Amal Hadid

3 posters

Go down

Amal Hadid

Amal Hadid
Liczba postów : 19




Amal Hadid

podstawowe



wiek: 21



rasa: człowiek



pochodzenie: Iran



wizerunek: Taraneh Alidoosti



rola w rodzie / watasze:

znaki szczególne

Nosi chusty jeśli świeci mocne słońce.

biografia

Amal przyszła na świat 5 marca 2002 roku w domu rodziców we wsi Bozi Jan w Iranie. Z braku akuszerki, poród przyjmowała sąsiadka. Jej imię w języku arabskim oznacza “nadzieja” ponieważ po dwóch straconych ciążach Kadir i Halah Hadid postanowili zaufać magii imion i nazwali ją jak tylko dowiedzieli się o poczęciu z nadzieją, że przeżyje. Rodzina nie była bogata, ale posiadali niewielkie poletko, kury oraz krowę, co pozwalało im nie głodować. Wspólnie uprawiali rośliny, nie najlepiej rosnące na wyżynno-górskiej glebie, kupowali również zboże, które Halah mieliła i piekła z niego podpłomyki. Te, wraz z wytwarzanym serem oraz niewielką ilością warzyw sprzedawali na pobliskim targu, raz w tygodniu wybierali się też do miasta Arak licząc na wyższy zarobek. Amal od dzieciństwa była przyzwyczajona do ciężkiej pracy, po prostu musiała, żeby stać ich było na coś więcej niż jedzenie, choćby na książki. 7 lat po urodzeniu Amal, Halah odkryła, że znowu jest w ciąży, Kadir otrzymał w końcu upragnionego męskiego potomka, a Amal brata.
Państwo Hadid nie byli religijni. Dobrze pamiętali czasy sprzed rewolucji i gdy Amal podrosła chętnie dyskutowali z nią na ten temat, utwierdzając ją w przekonaniu, że fanatyzm religijny nie jest dobry dla nikogo. Niestety większość społeczności ich wioski była głęboko wierząca, przede wszystkim w imamów, i ślepo podążała za ich wskazówkami. Z tego powodu Amal i Halah nie mogły wychodzić z domu bez hidżabu, ryzykowałyby życiem całej rodziny.
Do 15 roku życia Amal chodziła do szkoły. Bardzo dobrze radziła sobie z naukami ścisłymi, technicznymi. Miała świadomość, że tylko nauką jest w stanie poprawić standard życia swojej rodzinie. Mimo iż większość czasu w domu poświęcała gospodarstwu, znacznie wyprzedzała program. Udało jej się zdobyć książki inżynieryjne i czerpała z nich wiedzę praktyczną, między innymi zaprojektowała automatyczne nawadnianie ich pola. Niestety dalsza nauka nie jest w Iranie obowiązkowa, a rodziny nie było stać na wysłanie jej razem z ojcem do miasta, surowe prawa islamu nie pozwalają bowiem niepełnoletnim dziewczynom mieszkać samotnie.  Zwłaszcza, że w tym czasie wybuchły manifestacje i zrobiło się bardziej niebezpiecznie. Amal zdobywała więc kolejne książki i po wielu dyskusjach z rodzicami zdecydowała, że najlepszą dla niej drogą będą studia za granicą. Wybór padł na Francję i elitarne École Polytechnique w Paryżu. Ale musiała sama się do nich przygotować i sama nauczyć języka, zarówno francuskiego jak i angielskiego, jednocześnie pomagając w utrzymaniu rodziny i zbierając pieniądze na bilet lotniczy, czesne i mieszkanie dopóki nie znajdzie pracy. Zajęło jej to trochę dłużej czasu niż miała nadzieję, jednak kiedy poczuła się pewniej w językach (ponieważ uczyła się sama z książek, ma śmieszny akcent) odkryła, że ciężka praca na polu się opłaciła i może jechać na egzaminy nie martwiąc się od razu o pieniądze. 10 lutego 2023 roku po raz pierwszy wsiadła do samolotu, po prawie jedenastu godzinach dotarła do Paryża, a po 5 tygodniach egzaminów pozostało jej czekać 2,5 miesiąca na decyzję o przyjęcie na studia.
Po przyjeździe hidżab upchnęła na samo dno walizki. Nie na długo. Po tylu latach z zakrytą głową okazało się, że nawet w tak chłodnym paryskim klimacie, nawet w zimie, słońce na tyle rozgrzewa jej czarne włosy, że kilka razy prawie zemdlała. Od tego czasu pogodziła się z chustami, ale nosi je tylko jak świeci mocne słońce.

ciekawostki

Lubi się uczyć i szybko opanowuje nowe umiejętności, głównie w zakresie matematyki i inżynierii.
Zna 4 języki - perski (ojczysty), arabski (uczyła się w szkole), angielski i francuski (uczyła się sama w domu, ma nie do końca prawidłową wymowę, trochę w stylu angielskiego używanego przez Hindusów).
Lubi gotować nowe potrawy.

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 0 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach