mianowany szefem grupy wampirów z Triady, niewielkiej części sprowadzonej z Chin do Paryża, której głównym zadaniem jest pilnowanie porządku na ternie V dzielnicy i samego hotelu. Pod swoją pieczą ma również uświadomionych ludzi, którzy stanowią drugą część ochrony hotelu.
Jako przełożony grupy Triady i ludzi Wei posiada prawo do wydawania im poleceń, przydzielenia indywidualnej ochrony, np. pracownikom oraz obowiązkową ingerencję w momencie złamania regulaminu hotelu.
Przez jego ręce przechodzą raporty dostarczania i odkładania wszelkiego rynsztunku, do których ma pełen dostęp. Ma również pełne prawo do zmiany zaopatrzenia uzbrojeniowego, w czym mocno pomaga kontakt z dostawcą. Z oczywistych względów ma dostęp do monitoringu. - • Enzo Lacroix jest hotelowym informatykiem i hakerem. Sprawuje pieczę nad bezpieczeństwem sieci oraz kontrolą hotelowych dronów. W swoim asortymencie z przyczyn oczywistych razem z Weiem, ma dostęp do monitoringu.
- • Leila została zatrudniona jako hostessa, dama do towarzystwa, osoba od zabawiania gości. Jest parą ludzkich oczu i uszu na terenie hotelu.
- • Opieka prawna znalazła się pod skrzydłami kancelarii Anais Lesnicki, w hotelu znana jako protegowana Tahiry.
Zaopatrzenie
- • Dostawcą uzbrojenia i innego ekwipunku jest Valerie von Rosenthaler
- • Zaopatrzenie hotelowe dla wilkołaków oraz wampirów pochodzi z Parris-med oraz ze szpitala Saint-Luc poprzez kontynuację współpracy z dyrektorem placówki Dorien Crawley
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!