Wania Siergiejev

3 posters

Go down

Wania Siergiejev

Wania Siergiejev
Liczba postów : 66




Wania Siergiejev

podstawowe



wiek: 255 Lat



rasa: Wilkołak (URODZONY)



pochodzenie: Rosja



wizerunek: Jason Momoa



rola w rodzie / watasze: Nie należy

znaki szczególne

- Błękitne wpadający w szary kolor oczu od urodzenia.
- Liczne tatuaże na ciele.
- Posiada wiele blizn ale ta która najszybciej rzuca się w oczy jest na twarzy. Zaczyna się od prawej strony prawego oka i ciągnie się przez skos niemal do ust.
- Uwielbia wygłupy czasem po prostu nie jest w stanie zachowywać się poważnie.
- Podczas rozmowy często niekontrolowanie jego mimika oraz mowa ciała przypomina tą typowo wilczą.

biografia

- w 1768 roku  rodzi się mały Wania.

- Przez kolejne lata uczy się od stada podstaw funkcjonowania w wilczej społeczności.

- w 1783 roku  stado, w którym żył zostało zaatakowane przez wampiry. Przeżyła garstka młodych wilków w tym siostra Wani oraz ich Alfa.

- 1784 roku  Wania wraz z siostrą i Alfą opieką się resztkami stada. Jest to jednak zaledwie cień dawnej watahy.

- 1788 roku  Resztki stada, w którym żył postanawiaja rozłączyć się, nie widząc sensu odbudowy stada. Tak oto zaczyna się moment w życiu Wani, który określa mianem włóczykija. Większość czasu spędzi na wędrówkach po Rosji, głównie Syberii.

-miesiąc po rozejściu się resztek rodzimego stada Wani  poznaje jedno z dzikich stad wilkołaczych Syberii. To tu po raz pierwszy usłyszał historię o słowiańskim bogu księżyca Chors. W tamtych latach jednak jego wiara w cokolwiek innego niż własne przetrwanie nie interesowały go. By uzyskać pomoc od stada, tamtejszy alfa daje mu zadanie zlikwidowanie wampira. Podczas zadania okazuje się, że Wania został wplątany w polityczne przepychanki. Ostatecznie pomaga dojść do porozumienia, jednak nigdy dzikie stado do końca mu nie zaufały.

- W 1800 nie czując silnej więzi z dzikim stadem, postanawia ruszyć dalej w świat.  Pierwsza samotna pełnia była dla niego koszmarem i do dziś wzdryga się na to wspomnienie.

- w kolejnych latach Wani zdarzyło się łącznie 8 razy pozostać samotnym wilkiem w noc pełni. Wynikało to z bycia w podróży między jednym a drugim stadem. Większość trasy swojej wędrówki postanowił układać tak, aby zawsze gdzieś w okolicy mógł otrzymać pomoc od jakiegoś stada, jednak nie zawsze mu to wychodziło. Tym samym w podróży był najdłużej kilka tygodni, po czym zatrzymywał się u stada, które pozwalało mu odpocząć, przeżyć pełnię i uzupełnić jedzenie oraz picie.

- W okolicach 2000 roku  trafia do Irlandii. To tu poznał smak prawdziwego Guinessa, który automatycznie staje się drugim jego ulubionym alkoholem. Życie na wyspie bardzo mu się spodobało dlatego też Irlandia, była pierwszym miejscem, które mógł przez jakiś naprawdę nazwać domem. Tutaj też spotkał jedną z rodzin wilczych. Nie wiedział wówczas, że nazwisko Verma już na zawsze zostanie w jakiś sposób z nim do końca życia.

- Stado, w którym się znalazł, w jakimś stopniu go zaakceptowało. Wiadome jednak było, że nigdy nie ufa się przybłędzie. To stado jednak akceptowało go na, tyle że mógł po raz pierwszy czuć się swobodnie. Szczególnie lubił towarzystwo młodej córki rodziny Verma ku nie przychylności jej ojca.

- przełom lat 2005-2006 wszystko się zmieniło. Wilkołaki ze stada unikały go jak trędowatego. Często nawet odmawiały pomocy przy zdobyciu pokarmu. Nawet młoda Verma unikała go jak ognia. W pewnym momencie zaczęło go to wysterować, chodził zdenerwowany, do momentu aż jakieś Wilkołaki któregoś wieczoru chciały mu spuścić manto. Złość, jaką wtedy poczuł wybuchła w nim niczym Wezuwiusz we Włoszech. Nie panował nad nią a tym samym nie pamięta dokładnie tego co się wydarzyło potem. Po ocknięciu nawet nie zastanawiał się nad tym co się wydarzyło tylko wyruszył w dalszą podróż.

- 2010 Wania do wani trafiają pierwsze pogłoski o tym, że jego pierwszy romans zrodził mu córkę. Ponieważ obecnie sam nie był w stanie być w kilku miejscach naraz, zaangażował swoich znajomych z czasów podróży do pomocy w odszukaniu jej, Zawsze jednak gdy myślał, że jest blisko to, ta wymykała mu się spod łap.

-2015 Wania spotyka na swojej drodze ojca dawnej kochanki. Dochodzi do przepychanki, którą powstrzymuje pewien stary wilkołak. Wtedy jeszcze Wania nie widział, że sposób bycia oraz mądrość, jaką emanował spowoduje, że Wania zapragnie osiąść na dłużej w jednym miejscu. Ostatecznie ojcu dawnej kochanki nic się nie dzieje ten, jednak zdradza mu, że Verma ma z nim córkę. Wania domyśla się, że to on zlecił Wilkołakom w 2006 atak. Tajemniczy Wilkołak, który przerwał przepychanki między nimi, ledwo powstrzymał Wanię przed kolejnym wybuchem czystej furii. Wania zagroził panu Velman że jeżeli ten jeszcze raz wejdzie mu w drogę, wyrwie mu serce po to, by je zjeść. To był ostatni raz kiedy widział ojca dawnej kochanki.

- 2015- 2019 Wania pozostaje na wyspach wielkiej Brytanii. Wiliam, bo tak miał na imię wilkołak, który ledwo go powstrzymał przed kolejną furią. Okazał się być alfą, który zakładał nowe stado. W tym okresie dużo z nim podróżował, stając się pierwszą osobą, która dołączyła do stada.

- 2020 roku zatrzymują się w mieście York. To tu spędza większość kolejnych lat. W ciągu kolejnych kilku miesięcy wilków w stadzie przybyło. Okazuje się, że to również tu spotyka swoją siostrę, która również należała do tego stada.  

- na początku 2021 roku poznaje pierwszą, jak mu się wtedy wydawało, prawdziwą miłość, która w kolejnych latach wbija mu nóż w serce. Omiotła go sobie wokół palca, bawiła się jego uczuciami, jego chęcią opieki aż któregoś wieczoru w swoim domu znalazł liścik pożegnalny. W tym czasie pojawiają się pierwsze problemy załamania.

- Na przełomie 2021 i 2022 roku. W mieście pojawia się stare stado, które mocno wyznało boga Chorsa. Dopiero wtedy Wania przyjmuje wiarę w słowiańskie bóstwo i zaczyna interesować się nim bardziej. Możliwość zajęcia myśli pomaga mu w odepchnięciu niechcianych smutków po wbiciu noża w serce przez osobę która darzył dużym uczuciem.

-W połowie 2022.  Przez działania starego stada, Wania przechodzi załamanie psychiczne. Sam nie do końca nie wie do dziś, co spowodowało to załamanie. Stado w jakiś sposób zmanipulowało go i w momencie utraty kontroli nad sobą pokonuje swojego przyjaciela Williama, który był jego jak i całego stada Alfa. W tym samym momencie tajemnicze stado pokazuje prawdziwy cel przybycia do miasta. Siłą próbują przejąć kontrolę, by pozyskać nowych wyznawców. Dochodzi do ciężkiej walki która trwała kilka dni. Znaczna część watahy zginęła w walkach, cześć stwierdziła że dołączy do przeciwnej watahy. Wania znów traci stado, jedynie kilka osób pozostaje mu wiernych. Razem postanawiają na jakiś czas zniknąć w dzikich i trudno dostępnych częściach Syberii.

- 2023 pół roku. Coś popycha Wanie do ponownego ruszenia w świat. Tak oto zaczyna się nowy rozdział w historii Wani. Te klika wilków które były mu nadal wierne postanowiły ruszyć w raz z nim w drogę. W końcu trafiają do Francji. Co będzie potem? Jest to historia nie spisana nie ten moment.


ciekawostki

- Gdy tylko po raz pierwszy ujrzał ikoniczne modele Harley'a Davidson'a postanowił że kiedyś będzie miał jeden z takich modeli. Tak o to jego największym przyjacielem w podruży stał się motocykl.
- Wania boi się masła orzechowego, po tym jak kiedyś przykleiło mu się do podniebienia podczas jednych z zakładów.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!

Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:
  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.

  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.


Pozostało Ci: 9 pkt
Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach