Alexandre Van Der Eretein

3 posters

Go down

Alexandre Van der Eretein

Alexandre Van der Eretein
Liczba postów : 137




ALEXANDRE VAN DER ERETEIN

podstawowe



wiek: urodzony w 1845 / przemieniony w 1865 / 178 (158)



rasa: Wampir (Przemieniony)



pochodzenie: Francuzko-Koreańskie



wizerunek: Park Ji-min



rola w rodzie / watasze: Van Der Eretein - Protektor

znaki szczególne
* Azjatycka uroda odziedziczona po Matce.
* Tatuaż u dołu karku

biografia


Hyun, przepiękna Koreanka przybyła do Francji w pogoni za karierą. Jej nieopisanym talentem był taniec i śpiew. Niestety, aby występować w Operze Paryskiej, trzeba było mieć pieniądze i imię. Niestety Hyun nie posiadała ani imienia znanego wśród Paryskiej publiczności, ani pieniędzy. Początkowo zajęła się pracą jako gospodyni u jednego z paryskich, wysoko  postawionych, przemysłowców. Tam Swoim uroczym śpiewem i tańcem zauroczyła w sobie jego syna Jean-Louis Charles Garniera. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia, niestety ze względu na różnicę stanu, nie mogli żyć razem. Z potajemnej miłości dwudziestoletniego Charlesa Garniera i dwudziestodwuletniej Hyun zrodził się syn Alexandre. Rosnący status mężczyzny nie pozwalał na oficjalne uznanie syna, jednak dbał o niego, jak przystało na Ojca. Ojciec, gdy tylko chłopiec dorósł, wysłał go do szkoły, aby ten wyrósł na wykształconego mężczyznę. Matka zaś zaszczepiła w synu miłość do tańca.

W wieku 13 lat chłopiec stracił matkę, która zmarła z powodu choroby płuc, ojciec Postanowił wysłać go na Uniwersytet Paryski. Tam uczył się Architektury, Matematyki oraz potajemnie przed ojcem Tańca. Chłopiec chciał spełnić marzenie matki i występować na estradzie w Paryskiej Théâtre Impérial de l'Opéra. Sumiennie uczył się na kierunkach wybranych mu przez ojca, wiedząc, że w innym wypadku będzie musiał wrócić do domu, a tylko tu miał możliwość uczyć się swojej prawdziwej pasji oraz przyglądać się prawdziwym artystom na deskach Opery. W wieku 20 lat zakochał się w Renée Parmentier. Dziewczyna sprawiła, że życie młodego Alexandre miało wywrócić się o sto osiemdziesiąt stopni. Poznał dziewczynę na deskach jednego z teatrów, gdzie chłopak po zajęciach przychodził tańczyć. Młodzi dość szybko zbliżyli się do siebie, co nie uszło uwadze Braci Renée. Tym nie podobało się, że jakiś chłopak z nizin spotyka się z ich ukochaną siostrą. Postanowili oni "porozmawiać" z chłopakiem i wybić mu z głowy amory do ich siostrzyczki. Któregoś dnia zwabili go w jedną z ciemniejszych uliczek i ciężko pobili chłopaka, rozbijając mu głowę i raniąc sztyletem w kark. To, że przeżył było istnym cudem, Cudem którego ojcem był Lorenzo Van Der Eretein.

Mężczyzna przegonił braci, widząc jednak stan chłopaka, uświadomił go, że nie ma dla niego dobrych wieści. Zaproponował mu jednak pewne rozwiązanie, rozwiązanie, na które chłopak ochoczo przystał. Tak Lorenzo przemienił Alexandre Garniera w wampira. Gdy później pytał, dlaczego Lorenzo postanowił go przemienić, ten przyznał, że widział w chłopaku potencjał, a że docenia to, co piękne, a taniec zaliczał się do tego, co piękne, postanowił dać chłopakowi szansę.
Lorenzo nie był mu obcy w momencie, w którym ten postanowił uratować chłopaka. Poznał go rok wcześniej, kiedy to jego przyszły ojciec przychodził do jednego z teatrów na różne występy, w których Alexandre brał udział. Czasem nawet udało mu się porozmawiać z mężczyzną, widać było, że Lorenzo wywodził się z wyższych sfer oraz posiadał niebagatelną wiedzę z dziedziny szeroko pojętej sztuki. Pod skrzydłami, nowego Ojca przebywał do początku XX wieku. Nauczał go kontrolowania głodu, polowania na ludzi, oraz posługiwania się bronią białą i palną, aby uniknąć podobnej sytuacji, jaka doprowadziła do jego śmierci dla dnia. Trzeba było przyznać, że Tatko, jak lubił nazywać go, jak nikt nie słyszał,  był może i surowy na swój sposób, ale i sprawiedliwy. Pomagał Alexowi w pielęgnowaniu jego pasji, bo jak już zostało powiedziane, ze względu na nią postanowił uratować chłopaka. Oprócz sztuki i militariów przekazał mu całą wiedzę na temat historii jego nowej rasy, ze wszystkimi białymi i czarnymi kartami. Opowiedział mu o inkwizycji, o walce, jaką stoczyli długowieczni ze zbuntowanymi ludźmi. O tym jak wielu z nich zginęło w walce o lepszą przyszłość.

Gdy postanowił oddzielić się od Lorenzo i pójść wyznaczając swoje szlaki, przyjął nazwisko Van Der Eretein, i ruszył w świat, szukając sposobu na spełnienie marzeń matki. Wyruszył w świat jeszcze przed wybuchem pierwszej wojny światowej. Początkowo podróżował po Europie, poznając kulturę i zwyczaje krajów, w jakich się zatrzymywał. Tam też starał się występować w lokalnych Teatrach i Operach, nie rzadko podając się za znanych Paryskich artystów. Występował między innymi w Royal Opera House w Londynie, Tatr Bolszoj w Moskiwe, La Scala w Mediolanie czy wielkiej Operze Wiedeńskiej. Co kilka lat wracał do Paryża, do Lorenzo, by dzielić się z nim swoimi doświadczeniami, uczyć się posługiwania się coraz to nowszą bronią, oraz spędzić nieco czasu właśnie z nim. Wiele dni spędzili, dyskutując na temat powstałego po wojnie Sojuszu nadnaturalnych. Czasem pozwalał sobie negować sensowność tego przedsięwzięcia, tylko w celu ubarwienia inteligenckich dyskusji Ojca z Synem. Ostatecznie wrócił do Paryża na stałe w latach 90'.


ciekawostki


* Po latach podróży i życia w splendorze, sfingował swoją śmierć i zaszył się w Paryżu. Nigdy jednak nie zrezygnował z tańca, dlatego dla możliwości spełniania swoich pasji, zatrudnił się u Seleny, gdzie tańczy, a czasem nawet przy odpowiedniej stawce pozwala sobie na tańce indywidualne
* Zamiłowanie do broni, jaką zaszczepił w nim Lorenzo, znalazła swoje odzwierciedlenie. Po powrocie do Paryża, przyjął funkcję protektora. Jego ulubioną bronią, którą posługiwał się z niebywałą wprawą, były karabiny wyborowe, w szczególności Karabin Barrett M82


Milestone 100
Napisałeś 100 postów!

Admin

Admin
Liczba postów : 2273

Witaj na forum!


Drogi Użytkowniku!
Od rozpoczęcia gry dzielą Cię dwie rzeczy:

  • założenie informatora oraz korespondencji. Są to tematy obowiązkowe, bez których nie możesz rozpocząć rozgrywki.
  • Pozostałe tematy takie jak: dziennik i relacje są opcjonalne. Oczywiście zachęcamy ich do założenia, ale jeśli nie chcesz, nie musisz.
    Pozostało Ci: 7 pkt

Anarchista
Pobij się z innym graczem w hotelu Sanctuaire.
Bankier
Uzbieraj 50 złotych tokenów.
Biznesmen
10 razy nawiąż w wątkach do zawodu postaci.
Bestia
Przemień się w Crinosa lub Lupusa przynajmniej 5 razy.
Bohater
Spuść fabularny łomot 10 ziomeczkom z Novus Ordo.
Buntownik
Opuść 3-5 pełni i zmierz się z konsekwencjami.
Champion
Zdobądź 20 odznak.
Ciekawski
Poznaj 3 wampiry lub 3 wilkołaki na fabule.
Dentysta
Zabij na fabule przynajmniej 3 wampirzych NPC i weź ich kły jako trofeum.
Doskonały
Odnieś się/wykorzystaj 5 razy swoje mutacje pozytywne.
Dungeon Master
Poprowadź jako UP przynajmniej 10 wątków.
Grinder
Zdobądź 50 pkt doświadczenia.
Hannibal
Na podstawie sesji forumowych zjedz przynajmniej 10 ludzi.
Herbaciarz
Wypij 15 razy herbatę na sesji/sesjach.
Kanciarz
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu sprytu.
Kawosz
Wypij 15 kaw na sesji/sesjach.
Kolekcjoner
Weź udział w przynajmniej 10 misjach fabularnych.
Kraven Łowca
Zabij na fabule przynajmniej 3 wilkołaczych NPC (formy Crinos/Lupus) i weź ich futra jako trofeum.
Koks
Wydaj 50 punktów doświadczenia.
Komar
Na podstawie sesji forumowych wypij krew przynajmniej z 10 ludzi.
Lovelas
Flirtuj z 5 postaciami na forum.
Ludwiczek
5 razy wysłuchaj marudzenia swojego stwórcy/rodzica/pracodawcy.
Masochista
Jako wampir 5 razy zażyj krótkiej słonecznej kąpieli bez ochrony.
Miłośnik zwierząt
Zagraj 5 sesji, w których obecne będą zwierzęta.
Mistrz
Zdobądź 30 odznak.
Narwaniec
Pobij się na trzeźwo, po pijaku lub pod wpływem emocji z przynajmniej 3 postaciami.
Niedoskonały
Odnieś się/odegraj 5 razy wpływ swoich mutacji negatywnych postaciami na forum.
Nigdy się nie nauczą
Zrób coś mega głupiego na sesji.
Ofiara
Daj się ugryźć przez wampira 10 razy.
Pakt z diabłem
Zostań familiantem na fabule.
Panicz
Jako wampir wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pechowiec
Padnij ofiarą 3 napaści ze strony Novus Ordo.
Pies przewodnik
Jako wilkołak wprowadź człowieka w arkana długowiecznych.
Pisarz
Rozegraj 15 wątków z różnymi postaciami.
Szczęściarz
Na jednej sesji wylosuj w kościach 3 sukcesy pod rząd.
Początkujący
Zdobądź 5 odznak.
Poszukiwany/Poszukiwana
Złam święte prawo Sanctuaire i stań się szczęśliwym wybrańcem prawa Excommunicado.
Roll Master
Wykonaj przynajmniej 30 rzutów dowolną kostką na forum.
Scooby Dooby Doo
Zagraj misję detektywistyczną, gdzie wytropisz złoczyńcę za pomocą węchu w formie Lupusa.
Siedem lat nieszczęść
Na jednej sesji zalicz w kościach 3 nieudane rzuty pod rząd.
Smakosz
Jako wilkołak 10 razy spożyj tojad (bez dodatków), a jako wampir 10 razy spożyj czosnek (bez dodatków).
Stalker
5 razy odczytaj na fabule czyjeś wspomnienia przy bezpośrednim piciu krwi z ofiary.
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
Świadek
Bądź świadkiem zjedzenia człowieka przez wilkołaka lub osuszenia przez wampira.
Szaleniec
Jako wilkołak/wampir 10 raz weź lub noś na sobie (biżuteria) srebrne rzeczy.
Taktyk
Wykorzystaj 5 razy swoją mutację specjalną.
Tańczący z Wilkami
Rozegraj od 3-5 sesji w fabularną pełnię.
Towarzyski
Poznaj przynajmniej 10 postaci na fabule.
Twardziel
Zgódź się i przeżyj fabularną przemianę w wilkołaka.
Uparciuch
Użyj 5 razy swojej ludzkiej specjalizacji na fabule.
Wojak
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu siły.
Uważny
Użyj 5 razy specjalizacji do atrybutu percepcji.
Wędrownik
Napisz przynajmniej po 1 sesji w każdej dzielnicy Paryża.
Wykłótnik
Rozegraj przynajmniej 5 angstowych sesji.
Złote Dziecko
Zrób na złość lub spraw kłopot swojemu stwórcy/rodzicowi.
Zręczne łapki
Okradnij 3 postacie na forum, rozgrywając z nimi sesje.
Yin i Yang
Na jednej sesji wyrzuć raz 12 oczek na kości i raz soczystą 1.
Wyjec
Jako Crinos/Lupus zawyj 10 razy do księżyca.
Zmartwychwstanie
Przebudź się jako wampir, czyli zgódź się na fabularną przemianę w wampira.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Jun

Jun
Liczba postów : 1122
Karta postaci oraz pozostałe tematy zostają przeniesione do archiwum zgodnie z regulaminem.

Każdy użytkownik ma 20 dni od dnia rejestracji na zapoznanie się ze światem forum, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

Niezależnie czy świeżo po akceptacji karty postaci, czy z już rozpoczętymi wątkami, graczowi przysługuje miesiąc na napisanie posta fabularnego lub retrospekcji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przesunięte do grupy postaci nieaktywnych.
Administracja informuje, że nie kasuje kont graczy, a jedynym wyjątkiem od reguły jest kasacja kont, które nie napisały żadnego posta na fabule lub w retrospekcji. W momencie powrotu gracza na forum, ma on pełne prawo na odzyskanie karty postaci, która zostaje przeniesiona do archiwum.

_________________
My words taking you for a spin... I'm already all gone, I can walk like this. Go on and deny your heart, okay for tonight.
Who's gonna punish me? Oh believe in me...
Stały bywalec
Loguj się codziennie minimum przez dwa tygodnie.
milestone 1000
Napisałeś 1000 postów! Brawo!

Sponsored content


Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach