Jason Park

3 posters

Go down

Jason Park

Jason Park
Liczba postów : 8




Jason Park

podstawowe



wiek: 29 (15/03/1992)



rasa: Człowiek



pochodzenie: Koreańsko-francuskie



wizerunek: Lee Hoseok (Wonho)



rola w rodzie / watasze: -

znaki szczególne

★ Choć jest Koreańczykiem tylko w połowie, jego twarz ma zdecydowanie bardziej azjatyckie niż europejskie rysy.
★ Lata spędzone na pudrowaniu i ubieraniu nieboszczyków sprawiły że Jason zaczął bardzo dbać także o własny wygląd - dziś ubiera się momentami może nieco ekscentrycznie, ale zdecydowanie ze smakiem i elegancko. Dba o formę, uczęszczając regularnie na siłownię i nie wstydzi się także sięgać po makijaż.
★ W dzisiejszych czasach chyba pewnym ewenementem jest fakt, że nie posiada żadnego tatuażu ani piercingu. Zdarza mu się jednak czasem zakładać atrapy kolczyków.
★ Gdy przychodzi do wyboru biżuterii, zawsze decyduje się na srebro.
★ Nie rusza się nigdzie bez telefonu i bezprzewodowych słuchawek - można by wręcz rzec że urodził się z nimi pod pachą.

biografia

Życie nie jest bajką - o czym przekonuje się każdy, prędzej czy później. Wszystkie, nawet najszczęśliwsze historie, w którymś momencie po prostu się wykolejają. W każdej z nich pojawiają się ból i śmierć. To, co zostaje z tych opowieści, zależy zaś już tylko i wyłącznie od siły i determinacji ludzi, których one dotyczą.

Śmierć matki oraz żony była ciosem, który spadł na rodzinę Leroux niespodziewanie. Tętniak mózgu, z którym żyła przez lata, nie dawał żadnych objawów, dopóki któregoś dnia po prostu nie pękł, kończąc jednocześnie jej żywot. Być może jej śmierć nie dotknęłaby młodego Jasona aż tak bardzo, gdyby nie fakt, że to on ją znalazł. Wracał akurat ze szkoły - prędko wysiadł z autobusu i wesoło pognał do kuchni, gdzie matka zwykle czekała na niego z przygotowanym obiadem. Ale zamiast stać przy kuchence, nucąc cicho i mieszając w garnku, leżała na ziemi - nieruchoma, niewzruszona, z szeroko otwartymi oczami i wyrazem zdziwienia na twarzy. Minęły kolejne dwie godziny zanim ojciec wrócił do domu i odkrył co się stało.
Jason miał wtedy sześć lat.

Wspomnienie to już na zawsze wyryło się w umyśle chłopaka. Pamiętał także doskonale, jak bardzo różniła się twarz matki leżącej na kuchennej podłodze, a jak pięknie i łagodnie wyglądała w trumnie. Zupełnie jakby spała. Różnica była porażająca. Szkolna psycholog próbowała przepracować z chłopakiem tę traumę, niestety jej kompetencje w tej kwestii zostawiały wiele do życzenia - a na doświadczonego lekarza zwyczajnie nie było ich stać. Pan Leroux bezradnie obserwował, jak jego syn obojętnieje niemal na wszystko, nie bierze udziału w zabawach z rówieśnikami i zaczyna budować wokół siebie mury, których nie pozwala innym sforsować.

Pewnym szokiem, który niejako zmusił Jasona do wyjścia ze swojej skorupy i trochę aktywniejszego zainteresowania się otoczeniem okazał się ponowny ożenek ojca. Chłopak nie złapał dobrego kontaktu z macochą, jednak sporą uwagą obdarzył dziecko, które urodziła wkrótce po tym, jak zamieszkali razem. Dziecko zupełnie z nim niespokrewnione, lecz mające być od tej pory jego młodszym bratem. Pomimo jego nieśmiałych prób nie udało mu się jednak nawiązać z chłopcem specjalnie bliskiej więzi - przede wszystkim dlatego, że dziewięć lat to dość spora różnica wieku. Poza tym, im młody Leroux był starszy... tym mniej miał czasu. Uczony był też wyższości względem wszystkich wokoło - także własnej rodziny. Jak to nierzadko bywa, macocha faworyzowała swojego rodzonego syna, przelewając na niego swoje ambicje i zapisując na każde możliwe zajęcia dodatkowe - pasierba zaś traktując jako niespecjalnie proszonego gościa. Jako że ojca nigdy nie było w domu, gdyż zajęty był pracą, Jason unikał spędzania czasu w mieszkaniu, przesiadując w szkole tak długo, póki nie wyganiano go do domu lub zwyczajnie szwędając się po okolicy.

Przez kolejne lata Jason znormalniał - lub przynajmniej udawał, że właśnie to miało miejsce, aby nie przyciągać niechętnego spojrzenia macochy lub też zmartwionego wzroku ojca. Nauczył się grać. Grał więc rolę zwykłego dzieciaka i żaden z opiekunów nie był do końca świadom, jak Jason powoli znów popada w odrętwienie. Za dnia w szkole był grzeczny, przynosił całkiem nienajgorszej stopnie, miał nawet zacięcie do biologii i chemii. Jednak wieczorami całkiem się zmieniał. Po alkohol sięgnął pierwszy raz mając lat siedemnaście. Pierwszego skręta zapalił rok później. Po kolejnym pół roku pierwszy raz poszedł do łóżka z nieznajomym. Zawsze jednak działał z umiarem, zawsze potrafił doprowadzić się do porządku przed powrotem do domu, lub wyłgać się kłamstewkiem, że będzie nocować u kolegi.

Składał papiery na studia na kilka uczelni - problem z medycyną był jednak taki, że była dosyć oblegana. Czy to Jason miał niewystarczające wyniki, czy też może inni byli po prostu lepsi... tego się nie dowiedział. Faktem było to że został bez planu na przyszłość. Odmowy przysłane z uczelni mocno podkopały jego ambicje. Nigdy nie powiedział też ojcu i macosze jaki odłam medycyny sobie wybrał - a chciał zostać patologiem. Wykonywać sekcje, odnajdować przyczyny śmierci ludzi, dawać ich bliskim odpowiedzi na pytania dlaczego mój ukochany, moja matka, moje dziecko umarło? Nie próbował ponownie. Zamiast tego przypomniał sobie własną rodzicielkę w trumnie - i to, jak leżała spokojnie, zupełnie jakby była pogrążona we śnie. Z dostaniem się na kurs tanatopraksji nie miał żadnego problemu. Tylko ojciec i macocha zaczęli się mu przyglądać jakby z większą czujnością i obawą.

Gdy miał dwadzieścia dwa lata, w rodzinie nastąpił przewrót - pan Leroux otrzymał propozycję lepszej pracy w dalekiej i zimnej Szwecji. To była chwila gdy raczej małomówny i ugodowy Jason powiedział rodzinie stanowcze "nie". Nie zamierzał przerywać swoich praktyk, otrzymał staż i dalej się szkolił aby zostać pełnoprawnym i wykwalifikowanym tanatokosmetologiem. Nie obeszło się bez awantur i wyrzutów, ale mężczyzna był nieugięty. Został w Paryżu, w ich starym, niewielkim mieszkaniu, ale to mu nie przeszkadzało. I tak spędzał tam bardzo mało czasu. Został sam, ale to również nie robiło mu specjalnej różnicy, gdyż już dawno był dla swojej rodziny niczym obcy. Swobodniej czuł się w towarzystwie trupów w kostnicy, niż rozmawiając z własną macochą. Jason kontynuował więc swoją egzystencję tak jak do tej pory - za dnia był poważanym balsamistą, w nocy zaś imprezował, coraz bardziej jednak popuszczając sobie smycz.

ciekawostki

★ Pomimo prowadzenia dość imprezowego trybu życia i częstego stykania się z nieznajomych, nie miał jeszcze okazji spotkać wampira lub wilkołaka. Jest zupełnie nieświadom istnienia nadprzyrodzonych istot nocy i księżyca, które żyją tuż obok.
★ O Jasonie można powiedzieć, że ma dwa różne oblicza - w dzień jest pilnym pracownikiem zakładu pogrzebowego, bardzo poważnie traktując swoje obowiązki i wypełniając je z najwyższą uwagą. Gdy jednak słońce zachodzi, puszczają mu niemal wszystkie hamulce - staje się prawdziwym party animal, dla którego niewielkie znaczenie ma z kim i gdzie, ważne by się bawić.
★ Mając do czynienia ze śmiercią niemal na co dzień, Jason doszedł do wniosku, że życie jest zbyt krótkie, aby z niego nie korzystać. Nie zamierzał umrzeć tak jak swoja matka - przy garach, nie osiągnąwszy niczego, całe życie spędziwszy w jednym miejscu. To stąd wzięła się jego skłonność do ryzykownych zachowań.
★ Kiedy jego rodzina wyniosła się z miasta, mężczyzna złożył papiery aby oficjalnie zmienić nazwisko. Nie czuł się Lerouxem, stąd postanowił nadać sobie nazwisko panieńskie matki - Park.
★ Jason jest przykładnym i porządnym obywatelem... do czasu aż ktoś nie zapłaci mu odpowiedniej sumy. Już od pewnego czasu nie ma oporów przed wyświadczaniem drobnych przysług mniej praworządnym znajomym. Drobna korekta w dokumentacji domu pogrzebowego czy kradzież jakiejś rodzinnej pamiątki, która miała trafić do trumny... zdarzyło mu się też spalić ciało pewnego niewygodnego delikwenta w piecu krematoryjnym. Wygodne mieszkanko oraz samochód Parka zostały zakupione właśnie dzięki takim transakcjom.
★ Podczas pracy lubi sobie puszczać muzykę klasyczną - albo podcasty o seryjnych mordercach.
★ Nie ma żadnych dalszych planów na siebie i swoje życie. Sam nigdy się do tego nie przyzna, ale przyszłość go przeraża. Śmierć stała się dla niego sposobem na życie, ale także pewnego rodzaju klatką, która do dziś go ogranicza.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 0 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach